Heino ist Gottquote:
Het was pas echt eng geweest als je haar daar ook was tegengekomenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:59 schreef speknek het volgende:
Ik zie Audrey tegenwoordig elke keer als ik uitga, het wordt een beetje eng.
Heb oud en nieuw in Brugge gevierd
beetje sneuje bediening ook. En het eten vond ik nog niet de helft van de prijs waard eigenlijk....quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Casa di David
Lekker edoch aan de prijs.
Ik stond boven op het balkon.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef TMan het volgende:
O&N Tivoli was top
ik geloof niet dat ik je gezien heb Audrey
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik stond boven op het balkon.
En ik heb in een opblaasbadje Jagermeister zitten drinken en ben zo zat geworden dat ik een stuk dag mis. Ben nu met een collega aan het msn'en en aan het aanhoren wat ik allemaal gedaan heb die paar uur..
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En ik heb in een opblaasbadje Jagermeister zitten drinken en ben zo zat geworden dat ik een stuk dag mis. Ben nu met een collega aan het msn'en en aan het aanhoren wat ik allemaal gedaan heb die paar uur..
Ik ga nu maar eens stoppen met roken. Dat lijkt me ook wel een goeie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef speknek het volgende:
Tis goed om te horen dat je weer een alcoholist bent geworden, Audrey.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ik schijn naakt door de kantine te hebben gelopen in een gefaalde poging mezelf weer aan te kleden na het badje-avontuur..
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef speknek het volgende:
Tis goed om te horen dat je weer een alcoholist bent geworden, Audrey.
Geen idee of dat goed samen gaat met 'weer'.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:43 schreef speknek het volgende:
Of moest dat zijn: exhibitionist?
Deze is te makkelijk in te koppen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het goede nieuws is: ik heb over niemand heengekotst.
Het slechte nieuws is: al mijn collega's hebben me naakt gezien.
Mijn collega's hebben over mij heengekotst na de voorgenoemde ontklede aanblik ?quote:
Raadselachtig, dit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:55 schreef The6thgate het volgende:
ik had gister ook nog aardig wat last na zondagnacht. morgen of overmorgen maar s even een bliksembezoekje aan mn kamer doen.
Weetje wat leuk is ? Jagermeister drinken in een opblaasbadje met ijsklontjes ! Geheide partyklapper !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:59 schreef Q. het volgende:
Mijn oud en nieuw was ultiem burgerlijk op de Veluwe met mijn getrouwde vriendjes, volgend jaar maar eens O&N in Utrecht vieren voor ik er echt te oud voor word.
Als er naakte vrouwen in zitten is dat geen probleem hoor...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Weetje wat leuk is ? Jagermeister drinken in een opblaasbadje met ijsklontjes ! Geheide partyklapper !
Nee, dat was pas laterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee, ik was niet naakt in dat badje, okay ?
Ik heb je in ieder geval staande gehoudenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee, ik was niet naakt in dat badje, okay ?
Ach La Spears heeft ook wel eens met d'r blote poes in de roddelrubriek gestaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Op dit soort momenten heb ik wel een beetje medelijden met mensen als Britney Spears ofzo. Ik bedoel, ik ben ook een beetje onhandig, en ik vergeet nog weleens dat ik een klein meisje ben, en dan drink ik teveel of verwond ik mezelf weer eens perongeluk, maar bij mij heeft het nooit zoveel consequenties. Maar als je zo bekend bent, dan kan je nooit eens rustig Jagermeister hakken.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach La Spears heeft ook wel eens met d'r blote poes in de roddelrubriek gestaan![]()
Je hebt je mislukte boobjob verborgen weten te houden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Geen Tara Reid-taferelen.
Brrrr.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je mislukte boobjob verborgen weten te houden?
Ik heb net de daaropvolgende dag vrij genomen, dus dat moet goed komen. Weer 6e?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
25 jan weer Popquiz trouwens.
Nee, we gaan winnen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb net de daaropvolgende dag vrij genomen, dus dat moet goed komen. Weer 6e?.
Micro-Hiroshimaquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vind je het gek als jullie een soort Sebreniza zitten te creeeren met die lawinepijlen ?
Wij hadden amper vuurwerk, en het was allemaal legaal. Maar ik denk dat het komt door de voorgaande jaren, er was nu ook wel een ietwat aggressieve sfeer in de buurt. (veel jongeren op straat, ruitjes ingeslagen etc.)quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vind je het gek als jullie een soort Sebreniza zitten te creeeren met die lawinepijlen ?
Jullie misschien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:21 schreef Public_NME het volgende:
Wij hadden amper vuurwerk, en het was allemaal legaal.
Nog geluk dat er geen helicopter overvloogquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jullie misschien.. Sjoewe en zijn homies daarentegen hadden echt een of andere luchtafweerraket.
Sjoe, post dat telefoonfilmpje van je eens ?
hey das grappig heb ik een maat van me vanmorgen ook over horen vertellenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |