Nog bedankt daarvoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wisten jullie dat er dankzij mijn gezeik over het verdwenen Utrecht topic uiteindelijk het STA-forum is gekomen ?
idd nu ik het eens teruglees. kwam er op neer dat ik niet in utrecht ben, mijn ov daar wel ligt ,dat ik even iets uit de post moet vissen en daarna terug naar mn oudersquote:
Ja, je hebt blijkbaar veel macht, of je kunt gewoon goed zeurenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wisten jullie dat er dankzij mijn gezeik over het verdwenen Utrecht topic uiteindelijk het STA-forum is gekomen ?
Ik geloof dat ik bijval kreeg van professionele zeikzakken als Sunchaser enzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, je hebt blijkbaar veel macht, of je kunt gewoon goed zeuren![]()
Volgens Sjoewe ben ik vooral goed in vloeken als een bootwerker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:58 schreef VoreG het volgende:
Vrouwen kunnen nu eenmaal erg goed zeuren
Gek, dat doe je anders nóóóóitquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgens Sjoewe ben ik vooral goed in vloeken als een bootwerker.
Ik ken niet eens bootwerkers, maar ik geloof jequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgens Sjoewe ben ik vooral goed in vloeken als een bootwerker.
Het is mijn voornemen voor 2007 om me meer als een meisje te gedragen.quote:
Je moet jezelf zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is mijn voornemen voor 2007 om me meer als een meisje te gedragen..
... en gelijk al zo jammerlijk gefaaldquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is mijn voornemen voor 2007 om me meer als een meisje te gedragen..
*meldt*quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef peleetje het volgende:
ooow culturele zondag. Leuk.
wie gaat er mee?
Gezellig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
*meldt*.
Mits geen kater, zaterdag moet ik naar de kroeg.
Je kunt je geld ook beter aan drank bestedenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef ssebass het volgende:
Ha ons vuurwerk was op het NOS journaal te zien, bij het shot van de domWel grappig. Het valt mij overigens op dat er altijd maar een minimale hoeveelheid vuurwerk wordt afgestoken in het centrum.
Ik wilde je topic net gaan spammen hier whehe.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:41 schreef ssebass het volgende:
Ik hoorde dat hier ook gesproken is over een band in dit topic:
dit topic
Ja ze moet morgen werkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde je topic net gaan spammen hier whehe.
Au3! Moet je morgen nog werken toevallig? Chris en ik willen gaan stappen namelijk, maar waarheen weten we geloof ik nog niet. Maar als jij moet werken dan maakt dat de keuze al wat makkelijker.![]()
Dat kan geregeld worden, 20 euro voor een kwartiertje. Halfuurtje is 50. Wil je d'r meenemen, dan kost het je één 24" iMac.quote:
Is er nog een studententarief?quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden, 20 euro voor een kwartiertje. Halfuurtje is 50. Wil je d'r meenemen, dan kost het je één 24" iMac.
Ze rochelt in mn oor dat ze zich alleen hoereert voor een iMac.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is er nog een studententarief?
Ik ga nu even in een hoekje zitten huilen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze rochelt in mn oor dat ze zich alleen hoereert voor een iMac.
Koopje.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze rochelt in mn oor dat ze zich alleen hoereert voor een iMac.
Ik heb je op de baggermeet gezien. Meisje met krullenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef peleetje het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
ik heb alleen geen idee wie je bent![]()
heb ik je op de baggermeet gezienquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb je op de baggermeet gezien. Meisje met krullen.
bij quignon heb ik wel s wat gegeten. was duurquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens vorige week naar een Thais-Indisch restaurantje geweest op de oude gracht (naam kwijt hehe). Tegenover de Mac/Quignon oude gracht, aan de werf. Erg lekker eten en vrij betaalbaar. (je krijgt schaaltjes met lekkernijen)
Trouwens, de Quignon is een ideale plaats om wat te gaan drinken voor je gaat stappen...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:50 schreef Litpho het volgende:
Koopje.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:58 schreef The6thgate het volgende:
belgisch biercafe?ik vind cafe belgie niks aan dus was al n tijdje op zoek naar wat gezelligers
Deze is een stuk groter, en zit een oude kerk/gebedsruimte. Zag er erg mooi uit!! (2 verdiepingen zo te zien)quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er is maar 1 Belgisch biercafe en dat is Kafé België.
