abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44425539
Vervolg van Fok! Dieetclub, deel 129

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings

(Di)eetclubmeeting topic XIX We zijn druk aan het overleggen over een uitje naar de sauna, maar ook over een weekendje weg!

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44425590
Kom dus maar op met die adressen voor kaartjes
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_44425729
Ik zal YPPY en Troel ff PM-en
Tevens natuurlijk tvp.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 14 december 2006 @ 14:42:08 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_44425751
Mijne is nog steeds wel bekend
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44425754
Te Veel lekker eten oP laatste tijd
pi_44425832
ja, die van jou weet ik wel Troel.

Ik hou mij ook aanbevolen voor adressen, als jullie toch bezig zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44425974
Maar eigenlijk voel ik me niet zo relaxed bij het sturen van mijn adres... puur om de reden dat ik zelf te lamlendig ben om kerstkaarten te sturen.
***Levi was here***
pi_44426235
je bent nergens toe verplicht hoor Levitation, maar ik kan me wel voorstellen dat je je er niet helemaal lekker bij voelt...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 14 december 2006 @ 15:00:17 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_44426255
Ey, ik vroeg het toen niet om de kerstkaart hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44426421
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:00 schreef Troel het volgende:
Ey, ik vroeg het toen niet om de kerstkaart hoor

Maar de andere dames wel.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 15:46:08 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44427701
Toch Veel Plezier zo'n kaartje Maar aangezien ik meestal vergeet om kaartjes te sturen vraag ik er maar niet om
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44427764
Ik heb net een lijstje gemaakt, van wie ik al een kaart heb gekregen, maar waarvan ik er nog geen heb geschreven.
Misschien dat ik dan niemand meer vergeet dit jaar
pi_44428580
Voor kaartjes ben ik altijd in om te sturen en te krijgen hoor .
pi_44431658
Houden jullie dagelijks bij wat jullie gewicht is?
pi_44432911
pff ik haat die uitzendbureaus weer even hoor, vroeger drukten ze me alleen maar met schoonmaakwerk in de maag, en nu zeggen ze: tis wel leuk dat je een opleiding hebt gedaan, maar je moet minimaal 4 jaar werkervaring hebben, hoe de fuck (sorry) moet ik aan werkervaring komen als jullie geen banen in die richting hebben voor starters.

misschien dat jullie nog tips hebben om aan een baan te komen zonder werkervaring, want ik weet het nu ff niet meer. en ik maar denken: rotterdam, grote stad, veel werkgelegenheid. volgens mij had ik beter in deventer kunnen blijven zitten.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44433175
Ik stuur zelf nooit kerstkaarten (misschien volgend jaar als we braaf getrouwd zijn ) Dus ik voel me altijd wat schuldig als ik ze zelf wel krijg
  donderdag 14 december 2006 @ 18:46:05 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_44433193
ga je dan maar lekker schuldig voelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44434158
zo, net ouderavond gehad...

Ene gesprek was heel kort, de ouders hadden weinig te melden..
andere was langer, en was nogal lullig, de mentor heeft mij niet alle info gegeven over deze leerling, en dat was hard nodig...
pi_44435489
zo ik ga even jullie hulp inschakelen, ik wil zo'n ministeppertje kopen, omdat mijn vriend toch niet zo graag naar een fitnesscentrum gaat, en ik toch op een makkelijke manier wil trainen. nu heb ik twee steppers gezien, een is een normale stepper, een is een lateral stepper.

links:
:
normale stepper

lateral stepper

welke van de twee lijkt jullie de beste?

[ Bericht 21% gewijzigd door gothic-blackie op 14-12-2006 19:59:15 (goochelen met links) ]
pi_44436419
Allebei niet. Lijkt me dat je zo'n ding 1 maand gebruikt en daarna geen motivatie meer hebt
pi_44436617
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Allebei niet. Lijkt me dat je zo'n ding 1 maand gebruikt en daarna geen motivatie meer hebt
lol maar als je dat even vergeet, welke dan? dat lateral stepper ding traint meer spieren, maar de normale stepper is iets goedkoper. op zich maakt die prijs niet uit, omdat ik het van mijn verjaardagsgeld koop, maar ik vind het nogal moeilijk om te kiezen. bij die lateral vind ik het trouwens ook wel handig dat er van die handgrepen bij zitten, maar de ministepper is gewoon weer lekker normaal, een normale houding.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 20:29:18 #22
13151 crew  Rewimo
pi_44436660
Tja, ik heb een gewone (Kettler). Voor 6 euro bij de kringloopwinkel, voldoet prima. Alleen kan ik er nu niet op vanwege mijn beenblessure.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44437595
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ik haat die uitzendbureaus weer even hoor, vroeger drukten ze me alleen maar met schoonmaakwerk in de maag, en nu zeggen ze: tis wel leuk dat je een opleiding hebt gedaan, maar je moet minimaal 4 jaar werkervaring hebben, hoe de fuck (sorry) moet ik aan werkervaring komen als jullie geen banen in die richting hebben voor starters.

misschien dat jullie nog tips hebben om aan een baan te komen zonder werkervaring, want ik weet het nu ff niet meer. en ik maar denken: rotterdam, grote stad, veel werkgelegenheid. volgens mij had ik beter in deventer kunnen blijven zitten.
Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?
It is your friends who make your world!
pi_44437705
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:54 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?
lol altijd, misschien handig om mijn cv even door te sturen? zo ja geef me maar even een pm met een e-mailadres waar ik het naar toe kan sturen.
pi_44437778
Ok, verstuurd
pi_44438071
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Ok, verstuurd
you've got mail
pi_44438175
Oke dan! Dan ga ik morgen voor je kijken wat ik voor je kan doen Kan ik meteen ontkrachten wat je zei over uitzendbureaus, haha.

En voor de rest: Weltrusten voor straks! Ik ga lekker mn mandje in. Ben al 3 dagen behoorlijk van de leg. Diaree, overgeven, misselijk. Brrrr! Morgen weer aan het werk hopelijk, dus vanavond vroeg mn mandje in.
pi_44438307
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Oke dan! Dan ga ik morgen voor je kijken wat ik voor je kan doen Kan ik meteen ontkrachten wat je zei over uitzendbureaus, haha.

En voor de rest: Weltrusten voor straks! Ik ga lekker mn mandje in. Ben al 3 dagen behoorlijk van de leg. Diaree, overgeven, misselijk. Brrrr! Morgen weer aan het werk hopelijk, dus vanavond vroeg mn mandje in.
lol thanks. en slaap lekker. goed uitzieken jij anders kan je nog mijn statement niet ontkrachten.
pi_44439844
Ohja, kerstkaarten! Moeten wij ook nog..hier gaan ze meesal veel te laat op de post en vergeet ik de helft Maar het is wel leuk (om te krijgen en te sturen)
Dieettechnisch gezien gaat het hier niet zo best, niet door alle december-snoeperij, maar door mijn nieuwe verslaving: boterham met pindakaas en suiker. Zo raar, dat at ik eerst nooit en nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Achja, ik ben nou eenmaal raar
Ik ga maar weer eens op zoek naar de bekende knop
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44441683
We hadden vandaag op de afdeling een high-tea tijdens een vergadering. Nou, eh, dat is ook niet erg goed voor de lijn .

GB: ik zou voor een laterale stepper gaan als ik hem nu zou kopen. Dan kan je gelijk je armspieren trainen.
pi_44442570
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef Pandorah het volgende:
We hadden vandaag op de afdeling een high-tea tijdens een vergadering. Nou, eh, dat is ook niet erg goed voor de lijn .

GB: ik zou voor een laterale stepper gaan als ik hem nu zou kopen. Dan kan je gelijk je armspieren trainen.
zo zat ik ook te denken, en ook dat je met de lateral ook je buikspieren en je binnenbeenspieren traint, en die binnenbeenspieren zijn wel nodig, als ik in de zomer een rokje aan trek, kan ik na een uur alleen nog maar au zeggen. ach jullie snappen vast wel wat ik bedoel
pi_44447255
Goeiemorgen op deze donkere winterse dag Ik zit voor de verandering weer eens op ee dieptepunt qua gewicht. Of moet ik hoogtepunt zeggen? Nou ja, ik had vanmorgen voor het eerst 4 getallen op de weegschaal staan waaronder 3 nullen. Nullen klinken niet zo zwaar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 08:33:58 #33
13151 crew  Rewimo
pi_44447490
Zolang je er geen een bent

Ik val voor geen meter meer af, maar maak me er niet te druk over. Want ik kan nu wel dezelfde maat spijkerbroek aan als mijn moeder ("weet je zeker dat je een 3 moet hebben en geen 4?" - volgens mij is ZIJ in denial ) Bovendien hoor ik aan alle kanten dat mensen ineens vinden dat ik zo afgevallen ben
pi_44448219
Isa, zolang het nog die drie nullen zijn zit je er ook zo weer onder joh....

ik ben echt toe aan kerstvakantie, gisteren helemaal ingeklapt, enorm lopen huilen, en nu voel ik me dus nog steeds flink gesloopt....
Maar gelukkig kan ik nu echt gaan aftellen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 09:32:52 #35
13151 crew  Rewimo
pi_44448326
Nog een week zeker, teigan?
pi_44448487
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen op deze donkere winterse dag Ik zit voor de verandering weer eens op ee dieptepunt qua gewicht. Of moet ik hoogtepunt zeggen? Nou ja, ik had vanmorgen voor het eerst 4 getallen op de weegschaal staan waaronder 3 nullen. Nullen klinken niet zo zwaar
Dikke knuffel voor Isa!
Je weet dat je het kunt... je hebt 't al eerder bewezen. Het komt allemaal goed!
***Levi was here***
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:51:40 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_44448669
TVP-tje
disclaimer
pi_44448773
Rewimo, ja een week.
Donderdag nog kerstgala en kerstfeest, en vrijdag nog een afsluiting met het personeel, maar die laatste weet ik niet zeker of ik er naartoe ga..
Maarja, dinsdag nog een practicum met mijn lastigste klas(gelukkig wel voor een cijfer, dan zijn ze gelijk rustiger), en woensdag studiedag... Dus zoveel blijft er ook niet over...
pi_44448803
Ik heb net maar even een afspraak gemaakt bij de doktor. Mijn eigen doktor is er niet, nu moet ik naar een andere. Het is een vrouw, en op de een of andere manier vind ik dit heel erg fijn.
Heb nog steeds ontzettend last van mijn keel, en ik had een paar weken geleden een ontstoken evenwichtsorgaan, dit is toen na 2 weken overgegaan, maar een paar weken geleden kwam dit weer lichtelijk terug. En dit is nu al bijna 5 weken aan de gang. Het is niet zo heel erg als de eerste keer, maar als ik buk/omhoog kijken, snel omkijk gaat het flink tekeer in mijn hoofdje.

Ben eigenlijk een beetje bang, omdat dit toch in je hoofd zit

Ik kan om 15.10 uur terecht.
pi_44449399
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef ymme het volgende:
Ik heb net maar even een afspraak gemaakt bij de doktor. Mijn eigen doktor is er niet, nu moet ik naar een andere. Het is een vrouw, en op de een of andere manier vind ik dit heel erg fijn.
Heb nog steeds ontzettend last van mijn keel, en ik had een paar weken geleden een ontstoken evenwichtsorgaan, dit is toen na 2 weken overgegaan, maar een paar weken geleden kwam dit weer lichtelijk terug. En dit is nu al bijna 5 weken aan de gang. Het is niet zo heel erg als de eerste keer, maar als ik buk/omhoog kijken, snel omkijk gaat het flink tekeer in mijn hoofdje.

Ben eigenlijk een beetje bang, omdat dit toch in je hoofd zit

Ik kan om 15.10 uur terecht.
Succes, sterkte en beterschap!

Met mijn "lijnen" gaat het redelijk... vorige week schrok ik me kapot, maar nu ben ik daarvan weer 1,5kg kwijt. Ik wordt toch een beetje gek van dat vocht vasthouden. Ik heb de hele week nog niet (of amper ) gesnoept en ik voel me er best goed bij.

Al kwam ik gisteren echt slap van de honger thuis, dus ik wilde héél graag eten Komt m'n vriend pas een uur later thuis dan ik... hij was vergeten dat hij een borrel had. Kon ik om kwart voor 7 pas beginnen met koken... ik was al haast over mijn honger heen. Wel lekker zalm met tagliatelle gegeten, was alleen het zout vergeten... en even vergeten het te proeven... het zag er zo lekker uit... zat dus alleen geen zout in.
***Levi was here***
pi_44453945
woeiii net bericht gehad van start uitzendbureau (de enigste die positief was van de uitzendbureaus, in de zin van: mijn collega doet de administratie kant) en daar heb ik volgende week een afspraak, want als hij mijn cv bekijkt vind hij me wel passen in de vacatures voor ING/NN. dus daar word ik in ieder geval ingeschreven, iets wat al positief is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 13:00:50 #42
13151 crew  Rewimo
pi_44454008
Dat klinkt goed, g-b

Ik ga nog een appelkaneelrozijnenbrood met walnoten bakken, het vorige is op en het was zo vreselijk lekker!
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:20:10 #43
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44454806
Wel goed tegen het vocht vasthouden Levi, zoutloos eten

Klinkt goed g-b, een inschrijving is alvast een goed begin.

Mmm klinkt erg lekker rewimo, maak je dat met een broodmachine of gewoon in de oven?

* Jojogirl heeft een extra dagje vrij omdat Finn niet naar het kdv mag met z'n ontstoken oogjes.
Dus ik ben voor witte wervelwind aan het spelen en raas door het huis.
pi_44455296
Ik kom me ook maar eens hier melden.
Ooit, ooit was ik een te dikke puber. Groot was dan ook de vreugde toen ik door op kamer te gaan ineens af ging vallen (combinatie van weinig geld dus weinig extra dingen om te eten en psychisch lekker in mijn vel zitten). Oh wat voelde ik me ineens lekker in mijn eigen lichaam zeg!
Helaas zijn er door het samenwonen met mijn vriend weer wat kilo's bijgekomen en de zwangerschap van mijn dochter zorgde voor nog een keer 20 kilo er bij...
Tien kilo ging er in vier maanden moeiteloos af (van 95 naar 85), maar ik blijf nu steken op de 85 kilo, ondanks volledig borstvoeding geven.

Ik wil niet streng gaan dieëten, dat zou ook niet goed zijn ivm die borstvoeding, maar ik wil wel meer gaan letten op wat ik nou eigenlijk naar binnen werk en hoe veel ik beweeg.
Wat meer structuur in mijn dag brengen (ik ben de hele dag thuis bij mijn dochter en het is dan verleidelijk om door de vermoeidheid-van-het-verse-moederschap lekker op de bank te hangen) en weer meer buiten zijn met dochter en hond.
Most of all wil ik me weer lekker in mijn eigen lichaam voelen, want ik wéét dat ik kan afvallen en ik wéét hoe fijn het voelt om weer op je normale gewicht te zitten!

Affijn, profiel is aangemaakt op de site, let the games begin
pi_44457265
Welkom owlet.

En succes d'r mee
pi_44457676
@ Isabeau *KNMUFFEL!*

Troel, waar had je Maartens adres nou vandaan?
Net een verbaasde Maarten aan de lijn (ik zit bij hem thuis boven, hij liep naar zijn werk en pakte onderweg de post) Wie is in hemelsnaam Bert?
Dus In ieder geval wel bedankt
* freecell voelt beetje schuldig.....

Ik heb gisteren een meetlint aan de muur gehangen, daar knip ik elke dag een CM af
Nog 96 Cm en dan gaan we trouwen

Maarten wordt een beetje paniekerig dat het nog minder dan 100 is
pi_44459280
Troel, dank je wel voor de lieve kerstkaart!

Ik heb gisteren zitten photo-shop-knutselen en heb een digitale kerstkaart gemaakt...
Deze komt zsm jullie kant op gePMd!
Ik mail 't wel, PM-en en plaatjes gaat niet zo goed samen

[ Bericht 17% gewijzigd door Levitation op 15-12-2006 15:51:11 ]
***Levi was here***
pi_44461103
Zo ik ben net van de dokter geweest.

Ik heb een fikse keelontsteking, en heb nu een poedertje gekregen tegen de pijn. Mocht het maandag nog niet over zijn, dan moet ik terug komen, want dan kan het ook wel eens een bacterie zijn.
Evenwichtsorgaan is nog steeds ontstoken, ze heeft in mijn oor gekeken, en daar zat vocht in een buisje, waar dat niet hoort te zitten. Moest daarvoor een neusspray gaan gebruiken. Ik hoop dat dit snel voorbij is, want het is zo ontzettend vervelend allemaal

Maar goed, ik heb hoop dat het snel over is allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 17:31:04 #49
13151 crew  Rewimo
pi_44462783
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:20 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm klinkt erg lekker rewimo, maak je dat met een broodmachine of gewoon in de oven?
Met de BBM, het ruikt goddelijk hier in huis nu Ik heb vanmiddag maar meteen weer een nieuw pak mix gehaald voor kaasbrood en dit brood
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 17:32:15 #50
13151 crew  Rewimo
pi_44462809
ymme, beterschap!

En Troel, bedankt voor de kaart

owlet
pi_44462987
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Rewimo het volgende:
ymme, beterschap!

En Troel, bedankt voor de kaart

owlet
Dank je wel, Rewimo
pi_44463991
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Met de BBM, het ruikt goddelijk hier in huis nu Ik heb vanmiddag maar meteen weer een nieuw pak mix gehaald voor kaasbrood en dit brood
Kaasbrood? MJUM!!!

En G-B: Ik ben voor je bezig qua banen Dus niet meteen naar de concurrent rennen hoor, haha.
pi_44464317
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:19 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Kaasbrood? MJUM!!!

En G-B: Ik ben voor je bezig qua banen Dus niet meteen naar de concurrent rennen hoor, haha.
lol, kan best zijn dat een van je collega's (of andere uitzendbureau's) me vandaag hadden gebeld. had namelijk twee gemiste oproepen toen ik even niet bij mijn telefoon was. de ene was van start, de andere weet ik nog steeds niet (ben niet een persoon die een nummer terugbelt). trouwens ikiskoel, is er geen personeel nodig bij je bedrijf zelf? want als ik jullie site zo bekijk ziet het er best interresant uit.
pi_44467155
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:41 schreef Levitation het volgende:
Dikke knuffel voor Isa!
Je weet dat je het kunt... je hebt 't al eerder bewezen. Het komt allemaal goed!
...weet je wat de eerste reactie van mijn vriend was? "Ben je zwanger?!"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44467996
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mocht ie zeker wel willen

* octopussy heeft opvliegers en is al een paar dagen aan het doorbreken
volgens mij zijn mijn hormonen aan het protesteren
pi_44476993
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

lol, kan best zijn dat een van je collega's (of andere uitzendbureau's) me vandaag hadden gebeld. had namelijk twee gemiste oproepen toen ik even niet bij mijn telefoon was. de ene was van start, de andere weet ik nog steeds niet (ben niet een persoon die een nummer terugbelt). trouwens ikiskoel, is er geen personeel nodig bij je bedrijf zelf? want als ik jullie site zo bekijk ziet het er best interresant uit.
Ik heb geen idee of we administratief personeel nodig hebben. Of wil je ook consultant worden? Want wat dat betreft hebben we wel personeel nodig. Ik weet alleen niet of ze op het hoofdkantoor ook parttimers aannemen voor deze functie. Ik zou zeggen: bel maandag eens met het hoofdkantoor

Edit: Goedemorgen trouwens Ïk ben weer heerlijk vroeg wakker (lag er dus ook al vroeg in) en vandaag gaan we lekker shoppen! Ik heb er zin in!
  zaterdag 16 december 2006 @ 08:06:31 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_44477023
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:50 schreef freecell het volgende:
@ Isabeau *KNMUFFEL!*

Troel, waar had je Maartens adres nou vandaan?
Dat heb je me zelf gegeven voor de trouwkaarten suffie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 16 december 2006 @ 08:08:08 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_44477025
Goedemorgen!

Zelfs Bert is al aangekleed en uit bed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44477076
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 08:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat heb je me zelf gegeven voor de trouwkaarten suffie!
Oja
Weet je wat ik gisteravond om half twaalf gedaan heb?
Zwemmen in de Hoornse plas
Zo, dat is nog eens gezond
Samen met Maartens huisgenootje en nog een vriend van haar, en Maarten stond op de kant met handdoeken
pi_44477084
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed idee trouwens
Ik pas wel op
Geef hem maar een mep tegen zijn kop en gooi vrolijk het knopje weer om
pi_44477587
freecell, je lijkt wel gek joh, het water zal toch wel flink koud zijn geweest??

ik kom nu net mijn bed uitrollen joh.... Maar ik lag er ook pas om een uurtje of 12 in, en heb toen mijn boek nog uitgelezen..
pi_44478615
ik begin de sportschool een beetje zat te worden, zeker met dit weer helemaaaaal geen zinnnn
pi_44478890
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:16 schreef teigan het volgende:
freecell, je lijkt wel gek joh, het water zal toch wel flink koud zijn geweest??
Was wel koud inderdaad
En dan nog terugfietsen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 december 2006 @ 15:13:51 #64
13151 crew  Rewimo
pi_44482854
Wij hebben weer geschaatst Deze keer met zijn drietjes, en we hebben Christan van het ijs af moeten lokken met de SkyRadiotaart, want hij wist van geen ophouden (was zijn eerste keer)
pi_44484622
Welkom owlet!

Nu we hier toch met z'n drieen zitten, mag het wel vind ik eik valt het best tegen, met dat bv geven. Ik had verwacht dat de kilo's eraf zouden vliegen, nou echt niet. Ik eet nu iets meer dan ik at om op gewicht te blijven (zo'n 2000 kcal per dag gok ik) en het gaat heel langzaam. Nu 'mag' het ook niet sneller, dus op zich niet erg, maar ik had het anders verwacht. Vorige week nog een (bv)vriendin aan de telefoon bij wie het dus wel te snel gaat. Echt gek, dat het zo wisselt.
*OUD heilige*
pi_44487560
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 07:43 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of we administratief personeel nodig hebben. Of wil je ook consultant worden? Want wat dat betreft hebben we wel personeel nodig. Ik weet alleen niet of ze op het hoofdkantoor ook parttimers aannemen voor deze functie. Ik zou zeggen: bel maandag eens met het hoofdkantoor

Edit: Goedemorgen trouwens Ïk ben weer heerlijk vroeg wakker (lag er dus ook al vroeg in) en vandaag gaan we lekker shoppen! Ik heb er zin in!
hmm nee dat is het nou ook niet echt. tenminste, als ik jullie site zo bekijk. omdat consultant ook op hbo niveau is, en ik toch wel net ietsjes lager zit (ook al wil ik best hogerop komen, maar niet zo snel )
pi_44488534
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef YPPY het volgende:
Welkom owlet!

Nu we hier toch met z'n drieen zitten, mag het wel vind ik eik valt het best tegen, met dat bv geven. Ik had verwacht dat de kilo's eraf zouden vliegen, nou echt niet. Ik eet nu iets meer dan ik at om op gewicht te blijven (zo'n 2000 kcal per dag gok ik) en het gaat heel langzaam. Nu 'mag' het ook niet sneller, dus op zich niet erg, maar ik had het anders verwacht. Vorige week nog een (bv)vriendin aan de telefoon bij wie het dus wel te snel gaat. Echt gek, dat het zo wisselt.

Het valt mij eerlijk gezegd ook wel wat tegen. Ik eet niet meer of minder dan ik voor de zwangerschap at, ik drink alleen meer water en thee. Ik beweeg niet minder maar ook niet meer. Ik had echt verwacht dat met het aantal kcal dat BV kost de kilo's wel er af zouden moeten vliegen, maar dat gebeurt dus niet. Heel, heel langzaam gaat het. Maar inderdaad, sneller mag ook eigenlijk niet dus ik vind het ook niet zo heel erg. Alleen zou ik na negen maanden mijn eigen lichaam niet meer terug kennen wel weer eens de oude Owlet willen zijn.
Ik las trouwens laatst ook op het BV-forum dat het juist meestal niet zo snel gaat maar dat het echt een paar maanden ontzwangeren duurt voor de kilo's gaan vliegen. Daar hoop ik dan dus maar op
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 december 2006 @ 20:03:00 #68
13151 crew  Rewimo
pi_44489791
Wij zijn uit eten geweest bij hetzelfde restaurant als waar we vlak na Christans geboorte hebben gegeten (ons eerste avondje met uitbesteed kind destijds ). Zaaaaaaaaaaaaaalige tournedos gegeten Rare, hartstikke rare, wat had ik dat destijds gemist zeg, rood vlees En het smaakt nog altijd super daar

www.lachende-koe.nl
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2006 @ 20:07:17 #69
43556 miss_dynastie
pi_44489927
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben weer geschaatst Deze keer met zijn drietjes, en we hebben Christan van het ijs af moeten lokken met de SkyRadiotaart, want hij wist van geen ophouden (was zijn eerste keer)
Oh ja, die taaaaaaaaaaaaaaaaart, die was lekker joh!
Echt een geweldige bakker, gaan we zeker nog een keer heen.
Het was (gelukkig) maar een klein taartje, maar die kwaliteit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 december 2006 @ 20:12:18 #70
13151 crew  Rewimo
pi_44490094
Wij hebben nog een stukje over
pi_44511578
is er eigenlijk nog iets anders dat ik moet doen/doorgeven om in het lijstje te komen? Ik heb me aangemeld op de site en inmiddels ook weer gegevens bijgevoegd na het wegen vandaag.
pi_44511815
Ik denk dat Troel je nog even in de juiste groep moet zetten, maar dat weet ik ook niet zeker owlet..
Even Troel afwachten dus...

ik mag morgen even naar de huisarts toe om een blaasontsteking vast te laten stellen geloof ik. Ik kreeg er vrijdagmiddag 4 uur last van, en het is niet echt beter geworden..
Morgen maar even laten controleren dus..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 december 2006 @ 18:26:28 #73
13151 crew  Rewimo
pi_44514030
O bah, blaasontsteking, dat doet gruwelijk zeer Beterschap!
  zondag 17 december 2006 @ 19:08:06 #74
4177 Jojogirl
pi_44515009
Hier is de SkyRadio taart op. M'n man was gister jarig dus die taart kwam goed van pas. De andere taart die ik bij dezelfde bakker ook had meegenomen was ook erg lekker.
pi_44516021
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:09 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat Troel je nog even in de juiste groep moet zetten, maar dat weet ik ook niet zeker owlet..
Even Troel afwachten dus...
Doe ik
quote:
ik mag morgen even naar de huisarts toe om een blaasontsteking vast te laten stellen geloof ik. Ik kreeg er vrijdagmiddag 4 uur last van, en het is niet echt beter geworden..
Morgen maar even laten controleren dus..
Oh balen zeg, blaasontsteking is echt NIET leuk
pi_44516089
ik hing er al een tijdje tegenaan geloof ik, dus ergens ben ik blij dat het nu doorzet, dat dwingt mij tenminste om er ook even mee naar de huisarts te gaan..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 december 2006 @ 20:00:40 #77
13151 crew  Rewimo
pi_44516776
Pffff dat je dat volhoudt Ik heb het dit jaar voor het eerst gehad, ik werd er in een rap tempo doodziek van. Moest naar de huisarts met wat urine (dat was al een drama op zich) en daar stond ik al helemaal te zweten van ellende en pijn.
pi_44517510
zo pijnlijk was het bij mij eerder niet, dat is echt pas van de laatste dagen, maar het zijn meer van die kleine dingen dat ik dacht dat ik ertegenaan hing.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan drink je een paar dagen weer genoeg, en slik je wat extra vitamine C, en dan moet het maar weer kunnen.... Maar dat ga ik nu maar even niet doen..
pi_44518422
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Pffff dat je dat volhoudt Ik heb het dit jaar voor het eerst gehad, ik werd er in een rap tempo doodziek van. Moest naar de huisarts met wat urine (dat was al een drama op zich) en daar stond ik al helemaal te zweten van ellende en pijn.
Rewimo, klinkt bijna alsof je nierstenen had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 december 2006 @ 20:52:31 #80
13151 crew  Rewimo
pi_44518874
Zo voelde het wel ja Maar het was "alleen maar" blaasontsteking.
pi_44519064
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Zo voelde het wel ja Maar het was "alleen maar" blaasontsteking.
lijkt me wel heel naar. Ik heb zelf nog nooit blaasontsteking gehad voor zover ik weet, gelukkig maar.
Maar ja ik heb dan weer veel last van mijn darmen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 december 2006 @ 21:02:32 #82
13151 crew  Rewimo
pi_44519328
Ach, dat heb ik ook
  zondag 17 december 2006 @ 21:36:16 #83
57434 Marloes
Digital Love
pi_44520623
Ik had ook een keer blaasontsteking en kreeg toen antibiotica voorgeschreven. Ik weet niet wat er verder is gebeurd maar ik kreeg een schimmelinfectie. Mijn god, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad
Dat bleek dus te komen door de antibiotica zei de dokter later
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_44520973
de schimmelinfectie ben ik net 3 weken vanaf .... Dat is ook zo'n ellende...
pi_44524674
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:40 schreef octopussy het volgende:

[..]

Rewimo, klinkt bijna alsof je nierstenen had.
Bij nierstenen krijg je nierkolieken, en geloof me: nierkolieken wil je niet
Volgens mijn mama (die 7 kinderen heeft inclusief mij) gaat ze nog liever een keer weer bevallen dan dat ze weer nierkolieken krijgt.
Ik ben nog nooit bevallen, maar ik weet wel dat nierkolieken mijn ergste pijn ooit zijn geweest.
pi_44524750
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef teigan het volgende:
de schimmelinfectie ben ik net 3 weken vanaf .... Dat is ook zo'n ellende...
Ow, das ook heel ellendig inderdaad. Dat heb ik een keer of drie gehad toen ik nog niet zo lang iets met Maarten had. Zat ik op een gegeven moment echt met ijs er tegenaan, omdat bevriezen beter voelde dan pijn of jeuk...
Maar je hebt wel pech dan opeens!
* freecell troost Teigan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 07:15:46 #87
13151 crew  Rewimo
pi_44528636
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:29 schreef freecell het volgende:
Bij nierstenen krijg je nierkolieken, en geloof me: nierkolieken wil je niet
Volgens mijn mama (die 7 kinderen heeft inclusief mij) gaat ze nog liever een keer weer bevallen dan dat ze weer nierkolieken krijgt.
Ik ben nog nooit bevallen, maar ik weet wel dat nierkolieken mijn ergste pijn ooit zijn geweest.
Hmja, dat valt in de categorie galstenen
pi_44529274
het lijkt wel allemaal in een keer te komen freecell...
volgens mij protesteerd mijn lijf ook gewoon tegen mijn stressniveau...

ik wilde nu eens haptonomie/haptotherapie proberen, en ik heb iemand gebelt die aangeraden werd, vergoed mijn verzekering het waarschijnlijk niet omdat ze niet ook fysiotherapeut is.... Ik wil het wel graag proberen, maar het gaat dus ws. een dure grap worden....
  maandag 18 december 2006 @ 09:45:38 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_44529987
Ik heb een supergaaf kerstpakket

Een heel mooie houten snijplank, een bonnenboekje waar we een keuze uit kunnen maken, een olijvenbakje met olijven, notenmelange met vruchten, crackers met een of andere spread, het zag er goed uit (oja, en port )

Ik ben verliefd op de plank
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44530182
Ik heb zojuist ook mijn kerstpakket geopend!
Er zit een fondue-ding in, nog wat bakjes en een boekje "hoe te fondueen". Net pakket dus.
Leuker vind ik eigenlijk dat we (net als vorig jaar) een "Unicef" pakket hebben gekregen, een deel van de opbrengst van de pakketten gaat naar Unicef. Behalve dat wij blij gemaakt worden, doet 't bedrijf dus ook nog iets "maatschappelijk verantwoords". Hou ik wel van.
***Levi was here***
pi_44530628
Vervelend teigan. Is er niet iemand anders in de buurt die wel toevallig ook fysiotherapeut is?

Vrijdag heb ik mij eerste kerstpakket gehad. Bijna hetzelfde als vorig jaar. De reacties zijn altijd enthousiast, echt het 'standaard' pakket met koffie, wijn, kerststol enzo. Ik vind het vooral leuk dat ik daar een kerstpakket krijg, dat hoeven ze niet te doen.
Komende week nog eentje. Vorig jaar had ik er drie (waarvan 1 een bon, omdat het 'pakket' nog niet gemaakt was), dat ga ik nu niet halen.

Gisteren kwam een vriendin op bezoek en we zijn het centrum ingelopen. Ik heb twee broeken die passen, maar eigenlijk te groot worden. Wat verschrikkelijk om weer kleren te gaan kopen. Wel een extra motivatie om goed op te letten, ook tijdens de feestdagen. Ik kreeg echt heimwee naar de tijd dat ik elke winkel binnen kon lopen. Bleek wel toen ik een rokje uitzocht met een model dat ik nu echt niet meer kan hebben. Geen gezicht. Gelukkig wel een ander leuk rokje gevonden dat wel ging. Bij de kassa (v&d personeel is niet zo snugger hier) verkeerd aangeslagen, zodat ik wel 10 euro korting had.
*OUD heilige*
pi_44530740
dat scheelt dan wel weer Yppy, die 10 euro...

ik ben bang dat er niet veel haptotherapeuten zijn die gespecialiseerd zijn in eetstoornisproblematiek, en dat heb ik nu wel weer nodig vrees ik. En zij staat wel goed bekend. Ik ben bang dat het dus gewoon een paar maandjes wat minder ruim leven wordt, gelukkig krijg ik nu een stagevergoeding, en kan het gewoon...

Mijn dag loopt echt niet lekker vandaag. Ik stond netjes op tijd bij de tandarts dacht ik, blijkt dat mijn afspraak om half 9 was in plaats van half 10. En of ik maar even een nieuwe afspraak wilde maken..
Ik ben er nog net niet in tranen uitgebarsten, maar de assistente zag wel dat ik het moeilijk had, en heeft me alsnog tussendoor gepropt... Ik heb er uiteindelijk 5 minuten zitten wachten, en was binnen een minuut weer klaar...
  maandag 18 december 2006 @ 10:33:06 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_44530783
Wij doen geen kerstpakketten, wij doen een kerstverloting tijdens ons kerstfeest. En het allerleukste is, dat ik daar de inkoop voor mag doen
disclaimer
pi_44531546
Dat klinkt ook wel leuk Stormqueen. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of wij een kerstpakket krijgen...
pi_44534293
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:45 schreef Troel het volgende:
Ik heb een supergaaf kerstpakket

Een heel mooie houten snijplank, een bonnenboekje waar we een keuze uit kunnen maken, een olijvenbakje met olijven, notenmelange met vruchten, crackers met een of andere spread, het zag er goed uit (oja, en port )

Ik ben verliefd op de plank
dan weet ik precies waar je werkt, want mijn schoonvader heeft precies hetzelfde pakket gekregen wel een mooie plank, de rest is een beetje nutteloos
  maandag 18 december 2006 @ 13:03:38 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_44534391
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dan weet ik precies waar je werkt, want mijn schoonvader heeft precies hetzelfde pakket gekregen wel een mooie plank, de rest is een beetje nutteloos
Dan heeft hij ook een van de 32.000 complimentjes gekregen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 december 2006 @ 13:11:30 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_44534648
Vorig jaar kreeg ik een portable DVD-speler
disclaimer
pi_44539453
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan heeft hij ook een van de 32.000 complimentjes gekregen
vast hij vond dat bonnenboekje alleen niet zo leuk, wat moet je nou met iets wat alleen maar voor 1 persoon geld, dus korting voor 1 persoon, zijn ze daar vergeten dat mensen ook getrouwd zijn of zo hij vond de bonnen van vorig jaar in ieder geval leuker. maar die plank, ben ik echt verliefd van helaas is die niet voor mij
  maandag 18 december 2006 @ 15:52:30 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_44539836
MIjn collega vond de plank helemaal niets, die heeft al zat planken staan en haar echtgenoot werkt ook hier

Overigens zijn er in het bonnenboekje ook mogelijkheden om ergens samen heen te gaan, bijvoorbeeld de space expo enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44540130
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:52 schreef Troel het volgende:
MIjn collega vond de plank helemaal niets, die heeft al zat planken staan en haar echtgenoot werkt ook hier

Overigens zijn er in het bonnenboekje ook mogelijkheden om ergens samen heen te gaan, bijvoorbeeld de space expo enzo
Toen ik -jaren geleden- bij dat zelfde bedrijf werkte zat er (oa) een kaasschaaf in het kerstpakket en servetringen met servetten. 't Bedrijf was destijds aan het bezuinigen en er stonden banen op de tocht. De kaasschaaf werd door nogal wat mensen als een hint gezien. "bezuinigen volgens de kaasschaaf-methode" is een bekende term.
Heb de kaasschaaf nogsteeds en elke keer moet ik denken aan mijn "grappende" collega's.
***Levi was here***
pi_44541106
hm, we gaan even verder met de pechdag...

- kom je op de uni, gebouw ontruimt vanwege kapotte fles met iets stinkends en giftigs..
- na een saai college denk je iets te horen te krijgen over klassenmanagment(en dat heb ik schijnbaar nodig), mag je de labzalen gaan indelen voor de studiedag....
- kom je thuis, zie je dat de TOA je vriendelijk maar dringend verzoekt een practicum te verplaatsen naar de dag dat je er juist NIET bent, vanwege studiedag...

maarja, het kaartje van yppy was wel heel lief.... Bedankt

En ik heb niet eens je adres om er eentje terug te sturen...
pi_44550210
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef teigan het volgende:
hm, we gaan even verder met de pechdag...

- kom je op de uni, gebouw ontruimt vanwege kapotte fles met iets stinkends en giftigs..
Heeft zelfs landelijk nieuws gehaald: Student zorgt voor stank in stad
Sterkte met je baaldag! Morgen gaat het vast weer beter!
***Levi was here***
pi_44560385
Goeiemorgen allemaal!

Net mijn vriend naar het station gebracht, hij gaat met de trein naar Grenoble (zuid Frankrijk) voor z'n werk. Donderdagavond is hij weer terug. Heb dus weer een paar daagjes het rijk alleen.

Teigan, hoe is het er vanmorgen mee? Vandaag wordt vast een betere dag dan gisteren!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 08:36:45 #104
13151 crew  Rewimo
pi_44560545
De weegschaal lijkt eindelijk de weg naar beneden te vinden, al ben ik nog steeds niet afgevallen, maar ik schommel tenminste niet meer zo. Nog 2,5 nacht, dan gaan we op vakantie
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:14:50 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_44562130
Vakantie
Ik heb vandaag vrij om mijn overschot weg te werken. En dan vrijdag vakantie 2 weken (is 1,5 jaar geleden, dat ik langer dan 2 dagen achtereen vrij heb gehad )
disclaimer
pi_44562576
tvp
waarom zijn de weken voor de kerst altijd zo druk?
pi_44564011
Hallo!
Florence is een aanrader! Heerlijke pasta's en heerlijke ijsjes!
En de weegschaal was me vanochtend ook nog eens lief voor me!

Dan ga ik nu eens mijn troep opruimen. Ik heb altijd nogal de neiging om mijn zooi uit mijn tas te gooien en door de gehele woonkamer te verspreiden.
pi_44564770
Welkom terug Liejannuh, geweldig dat je zo genoten hebt.

YPPY, bedankt voor jouw kerstkaartje, ik heb je ff een PM gedaan, voor jouw adres.

Mensen die nog graag een kerstkaart willen ontvangen voor kerst, kunnen mij nog nog PMén, vanmiddag gaat alles op de post (jaja ik weet 't beetje laat)
pi_44574664
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:15 schreef Levitation het volgende:

Teigan, hoe is het er vanmorgen mee? Vandaag wordt vast een betere dag dan gisteren!
het ging vandaag gelukkig beter, mijn klas was best lief vandaag, en op een onverwachtse surveillering na liep alles wel redelijk...

al stond ik net wel in de Edah, en bedacht me dat mijn boodschappen nog op school stonden...
pi_44574859
o ja, en ik heb dus geen blaasontsteking volgens de dokter....
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:57:08 #111
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44574987
Nou hier dan eindelijk mijn voorstel berichtje.

Ben een 21 jarige friese meid. Ben 28 juli getrouwd. En aangezien wij een kinderwens hebben en dit niet wou lukken maar even naar de gyneocoloog.

Paar jaar eerder al in Leeuwarden bij de gyn geweest omdat ik zo onregelmatig was deze was erg onduidelijk en zei dat als ik een kinderwens had ik maar weer moest komen en dan zou ik wel pillen krijgen.

Dus ja vol goede moed naar de gyn hier in Drachten. Na bloedtesten enzo kwam hij erachter dat ik PCO heb en dat als ik 10% van mijn gewicht afval ik al een hele grote kans heb dat het op de gewone manier lukt.

Dus sinds een paar weekjes zijn ik en manlief samen op dieet. Het gaat goed moet ik zeggen we volgden eerst de Sonja Bakker methode maar die was niet echt voor ons weggelegd. Gevraagd aan de huisarts om verwijzing naar de Dieetist en daar zijn we dan ook al voor de 2de keer geweest en ik moet zeggen dat is toch een stuk beter.

En ja als je dan toch bezig bent kunnen we ook mooi doorgaan als je dan toch bezig bent want deze manier van eten bevalt ons tot nu toe heel erg goed!
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 18:14:57 #112
13151 crew  Rewimo
pi_44575491
Heel veel succes, Rixie, zowel met afvallen als met het krijgen van een kindje Wat voor adviezen hebben jullie van de diëtiste gekregen? Daar ben ik wel benieuwd naar Kunnen wij misschien ook ons voordeel mee doen.
pi_44578732
Inderdaad alle adviezen van derde, zijn hier van harte welkom.

Ik ga zo de kou in, de laatste kerstkaarten versturen (hoop ik, als ik weer niet een hoop mensen vergeten ben).
pi_44580379
Ik heb vanmorgen een i-pod gekregen van mn En het is nog niet eens kerst
pi_44581412
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb vanmorgen een i-pod gekregen van mn En het is nog niet eens kerst
Wat lief..

Ik heb mijn een mooie blazer gegeven.
Was wel voor kerst, maar heb deze afgelopen zondag gegeven, omdat we die avond nog bruiloft hadden, en hij deze dan mooi aan kon doen
pi_44581464
Het wordt tijd, dat ik me even voorstel. Ik lees al een tijdje mee op deze site en als je jezelf met naam en gewicht in het 'lijstje' kunt zien staan, lijkt me dat een flink steuntje in de rug .

Ik ben 57 jaar, moeder van 1 zoon (al uithuizig) en 1 dochter (bijna uithuizig) en weduwe sinds 1997. Ik heb altijd op m'n gewicht moeten letten, woog zo rond de 75 kg. De laatste 10 jaar is er 14 kg bijgekomen, steeds met kleine stapjes. Dan was er 'ineens' 2 kg bij. Tijdje niets, weer 2 kg erbij. En het ging er ook niet meer af met sporten. Het zal wel met de menopauze te maken hebben . Maar nu moet er wel 14 kg af.

Gelukkig is het al 3 jaar stabiel en ik blijf hopen dat mijn gewicht nog een keertje naar beneden gaat.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling. Schep maar 1 keer op bij het kerstdiner, en geniet van de oliebollen .
geef nooit op!!!
pi_44581591
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:21 schreef moedertjelief het volgende:
Het wordt tijd, dat ik me even voorstel. Ik lees al een tijdje mee op deze site en als je jezelf met naam en gewicht in het 'lijstje' kunt zien staan, lijkt me dat een flink steuntje in de rug .

Ik ben 57 jaar, moeder van 1 zoon (al uithuizig) en 1 dochter (bijna uithuizig) en weduwe sinds 1997. Ik heb altijd op m'n gewicht moeten letten, woog zo rond de 75 kg. De laatste 10 jaar is er 14 kg bijgekomen, steeds met kleine stapjes. Dan was er 'ineens' 2 kg bij. Tijdje niets, weer 2 kg erbij. En het ging er ook niet meer af met sporten. Het zal wel met de menopauze te maken hebben . Maar nu moet er wel 14 kg af.

Gelukkig is het al 3 jaar stabiel en ik blijf hopen dat mijn gewicht nog een keertje naar beneden gaat.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling. Schep maar 1 keer op bij het kerstdiner, en geniet van de oliebollen .
Welkom hier
pi_44582195
Welkom, nieuwe mensen!
kan iemand mij misschien in het lijstje zetten of me vertellen wat ik moet doen/verkeerd doe? Troel?
pi_44582410
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:21 schreef moedertjelief het volgende:

ten eerste welkom, enne maar een keer opscheppen bij het kerstdiner? dan heb ik een mini stukje vlees. (we gaan bij mijn ouders gourmetten, en bij mijn schoonouders ook). dus ik schep wel iets vaker dan 1 keertje op, maar ik eet er niet zoveel van, zit snel vol bij zulke dingen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 21:57:01 #120
13151 crew  Rewimo
pi_44582705
Ik heb geen idee wat we gaan eten met kerst Aangezien we dan in Portugal zitten is de kans op vis vrij groot en dan ga ik beslist meer dan 1x opscheppen Ik vrees overigens dat we de hele vakantie uit eten gaan omdat dat erg goedkoop schijnt te zijn daar.
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:58:39 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_44582775
bij kerst maar 1 keer opscheppen? Neuh
Kerst is nu net dat ene moment dat ik me NIET schuldig voel als ik daarna nog 3 dagen vol zit
disclaimer
pi_44583168
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
bij kerst maar 1 keer opscheppen? Neuh
Kerst is nu net dat ene moment dat ik me NIET schuldig voel als ik daarna nog 3 dagen vol zit
ben ik het wel mee eens, want die 3 dagen daarna, hoef je eigenlijk bijna niets meer te eten, beetje sla is al genoeg (bij wijze van) bijna hetzelfde als het paasontbijt, dan hoef je daarna ook niets meer te eten (tenminste wij nooit) want mijn ouders haalden vroeger minimaal 50 eieren voor 5 personen . en dan had je ook nog het paasbrood, krentenwegge, gewoon brood, croissantjes, en alle andere dingen

kan trouwens niet wachten tot het toetje van eerste kerstdag. mijn moeder maakt elk jaar met kerst een ananaspudding, heerlijk gewoon. daar vechten we om bij ons aan tafel
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 22:23:50 #123
13151 crew  Rewimo
pi_44583623
Ehm... ik heb vandaag een chocoladefonduesetje gekocht

Ja nou hoor, het was maar 3,99 bij het Kruidvat
pi_44584940
hmm met de kerst ben ik van plan om mezelf niet helemaal vol te proppen (zoals normaal met kerst ) maar me gewoon strak aan het dieet te houden, maybe als uitzondering een weightwatchers chocoladetoetje :x
pi_44587661
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik heb vandaag een chocoladefonduesetje gekocht

Ja nou hoor, het was maar 3,99 bij het Kruidvat
ik heb ook een chocofunduesetje, en ga hem zeker meenemen naar Frankrijk volgende week

Heb wel eens heel decadent met een paar vrienden chocoladefondue als hoofdmaaltijd gedaan met verschillende koekjes, lang vingers, croissants, fruit, cake en broccoli

Verder ben ik overgeleverd aan de grillen van mijn 10 huisgenoten in het chalet
  woensdag 20 december 2006 @ 08:17:59 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_44589443
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef owlet het volgende:
Welkom, nieuwe mensen!
kan iemand mij misschien in het lijstje zetten of me vertellen wat ik moet doen/verkeerd doe? Troel?
Jij doet niets verkeerd, Bert doet het verkeerd. Heb hem wederom een mailtje gestuurd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44589813
Rixie en moedertjelief, welkom hier!

Ik ga zo richting uni, vandaag een verplichte studiedag voor docenten, dus eens zien of dat wat is...
Jammergenoeg ben ik als LIO ook het hulpje van de organisator, en die had nog wat kleine dingetjes die gedaan moesten worden vantevoren...
Ik ben benieuwd....
  woensdag 20 december 2006 @ 09:32:17 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44590373
Ik heb deze week weer hormonenweek joepie de -20 voor de kerst gaan we niet meer redden vrees ik maar morgen de echte weegdag
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 09:40:25 #129
13151 crew  Rewimo
pi_44590524
Die 20 kilo gaan er heus wel af
  woensdag 20 december 2006 @ 09:42:22 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44590568
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Die 20 kilo gaan er heus wel af
Tuurlijk alleen had het leuk gevonden voor de kerst
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 09:43:33 #131
13151 crew  Rewimo
pi_44590591
Ach... nu kun je tenminste lekker dooreten, anders is het zonde van je 20 kilo
  woensdag 20 december 2006 @ 09:49:01 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_44590718
Ik ben gewoon trots op mezelf. Afgelopen maand toch 450 euro overgehouden om te sparen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 09:50:38 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_44590752
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:49 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon trots op mezelf. Afgelopen maand toch 450 euro overgehouden om te sparen
450 euro overhouden in 1 maand?
Wacht, je woont zeker samen....
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 09:54:53 #134
13151 crew  Rewimo
pi_44590844
Goed gedaan Troel
  woensdag 20 december 2006 @ 09:57:33 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_44590910
Ik vind het idd wel knap. Ik ben zelfs stikjaloers
450 houd ik enkel over in mei als het vakantiegeld komt
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 09:57:43 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_44590915
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

450 euro overhouden in 1 maand?
Wacht, je woont zeker samen....
Ja, dat wel. (Berts kerstbonus is opgegaan aan nieuwe kleren )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44590916
Dat is mooi Troel. Ik vind het wel mooi, miss_d heeft in een ander topic berekend dat iemand 450 euro over kan houden. Nou Troel, je bent het goede voorbeeld.

Welkom Rixie en moedertjelief.
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 09:59:55 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_44590973
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, dat wel. (Berts kerstbonus is opgegaan aan nieuwe kleren )
Ah, valsspelert, is met kerstbonussen erbij
En ga je 't voor de bruiloft opzij doen?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:01:32 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_44591014
Ik ben aan vaste lasten al 750 kwijt in mijn uppie
Er is echt no wai dat ik ooit 450 overhoud. 200 is echt de bovengrens qua overhouden om te sparen. En ik weiger bij de LIDL te gaan boodschappen
(okee, en ik ga graag uit )
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:02:06 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591031
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, valsspelert, is met kerstbonussen erbij
En ga je 't voor de bruiloft opzij doen?
Ja, het staat op mijn spaarrekening. Het scheelt sowieso door meteen als je je loon binnenhebt een groot gedeelte daarnaartoe over te maken, want het is heel onprettig om het terug te halen.

Bert krijgt in mei en november elke keer een halve vakantietoeslag, dus zodoende. En met de hoeveelheid nieuwe kleren die ik nodig heb, tja, dan gaat dat wat harder. Gelukkig ben ik nu goed bepakt en bezakt, het enige wat ik nog wel wil is nog wat lange mouwen shirts (en van de zomer nieuwe korte mouwen shirts, want die zijn ook weer aan het hobbezakken).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:02:24 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591040
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat is mooi Troel. Ik vind het wel mooi, miss_d heeft in een ander topic berekend dat iemand 450 euro over kan houden. Nou Troel, je bent het goede voorbeeld.

Welkom Rixie en moedertjelief.
Heb je een linkje voor me?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:04:04 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_44591076
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, het staat op mijn spaarrekening. Het scheelt sowieso door meteen als je je loon binnenhebt een groot gedeelte daarnaartoe over te maken, want het is heel onprettig om het terug te halen.

Bert krijgt in mei en november elke keer een halve vakantietoeslag, dus zodoende. En met de hoeveelheid nieuwe kleren die ik nodig heb, tja, dan gaat dat wat harder. Gelukkig ben ik nu goed bepakt en bezakt, het enige wat ik nog wel wil is nog wat lange mouwen shirts (en van de zomer nieuwe korte mouwen shirts, want die zijn ook weer aan het hobbezakken).
Ja dat is de keerzijde van veel afvallen. Je kan elke 3 maanden je garderobe vernieuwen
(en dan niet net zoals ik er een jaar later weer uit groeien he? )
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:04:10 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591077
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben aan vaste lasten al 750 kwijt in mijn uppie
Er is echt no wai dat ik ooit 450 overhoud. 200 is echt de bovengrens qua overhouden om te sparen. En ik weiger bij de LIDL te gaan boodschappen
(okee, en ik ga graag uit )
Wij gaan eigenlijk nooit uit, maar gaan wel af en toe uit eten. Meestal is het dan wokken, dus data valt ook wel weer mee qua geld. Ook halen we wel eens chinees, maar daar eten we dan meerdere dagen van, dus dat valt ook wel weer mee. Lidl en ALDI kom ik niet vaak, puur omdat het niet in de buurt is. Als ik bij mijn ouders ben ga ik wel altijd naar de ALDI. Sommige producten daar zijn gewoon erg prettig. Verder haal ik eigenlijk al mijn boodschappen bij de Edah (tegenwoordig PLUS) en heel soms bij de c1000 of de AH.
En dan moet ik heel eerlijk zeggen dat wij nog behoorlijk luxe leven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:07:36 #144
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44591146
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Ach... nu kun je tenminste lekker dooreten, anders is het zonde van je 20 kilo
dooreten net een boterham op en zit alweer barstensvol

ben nogsteeds een slechte eter
  woensdag 20 december 2006 @ 10:07:52 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_44591151
Ja, ik kan het ook gewoon echt niet. Ik woon al 4 jaar alleen, heb een salaris op HBO-niveau, en ik doe praktisch gewoon waar ik zin in heb. Als ik zin heb om 2 weken lang alleen maar produkten van AH excellent te vreten dan doe ik dat gewoon En ik ga regelmatig uit of uit eten maar dan wel driegangen
Hoewel ik wel eens berekend heb dat ik door samenwonen alleen al 400 euro per maand kan besparen Magoe, da's geen goede reden om die stap te zetten vind ik
Ach, ik ben gelukkig, heb alles wat ik wil (behalve een auto en een computer die uit deze eeuw stamt), lieve vrienden en familie en ik heb warm water. Wat wil een mens eigenlijk nog meer?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:08:37 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_44591165
Ohja, en ik moet eens leren om wat meer samenhang in mijn verhalen te krijgen
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:09:20 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_44591184
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook het doel van die operatie? Dat je juist niet meer helemaal vol kan eten?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:09:40 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591190
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Waarom ben je een slechte eter dan? Omdat je maar een boterham op kunt? Wees er blij om! Ik ben heel blij geweest dat ik na de operatie een tijd gewoon weinig heb kunnen eten, omdat ik toen weer leerde wat normale porties zijn. Kunnen genieten van wat je eet in plaats van vol vol vol-vreten.

Als je gigantische hoeveelheden wil gaan eten had je voor een andere operatie moeten kiezen ben ik bang.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:10:54 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591226
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kan het ook gewoon echt niet. Ik woon al 4 jaar alleen, heb een salaris op HBO-niveau, en ik doe praktisch gewoon waar ik zin in heb. Als ik zin heb om 2 weken lang alleen maar produkten van AH excellent te vreten dan doe ik dat gewoon En ik ga regelmatig uit of uit eten maar dan wel driegangen
Hoewel ik wel eens berekend heb dat ik door samenwonen alleen al 400 euro per maand kan besparen Magoe, da's geen goede reden om die stap te zetten vind ik
Ach, ik ben gelukkig, heb alles wat ik wil (behalve een auto en een computer die uit deze eeuw stamt), lieve vrienden en familie en ik heb warm water. Wat wil een mens eigenlijk nog meer?
Een flinke warme trui?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:11:45 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_44591240
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Een flinke warme trui?
Heb je die niet?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:12:47 #151
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44591265
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom ben je een slechte eter dan? Omdat je maar een boterham op kunt? Wees er blij om! Ik ben heel blij geweest dat ik na de operatie een tijd gewoon weinig heb kunnen eten, omdat ik toen weer leerde wat normale porties zijn. Kunnen genieten van wat je eet in plaats van vol vol vol-vreten.

Als je gigantische hoeveelheden wil gaan eten had je voor een andere operatie moeten kiezen ben ik bang.
Nee dat bedoel ik absoluut niet maar heb nu af en toe een afkeer van eten en ik vergeet het gewoon als ik niet op de klok kijk van het is weer tijd...
  woensdag 20 december 2006 @ 10:30:20 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591645
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je die niet?
jawel hoor, maar die miste ik in je lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44591798
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gisteren met collega's bij Listers (Floraplein) gegeten. Was lekker! Verder ga ik niet zo vaak uit eten.
We zijn een paar keer bij de Chinees in ons dorp geweest, maar na 1 keer kenden ze ons al en wisten ze wat we wilden drinken enzo. Voelde ik me toch wat ongemakkelijk bij, zeker omdat de 2de of 3de keer dat ik er kwam mijn ouders er bij waren en de serveersters ons daar begroette alsof we er bijna dagelijks kwamen. M'n moeder heeft nu dus niet zo'n hoge pet op van mijn kookkunsten.

Ik doe mijn boodschappen door de weeks meestal bij AH, in het weekend halen we altijd een karretje Lidl-spul. Vind Lidl wel een fijne winkel. Weet precies wat ik er lekker/goed vind en de rest haal ik bij AH/C-1000. Op zich hoef ik niet naar de Lidl... we zijn 2 verdieners en hebben 't financieel best relaxed... maar ik ben opgevoed door zuinige ouders, dus kijk ik wel degelijk wat iets kost. Ik koop dus ook gerookte zalm van Euroshopper (of Lidl/Aldi)... slaat helemaal nergens op, maar het zit er gewoon te diep in.
***Levi was here***
pi_44591831
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij doet niets verkeerd, Bert doet het verkeerd. Heb hem wederom een mailtje gestuurd.
dank je!
oh, en wat goed om zo veel geld over te houden, wij houden op dit moment helemaal niets over nu ik gestopt ben met werken. Maar we gaan gelukkig ook niet de min in dus eigenlijk ben ik er wel weer trots op. We redden het wel!
  woensdag 20 december 2006 @ 10:44:34 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_44592016
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef Levitation het volgende:
Ik koop dus ook gerookte zalm van Euroshopper (of Lidl/Aldi)... slaat helemaal nergens op, maar het zit er gewoon te diep in.
Het smaakt even goed als die dure prut, waarom dan de dure prut kopen?

Ik drink thuis geen campina melk, maar de goedkoopste verse melk die er in de winkel staat, Mellinde ofzo. Ik gebruik geen Ariel of Omo, maar gewoon waspoeder van de ALDI. Tel uit je winst. Mijn kleding wordt net zo goed schoon.

Het is dat ik Blue Band goede start gebruik vanwege de toegevoegde dingen, anders zou ik ook huismerk halvarine enzo gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:47:51 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_44592101
Ik durf dat dus echt niet he, mijn goeie goed in wasmiddel van de ALDI wassen. Ik weet ook niet waarom. 't Voelt gewoon niet goed
disclaimer
pi_44592192
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Het smaakt even goed als die dure prut, waarom dan de dure prut kopen?

Ik drink thuis geen campina melk, maar de goedkoopste verse melk die er in de winkel staat, Mellinde ofzo. Ik gebruik geen Ariel of Omo, maar gewoon waspoeder van de ALDI. Tel uit je winst. Mijn kleding wordt net zo goed schoon.

Het is dat ik Blue Band goede start gebruik vanwege de toegevoegde dingen, anders zou ik ook huismerk halvarine enzo gebruiken.
Wij wassen met Lidlwasmiddel. Ben er erg tevreden over. Alles is altijd keurig schoon en de kleur blijft ook prima behouden.

Thuis gebruikten we altijd Becel-light op de boterham, maar daar is ook een Lidlvariant van, dus koop ik die. Ook als prima spul.

Fruit is niet altijd even geweldig van de Lidl, maar ook bij AH heb ik al regelmatig fruit gehad dat een dag later rot was. Liefst haal ik fruit op de markt, is meestal veel smakelijker en nog goedkoper ook. Alleen valt het niet mee om naar de markt te gaan als je fulltime werkt.
***Levi was here***
  woensdag 20 december 2006 @ 10:54:14 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_44592257
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wij wassen met Lidlwasmiddel. Ben er erg tevreden over. Alles is altijd keurig schoon en de kleur blijft ook prima behouden.

Thuis gebruikten we altijd Becel-light op de boterham, maar daar is ook een Lidlvariant van, dus koop ik die. Ook als prima spul.

Fruit is niet altijd even geweldig van de Lidl, maar ook bij AH heb ik al regelmatig fruit gehad dat een dag later rot was. Liefst haal ik fruit op de markt, is meestal veel smakelijker en nog goedkoper ook. Alleen valt het niet mee om naar de markt te gaan als je fulltime werkt.
Wij hebben vrijdagavondmarkt

Ik heb nu voor kerst de bestelling klaar staan bij Albert. Het kost me wel bezorgingskosten, maar het scheelt me enorm veel tijd omdat ik niet zelf de winkels in en uit hoef. Daarnaast heb ik nu (op de knoflooksaus na) alles geregeld terwijl je anders bij meerdere winkels langs moet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:58:29 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_44592381
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Wij hebben vrijdagavondmarkt

Ik heb nu voor kerst de bestelling klaar staan bij Albert. Het kost me wel bezorgingskosten, maar het scheelt me enorm veel tijd omdat ik niet zelf de winkels in en uit hoef. Daarnaast heb ik nu (op de knoflooksaus na) alles geregeld terwijl je anders bij meerdere winkels langs moet.
Albert
Ik laat albert altijd komen als ik een feest geef.

Kratten bier zeulen als je geen auto hebt is minder tof
Voor 6 euro wordt het gewoon in je keuken neer gezet
disclaimer
pi_44592517
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf dat dus echt niet he, mijn goeie goed in wasmiddel van de ALDI wassen. Ik weet ook niet waarom. 't Voelt gewoon niet goed
Het is veel belangrijker dat je je wasgoed goed op kleur sorteert. Wit bij wit, zwart bij zwart, enz.
Het wasmiddel maakt bar weinig uit. Daar komt bij dat er niet veel "zeep fabrikanten" zijn en het dus vaak uit dezelfde fabriek komt als middelen waar je het dubbele (of meer) voor betaalt.
Dat "niet goed voelen" is gewoon een onschuldig vooroordeel.
Zoals ik al zei, het is echt prima spul.
***Levi was here***
pi_44593030
Wij hebben vaak aldi wasmiddel. Jammer dat ik er nu niet meer zo makkelijk heen kan, maar het is een erg handige winkel.
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 11:31:01 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_44593198
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het is veel belangrijker dat je je wasgoed goed op kleur sorteert. Wit bij wit, zwart bij zwart, enz.
Het wasmiddel maakt bar weinig uit. Daar komt bij dat er niet veel "zeep fabrikanten" zijn en het dus vaak uit dezelfde fabriek komt als middelen waar je het dubbele (of meer) voor betaalt.
Dat "niet goed voelen" is gewoon een onschuldig vooroordeel.
Zoals ik al zei, het is echt prima spul.
Ik heb een bak "bonte was" "witte was" "overhemdenwas" "(spijker)broekenwas" "kookwas" en een bak "wol/fijnwas"

Alles uit die bakken gaat gewoon bij elkaar (dus alle overhemden bij elkaar, ongeacht de kleur en dergelijke). Als er niet veel broeken in de bak liggen gaan die gewoon mee met de bonte was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44593596
Ons nieuwe huis zit tussen een LIDL en een ALDI in, beide op loopafstand
Ik ben hier even een beetje minder de komende tijd denk ik, ben hard aan het klussen (ik begin nu al een vorm van permanente spierpijn te ontwikkelen ).
Maar het is wel heel leuk
En er is gisteren een wasmachine bezorgd
Vroegtijdig huwelijkscadeautje van Maartens mama
  woensdag 20 december 2006 @ 11:45:52 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_44593624
Foto's!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44593752
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Troel het volgende:
Foto's!
Als het goed is post Maarten straks foto's in TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekje
Dus
  woensdag 20 december 2006 @ 12:15:12 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_44594492
En toen viel de stroom uit in Bunnik en was ik blij dat ik naast het serverhok zit zodat onze afdeling wel op het noodaggregaat zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44595628
*zucht* *adem in, adem uit*

Het uwv moest mijn zwangerschapsuitkering nog overmaken. Daar heb ik een paar keer voor gebeld. Nu staat er ineens ruim 4.000 euro extra op mijn rekening. Dat kan nooit! Hoeveel repen chocolade is dat?
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 13:07:04 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_44595835
Op je spaarrekening YPPY!

Voor Anna's studie is dat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44596109
Op je spaarrekening en even achteraan bellen of het wel klopt.
pi_44596256
Het gaat inderdaad op de spaarrekening. Voor het geval het fout was. Of als de belasting het op komt eisen. Vorig jaar wilden ze ook ineens veel geld (drie banen dat jaar, te weinig betaald dus). Gelukkig dat ik altijd wat achter de hand heb. Bellen doe ik (nog) niet, eerst even genieten van het idee.

Ik voel me nu wel veeel minder schudig over die mooie laarzen van 130 euro die ik gisteren gekocht heb.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 13:34:16 #171
13151 crew  Rewimo
pi_44596741
Die laarzen mogen wel hoor

Ik ga ook geregeld naar Lidl of Aldi, waarom niet? Ze hebben prima spullen, alles is goedkoop dus is er iets nieuws dan probeer ik het gewoon uit. Is het goed, dan koop ik het weer, zo niet, jammer dan.

O, en over wasmiddelen: mijn zwager heeft bij een bedrijf gewerkt dat wasmiddelen verpakte. Voor het ene merk hadden ze een container met blauwe spikkels, voor het andere merk groene, voor merk nummer drie rode enz. Die spikkels werden allemaal bij hetzelfde basiswasmiddel geflikkerd En dan in de betreffende dozen. Dus eh... Aldi? 100% broertje van Omo/Ariel/Sunil enz.

Overigens heeft ie van dat waspoeder wel een fikse darmbeschadiging overgehouden Reden voor mijn schoonfamilie om alleen nog vloeibaar wasmiddel te kopen Daarvoor geldt overigens ook dat het allemaal van dezelfde fabriek afkomt hoor.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:38:00 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_44596859
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Die laarzen mogen wel hoor

Ik ga ook geregeld naar Lidl of Aldi, waarom niet? Ze hebben prima spullen, alles is goedkoop dus is er iets nieuws dan probeer ik het gewoon uit. Is het goed, dan koop ik het weer, zo niet, jammer dan.

O, en over wasmiddelen: mijn zwager heeft bij een bedrijf gewerkt dat wasmiddelen verpakte. Voor het ene merk hadden ze een container met blauwe spikkels, voor het andere merk groene, voor merk nummer drie rode enz. Die spikkels werden allemaal bij hetzelfde basiswasmiddel geflikkerd En dan in de betreffende dozen. Dus eh... Aldi? 100% broertje van Omo/Ariel/Sunil enz.

Overigens heeft ie van dat waspoeder wel een fikse darmbeschadiging overgehouden Reden voor mijn schoonfamilie om alleen nog vloeibaar wasmiddel te kopen Daarvoor geldt overigens ook dat het allemaal van dezelfde fabriek afkomt hoor.
Je moet het ook niet eten
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 13:39:18 #173
13151 crew  Rewimo
pi_44596904
Ja zo'n opmerking had ik wel verwacht Dat is allemaal gekomen door inademing.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:40:53 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_44596945
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
zet dat er dan bij
disclaimer
pi_44597933
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
En zijn z'n longen dan niet aangetast? Lijkt 't me ook niet zo goed voor.
Wel triest dat je ziek wordt van je werk... onvoorstelbaar dat een werkgever niet beter z'n best doet om zoiets te voorkomen.
***Levi was here***
  woensdag 20 december 2006 @ 14:17:49 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_44598007
Toch zal het verschil dan in die spikkels zitten, want Omo was toch heel goed in gaten maken? Dan zouden alle wasmiddelen dat probleem gehad moeten hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44598178
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
Toch zal het verschil dan in die spikkels zitten, want Omo was toch heel goed in gaten maken? Dan zouden alle wasmiddelen dat probleem gehad moeten hebben.
Dat was Omo Power (van Unielever, geloof ik)... en het "onderzoek" was gedaan door Procter & Gamble (makers van Ariel). Ik denk dat er van dat middel geen b-merk variant was, het was namelijk een top-product van de Omo-lijn. Sowieso zijn er de laatste jaren véél meer b-merken en huismerken op de markt dan pakweg 10/15 jaar geleden.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 14:43:31 #178
13151 crew  Rewimo
pi_44598719
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:14 schreef Levitation het volgende:
En zijn z'n longen dan niet aangetast? Lijkt 't me ook niet zo goed voor.
Wel triest dat je ziek wordt van je werk... onvoorstelbaar dat een werkgever niet beter z'n best doet om zoiets te voorkomen.
Nee vreemd genoeg is het op zijn darmen geslagen. En goed ook hoor, vooral toen ik Frank net kende lag zwager nogal eens in het ziekenhuis Hij kan een hoop dingen niet verdragen en moet altijd medicijnen slikken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 14:43:53 #179
13151 crew  Rewimo
pi_44598734
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
Gaten in darmen ook ja
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 15:23:13 #180
43556 miss_dynastie
pi_44599852
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Huh, nee
Ik heb uitgerekend dat ze 450 euro over hielden om van te leven. Niet over-over, zeg maar .
pi_44599928
oehhh, ikiskoel is lief, en nu ga ik der bellen (ze had een vacature voor me )

edit: toch niet bellen, ze is buiten de deur
pi_44604238
Hm, ik kom net thuis, heb ik 12(?!) gemiste oproepen op mijn huistelefoon... 9 van een anonieme beller, en 3 van de opticien

Bericht 1:
U heeft 2 verschillende lenzen, en het klopt niet, dus wij bestellen nieuwe voor u..(ok, vind ik best)

Bericht 2:
U heeft uw lenzen ook nog niet betaald, als u die andere op komt halen, dan mag u ze gelijk betalen(Nee, ik heb ze al betaald, wat is dit nou weer?)

Bericht 3:
Ehm, het voorgaande bericht klopt niet, u heeft toch al wel betaald(pfiew, ik schrok me kapot)

Is het trouwens raar dat ik het eng vind dat we de laatste tijd zo vaak gebeld worden door een geblokkeerd nummer? Hij heeft van 2 tot 4 zo ongeveer om het kwartier gebelt...
  woensdag 20 december 2006 @ 17:58:17 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_44604316
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huh, nee
Ik heb uitgerekend dat ze 450 euro over hielden om van te leven. Niet over-over, zeg maar .
Ik gok dat als wij wat meer op de kleintjes gaan letten dat we ook nog een heleboel zouden besparen.

Overigens, bedankt voor alle leuke kaartjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44604431
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef teigan het volgende:

Is het trouwens raar dat ik het eng vind dat we de laatste tijd zo vaak gebeld worden door een geblokkeerd nummer? Hij heeft van 2 tot 4 zo ongeveer om het kwartier gebelt...
dat heb ik de laatste tijd ook vaak maar dan op mijn mobiel
dus word maar tijd voor een nieuw nummer
mag ook wel na 6 jaar
  woensdag 20 december 2006 @ 18:03:41 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_44604476
Gewoon opnemen met "Huppeldepup Jansen" of iets in die geest. In plaats van huppeldepup een andere voornaam gebruiken uiteraard.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 18:04:33 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_44604503
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Troel het volgende:
Gewoon opnemen met "Huppeldepup Jansen" of iets in die geest. In plaats van huppeldepup een andere voornaam gebruiken uiteraard.
Joh
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 18:05:27 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_44604526
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Joh
Nouja, ik zeg het er voor de zekerheid maar even bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44604848
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:25 schreef gothic-blackie het volgende:
oehhh, ikiskoel is lief, en nu ga ik der bellen (ze had een vacature voor me )

edit: toch niet bellen, ze is buiten de deur
Hehe, en het is je toch nog gelukt me te bereiken
Ik doe je nu even een PM-etje
pi_44605329
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef teigan het volgende:
Ik heb dat ooit gehad met "lege" sms-jes. Ik werd een hele dag bestookt met smsjes waar geen tekst in stond van een nummer dat ik niet kende. Na een tijdje was ik het zat en smste ik "Wie ben je en wat moet je van me" terug. Bleek het mijn broer te zijn die een nieuwe telefoon (met nieuw nummer) had en hij had de toetsblokkering vergeten aan te zetten.
***Levi was here***
pi_44605668
Shit ben weer aangekomen. Echt erg. Maar ik doe nu ook mee en heb me gerisgtreerd.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44607946
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:19 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Hehe, en het is je toch nog gelukt me te bereiken
Ik doe je nu even een PM-etje
heb je een PM gestuurd. beetje laat, maar was nogal druk bezig met een spelletje.
  woensdag 20 december 2006 @ 20:42:37 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_44608496
Als het goed is staat iedereen nu weer in het juiste rijtje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44609927
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Troel het volgende:
Als het goed is staat iedereen nu weer in het juiste rijtje
Ik sta er niet in. Maar komt dat omdat ik morgen officieel begin?
Heb dat als startdatum aangegeven.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  woensdag 20 december 2006 @ 21:25:37 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_44610039
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik sta er niet in. Maar komt dat omdat ik morgen officieel begin?
Heb dat als startdatum aangegeven.
Heb je je lengte enzo al opgegeven? Als het goed is sta je wel in dit lijstje namelijk. Als je pas morgen je eerste gewicht hebt staan kan het ook daardoor komen (denk ik?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 21:28:37 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_44610154
Stormqueen presenteert de Score van De Dag-dag-dag-dag-dag!

Met vandaag!
+ 2 flessen rode bordeaux
- 1 glazen eetkamertafel
+ 1 getraumatiseerd poesje

disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 21:29:54 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_44610197
Hier een fles wijn (mijn PV) en een kerstpakket (Bert)!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 21:31:49 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_44610261
gelukkig was het veiligheidsglas
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 21:37:13 #198
13151 crew  Rewimo
pi_44610439
Ik kom even uithuilen hier hoor... Ik mis mijn vader zo

Vandaag waren Christan en ik naar zijn graf om een kerstboompje neer te zetten en kaarsjes aan te steken.

Christan wilde nog wat zeggen: "Opa, ik ben blij dat jij mijn opa bent."

"Wil jij nog wat zeggen, mama?"

Ik kon alleen maar zeggen: "Ik mis je..."

Vrijdag is het een half jaar geleden dat hij overleed. Dan komt kerst. De 29e zijn verjaardag. En de 5e mijn verjaardag. Dat zijn heel veel eerste keren zonder hem achter elkaar
  woensdag 20 december 2006 @ 21:47:19 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_44610785
Rewimo...
Verdrietig zijn mag, en is normaal, het hoort bij het verwerken toch?
En het zal ongetwijfeld heel moeilijk zijn, die dagen zo zonder hem. Maar als je hem in je hart bij je draagt ben je nooit echt alleen
disclaimer
pi_44610884
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef Rewimo het volgende:

Vandaag waren Christan en ik naar zijn graf om een kerstboompje neer te zetten en kaarsjes aan te steken.

Vrijdag is het een half jaar geleden dat hij overleed. Dan komt kerst. De 29e zijn verjaardag. En de 5e mijn verjaardag. Dat zijn heel veel eerste keren zonder hem achter elkaar
hele dikke knuff rewimo, snap je gevoel helemaal. en christian heeft helemaal gelijk, net zoals jij (op jouw manier) zegt: ik ben blij dat je mijn vader bent. gedenk op deze dagen de mooie dingen samen, maar blijf ook genieten van je eigen leven, en van je lieve zoon (het lijkt me zo'n schatje, ook al heb ik hem nog nooit gezien) en herinner maar dat je vader niet weg is, hij is nog in jou, en in christian, en dat kan niemand jullie ooit afpakken.
pi_44610904
Arme Rewimo!
Een hele dikke knuffel kun je nu denk ik wel gebruiken!
* Levitation zoekt knuffel smiley...

Gevonden:
***Levi was here***
pi_44610934
* geeft Rewimo een ENORME knuffel
pi_44610951
* Liejannuh geeft Rewimo een dikke knuffel.
Kan me goed voorstellen dat je je vader mist en dat is ook helemaal niet raar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 22:09:34 #204
13151 crew  Rewimo
pi_44611616
Jullie zijn lief En Troel helemaal, die hing al aan de telefoon
pi_44611812
Knuffel voor Rewimo
pi_44613653
Dikke knuffel voor Rewimo, de feestdagen is net zo'n moment dat je er extra mee geconfronteerd wordt, vooral zo'n eerste keer....
pi_44614054
Ach Rewimo toch... dikke knuffel
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 08:07:00 #208
13151 crew  Rewimo
pi_44619222
Tnx meiden

Ow Had ik gisteren een pracht van een woonboerderij gevonden in Lochem... moet je 12.500 euro erfpacht per jaar betalen
pi_44619324
Oh, Rewimo, lieve schat Ik heb geen idee hoe je je voelt, maar als ik jouw verdriet ook maar een pietsie tot mezelf toe laat schiet ik vol. Heel veel sterkte voor de komende dagen. *dikke knuffel*

Ik ben trouwens niet ziek of depri of zoiets, ik heb het even druk gehad (regelen regelen etc).

Ik heb trouwens ook een nieuwe constructie voor het fenomeen 'seizoensgebonden affectieve stoornis' (chic voor winterdepressie) gevonden: 'gewichtsgebonden affectieve stoornis'
- begin van het jaar/voorjaar: nou kom op, te dik, afvallen dus
- lente - zeer succesvol met afvallen
- zomer - ik kan het wel even rustiger aan doen, het gaat zo goed! oh lekker, ijsjes!
- herfst - oops, ik kom alweer aan! jeetje, wat gaat dat snel als je de teugels laat vieren
- winter - kut, wat ben ik dik ---> depressief

donderdag 21 december 2006 @ 08:31:14 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_44619368
We zullen het laten opnemen in ons dieetboek Isabeau
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 december 2006 @ 11:18:12 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_44622455
Goede tip:

neem de suikervrije gummibeertjes mee naar je werk. zorg dat je collega ze allemaal opeet. kijk vervolgens hoe hij regelmatig naar het toilet gaat.

niet lief Troel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 11:26:33 #212
43556 miss_dynastie
pi_44622688
Rewimo Da's wel heel veel 'eerste keren' zo achter elkaar...
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Goede tip:

neem de suikervrije gummibeertjes mee naar je werk. zorg dat je collega ze allemaal opeet. kijk vervolgens hoe hij regelmatig naar het toilet gaat.

niet lief Troel

Waarom eet hij jouw snoepjes
  donderdag 21 december 2006 @ 11:27:28 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_44622719
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo Da's wel heel veel 'eerste keren' zo achter elkaar...
[..]

Waarom eet hij jouw snoepjes
Omdat het een alleseter is. Je kan hier niets laten staan of het wordt opgegeten. Het enige wat hij niet lekker vindt zijn van die napoleonzuurtjes. En die vind ik wel weer erg lekker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 11:35:54 #214
13151 crew  Rewimo
pi_44622951
Oeh, suikervrije snoepjes zijn een geducht wapen
  donderdag 21 december 2006 @ 11:36:15 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_44622959
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Omdat het een alleseter is. Je kan hier niets laten staan of het wordt opgegeten. Het enige wat hij niet lekker vindt zijn van die napoleonzuurtjes. En die vind ik wel weer erg lekker
als je die veel eet gaat je bek bloeden
disclaimer
  donderdag 21 december 2006 @ 11:37:40 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_44623006
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je die veel eet gaat je bek bloeden
Nee hoor, ik bijt ze meteen door.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 december 2006 @ 11:38:49 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_44623037
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee hoor, ik bijt ze meteen door.
Ik ben daar nogal gevoelig voor.
Ik heb dat ook met ananas, grapefruits, zure matjes etc. Allemaal dingen die ik ook erg lekker vind
Gelukkig vind ik een beetje bloed niet erg
disclaimer
  donderdag 21 december 2006 @ 11:44:28 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_44623185
bloed is lekker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 11:54:25 #219
13151 crew  Rewimo
pi_44623498
Of die tweekleurige fizzy lolly's In een winkel in Roosendaal hebben ze daar een supergrote versie van en af en toe koop ik die voor in de trein. Zitten Christan en ik allebei met een kapotte tong Maar afblijven ho maar, die dingen zijn zó lekker!
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 11:58:10 #220
43556 miss_dynastie
pi_44623614
Ik heb nu een hele doos gekocht bij de Makro (wel die kleine dan, ik zal eens kijken of ze die grote ook hebben). Ben toch niet bang dat ik er teveel van eet, het gaat idd vanzelf zeer doen
  donderdag 21 december 2006 @ 12:07:25 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_44623858
Oew, Rewimo, je wordt gequoted in KLB!

