abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44541106
hm, we gaan even verder met de pechdag...

- kom je op de uni, gebouw ontruimt vanwege kapotte fles met iets stinkends en giftigs..
- na een saai college denk je iets te horen te krijgen over klassenmanagment(en dat heb ik schijnbaar nodig), mag je de labzalen gaan indelen voor de studiedag....
- kom je thuis, zie je dat de TOA je vriendelijk maar dringend verzoekt een practicum te verplaatsen naar de dag dat je er juist NIET bent, vanwege studiedag...

maarja, het kaartje van yppy was wel heel lief.... Bedankt

En ik heb niet eens je adres om er eentje terug te sturen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44550210
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef teigan het volgende:
hm, we gaan even verder met de pechdag...

- kom je op de uni, gebouw ontruimt vanwege kapotte fles met iets stinkends en giftigs..
Heeft zelfs landelijk nieuws gehaald: Student zorgt voor stank in stad
Sterkte met je baaldag! Morgen gaat het vast weer beter!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44560385
Goeiemorgen allemaal!

Net mijn vriend naar het station gebracht, hij gaat met de trein naar Grenoble (zuid Frankrijk) voor z'n werk. Donderdagavond is hij weer terug. Heb dus weer een paar daagjes het rijk alleen.

Teigan, hoe is het er vanmorgen mee? Vandaag wordt vast een betere dag dan gisteren!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 08:36:45 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44560545
De weegschaal lijkt eindelijk de weg naar beneden te vinden, al ben ik nog steeds niet afgevallen, maar ik schommel tenminste niet meer zo. Nog 2,5 nacht, dan gaan we op vakantie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:14:50 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_44562130
Vakantie
Ik heb vandaag vrij om mijn overschot weg te werken. En dan vrijdag vakantie 2 weken (is 1,5 jaar geleden, dat ik langer dan 2 dagen achtereen vrij heb gehad )
disclaimer
pi_44562576
tvp
waarom zijn de weken voor de kerst altijd zo druk?
pi_44564011
Hallo!
Florence is een aanrader! Heerlijke pasta's en heerlijke ijsjes!
En de weegschaal was me vanochtend ook nog eens lief voor me!

Dan ga ik nu eens mijn troep opruimen. Ik heb altijd nogal de neiging om mijn zooi uit mijn tas te gooien en door de gehele woonkamer te verspreiden.
pi_44564770
Welkom terug Liejannuh, geweldig dat je zo genoten hebt.

YPPY, bedankt voor jouw kerstkaartje, ik heb je ff een PM gedaan, voor jouw adres.

Mensen die nog graag een kerstkaart willen ontvangen voor kerst, kunnen mij nog nog PMén, vanmiddag gaat alles op de post (jaja ik weet 't beetje laat)
pi_44574664
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 08:15 schreef Levitation het volgende:

Teigan, hoe is het er vanmorgen mee? Vandaag wordt vast een betere dag dan gisteren!
het ging vandaag gelukkig beter, mijn klas was best lief vandaag, en op een onverwachtse surveillering na liep alles wel redelijk...

al stond ik net wel in de Edah, en bedacht me dat mijn boodschappen nog op school stonden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44574859
o ja, en ik heb dus geen blaasontsteking volgens de dokter....
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:57:08 #111
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44574987
Nou hier dan eindelijk mijn voorstel berichtje.

Ben een 21 jarige friese meid. Ben 28 juli getrouwd. En aangezien wij een kinderwens hebben en dit niet wou lukken maar even naar de gyneocoloog.

Paar jaar eerder al in Leeuwarden bij de gyn geweest omdat ik zo onregelmatig was deze was erg onduidelijk en zei dat als ik een kinderwens had ik maar weer moest komen en dan zou ik wel pillen krijgen.

Dus ja vol goede moed naar de gyn hier in Drachten. Na bloedtesten enzo kwam hij erachter dat ik PCO heb en dat als ik 10% van mijn gewicht afval ik al een hele grote kans heb dat het op de gewone manier lukt.

Dus sinds een paar weekjes zijn ik en manlief samen op dieet. Het gaat goed moet ik zeggen we volgden eerst de Sonja Bakker methode maar die was niet echt voor ons weggelegd. Gevraagd aan de huisarts om verwijzing naar de Dieetist en daar zijn we dan ook al voor de 2de keer geweest en ik moet zeggen dat is toch een stuk beter.

En ja als je dan toch bezig bent kunnen we ook mooi doorgaan als je dan toch bezig bent want deze manier van eten bevalt ons tot nu toe heel erg goed!
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 18:14:57 #112
13151 crew  Rewimo
pi_44575491
Heel veel succes, Rixie, zowel met afvallen als met het krijgen van een kindje Wat voor adviezen hebben jullie van de diëtiste gekregen? Daar ben ik wel benieuwd naar Kunnen wij misschien ook ons voordeel mee doen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44578732
Inderdaad alle adviezen van derde, zijn hier van harte welkom.

Ik ga zo de kou in, de laatste kerstkaarten versturen (hoop ik, als ik weer niet een hoop mensen vergeten ben).
pi_44580379
Ik heb vanmorgen een i-pod gekregen van mn En het is nog niet eens kerst
It is your friends who make your world!
pi_44581412
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb vanmorgen een i-pod gekregen van mn En het is nog niet eens kerst
Wat lief..

Ik heb mijn een mooie blazer gegeven.
Was wel voor kerst, maar heb deze afgelopen zondag gegeven, omdat we die avond nog bruiloft hadden, en hij deze dan mooi aan kon doen
pi_44581464
Het wordt tijd, dat ik me even voorstel. Ik lees al een tijdje mee op deze site en als je jezelf met naam en gewicht in het 'lijstje' kunt zien staan, lijkt me dat een flink steuntje in de rug .

Ik ben 57 jaar, moeder van 1 zoon (al uithuizig) en 1 dochter (bijna uithuizig) en weduwe sinds 1997. Ik heb altijd op m'n gewicht moeten letten, woog zo rond de 75 kg. De laatste 10 jaar is er 14 kg bijgekomen, steeds met kleine stapjes. Dan was er 'ineens' 2 kg bij. Tijdje niets, weer 2 kg erbij. En het ging er ook niet meer af met sporten. Het zal wel met de menopauze te maken hebben . Maar nu moet er wel 14 kg af.

Gelukkig is het al 3 jaar stabiel en ik blijf hopen dat mijn gewicht nog een keertje naar beneden gaat.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling. Schep maar 1 keer op bij het kerstdiner, en geniet van de oliebollen .
geef nooit op!!!
pi_44581591
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:21 schreef moedertjelief het volgende:
Het wordt tijd, dat ik me even voorstel. Ik lees al een tijdje mee op deze site en als je jezelf met naam en gewicht in het 'lijstje' kunt zien staan, lijkt me dat een flink steuntje in de rug .

Ik ben 57 jaar, moeder van 1 zoon (al uithuizig) en 1 dochter (bijna uithuizig) en weduwe sinds 1997. Ik heb altijd op m'n gewicht moeten letten, woog zo rond de 75 kg. De laatste 10 jaar is er 14 kg bijgekomen, steeds met kleine stapjes. Dan was er 'ineens' 2 kg bij. Tijdje niets, weer 2 kg erbij. En het ging er ook niet meer af met sporten. Het zal wel met de menopauze te maken hebben . Maar nu moet er wel 14 kg af.

Gelukkig is het al 3 jaar stabiel en ik blijf hopen dat mijn gewicht nog een keertje naar beneden gaat.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling. Schep maar 1 keer op bij het kerstdiner, en geniet van de oliebollen .
Welkom hier
pi_44582195
Welkom, nieuwe mensen!
kan iemand mij misschien in het lijstje zetten of me vertellen wat ik moet doen/verkeerd doe? Troel?
pi_44582410
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:21 schreef moedertjelief het volgende:

ten eerste welkom, enne maar een keer opscheppen bij het kerstdiner? dan heb ik een mini stukje vlees. (we gaan bij mijn ouders gourmetten, en bij mijn schoonouders ook). dus ik schep wel iets vaker dan 1 keertje op, maar ik eet er niet zoveel van, zit snel vol bij zulke dingen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 21:57:01 #120
13151 crew  Rewimo
pi_44582705
Ik heb geen idee wat we gaan eten met kerst Aangezien we dan in Portugal zitten is de kans op vis vrij groot en dan ga ik beslist meer dan 1x opscheppen Ik vrees overigens dat we de hele vakantie uit eten gaan omdat dat erg goedkoop schijnt te zijn daar.
  dinsdag 19 december 2006 @ 21:58:39 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_44582775
bij kerst maar 1 keer opscheppen? Neuh
Kerst is nu net dat ene moment dat ik me NIET schuldig voel als ik daarna nog 3 dagen vol zit
disclaimer
pi_44583168
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
bij kerst maar 1 keer opscheppen? Neuh
Kerst is nu net dat ene moment dat ik me NIET schuldig voel als ik daarna nog 3 dagen vol zit
ben ik het wel mee eens, want die 3 dagen daarna, hoef je eigenlijk bijna niets meer te eten, beetje sla is al genoeg (bij wijze van) bijna hetzelfde als het paasontbijt, dan hoef je daarna ook niets meer te eten (tenminste wij nooit) want mijn ouders haalden vroeger minimaal 50 eieren voor 5 personen . en dan had je ook nog het paasbrood, krentenwegge, gewoon brood, croissantjes, en alle andere dingen

kan trouwens niet wachten tot het toetje van eerste kerstdag. mijn moeder maakt elk jaar met kerst een ananaspudding, heerlijk gewoon. daar vechten we om bij ons aan tafel
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 22:23:50 #123
13151 crew  Rewimo
pi_44583623
Ehm... ik heb vandaag een chocoladefonduesetje gekocht

Ja nou hoor, het was maar 3,99 bij het Kruidvat
pi_44584940
hmm met de kerst ben ik van plan om mezelf niet helemaal vol te proppen (zoals normaal met kerst ) maar me gewoon strak aan het dieet te houden, maybe als uitzondering een weightwatchers chocoladetoetje :x
pi_44587661
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik heb vandaag een chocoladefonduesetje gekocht

Ja nou hoor, het was maar 3,99 bij het Kruidvat
ik heb ook een chocofunduesetje, en ga hem zeker meenemen naar Frankrijk volgende week

Heb wel eens heel decadent met een paar vrienden chocoladefondue als hoofdmaaltijd gedaan met verschillende koekjes, lang vingers, croissants, fruit, cake en broccoli

Verder ben ik overgeleverd aan de grillen van mijn 10 huisgenoten in het chalet
  woensdag 20 december 2006 @ 08:17:59 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_44589443
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef owlet het volgende:
Welkom, nieuwe mensen!
kan iemand mij misschien in het lijstje zetten of me vertellen wat ik moet doen/verkeerd doe? Troel?
Jij doet niets verkeerd, Bert doet het verkeerd. Heb hem wederom een mailtje gestuurd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44589813
Rixie en moedertjelief, welkom hier!

Ik ga zo richting uni, vandaag een verplichte studiedag voor docenten, dus eens zien of dat wat is...
Jammergenoeg ben ik als LIO ook het hulpje van de organisator, en die had nog wat kleine dingetjes die gedaan moesten worden vantevoren...
Ik ben benieuwd....
  woensdag 20 december 2006 @ 09:32:17 #128
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44590373
Ik heb deze week weer hormonenweek joepie de -20 voor de kerst gaan we niet meer redden vrees ik maar morgen de echte weegdag
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 09:40:25 #129
13151 crew  Rewimo
pi_44590524
Die 20 kilo gaan er heus wel af
  woensdag 20 december 2006 @ 09:42:22 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44590568
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Die 20 kilo gaan er heus wel af
Tuurlijk alleen had het leuk gevonden voor de kerst
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 09:43:33 #131
13151 crew  Rewimo
pi_44590591
Ach... nu kun je tenminste lekker dooreten, anders is het zonde van je 20 kilo
  woensdag 20 december 2006 @ 09:49:01 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_44590718
Ik ben gewoon trots op mezelf. Afgelopen maand toch 450 euro overgehouden om te sparen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 09:50:38 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_44590752
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:49 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon trots op mezelf. Afgelopen maand toch 450 euro overgehouden om te sparen
450 euro overhouden in 1 maand?
Wacht, je woont zeker samen....
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 09:54:53 #134
13151 crew  Rewimo
pi_44590844
Goed gedaan Troel
  woensdag 20 december 2006 @ 09:57:33 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_44590910
Ik vind het idd wel knap. Ik ben zelfs stikjaloers
450 houd ik enkel over in mei als het vakantiegeld komt
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 09:57:43 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_44590915
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

450 euro overhouden in 1 maand?
Wacht, je woont zeker samen....
Ja, dat wel. (Berts kerstbonus is opgegaan aan nieuwe kleren )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44590916
Dat is mooi Troel. Ik vind het wel mooi, miss_d heeft in een ander topic berekend dat iemand 450 euro over kan houden. Nou Troel, je bent het goede voorbeeld.

Welkom Rixie en moedertjelief.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 09:59:55 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_44590973
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, dat wel. (Berts kerstbonus is opgegaan aan nieuwe kleren )
Ah, valsspelert, is met kerstbonussen erbij
En ga je 't voor de bruiloft opzij doen?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:01:32 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_44591014
Ik ben aan vaste lasten al 750 kwijt in mijn uppie
Er is echt no wai dat ik ooit 450 overhoud. 200 is echt de bovengrens qua overhouden om te sparen. En ik weiger bij de LIDL te gaan boodschappen
(okee, en ik ga graag uit )
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:02:06 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591031
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, valsspelert, is met kerstbonussen erbij
En ga je 't voor de bruiloft opzij doen?
Ja, het staat op mijn spaarrekening. Het scheelt sowieso door meteen als je je loon binnenhebt een groot gedeelte daarnaartoe over te maken, want het is heel onprettig om het terug te halen.

Bert krijgt in mei en november elke keer een halve vakantietoeslag, dus zodoende. En met de hoeveelheid nieuwe kleren die ik nodig heb, tja, dan gaat dat wat harder. Gelukkig ben ik nu goed bepakt en bezakt, het enige wat ik nog wel wil is nog wat lange mouwen shirts (en van de zomer nieuwe korte mouwen shirts, want die zijn ook weer aan het hobbezakken).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:02:24 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591040
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat is mooi Troel. Ik vind het wel mooi, miss_d heeft in een ander topic berekend dat iemand 450 euro over kan houden. Nou Troel, je bent het goede voorbeeld.

Welkom Rixie en moedertjelief.
Heb je een linkje voor me?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:04:04 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_44591076
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, het staat op mijn spaarrekening. Het scheelt sowieso door meteen als je je loon binnenhebt een groot gedeelte daarnaartoe over te maken, want het is heel onprettig om het terug te halen.

Bert krijgt in mei en november elke keer een halve vakantietoeslag, dus zodoende. En met de hoeveelheid nieuwe kleren die ik nodig heb, tja, dan gaat dat wat harder. Gelukkig ben ik nu goed bepakt en bezakt, het enige wat ik nog wel wil is nog wat lange mouwen shirts (en van de zomer nieuwe korte mouwen shirts, want die zijn ook weer aan het hobbezakken).
Ja dat is de keerzijde van veel afvallen. Je kan elke 3 maanden je garderobe vernieuwen
(en dan niet net zoals ik er een jaar later weer uit groeien he? )
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:04:10 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591077
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben aan vaste lasten al 750 kwijt in mijn uppie
Er is echt no wai dat ik ooit 450 overhoud. 200 is echt de bovengrens qua overhouden om te sparen. En ik weiger bij de LIDL te gaan boodschappen
(okee, en ik ga graag uit )
Wij gaan eigenlijk nooit uit, maar gaan wel af en toe uit eten. Meestal is het dan wokken, dus data valt ook wel weer mee qua geld. Ook halen we wel eens chinees, maar daar eten we dan meerdere dagen van, dus dat valt ook wel weer mee. Lidl en ALDI kom ik niet vaak, puur omdat het niet in de buurt is. Als ik bij mijn ouders ben ga ik wel altijd naar de ALDI. Sommige producten daar zijn gewoon erg prettig. Verder haal ik eigenlijk al mijn boodschappen bij de Edah (tegenwoordig PLUS) en heel soms bij de c1000 of de AH.
En dan moet ik heel eerlijk zeggen dat wij nog behoorlijk luxe leven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:07:36 #144
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44591146
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:43 schreef Rewimo het volgende:
Ach... nu kun je tenminste lekker dooreten, anders is het zonde van je 20 kilo
dooreten net een boterham op en zit alweer barstensvol

ben nogsteeds een slechte eter
  woensdag 20 december 2006 @ 10:07:52 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_44591151
Ja, ik kan het ook gewoon echt niet. Ik woon al 4 jaar alleen, heb een salaris op HBO-niveau, en ik doe praktisch gewoon waar ik zin in heb. Als ik zin heb om 2 weken lang alleen maar produkten van AH excellent te vreten dan doe ik dat gewoon En ik ga regelmatig uit of uit eten maar dan wel driegangen
Hoewel ik wel eens berekend heb dat ik door samenwonen alleen al 400 euro per maand kan besparen Magoe, da's geen goede reden om die stap te zetten vind ik
Ach, ik ben gelukkig, heb alles wat ik wil (behalve een auto en een computer die uit deze eeuw stamt), lieve vrienden en familie en ik heb warm water. Wat wil een mens eigenlijk nog meer?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:08:37 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_44591165
Ohja, en ik moet eens leren om wat meer samenhang in mijn verhalen te krijgen
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:09:20 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_44591184
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook het doel van die operatie? Dat je juist niet meer helemaal vol kan eten?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:09:40 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591190
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Waarom ben je een slechte eter dan? Omdat je maar een boterham op kunt? Wees er blij om! Ik ben heel blij geweest dat ik na de operatie een tijd gewoon weinig heb kunnen eten, omdat ik toen weer leerde wat normale porties zijn. Kunnen genieten van wat je eet in plaats van vol vol vol-vreten.

Als je gigantische hoeveelheden wil gaan eten had je voor een andere operatie moeten kiezen ben ik bang.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:10:54 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591226
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kan het ook gewoon echt niet. Ik woon al 4 jaar alleen, heb een salaris op HBO-niveau, en ik doe praktisch gewoon waar ik zin in heb. Als ik zin heb om 2 weken lang alleen maar produkten van AH excellent te vreten dan doe ik dat gewoon En ik ga regelmatig uit of uit eten maar dan wel driegangen
Hoewel ik wel eens berekend heb dat ik door samenwonen alleen al 400 euro per maand kan besparen Magoe, da's geen goede reden om die stap te zetten vind ik
Ach, ik ben gelukkig, heb alles wat ik wil (behalve een auto en een computer die uit deze eeuw stamt), lieve vrienden en familie en ik heb warm water. Wat wil een mens eigenlijk nog meer?
Een flinke warme trui?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:11:45 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_44591240
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Een flinke warme trui?
Heb je die niet?
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 10:12:47 #151
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44591265
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom ben je een slechte eter dan? Omdat je maar een boterham op kunt? Wees er blij om! Ik ben heel blij geweest dat ik na de operatie een tijd gewoon weinig heb kunnen eten, omdat ik toen weer leerde wat normale porties zijn. Kunnen genieten van wat je eet in plaats van vol vol vol-vreten.

Als je gigantische hoeveelheden wil gaan eten had je voor een andere operatie moeten kiezen ben ik bang.
Nee dat bedoel ik absoluut niet maar heb nu af en toe een afkeer van eten en ik vergeet het gewoon als ik niet op de klok kijk van het is weer tijd...
  woensdag 20 december 2006 @ 10:30:20 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591645
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je die niet?
jawel hoor, maar die miste ik in je lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44591798
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gisteren met collega's bij Listers (Floraplein) gegeten. Was lekker! Verder ga ik niet zo vaak uit eten.
We zijn een paar keer bij de Chinees in ons dorp geweest, maar na 1 keer kenden ze ons al en wisten ze wat we wilden drinken enzo. Voelde ik me toch wat ongemakkelijk bij, zeker omdat de 2de of 3de keer dat ik er kwam mijn ouders er bij waren en de serveersters ons daar begroette alsof we er bijna dagelijks kwamen. M'n moeder heeft nu dus niet zo'n hoge pet op van mijn kookkunsten.

Ik doe mijn boodschappen door de weeks meestal bij AH, in het weekend halen we altijd een karretje Lidl-spul. Vind Lidl wel een fijne winkel. Weet precies wat ik er lekker/goed vind en de rest haal ik bij AH/C-1000. Op zich hoef ik niet naar de Lidl... we zijn 2 verdieners en hebben 't financieel best relaxed... maar ik ben opgevoed door zuinige ouders, dus kijk ik wel degelijk wat iets kost. Ik koop dus ook gerookte zalm van Euroshopper (of Lidl/Aldi)... slaat helemaal nergens op, maar het zit er gewoon te diep in.
***Levi was here***
pi_44591831
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij doet niets verkeerd, Bert doet het verkeerd. Heb hem wederom een mailtje gestuurd.
dank je!
oh, en wat goed om zo veel geld over te houden, wij houden op dit moment helemaal niets over nu ik gestopt ben met werken. Maar we gaan gelukkig ook niet de min in dus eigenlijk ben ik er wel weer trots op. We redden het wel!
  woensdag 20 december 2006 @ 10:44:34 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_44592016
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef Levitation het volgende:
Ik koop dus ook gerookte zalm van Euroshopper (of Lidl/Aldi)... slaat helemaal nergens op, maar het zit er gewoon te diep in.
Het smaakt even goed als die dure prut, waarom dan de dure prut kopen?

Ik drink thuis geen campina melk, maar de goedkoopste verse melk die er in de winkel staat, Mellinde ofzo. Ik gebruik geen Ariel of Omo, maar gewoon waspoeder van de ALDI. Tel uit je winst. Mijn kleding wordt net zo goed schoon.

Het is dat ik Blue Band goede start gebruik vanwege de toegevoegde dingen, anders zou ik ook huismerk halvarine enzo gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:47:51 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_44592101
Ik durf dat dus echt niet he, mijn goeie goed in wasmiddel van de ALDI wassen. Ik weet ook niet waarom. 't Voelt gewoon niet goed
disclaimer
pi_44592192
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Het smaakt even goed als die dure prut, waarom dan de dure prut kopen?

Ik drink thuis geen campina melk, maar de goedkoopste verse melk die er in de winkel staat, Mellinde ofzo. Ik gebruik geen Ariel of Omo, maar gewoon waspoeder van de ALDI. Tel uit je winst. Mijn kleding wordt net zo goed schoon.

Het is dat ik Blue Band goede start gebruik vanwege de toegevoegde dingen, anders zou ik ook huismerk halvarine enzo gebruiken.
Wij wassen met Lidlwasmiddel. Ben er erg tevreden over. Alles is altijd keurig schoon en de kleur blijft ook prima behouden.

Thuis gebruikten we altijd Becel-light op de boterham, maar daar is ook een Lidlvariant van, dus koop ik die. Ook als prima spul.

Fruit is niet altijd even geweldig van de Lidl, maar ook bij AH heb ik al regelmatig fruit gehad dat een dag later rot was. Liefst haal ik fruit op de markt, is meestal veel smakelijker en nog goedkoper ook. Alleen valt het niet mee om naar de markt te gaan als je fulltime werkt.
***Levi was here***
  woensdag 20 december 2006 @ 10:54:14 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_44592257
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wij wassen met Lidlwasmiddel. Ben er erg tevreden over. Alles is altijd keurig schoon en de kleur blijft ook prima behouden.

Thuis gebruikten we altijd Becel-light op de boterham, maar daar is ook een Lidlvariant van, dus koop ik die. Ook als prima spul.