Altijd leuk om eens te gaan kijkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Deze is een stuk groter, en zit een oude kerk/gebedsruimte. Zag er erg mooi uit!! (2 verdiepingen zo te zien)
belgie is niet gezellig (vind ik iigquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Er is maar 1 Belgisch biercafe en dat is Kafé België.
Zoals?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:43 schreef The6thgate het volgende:
[..]
belgie is niet gezellig (vind ik iig). ik geef de voorkeur aan een speciaalbiertje in een sfeervol bruin cafe
![]()
En ze heeft bijkans ook m'n vader terloops ontmoetquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik waarschuw maar alvast, maar ik ben prikkelbaar, moe en hangerig.
Ah, oorzaak - gevolg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ze heeft bijkans ook m'n vader terloops ontmoet
Ik besefte me pas later dat het heel raar overkwam dat ik meteen wegrende.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ze heeft bijkans ook m'n vader terloops ontmoet
Nee. Ik ga morgen richting de alpen. Voor bier ende skivaart. Au3 gaat een week later naar Berlijn, naaktfoto's laten maken in de Hitlerbunker.quote:
Hee t_f, je weet dat ik ook nieuwsgierig naar jou ben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu durf ik niet meer.
Ik heb ook al geen mac om d'r te paaien.
Jaja, we komen sowieso even langs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee t_f, je weet dat ik ook nieuwsgierig naar jou ben..
Bij terugkomst na te bestellen bij overhandiging van een iMac.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Ik ga morgen richting de alpen. Voor bier ende skivaart. Au3 gaat een week later naar Berlijn, naaktfoto's laten maken in de Hitlerbunker.
Zodoende zijn we twee weken gescheiden van elkander
Ik was allang blij dat je inmiddels niet meer je tijgerlegging aanhadquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik besefte me pas later dat het heel raar overkwam dat ik meteen wegrende..
Maar op die foto zie ik er mooi uit. Terwijl je vader irl een nurksige, zwart geklede kraker met een petje zag.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat je inmiddels niet meer je tijgerlegging aanhad
En mn moeder heeft me gedwongen om je foto's te tonen.
Je bent salonfähig verklaard.![]()
Ik twijfel over mijn 'dare to kiss me' shirtquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga gewoon heel gangster m'n toffe nieuwe hoed opzetten en dan eerstejaars angst inboezemen..
Ach, zolang je geen "Potje kontbatsen ?"-shirt aandoet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik twijfel over mijn 'dare to kiss me' shirt.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik twijfel over mijn 'dare to kiss me' shirt.
Je was onzichtbaar in het donker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar op die foto zie ik er mooi uit. Terwijl je vader irl een nurksige, zwart geklede kraker met een petje zag.
Moeders idee van toekomstige schoondochter:
[afbeelding]
Vaders daadwerkelijke indruk:
[afbeelding]
Maar je bent dus wel op tijd terug om je muziekkennis te meten met de pro's?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
Zodoende zijn we twee weken gescheiden van elkander
Oh, ik kan ook wel in het rood, dan lijken we net een tweelingquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Ik heb m'n nagels en lippen knalrood gemaakt, dus je kunt er echt niet heel gewoontjes bijlopen.
Arme vader. Die zit nu ook in een hoekje te huilen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar op die foto zie ik er mooi uit. Terwijl je vader irl een nurksige, zwart geklede kraker met een petje zag.
Moeders idee van toekomstige schoondochter:
[afbeelding]
Vaders daadwerkelijke indruk:
[afbeelding]
Ik mag van Au3 niet met jullie mee doen, dus ik zal met m'n eigenste tag-team aan moeten treden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel op tijd terug om je muziekkennis te meten met de pro's?
Ik meld het morgen wel weer in je fobo als ik je heb gespotquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om straks ook even een pilsje te komen vatten.
Na 21 jaar Veluwe en zes jaar Twente ben ik een echte Utregter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Public_NME het volgende:
Zijn jullie eigenlijk allemaal import of echte Utrechters? (Sorry geen zin vorige topics te lezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |