SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet weten, was volgens mij zelfs te schocked om te merken wat de reactie van de anderen was.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef -skippybal- het volgende:
Sterk staaltje acteren trouwens van die Karen HayesSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik nog steeds, misschien heeft ze gewoon Arabisch geleerd.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:32 schreef truStie het volgende:
Die Nadia mag er best wezen.. Dacht alleen dat ze gewoon spaans zou zijn ofzo, niet ergens uit het midden-oosten ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom ook, maar ook omdat ik in elke scene van haar na zit te denken van welke serie ik haar nu weer ken. Maar dat heb ik er wel met meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Vinden jullie die Sandra Palmer trouwens ook zo irritant? Boomknuffelende groenlinks-kuthippie.
Zij heeft kim vervangenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Vinden jullie die Sandra Palmer trouwens ook zo irritant? Boomknuffelende groenlinks-kuthippie.
Ik mag het hopen!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:50 schreef Merkie het volgende:
Sandra gaat toch dood.
Doe dat, hoe meer we hopen hoe groter de kans dat het gebeurt. Onze eigen 24-religiequote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zal ep 4 ook zo op tv worden aangekondigd:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind Sandra niet irritant. Ik vind het juist interessant dat vanuit het Witte Huis men méér preventieve maatregelen wil, die niet helemaal koosjer zijn, en dat dat op weerstand stuit bij mensen (in de vorm van Sandra, wat ook nog eens de zus van is, wat extra interessant kan worden mijns inziens). De ethische vraag hóe ver je mag gaan met preventie van terrorisme is natuurlijk ook nog eens actueel.
Goed punt, je hebt gelijk. Sleeper Cell besteedde veel aandacht aan de etische en morele kwesties wat betreft de aanpak van moslimterrorisme, dat is ook wat SC zo goed maakte. Als 24 dat ook een beetje meeneemt is dat een groot pluspuntquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind Sandra niet irritant. Ik vind het juist interessant dat vanuit het Witte Huis men méér preventieve maatregelen wil, die niet helemaal koosjer zijn, en dat dat op weerstand stuit bij mensen (in de vorm van Sandra, wat ook nog eens de zus van is, wat extra interessant kan worden mijns inziens). De ethische vraag hóe ver je mag gaan met preventie van terrorisme is natuurlijk ook nog eens actueel.
OOooh idem... maar: MEER!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:11 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb me niet in kunnen houden, net het eerste deel van ep5 gekeken. Heb er toch geen spijt vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yup SC was bril.fucking.jant wat dat betreftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed punt, je hebt gelijk. Sleeper Cell besteedde veel aandacht aan de etische en morele kwesties wat betreft de aanpak van moslimterrorisme, dat is ook wat SC zo goed maakte. Als 24 dat ook een beetje meeneemt is dat een groot pluspuntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:45 schreef wolfrolf het volgende:
het einde van die 1e akte van aflevering 5, is eigenlijk best een prima cliffhanger slot om mee te eindigen, vind ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
True. Beter dan met 4 te eindigen iigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:45 schreef wolfrolf het volgende:
het einde van die 1e akte van aflevering 5, is eigenlijk best een prima cliffhanger slot om mee te eindigen, vind ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
True. Beter dan met 4 te eindigen iig
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:18 schreef Richardfun het volgende:
Vraagje over ep5:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook ík kan dat nu beamen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Inderdaadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou dankjewel, nu hoef ik ze niet meer te zien...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
Ook act 1 van ep 5 gezien.
[spoiler]Karen ook al...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.RIP [/spoilerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huh, dan heb ik niet goed gekekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
Ook act 1 van ep 5 gezien.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel mij ook al op.. In seizoen 3 vond ik het maar een lelijk wijf.. waarschijnlijk omdat ik net Road Trip had gezien (waar ze die blinde speelde) voordat ik aan seizoen 3 begonquote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef WolfsNL het volgende:
teeveepee
Chloe ziet er trouwens stukken beter uit vergeleken met eerdere seizoenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neejquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:01 schreef superhaagie het volgende:
Zal ik nu dan maar 4 gaan kijken??? zal ik t doen?
Ik luister lekker niet!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
neejom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die komen in het tweede deel van het seizoen terug als tot de islam bekeerde terroristen die dit hele masterplan hebben bedacht als wraak voor de dood van David Palmer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Waar zijn Aaron Pierce en Mike Novick gebleven? Die horen toch gewoon thuis in 24!!
Wordt Jack bij je avatar opgegeten door the Predatorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef superhaagie het volgende:
hehe mooi zow
hahahahaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Wordt Jack bij je avatar opgegeten door the Predatorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was de TT van t vorige topicquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:46 schreef Jivis het volgende:
"Today I can die for something" was overigens ook wel een mooie TT geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:48 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Dat was de TT van t vorige topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
euh ojaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Jivis het volgende:
De TT van het vorige topic was toch "Tell your men to empty their pockets!" trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja.. dat einde :squote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Jivis het volgende:
Omg 4om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je geen spijt van. Het einde van act 1 van ep5 is een draaglijkere cliffhanger dan die aan het einde van ep4.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:37 schreef Jivis het volgende:
Ik ga ff de eerste akte van 5 bekijken. Ga ik spijt van krijgen, maar goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is de volgende die dowd gaatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Merkie het volgende:
Deze was ook wel mooi geweest:
http://xs511.xs.to/xs511/07022/PDVD_034letgo.jpg
"Not until you let go of that man!"
Wat een heldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:37 schreef planethugo het volgende:
ep4 net gisteren gezien enSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het sowieso al.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:37 schreef planethugo het volgende:
ep4 net gisteren gezien enSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ericquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:36 schreef Merkie het volgende:
Ep 5:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Mikequote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Waar zijn Aaron Pierce en Mike Novick gebleven? Die horen toch gewoon thuis in 24!!
Aaronquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Idd. Mikeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.AaronJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is me toch een mongool.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ericom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Inderdaad. Sterf. Gooi maar een nuke op dat hele klotestadje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is me toch een mongool.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bagger, oppervlakkig, saai, melodramatisch, EO. Dat zijn trefwoorden waaronder ik Jericho zou willen scharen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien van die Jerdingens-serieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Leuk is anders..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, dag Karen Hayesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nepspoilersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De eerste twee eps waren echt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien van die Jerdingens-serieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Leuk is anders..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop