quote:Op donderdag 14 december 2006 15:00 schreef Troel het volgende:
Ey, ik vroeg het toen niet om de kerstkaart hoor
lol maar als je dat even vergeet, welke dan? dat lateral stepper ding traint meer spieren, maar de normale stepper is iets goedkoper. op zich maakt die prijs niet uit, omdat ik het van mijn verjaardagsgeld koop, maar ik vind het nogal moeilijk om te kiezen. bij die lateral vind ik het trouwens ook wel handig dat er van die handgrepen bij zitten, maar de ministepper is gewoon weer lekker normaal, een normale houding.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Allebei niet. Lijkt me dat je zo'n ding 1 maand gebruikt en daarna geen motivatie meer hebt
Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ik haat die uitzendbureaus weer even hoor, vroeger drukten ze me alleen maar met schoonmaakwerk in de maag, en nu zeggen ze: tis wel leuk dat je een opleiding hebt gedaan, maar je moet minimaal 4 jaar werkervaring hebben, hoe de fuck (sorry) moet ik aan werkervaring komen als jullie geen banen in die richting hebben voor starters.
misschien dat jullie nog tips hebben om aan een baan te komen zonder werkervaring, want ik weet het nu ff niet meer. en ik maar denken: rotterdam, grote stad, veel werkgelegenheid. volgens mij had ik beter in deventer kunnen blijven zitten.
lol altijd, misschien handig om mijn cv even door te sturen? zo ja geef me maar even een pm met een e-mailadres waar ik het naar toe kan sturen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:54 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?
lol thanks. en slaap lekker. goed uitzieken jijquote:Op donderdag 14 december 2006 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Oke dan! Dan ga ik morgen voor je kijken wat ik voor je kan doenKan ik meteen ontkrachten wat je zei over uitzendbureaus, haha.
En voor de rest: Weltrusten voor straks! Ik ga lekker mn mandje in. Ben al 3 dagen behoorlijk van de leg. Diaree, overgeven, misselijk. Brrrr! Morgen weer aan het werk hopelijk, dus vanavond vroeg mn mandje in.
zo zat ik ook te denken, en ook dat je met de lateral ook je buikspieren en je binnenbeenspieren traint, en die binnenbeenspieren zijn wel nodig, als ik in de zomer een rokje aan trek, kan ik na een uur alleen nog maar au zeggen. ach jullie snappen vast wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef Pandorah het volgende:
We hadden vandaag op de afdeling een high-tea tijdens een vergadering. Nou, eh, dat is ook niet erg goed voor de lijn.
GB: ik zou voor een laterale stepper gaan als ik hem nu zou kopen. Dan kan je gelijk je armspieren trainen.
Dikke knuffel voor Isa!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen op deze donkere winterse dagIk zit voor de verandering weer eens op ee dieptepunt qua gewicht. Of moet ik hoogtepunt zeggen? Nou ja, ik had vanmorgen voor het eerst 4 getallen op de weegschaal staan waaronder 3 nullen. Nullen klinken niet zo zwaar
Succes, sterkte en beterschap!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef ymme het volgende:
Ik heb net maar even een afspraak gemaakt bij de doktor. Mijn eigen doktor is er niet, nu moet ik naar een andere. Het is een vrouw, en op de een of andere manier vind ik dit heel erg fijn.
Heb nog steeds ontzettend last van mijn keel, en ik had een paar weken geleden een ontstoken evenwichtsorgaan, dit is toen na 2 weken overgegaan, maar een paar weken geleden kwam dit weer lichtelijk terug. En dit is nu al bijna 5 weken aan de gang. Het is niet zo heel erg als de eerste keer, maar als ik buk/omhoog kijken, snel omkijk gaat het flink tekeer in mijn hoofdje.
Ben eigenlijk een beetje bang, omdat dit toch in je hoofd zit![]()
Ik kan om 15.10 uur terecht.
Met de BBM, het ruikt goddelijk hier in huis nuquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:20 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm klinkt erg lekker rewimo, maak je dat met een broodmachine of gewoon in de oven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |