Ik zou eens rond gaan kijken in het Oude Pothuis daar is regelmatig een Jammquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef ssebass het volgende:
Oke heel relaxt. Zou wel heel leuk zijn om weer een band te vormen. Met zoveel mensen op fok zou je zeggen dat dat zou moeten lukken tochWeet jij trouwens nog waar oefenruimtes in Utrecht zijn. Ik hoorde laatst van een oud bandgenoot dat er ergens gratis oefenruimtes waren enzo.
iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik zou eens rond gaan kijken in het Oude Pothuis daar is regelmatig een Jamm![]()
En wat voor soort muziek kan jou bekoren dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef Christine het volgende:
Zelf zing ik trouwens en ik zou wel graag mee willen doen. Ligt wel een beetje aan het soort muziek.
Nouja, ik ben op zich vrij breed inzetbaar. Qua wat ik leuk vind om te luisteren neigt het vooral naar alternatieve muziek of indie/glamrock, maar qua zelf maken, wil ik ook nog wel wat uitstapjes richting gewone rock of pop maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
En wat voor soort muziek kan jou bekoren dan?
Je hebt ook Tony's Starsoundsudio's bij de Ikea nog maar ik weet niet hoe die zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef Christine het volgende:
Goede en betaalbare oefenruimte vind je bij de db's aan de cartesiusweg. Overigens was er in het Utrecht-topic animo voor het vormen van een bandje, wellicht kan je je topic daar ook even spammen?.
Zelf zing ik trouwens en ik zou wel graag mee willen doen. Ligt wel een beetje aan het soort muziek.
Als ik jou was zou ik eens gewoon een paar briefjes ergens ophangen met je naam en email adres en wat je precies wilt. Je zult vast reacties krijgen. Overigens kan je het beste je eigen versterkers meenemen want de versterkers die meestal in die oefenruimtes staan zijn vaak niet echt goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:15 schreef ssebass het volgende:
Zolang het geen metal of punk wordt vind ik het best. Dan doel ik dus op al die jonge amateurbandjes die alleen maar heel hard powerchords aanslaan en zo snel mogelijk drummen. Oefenruimte maakt mij ook niet zoveel uit. De oude gracht zou wel heel mooi zijn aangezien dat lekker in de buurt is. Dat er versterkers staan lijkt me ook wel handig want die van mij ga ik er niet neerzetten.
het idee voor mij is gewoon lekker gezellig muziek maken en zo ook weer wat te leren. Even weer een netwerkje opbouwen, dat is nooit mis.
Het oude Pothuys ken ik van de jazz avonden op zondag. Moet zeggen dat dat wel erg leuk is, maar wat er verder gebeurt heb ik geen weet van.
Ja misschien moet ik dat maar eens doen. Qua versterker, ik heb hier geen auto noch de mogelijkheid tot parkeren dus dat gaat nier werken. Dat ding is te zwaar om te gaan verslepen iedere keer, ook al is het een klein ding.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eens gewoon een paar briefjes ergens ophangen met je naam en email adres en wat je precies wilt. Je zult vast reacties krijgen. Overigens kan je het beste je eigen versterkers meenemen want de versterkers die meestal in die oefenruimtes staan zijn vaak niet echt goed.
Heb je ook ergens voorbeelden op internet staan. Ben wel benieuwd. Wat voor muziek schrijf je? Dan bedoel ik dus voor wat voor instrumenten, zijn dit variaties van IV V I progressies of gewoon of gewoon op gevoel. Ik vind het namelijk heel leuk om met gitaar wat extra dimensies aan nummers toe te voegen maar ik ben heel slecht in standaard opbouw. Ik ben nooit tevreden met de basis.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef Christine het volgende:
Ik schrijf liedjes.
Ja dat lijkt mij ook heel leuk. Ik heb ook in een band gezeten met heel goede muzikanten, het nadeel is dat iedereen de meest ingewikkelde composities en technieken erin wilde gooien wat dus uiteindelijk niet helemaal werkte. Veel zijn naar andere bands gegaan bijvoorbeeld sun caged en ik ben eigenlijk de enige die niets meer in bands doet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef Schorpioen het volgende:
Kijk! Ik kan best behoorlijk spelen, kan ergens een lekkere backing onder gooien of een vette solo eroverheen knallen maar in nummers schrijven ben ik geen ster. Het is best leuk om een keer met wat mensen (het moet dan wel een functionele band zijn, dus geen 18 gitaristen) bijelkaar te komen en dan kijken of er iets van te maken is.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:10 schreef siekman het volgende:
ik heb een GIBSON HUNNINGBIRD voor 100 euri op de zwarte markt
Yeah was puur toeval hoor ( eerder onwetendheid )quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Waarom zie ik dat soort dingen nooit als ik er loop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |