Hahaha we zijn weer grappig niet dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Een hand, daarom heet het ook handtasje.
Volgens mij valt dat best mee, het zijn vaak een hoop kleine lichte spulletjes.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat is eigenlijk het volume van een handtas, want idd, er zit vaak een hoop spul in.
Een soort Sport Billy tasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef Attitude het volgende:
Misschien is het een wondertas, dat je veel dingen in kan doen.
Op de een of ander manier denk ik soms dat ze met hun tas belagers weg willen meppen
Mijn zusje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook dames hier met pepperspray op zak?
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je hebt ook spuitbussen die blauwe verf spuiten wat langer dan een week op het gezicht van de belager blijft zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niets om je voor te schamen lijkt me.quote:
Vind je het geil?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef sushi-nori het volgende:
zie tt, je mag er niet aankomen, het is een soort heilig gebied want er zitten kennelijk teveel dingen met intieme en persoonlijke waarde in.
Vertel het hier eens anoniem (of een beetje anoniem) aan een nieuwsgierige man
Wat dragen jullie rond in die handtasjes?
Nee. Jij?quote:
Ik vraag me af of hij nu aan het rukken is op al die antwoorden. Hijgerige manier van belangstelling.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik sta vaak verbaasd van vrouwen. Ze staan bekend om hun volstrekte gebrek aan ruimtelijk inzicht (vooral als het om parkeren gaat), maar ze zijn sterren in het inpakken van handtasjes. Alles is zo opgevouwen of vormgegeven dat ze het voor elkaar krijgen om hun douchespullen, complete garderobe, beautycase, mobiele telefoon, kauwgom en peukenrotzooi in een tasje te krijgen waar een vent hooguit twee flesjes pils in krijgt. Verbazingwekkend, keer op keer.
Ach. Voor iemand die als hobby slapen heeft, is het natuurlijk al snel te gek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nu aan het rukken is op al die antwoorden. Hijgerige manier van belangstelling.
Het is een aantal keer voorgekomen dat ik zonder na te denken snel snel iets uit mijn tas moest hebben en ik dat flesje in mijn hand had en met de andere hand verder zochtquote:
cutequote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Voor iemand die als hobby slapen heeft, is het natuurlijk al snel te gek.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:35 schreef Principessa het volgende:
[..]
cuteiemand met een (al dan niet hijgerige) belangstelling voor MIJ!
![]()
Dat is precies de reden dat ik mijn zusje (20) dat ding heb gegeven. En ze weet 'm ook echt wel te gebruiken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Maar ik ben er toch wel blij mee, de avond dat ik het ging ophalen (Heb het via een vriendin gekregen), werd ik lastig gevallen door 2 mannen. Ik heb extra hard doorgelopen en de hele weg gedacht, ow jezus wat ben ik blij als ik dat straks op zak heb. Ik voel me er echt een stuk veiliger mee op straat!
Nou, ontzettend! Ik snap niet dat ik eerder van andere dingen dan handtasjes opgewonden ben geraakt! OOhh OOOOOOOOOOhhhhhhhhhhHHH AAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOHHhhh AAAAhhh handtasjes!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:29 schreef Principessa het volgende:
Vind je het geil?
Ik kreeg het van mijn beste vriendje, toen ik een keer lastig gevallen ben op straat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Toch nog verbaasd over het gebruik van pepperspray, het is toch illegaal?
kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dat vind ik wel schattig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
doosje krentjes
wat mot ik me hierbij voorstellen... iets gruwelijks?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Een mars, vulpen, snoeischaar, 20 condooms, buskaart, geld, telefoon, zeep en een vodopoppetje.
Het is ook illegaal als ze aan mn zusje komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het meest stomme eraan is dat ik nachtenlang nachtmerries heb gehad toen ik mijn pepperspray eindelijk in mn tasje had.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]. Nou doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
[..]
Dat is precies de reden dat ik mijn zusje (20) dat ding heb gegeven. En ze weet 'm ook echt wel te gebruiken.
Nee ze heeft t gelukkig nooit 'actief' hoeven gebruiken, maar inderdaad ik heb wel ff gekeken of dat ding 't überhaubt deed. Althans, dat deed mn huisgenoot. Ik stond mn tanden te poetsen, hij spoot een beetje in de badkamer, en toen moest ik over mn nek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:50 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Het meest stomme eraan is dat ik nachtenlang nachtmerries heb gehad toen ik mijn pepperspray eindelijk in mn tasje had.
Zo droomde ik dat ik aangevallen werd en ik ermee spoot en overal een soort van parfum rook![]()
Óf dat ik ermee spoot er er een straal knalgroen soort snoepgoed uit kwam![]()
Ik had nog nooit pepperspray gebruikt, of gezien wat de gevolgen zijn als je er dus mee spuit.
Ben op een dag naar de wasbak gelopen, en heb een klein beetje daarin gespoten en eraan staan ruikenEerste paar seconde zei ik nog tegen een vriendin, goh dat valt echt mee zeg. Opeens kreeg ik amper lucht en begonnen mijn ogen te tranen zo erg dat ik ze amper open kreeg
![]()
Vanaf dat moment vertrouw ik er wat meer op![]()
Heeft jou zusje het ooit gebruikt dan?![]()
Heb je wel eens pepperspray in je gezicht gehad? Of überhaubt in je buurt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Eventueel, voor de mensen die bang zijn om gepakt te worden: een minibusje haarlak. Minstens zo effectief en niet illegaal.
neem dan gewoon een bus purschuim mee, veel effectiever en nog leuk ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Eventueel, voor de mensen die bang zijn om gepakt te worden: een minibusje haarlak. Minstens zo effectief en niet illegaal.
Ik zie t al helemaal voor me. Mn zusje met een bus purschuim in haar tas.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
neem dan gewoon een bus purschuim mee, veel effectiever en nog leuk ook![]()
![]()
Je mag ook gewoon "jij" zeggen in plaats van "hij".quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef Principessa het volgende:
Ik vraag me af of hij nu aan het rukken is op al die antwoorden. Hijgerige manier van belangstelling.
Waarom wil jij het überhaubt weten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef sushi-nori het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon "jij" zeggen in plaats van "hij".
Kutopmerking, zegt meer over jou dan over mij. Verder graag zinnige reacties!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef Attitude het volgende:
totdat er een gaatje in de bus komt, dan is het nog veel leuker
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:04 schreef arneaux het volgende:
Nee. In een schatkist zitten dingen die een bepaalde waarde hebben.
Een fles wijn deed bij mij ook wonderen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Je had r wel zin in?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef Principessa het volgende:
[..]
Een fles wijn deed bij mij ook wonderen!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:04 schreef arneaux het volgende:
Nee. In een schatkist zitten dingen die een bepaalde waarde hebben.
Klussenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn ja, iemand wonden toebrengen die nooit meer fatsoenlijk helen. Dan wordt je vast niet gestraft door justitie.
Bovendien: wat doet een degelijk, net meisje met een bus purschuim op een stapavond? Denk dat de politie raar kijkt
Je hebt t fout.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, en dat wil ik graag zo houden. Maar goed, ik denk dat haarlak in iemands ogen je genoeg tijd geeft om ff snel weg te sprinten en hulp te zoeken.
Maar hey, misschien heb ik 't fout
quote:
Purren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:38 schreef lesley het volgende:
wat doet purschuim dan?
PUR schuim is een (polyurethaan) schuim dat als het uit de bus komt 3 tot 4 maal zijn eigen volume uitzetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:38 schreef lesley het volgende:
wat doet purschuim dan?
Altijd ja. Je doet hem er het laatste in en toch steeds onderop als-ie afgaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:21 schreef buzzer het volgende:
Ik zit altijd met verbazing te kijken wat er allemaal in zo'n lullig tasje past...
En owee als dan de GSm afgaat, ligt ie helemaal onderin..
Ik heb zo'n apart vakje aan de zijkant! Ideaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd ja. Je doet hem er het laatste in en toch steeds onderop als-ie afgaat.
Guilty as charged. Ik heb heel veel (hand)tassen. Een paar van die kleine ieniemienie dingetjes, maar het merendeel is fors uitgevallen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
ik ken ook mensen die hebben tientallen van die tasjes
Hoe groot is die handtas van jou wel nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef voodoolady het volgende:
Op dit moment (werkdag) broodtrommel, sjaal, handschoenen, portemonnee, gsm, usb-stick, zonnebril in doosje, haarelastiekje, schuifjes, kauwgom, agenda, sultana, pen, labello, zakdoekjes, 2 rapporten, hydraterende creme, gezichtscreme, 2 verschillende speciale creme, tampon, inlegkruisjes, loratadine tabletjes, 2 paracetamol, blarenpleisters, sporttape, hormoonzalf, oude bioskaartjes en een oud boodschappenlijstje.
Ik moet het nodig eens opruimen
* Sjeekie_Beekie denkt daar hetzelfde over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Radobe het volgende:
Ik doe niet aan tasjes, ik prop van alles in mijn jaszakken. Ik vergeet tasjes ook altijd, als ik ze wel eens meeneem voor netjes.
Heb slechts 7!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ken ook mensen die hebben tientallen van die tasjes
Jusit dat is gehannes.. Dan moet je ten eerste zakken hebben, ten tweede puilen ze dan uit en het lijkt me ook dat je keimakkelijk iets vergeet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik prop altijd alles in jas- en broekzakken. Dat gehannes met die tasjes...
dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef DesertRose het volgende:
Hoe groter mijn handtas hoe meer rotzooi ik mee neem. Het zit altijd overvol![]()
Bekend probleem.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef DesertRose het volgende:
Hoe groter mijn handtas hoe meer rotzooi ik mee neem. Het zit altijd overvol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |