quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:33 schreef Marsepein het volgende:
En geplakt.
Feli nog! Ik heb dat examen ook wel eens gedaan en hopeloos gezaktquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'nis geslaag voor haar inburgeringsexamen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
excusses voor m'n enthousiasme..
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:26 schreef Cybersijp het volgende:
Hijs Fijn AR
Das een mooie stap in het hele proces om haar naar NL. te(kunnen) halen gok ik ?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:36 schreef Gurb het volgende:
Môgge, mag ik een titelchange voorstellen: van winterweer naar (bijna) vorstverlet, das meer in de K&W stijl![]()
Maar er dan maar Najaarsstorm en regen van indd, dat past beter (alhowewel het volgende week zou gaan sneeuwen)quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind het en geen winterweer (Najaarsstorm en regen) en geen vorstverlet, het is 10 graden.
das waar, daarom ook dat (bijna) erbij tussen haakjes. Of zullen we het dan maar onwerkbaar weer noemen, een andere bouwtermquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef Marsepein het volgende:
Ik vind het en geen winterweer (Najaarsstorm en regen) en geen vorstverlet, het is 10 graden.
Dat kan best snel gaan, althans dat is zo voor Poolse mensen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu gaat de hele papierwinkel in werking waarmee ze haar MVV krijgt (mvv=machtiging voorlopig verblijf). En dan kan ik naar het reisbureau om een enkeltje Rio-Amsterdam te kopen![]()
Maar nu eerst weer een hoop gewacht tot het zover is
quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, kan je in januari eigenlijk wel een najaarsstorm hebben??
Zeg kijk eens naar buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, kan je in januari eigenlijk wel een najaarsstorm hebben??
Ons dak is wel vernieuwd al weer 2 x .quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Solingjan het volgende:
Tegenwoordig waaien de pannen niet zo snel meer van het dak.
Vroeger kwam dat vaker voor omdat de huizen nog niet ja ja geisoleerd waren. Onbeschoten daken waar de wind doorheen kon waaien.
En als die wind er dan doorheen waaide kreeg je een soort van onderdruk waarbij de pannen opgetild werden. Bij het neerkomen van die pannen hadden die dus geen hulp van de dakdekker en vielen ze niet meer zoals ze moesten vallen netjes in elkaar. Met het gevolg. D pannen zijn van het dak afgewaaid.
Niet dus. die waren dus gewoon naar beneden gevallen.
Ja als het echt extreem stormt orkaan Bf 12 . Ja dan vliegt het dak eraf. met de pannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |