Ik kom me ook maar eens hier melden.
Ooit, ooit was ik een te dikke puber. Groot was dan ook de vreugde toen ik door op kamer te gaan ineens af ging vallen (combinatie van weinig geld dus weinig extra dingen om te eten en psychisch lekker in mijn vel zitten). Oh wat voelde ik me ineens lekker in mijn eigen lichaam zeg!
Helaas zijn er door het samenwonen met mijn vriend weer wat kilo's bijgekomen en de zwangerschap van mijn dochter zorgde voor nog een keer 20 kilo er bij...
Tien kilo ging er in vier maanden moeiteloos af (van 95 naar 85), maar ik blijf nu steken op de 85 kilo, ondanks volledig borstvoeding geven.
Ik wil niet streng gaan dieëten, dat zou ook niet goed zijn ivm die borstvoeding, maar ik wil wel meer gaan letten op wat ik nou eigenlijk naar binnen werk en hoe veel ik beweeg.
Wat meer structuur in mijn dag brengen (ik ben de hele dag thuis bij mijn dochter en het is dan verleidelijk om door de vermoeidheid-van-het-verse-moederschap lekker op de bank te hangen) en weer meer buiten zijn met dochter en hond.
Most of all wil ik me weer lekker in mijn eigen lichaam voelen, want ik wéét dat ik kan afvallen en ik wéét hoe fijn het voelt om weer op je normale gewicht te zitten!
Affijn, profiel is aangemaakt op de site, let the games begin