Mensen die het over hun 'kids' hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 12:41:20 #222
13151 crew  Rewimo
pi_44624714
Wat een eer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 12:41:52 #223
13151 crew  Rewimo
pi_44624727
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb nu een hele doos gekocht bij de Makro (wel die kleine dan, ik zal eens kijken of ze die grote ook hebben). Ben toch niet bang dat ik er teveel van eet, het gaat idd vanzelf zeer doen
Doe mij maar een doos grote dan
pi_44631583
Mijn insperatie van eten koken is op. Het wordt een sleur.

Vanavond moeten we vroeg weg, en ben net pas thuis, dus dat wordt brood met een gebakken ei.

Hebben meer van jullie hier last van? Dat je gewoon niet meer weet wat je nu weer op tafel moet zetten.
pi_44631729
hier nog zo'n inspiratie-loos typje
pi_44631929
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef omearos het volgende:
hier nog zo'n inspiratie-loos typje
Zullen we samen op kookles gaan.

Niet dat we niet kunnen koken hoor, maar voor de inspiratie
pi_44632130
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:46 schreef ymme het volgende:

[..]

Zullen we samen op kookles gaan.

Niet dat we niet kunnen koken hoor, maar voor de inspiratie
Echt goed koken kan ik ook niet

dieetclub-uitje: kookles
  donderdag 21 december 2006 @ 16:58:53 #228
4177 Jojogirl
pi_44632338
Hier wordt de "wat eten we vandaag"-vraag ook vaak heen en weer geschoven voor het boodschappen doen. Gelukkig weten we het voor vanavond al wel: pannenkoeken!
pi_44632378
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:52 schreef omearos het volgende:

[..]

Echt goed koken kan ik ook niet

dieetclub-uitje: kookles
Haha, het ene uitje is nog niet voorbij of de volgende ideeen zijn d'r alweer

Morgen eten we heel simpel. vis/gebakken aardappelen en een gemengde sla.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:00:07 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_44632380
Pannenkoeken, die krijg ik dus echt niet weg
Ik denk dat het voor mij een diepvries hap wordt, ik moet na mijn werk eerst naar de IKEA om een nieuwe tafel te kopen Dit keer geen glazen tafel
disclaimer
pi_44632410
Pannenkoeken (of is het nu pannekoeken), heerlijk
  donderdag 21 december 2006 @ 17:04:24 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_44632522
ik vind pannekoeken bakken wel tof. Maar eten liever niet. Net als friet van de snackbar
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 17:26:29 #233
13151 crew  Rewimo
pi_44633146
Wij eten een broodje hamburger vanavond, want we moeten vroeg naar bed Om 4 uur staat de taxi voor
pi_44633219
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Wij eten een broodje hamburger vanavond, want we moeten vroeg naar bed Om 4 uur staat de taxi voor
Dat is vroeg ja. Maar ondanks dat, heel heel veel plezier
pi_44633320
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef Rewimo het volgende:

Ik lees dit nu pas. Beetje laat, maar voorals nog een dikke knuffel va mij.

En je boft maar met z'n lieve zoon
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 18:01:45 #236
13151 crew  Rewimo
pi_44634030
Dank je wel ymme
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 18:13:51 #237
43556 miss_dynastie
pi_44634323
Ik heb tegenwoordig een odin pakket. Ligt voor twee of drie dagen al vast wat je gaat eten. Best handig
  donderdag 21 december 2006 @ 18:21:00 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_44634484
ik vind pannenkoeken heerlijk!

Maar ik weet nog niet wat we gaan eten. Bert is laat thuis vandaag en gisteren kreeg hij geen hap door zijn keel omdat zijn oma geopereerd moest worden, dus kon ik driekwart van zijn eten weggooien (hij moest van mij de kipfilet opeten, maar dat ging ook al met lange tanden).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44636060
Hoi
Ik eet vanavond brood, Maarten is aan het werk tot tienh uur en eet daar en ik ben na het klussen van vandaag te moe om normaal te koken.
Vandaag wel veel gedaan (zie het topic wat ik al eerder in dit topic spamde).
Kom je morgen nog Isa?
Enne dieetcluppers, jullie zijn allemaal wel welkom om het huisje een keer van dichtbij te bekijken hoor
pi_44637882
Als ik in de buurt ben, dan laat ik het weten Freecell!

Ik heb trouwens nooit zo veel inspiratieproblemen. Heb altijd voldoende in huis om wat lekkers te maken en ik kan wel iedere dag een bak sla, pasta of iets met rijst eten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 20:53:05 #241
13151 crew  Rewimo
pi_44639022
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef Troel het volgende:
ik vind pannenkoeken heerlijk!

Maar ik weet nog niet wat we gaan eten. Bert is laat thuis vandaag en gisteren kreeg hij geen hap door zijn keel omdat zijn oma geopereerd moest worden, dus kon ik driekwart van zijn eten weggooien (hij moest van mij de kipfilet opeten, maar dat ging ook al met lange tanden).
En hoe is het nu met zijn oma?

Pffffffffff alles is klaar hier geloof ik. Morgen Vannacht de toilettas nog in de koffer en dan kunnen we.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 20:59:19 #242
13151 crew  Rewimo
pi_44639195
Frank had trouwens ook een fraaie snijplank in zijn pakket. En lekker veel kaasjes, die lust ie niet Ikke wel
pi_44639673
Voor ik het vergeet: hele fijne vakantie Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 21:30:52 #244
13151 crew  Rewimo
pi_44640275
Dank je wel
pi_44640341
Fijne vaskantie Rewimo
Kom je na de vakantie een keertje langs?
* freecell kijkt fotogeniek naar Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 21:50:05 #246
13151 crew  Rewimo
pi_44640973
Ja, gaan we regelen hoor
  donderdag 21 december 2006 @ 21:51:39 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_44641032
Oma heeft de operatie doorstaan en was weer aanspreekbaar, maar echt veel ander nieuws heb ik nog niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 21:57:32 #248
13151 crew  Rewimo
pi_44641256
Tot volgend jaar!
pi_44641335
Rewimo, veel plezier op vakantie! Geniet ervan!!
pi_44641765
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Tot volgend jaar!
fijne vakantie, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, voor jou en christian (en als er een man bij is ook je man, ook al hoor ik je daar minder over dan over christian )
pi_44642015
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:51 schreef Troel het volgende:
Oma heeft de operatie doorstaan en was weer aanspreekbaar, maar echt veel ander nieuws heb ik nog niet.
Dit is in ieder geval al positief Toch?
pi_44644850
Fijne vakantie Rewimo
pi_44651048
En wel een reisverslag posten he Rewimo? Veel plezier!

Al meer nieuws intussen Troel?
*OUD heilige*
pi_44651089
Ik ben ws. al veels te laat, maar alsnog een fijne vakantie voor Rewimo..

Freecell, ik ga zo kijken hoe druk je al bezig bent geweest, ik ben wel benieuwd..

Troel, fijn dat ze iig door de operatie is gekomen...

Ik had gisteren mijn laatste lessen voor de vakantie... En de laatste les ging echt bagger.... Na afloop ook in tranen uitgebarsten, wat het meisje die ik eruit had gezet ook heeft gezien...
en aangezien zij zich vanmorgen om 9 uur moest melden, en vannacht ook naar het schoolfeest ging, weet ik niet wat zij met die informatie gaat doen. Ik hoop niks, maar ik ben ergens een beetje bang dat de hele klas het al weet, en dat ze dat na de vakantie een leuk spelletje gaan vinden ofzo..

Maarja, nu eerst vakantie!
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:49:16 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_44652355
Bert is nu naar zijn oma in het ziekenhuis, maar ze moet er in ieder geval nog een tijd blijven. Ik zal vanmiddag wel meer weten. Het lijkt op dit moment dus wel goed te gaan...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44652910
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:46 schreef teigan het volgende:
Ik ben ws. al veels te laat, maar alsnog een fijne vakantie voor Rewimo..

Freecell, ik ga zo kijken hoe druk je al bezig bent geweest, ik ben wel benieuwd..

Troel, fijn dat ze iig door de operatie is gekomen...

Ik had gisteren mijn laatste lessen voor de vakantie... En de laatste les ging echt bagger.... Na afloop ook in tranen uitgebarsten, wat het meisje die ik eruit had gezet ook heeft gezien...
en aangezien zij zich vanmorgen om 9 uur moest melden, en vannacht ook naar het schoolfeest ging, weet ik niet wat zij met die informatie gaat doen. Ik hoop niks, maar ik ben ergens een beetje bang dat de hele klas het al weet, en dat ze dat na de vakantie een leuk spelletje gaan vinden ofzo..

Maarja, nu eerst vakantie!
teigan denk maar zo: het is nu vakantie, op het moment dt die kinderen weer op school komen is dat al weer oud nieuws, en dan heb je het veel meer over het illegale vuurwerk wat je gekocht en afgestoken hebt en dergelijke.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:04:55 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_44654255
teigan, maak je daar asjeblieft niet te druk over. Wat gb ook al zegt, tegen die tijd zijn er weer heel andere dingen die ze veel interessanter vinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44654726
Teigan, het zijn pubers. En die houden meestal geen rekening met de gevoelens van een ander persoon. Maar waarschijnlijk zijn ze dit na de vakantie al weer lang en breed vergeten.

Dus ik wens jouw bij deze, een fijne vakantie. Doe lekker wat je doen wilt, en vergeet school even
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:28:16 #259
140262 Rixie
pi_44662506
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel succes, Rixie, zowel met afvallen als met het krijgen van een kindje Wat voor adviezen hebben jullie van de diëtiste gekregen? Daar ben ik wel benieuwd naar Kunnen wij misschien ook ons voordeel mee doen.
Nou hier de adviezen van onze dieetiste (van de thuiszorg)

4 snee volkoren brood per dag
2 glazen zuivel
2 x fruit
2 plakjes mager vleesbeleg
1 plakje kaas
125 gr aardappels
200 gr groente
100 gram rauw mager vlees (75 gram gaar)
halvarine op brood
zoetjes in plaats van suiker

en 1 uur per dag bewegen
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:35:41 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_44663998
1 plakje kaas?

Is dat dan zo'n kant en klare plak of zo'n ieniemienieplakje van de kaasschaaf?
Ik vind het ook wel raar dat je totaal op 3 plakjes beleg uitkomt op 4 boterhammen. Je zou of 2 of 4 verwachten (dubbele boterhammen of enkele boterhammen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:42:57 #261
140262 Rixie
pi_44670230
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:35 schreef Troel het volgende:
1 plakje kaas?

Is dat dan zo'n kant en klare plak of zo'n ieniemienieplakje van de kaasschaaf?
Ik vind het ook wel raar dat je totaal op 3 plakjes beleg uitkomt op 4 boterhammen. Je zou of 2 of 4 verwachten (dubbele boterhammen of enkele boterhammen).
Je kan uitgaan van een kant en klare plak Troel, oftewel als je van de kaasschaaf heb doe ik gewoon 3 stukjes wil wel kaas proeven he

En wij doen op de laatste boterham een zoet beleg zoals bijvoorbeeld halvajam
pi_44670310
ik zeg eventjes
ga zo op weg naar de Franse Alpen.

voor iedereen en nog hele fijne kerstdagen (eet wat je lekker vind, en geniet daarvan ).
pi_44670810
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:28 schreef Rixie het volgende:

[..]

Nou hier de adviezen van onze dieetiste (van de thuiszorg)

4 snee volkoren brood per dag
2 glazen zuivel
2 x fruit
2 plakjes mager vleesbeleg
1 plakje kaas
125 gr aardappels
200 gr groente
100 gram rauw mager vlees (75 gram gaar)
halvarine op brood
zoetjes in plaats van suiker

en 1 uur per dag bewegen
dit lijkt heel veel op wat ik dagelijks eet en hoeveel ik dagelijks sport, werkt goed!
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:18:31 #264
140262 Rixie
pi_44673732
En weer binnen een week 2,4 kilo kwijt. Gaat super zo nog 4 kilootjes en ik zit in iedergeval op de 10% die ik moest verliezen dat alles weer op regel is!

Vandaag lekker een uurtje gewandeld en vanavond nog een uurtje gezwommen. Heerlijk zo met die kou buiten lekker in een bad van 33 graden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 december 2006 @ 13:34:26 #265
13151 crew  Rewimo
pi_44680658
Even Alles prima hier, prachtig weer, geen jas aan
pi_44680852
hoi Rewimo, kan je het niet laten om hier even te spieken??

Het is hier gewoon somber weer zo...
pi_44687834
Ik ben ook wat laat, maar nog veel plezier op vakantie Rewimo!

Oh, en Levitation: ik vergeet de hele tijd om een kaartje terug te mailen PM of mail even je adres en dan krijg je een kaartje via de post

[ Bericht 71% gewijzigd door Pandorah op 23-12-2006 19:16:04 ]
pi_44688439
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Ik ben ook wat laat, maar nog veel plezier op vakantie Rewimo!

Oh, en Levitation: ik vergeet de hele tijd om een kaartje terug te mailen PM of mail even je adres en dan krijg je een kaartje via de post
Zie je PM!
***Levi was here***
pi_44706363
zo, we zijn net op de skates de stad even rondgepeddeld...

Lekker joh!!!
  zondag 24 december 2006 @ 15:27:05 #270
140262 Rixie
pi_44709228
Vanaf deze kant wil ik iedereen prettige kerstdagen toewensen.
Wij gaan zo lekker kerst vieren bij mijn ouders en komen pas woensdag weer terug dus tot dan!

@ teigan dat lijkt mij ook heerlijk om te doen maar ik heb 1 probleem ik kan niet skaten
pi_44713314
Ook vanaf iedereen fijne dagen!
Tot in het nieuwe jaar want ik ga richting Tenerife
Oh, en octo natuurlijk ook veel plezier op vakantie!

[ Bericht 10% gewijzigd door Pandorah op 24-12-2006 21:25:55 ]
pi_44714513
Veel plezier op Tenerife Pandorah! Geniet van het weer, het is daar vast veel lekkerder dan hier!

Voor octopussy ben ik te laat om haar een prettige vakantie toe te wensen! Nouja, bij deze dan alsnog: veel plezier Octo!
pi_44715124
fijne vakantie Pandorah!!! (en octo natuurlijk ook, maar daar ben ik ook al te laat voor...)
pi_44718079
iedereen fijne feestdagen toegewenst, en voor de vakantiegangers: fijne vakantie, neem de volgende keer mij ook mee
pi_44724720
Ik moet ook echt wat gewicht kwijt, maar mezelf er toe aanzetten is moeilijk! Ik denk dat een weegschaal wellicht wel wat voor mij is, maarja wat voor soort weegschaal is het handigst enzo?
  maandag 25 december 2006 @ 08:19:37 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_44725878
Een digitale weegschaal is verreweg het handigst. Vetmetingen en dergelijjke zijn toch niet realistisch, dus dat hoeft er niet op te zitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44739648
Kan ik iedereen nog fijne kerstdagen toewensen?
pi_44740997
Ja hoor, dat mag nog!

Mijn voornemen voor vandaag was om gewoon alleen maar te eten waar ik echt zin in had. En dat is uitstekend gelukt! Wat stukjes brood met tapenade, klein beetje rollade met wat peertjes en wat aardappeltjes en 3 uur later als toetje een beetje zelfgemaakte tiramisu. Denk dat ik morgen om 3 uur wel toe ben aan de volgende maaltijd.
pi_44741034
Klinkt als een geslaagd plan, Liejannuh

Ik heb alle aangeboden taart/chocolade/wijn afgeslagen en 1 bord met normale porties gehad als avondeten.
pi_44741106
Wat netjes Isa!
Ben je weer heel voorzicht op aan het letten qua eten?
Hoe lang duurt je stage nog in het verzorgingstehuis?
pi_44741141
Ik let er niet zo op, maar ik eet ook niets omdat het zo hoort/verwacht wordt terwijl ik er geen zin in heb. En ik had geen zin in taart en dergelijke.

Half februari ben ik er klaar. Helaas. Ik heb het er heel erg naar mijn zin.
pi_44741263
Vestandig dat je geen taart eet als je er ook geen zin in hebt!

Half februari duurt nog een week of 6. Maar wel fijn dat je in ieder geval weet dat je een goede keuze hebt gemaakt als dat je specialisatie gaat worden!
pi_44741423
Ja, dat voelt inderdaad wel fijn Vooral omdat ik zo heb zitten draaikonten wat ik nou eigenlijk wilde

Dit stimuleert ook niet erg:
quote:
'Afvallen is onbegonnen werk'

Uitgegeven: 24 december 2006 12:24

AMSTERDAM - Het gevecht van dikke mensen tegen de kilo's is deels een bij voorbaat verloren strijd. De darmen van dikke mensen bevatten verhoudingsgewijs veel zogenoemde firmicutes-bacteriën. Die maken iedere calorie vrij die in voedsel zit.

Dat blijkt uit onderzoek waarvan de resultaten in het kerstnummer van het gezaghebbende tijdschrift Nature staan.

Bacterie

Een onderzoeksteam onder leiding van de Amerikaan Jeffrey Gordon concludeert dat te veel eten en te weinig bewegen maar deels de oorzaak zijn van overgewicht. De firmicutes-bacterië komt opvallend meer voor bij mensen met overgewicht dan bij slanke mensen. De bacterie zet voedsel efficiënt om.

Wetenschappers pleiten in Nature voor een nieuwe aanpak van overgewicht. De samenstelling van darmflora kan met probiotica worden beïnvloed.
Maar weer aan de Yakult Light?
pi_44741529
Ach, ik heb donderdag een gesprek voor een financiële functie. Ook een lichte carriereswitch.

Ik ga niet aan de Yakult Light. Ik hou de zakken chips en de zakken snoep wel gewoon weg uit mijn huis. Ik heb overigens nu een ongeveer een kilo chocolade in huis en ik heb er niet eens zin in. Kijken hoe lang ik het kan weerstaan.
pi_44745899
dapper liejannuh..

ik had vorige week een marstaart gemaakt.. een en al chocolade en vet eigenlijk... Maar hij was wel erg lekker..
Ik begin toch wat te paniekeren nu, ik ben toch bang dat ik nu weer flink omhoog aan het schieten ben, wat ik helemaal niet wil, maar komende week anders toch maar weer even wat sportiever gaan doen..
pi_44746037
Een marstaart Zo, dat klinkt apart!
pi_44746370
het is heel lekker hoor isabeau..

een hoop marsen smelten met wat boter, dan van die choco rice pops erdoor... In een vorm en af laten koelen pure chocola smelten en eroverheen.. weer af laten koelen en klaar is teigan...
pi_44750516
Fijne feestdagen nog allemaal.

Goede gedaan Isa.
Dat artikeltje is gewoon stom. Je kunt wel afvallen als je dik bent. Gewoon naar de positieve bewijzen kijken.

Hier was het kerstdiner (gourmet) erg dieettechnisch verantwoord. Ik heb twee keer een half uur boven gezeten om Anna te kalmeren en toen ik de tweede keer terug kwam, was de rest klaar. Ik heb dus het fruit aangevallen en heb verder niks meer op. In je eentje gourmetten is ook zo saai.

Die marstaart klinkt wel erg lekker.
*OUD heilige*
pi_44755176
De marstaart klinkt erg lekker, binnenkort maar maken voor mijn verjaardag

Mijn kerstdiner was dieettechnisch vooral vreemd. Mijn moeder op streng dieet alleen vis en wokgroente eten, ik al heel snel vol (lijkt wel of ik steeds minder kan eten ) en mijn broer heeft het weer het langste volgehouden. Als ik zo mijn familie zie eten vind ik het helemaal niet raar dat we allemaal te zwaar zijn (op mijn moeder na die eeuwig op dieet is en zeurt over elk kilootje teveel)
En Na het gourmetten iedereen aan het ijs, alleen ik niet. Ik had al bijna een uur niet gegeten maar nog steeds geen honger. Dus mijn portie eet ik morgenavond wel op, samen met de andere restjes
pi_44759448
Ik heb net even in mijn kerstpakket op het werk gegluurd. Het ene kerstpakket is van het ziekenhuis zelf en bestaat uit 6 design glazen (niet mooi) en een waterkaraf (design, moet ik nog aan wennen denk ik) met twee flessen water (spa rood en spa blauw). Leuk idee en goed voor de lijn.

Het andere kerstpakket (inmiddels trouwens mijn vierde ) bevat....een feestpakket van Granny's (ja dat koffiezaakje met die heerlijke appeltaarten). Wat ik zo snel even zag: chocolaatjes, chocoladelolly, mix voor chocoladecake, caramels met chocoladesmaak, koffieboontjes van chocola, koffiespecialiteit (en we hebben alleen een senseo) een pak cacao en een bus slagroom Och hemel...
pi_44762861
op naar ikiskoel voor mij en brr wat is het koud nu en wat is het vroeg, want doordat ik dacht dat het een uurtje reizen was, was het nogal laat gisteravond, maar het blijkt dus 1,5 uur reistijd te zijn )

tot later vandaag iedereen
  woensdag 27 december 2006 @ 09:16:58 #292
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44762925
Kerst is kwa eten goed gegaan op zich. Heb wel 4 dagen achter elkaar het avond eten er uit staan gooien dat levert wel deze week -2,2 op de -20 had ik trouwens wel voor de kerst gehaald
  woensdag 27 december 2006 @ 09:34:17 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_44763058
quote:
Op woensdag 27 december 2006 09:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kerst is kwa eten goed gegaan op zich. Heb wel 4 dagen achter elkaar het avond eten er uit staan gooien dat levert wel deze week -2,2 op de -20 had ik trouwens wel voor de kerst gehaald
Ja, Kerst is niet prettig, zeker omdat je dan toch snel te veel eet. Volgend jaar zal het een stuk beter gaan. (Het enige wat bij mij mis ging dit jaar was de beschuit met muisjes kerstavond, de anijs viel echt compleet verkeerd).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44763075
Iedereen hier kerst goed doorgekomen?
Veel en lekker gegeten? Ofcourse gezond natuurlijk.

Nou hier was 't wel leuk. Ik heb nog steeds ontzettend last van mijn keel, ga vrijdag weer terug naar de huisarts.
En de vader van mijn vriend is niet goed in orde. Komt af en toe niet uit zijn woorden, heeft momenteel een soort van griep. Last van zijn hoofd zegt ie, alsof alles dicht zit. Ja hij is dan ook goed verkouden.

Mijn vriend maakt zich niet zo zorgen (van buiten dan niet, maar van binnen natuurlijk wel). De rest van de familie overdrijft de hele tijd zo, jaaaaaa het zit niet goed. Neeee daar moet hij echt mee naar de doktor, hij ziet er zo slecht uit. Neeeee ben er niet blij mee. (aldus zijn oom, en moeder van de vriendin van zijn vader)

Ja heel leuk, jullie ook fijne kerstdagen Mijn vriend wil dit dus niet. Niet dat zielige gedoe, en zijn vader ook niet. 1 keer zeggen is genoeg. Niet de hele tijd erop terug vallen. En zijn vriendin dan (van de vader van mijn vriend), ik heb er schijt aan hoe antoine (mijn vriend) dit vind, ik leef er dag en nacht mee, dus ik bepaal hoe en wat. Heeft ze gelukkig niet gezegt waar antoine zelf bij was, dan was het mis geweeest. Het is verdomme zijn vader, waar hij jaren lang alleen mee heeft geleeft, met z'n 2en. Naja, sorry voor het oftopic gelul moest 't ff kwijt.
  woensdag 27 december 2006 @ 09:39:39 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44763095
idd en een moeder die zit te zeuren ik vind het zo erg voor je wat denk je van ik zelf ma
pi_44763227
Een moeder, het is niet de moeder van mijn vriend, zijn ouders zijn gescheiden.
Laat ook maar, je begrijpt 't blijkbaar niet.
De stiefmoeder van mijn vriend, doet alsof zij diegene is die zielig is, omdat zij zijn vader 'verzorgt'.
Mijn vriend en zijn vader hebben 'z'n sterke band, dat niemand hier tussen kan komen.
Onze kerst is dan gewoon klote geweest omdat schoonvader echt niet lekker in zijn vel zat. Vandaag gaat hij dan ook naar de huisarts. Wij zijn met z'n allen zeer bang dat de kanker toch sneller gaat dan verwacht. Maar de longarts heeft vorige week nog gezegt dat alles goed was. Misschien is het niets, laten we dat hopen.

Maar het gaat dus om het feit dat mijn vriend zowel als zijn vader, niet de hele tijd als hij maar een keer hoest, zielig gevonden wordt. Dat wil zijn vader echt niet. Hij wil voor zover het kan, normaal doorleven, en niet zielig gevonden worden. Terwijl zijn eigen vriendin dit wel doet, en dat vind mijn vriend dus heel erg voor zijn vader.
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 10:01:08 #297
43556 miss_dynastie
pi_44763289
Kerst was dieettechnisch heel verantwoord... ik heb gister tot half vier geslapen
pi_44763406
ik zit al 3 kwartier te twijfelen of ik nog even naar het zwembad ga, of dat ik gewoon onder de douche stap...

Mijn kerst was neit echt goed voor de lijn, maar ik blijf er nu wel weer even vanaf, mijn darmen zijn toch wel flink aan het protesteren nu..
pi_44763421
Misschien toch even naar het zwembad. De kcal eraf zwemmen.
pi_44763512
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:17 schreef ymme het volgende:
Misschien toch even naar het zwembad. De kcal eraf zwemmen.
daarvoor doe ik het niet... Als ik daarvoor moet gaan sporten heb ik meestal al spontaan geen zin meer... Het gaat mij om de ontspanning en de positieve energie die ik eruit haal...

maar ik ga nu wel even....
pi_44763568
Zwemmen is zeker goed voor de ontspanning.

Zwem ze Teigan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')