Fruit is niet altijd even geweldig van de Lidl, maar ook bij AH heb ik al regelmatig fruit gehad dat een dag later rot was. Liefst haal ik fruit op de markt, is meestal veel smakelijker en nog goedkoper ook. Alleen valt het niet mee om naar de markt te gaan als je fulltime werkt.
Wij hebben vrijdagavondmarkt

Ik heb nu voor kerst de bestelling klaar staan bij Albert. Het kost me wel bezorgingskosten, maar het scheelt me enorm veel tijd omdat ik niet zelf de winkels in en uit hoef. Daarnaast heb ik nu (op de knoflooksaus na) alles geregeld terwijl je anders bij meerdere winkels langs moet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 10:58:29 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_44592381
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Wij hebben vrijdagavondmarkt

Ik heb nu voor kerst de bestelling klaar staan bij Albert. Het kost me wel bezorgingskosten, maar het scheelt me enorm veel tijd omdat ik niet zelf de winkels in en uit hoef. Daarnaast heb ik nu (op de knoflooksaus na) alles geregeld terwijl je anders bij meerdere winkels langs moet.
Albert
Ik laat albert altijd komen als ik een feest geef.

Kratten bier zeulen als je geen auto hebt is minder tof
Voor 6 euro wordt het gewoon in je keuken neer gezet
disclaimer
pi_44592517
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf dat dus echt niet he, mijn goeie goed in wasmiddel van de ALDI wassen. Ik weet ook niet waarom. 't Voelt gewoon niet goed
Het is veel belangrijker dat je je wasgoed goed op kleur sorteert. Wit bij wit, zwart bij zwart, enz.
Het wasmiddel maakt bar weinig uit. Daar komt bij dat er niet veel "zeep fabrikanten" zijn en het dus vaak uit dezelfde fabriek komt als middelen waar je het dubbele (of meer) voor betaalt.
Dat "niet goed voelen" is gewoon een onschuldig vooroordeel.
Zoals ik al zei, het is echt prima spul.
***Levi was here***
pi_44593030
Wij hebben vaak aldi wasmiddel. Jammer dat ik er nu niet meer zo makkelijk heen kan, maar het is een erg handige winkel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 11:31:01 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_44593198
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het is veel belangrijker dat je je wasgoed goed op kleur sorteert. Wit bij wit, zwart bij zwart, enz.
Het wasmiddel maakt bar weinig uit. Daar komt bij dat er niet veel "zeep fabrikanten" zijn en het dus vaak uit dezelfde fabriek komt als middelen waar je het dubbele (of meer) voor betaalt.
Dat "niet goed voelen" is gewoon een onschuldig vooroordeel.
Zoals ik al zei, het is echt prima spul.
Ik heb een bak "bonte was" "witte was" "overhemdenwas" "(spijker)broekenwas" "kookwas" en een bak "wol/fijnwas"

Alles uit die bakken gaat gewoon bij elkaar (dus alle overhemden bij elkaar, ongeacht de kleur en dergelijke). Als er niet veel broeken in de bak liggen gaan die gewoon mee met de bonte was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44593596
Ons nieuwe huis zit tussen een LIDL en een ALDI in, beide op loopafstand
Ik ben hier even een beetje minder de komende tijd denk ik, ben hard aan het klussen (ik begin nu al een vorm van permanente spierpijn te ontwikkelen ).
Maar het is wel heel leuk
En er is gisteren een wasmachine bezorgd
Vroegtijdig huwelijkscadeautje van Maartens mama
  woensdag 20 december 2006 @ 11:45:52 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_44593624
Foto's!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44593752
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Troel het volgende:
Foto's!
Als het goed is post Maarten straks foto's in TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekje
Dus
  woensdag 20 december 2006 @ 12:15:12 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_44594492
En toen viel de stroom uit in Bunnik en was ik blij dat ik naast het serverhok zit zodat onze afdeling wel op het noodaggregaat zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44595628
*zucht* *adem in, adem uit*

Het uwv moest mijn zwangerschapsuitkering nog overmaken. Daar heb ik een paar keer voor gebeld. Nu staat er ineens ruim 4.000 euro extra op mijn rekening. Dat kan nooit! Hoeveel repen chocolade is dat?
*OUD heilige*
  woensdag 20 december 2006 @ 13:07:04 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_44595835
Op je spaarrekening YPPY!

Voor Anna's studie is dat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44596109
Op je spaarrekening en even achteraan bellen of het wel klopt.
pi_44596256
Het gaat inderdaad op de spaarrekening. Voor het geval het fout was. Of als de belasting het op komt eisen. