Is dat niet de Fortis bank aan het randje van Utrecht (aan de kant van de Bilt)quote:Op zondag 24 december 2006 18:50 schreef Joesse het volgende:
[..]
is volgens mij niet van leidse veer, maar ik hoorde dat het iets te maken had met controle of metingen van de luchtkwaliteit ofzo? al snap ik dan niet hoe dat moet werken met groen licht maar toch
Nee, dat is te ver weg van de binnenstad. We hebben er wel een artikeltje over in het AD/Utrechts Zeurblad: http://www.ad.nl/utrecht/stad/article934702.ecequote:Op woensdag 27 december 2006 19:27 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Is dat niet de Fortis bank aan het randje van Utrecht (aan de kant van de Bilt)
Als ik namelijk uit mijn raam kijk, zie ik nog net dat de bovenkant van het gebouw groen gekleurd is.
Eten is bij mij persoonlijk de Zakkendrager in de Zakkendragerssteeg erg favoriet. Veel mensen vinden het Winterhuis ook erg leuk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:24 schreef Fatality het volgende:
he Utrechters. Even een vraagje voor de romantici onder jullie.
ik ben van plan om komende donderdag iets leuks te gaan doen voor óf na dat we uit eten zijn geweest in Utrecht. Weet iemand zo 1,2,3.. leuke eettentjes, waar ik niet direct op hordes jaarclubstudenten en bralapen stuit?
En wat voor leuke dingen zijn er nog meer in Utrecht te doen om zo even met je vriendinnetje naar toe te gaan? Ik ken de stad niet bijzonder goed op dat gebied, vandaar dat ik een beetje hulp van de echte insiders wel kan gebruiken.
Ja, daar kun je erg leuk en lekker eten, maar het heeft als heel groot nadeel dat je er niet kunt reserveren en dat je er dus altijd eerst een half uur aan de bar moet gaan hangen. Is mijn ervaring althans.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef kwib het volgende:
Eten is bij mij persoonlijk de Zakkendrager in de Zakkendragerssteeg erg favoriet. Veel mensen vinden het Winterhuis ook erg leuk.
Even aan de bar hangen is toch niet zo ergquote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ja, daar kun je erg leuk en lekker eten, maar het heeft als heel groot nadeel dat je er niet kunt reserveren en dat je er dus altijd eerst een half uur aan de bar moet gaan hangen. Is mijn ervaring althans.
Nijmegen hier. Vorig jaar was wel leuk, we zaten toen in een zijstraat van de Biltstraat. Het enige wat minder was waren de grote explosies en de in de fik gestoken banken op straat, verderquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:49 schreef The6thgate het volgende:
wat gaan jullie met oud en nieuw doen in utrecht? ik ga iig naar maastricht
Helaas doet de "klik hier" het nietquote:In 2006 zullen de blauwe containers zo veel mogelijk vervangen worden door de donkergroene ReShare-containers. Voor de locaties van de containers klik hier of bel: 0900 99 000 99 (¤ 0.01 per minuut). Het legen van de kledingcontainers is afhankelijk van het aanbod aan kleding. Kledingcontainers worden normaliter een à twee keer per week geleegd. Maar dit kan per seizoen worden aangepast.
humanitas heeft er een stel staan bij de flessen ophaal dingen (die "in de grond" zitten). die staan o.a. bij het griftpark, maar da's geloof ik niet echt in de buurt bij jou.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar er ergens zo'n Leger des Heils kledingdumpbox staat ? Ik heb eindelijk een vuilniszak gevuld met kleren die ik nooit meer aan ga doen, en die in de weg staat en best naar het Leger des Heils mag.
Ik heb me prima vermaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het was de muzikale weergave van een heroine OD tijdens een anale verkrachting door een roedel clowns, maar al met al erg gaaf.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt..
tis idd een Utrechts Zeurblad... die vent uit dat artikel kijkt zeker de hele avond naar buiten om zich vervolgens kapot te ergeren aan de verlichtingquote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is te ver weg van de binnenstad. We hebben er wel een artikeltje over in het AD/Utrechts Zeurblad: http://www.ad.nl/utrecht/stad/article934702.ece
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat zat er natuurlijk al honderd jaar aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |