En ze heeft bijkans ook m'n vader terloops ontmoetquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik waarschuw maar alvast, maar ik ben prikkelbaar, moe en hangerig.
Ah, oorzaak - gevolg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ze heeft bijkans ook m'n vader terloops ontmoet
Ik besefte me pas later dat het heel raar overkwam dat ik meteen wegrende.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ze heeft bijkans ook m'n vader terloops ontmoet
Nee. Ik ga morgen richting de alpen. Voor bier ende skivaart. Au3 gaat een week later naar Berlijn, naaktfoto's laten maken in de Hitlerbunker.quote:
Hee t_f, je weet dat ik ook nieuwsgierig naar jou ben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu durf ik niet meer.
Ik heb ook al geen mac om d'r te paaien.
Jaja, we komen sowieso even langs.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee t_f, je weet dat ik ook nieuwsgierig naar jou ben..
Bij terugkomst na te bestellen bij overhandiging van een iMac.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Ik ga morgen richting de alpen. Voor bier ende skivaart. Au3 gaat een week later naar Berlijn, naaktfoto's laten maken in de Hitlerbunker.
Zodoende zijn we twee weken gescheiden van elkander
Ik was allang blij dat je inmiddels niet meer je tijgerlegging aanhadquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik besefte me pas later dat het heel raar overkwam dat ik meteen wegrende..
Maar op die foto zie ik er mooi uit. Terwijl je vader irl een nurksige, zwart geklede kraker met een petje zag.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat je inmiddels niet meer je tijgerlegging aanhad
En mn moeder heeft me gedwongen om je foto's te tonen.
Je bent salonfähig verklaard.![]()
Ik twijfel over mijn 'dare to kiss me' shirtquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga gewoon heel gangster m'n toffe nieuwe hoed opzetten en dan eerstejaars angst inboezemen..
Ach, zolang je geen "Potje kontbatsen ?"-shirt aandoet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik twijfel over mijn 'dare to kiss me' shirt.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik twijfel over mijn 'dare to kiss me' shirt.
Je was onzichtbaar in het donker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar op die foto zie ik er mooi uit. Terwijl je vader irl een nurksige, zwart geklede kraker met een petje zag.
Moeders idee van toekomstige schoondochter:
[afbeelding]
Vaders daadwerkelijke indruk:
[afbeelding]
Maar je bent dus wel op tijd terug om je muziekkennis te meten met de pro's?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
Zodoende zijn we twee weken gescheiden van elkander
Oh, ik kan ook wel in het rood, dan lijken we net een tweelingquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Ik heb m'n nagels en lippen knalrood gemaakt, dus je kunt er echt niet heel gewoontjes bijlopen.
Arme vader. Die zit nu ook in een hoekje te huilen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar op die foto zie ik er mooi uit. Terwijl je vader irl een nurksige, zwart geklede kraker met een petje zag.
Moeders idee van toekomstige schoondochter:
[afbeelding]
Vaders daadwerkelijke indruk:
[afbeelding]
Ik mag van Au3 niet met jullie mee doen, dus ik zal met m'n eigenste tag-team aan moeten treden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel op tijd terug om je muziekkennis te meten met de pro's?
Ik meld het morgen wel weer in je fobo als ik je heb gespotquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om straks ook even een pilsje te komen vatten.
Na 21 jaar Veluwe en zes jaar Twente ben ik een echte Utregter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:31 schreef Public_NME het volgende:
Zijn jullie eigenlijk allemaal import of echte Utrechters? (Sorry geen zin vorige topics te lezen)
Laffe herderquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik meld het morgen wel weer in je fobo als ik je heb gespot.
Je kostbare identiteit staat op het spelquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wil geen "HEEE, AUDREY ! MOKKEL VAN HET FORUM !!!!EINZ!!!"-gejoel, okay ? Ik wil gewoon aangesproken worden met de naam die mijn ouders mij gegeven hebben, en geen geleuter over fora..
"Ik ken mijn nieuwe vriendje dus uit de bibliotheek.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kostbare identiteit staat op het spel![]()
Ik verschuil me achter de planten bakquote:
Je blijft voor eeuwig verbonden met de Veluwe, voor eeuwig!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik kom van de Veluwe, maar voel me nergens zo thuis als in Utrecht, sinds 3,5 jaar.
Is bijna de waarheid.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Ik ken mijn nieuwe vriendje dus uit de bibliotheek..
."
Dat krijg je er niet uit, Q. Echt niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Je blijft voor eeuwig verbonden met de Veluwe, voor eeuwig!
Tied up with the bible beltquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Je blijft voor eeuwig verbonden met de Veluwe, voor eeuwig!
Nou ja, meer pro's om je kennis mee te meten zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik mag van Au3 niet met jullie mee doen.
En ik kan dus heel schattig plat drents en plat haags praten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef Christine het volgende:
Ik ben geboren drent, half fries, half brabo, rasechte Hagenaar en sinds kort Utregter.
Whehe, ik ken ook niemand van fok.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Ik ken mijn nieuwe vriendje dus uit de bibliotheek..
."
Zeg, ik ben geen josti.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik wil geen "HEEE, AUDREY ! MOKKEL VAN HET FORUM !!!!EINZ!!!"-gejoel, okay ? Ik wil gewoon aangesproken worden met de naam die mijn ouders mij gegeven hebben, en geen geleuter over fora..
Dit heb ik dus wel eens gehad toen ik een meet had met users in London; gingen ze praten over Fok topics...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ken altijd iedereen via via. Meer uitleg hoeven ze niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe, ik ken ook niemand van fok.
Hier in Utrecht snappen mijn ouders toch niet wie ik waarvan ken.
Ik zeg altijd: "dat is iemand die ik ken uit Utrecht"quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ken altijd iedereen via via. Meer uitleg hoeven ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |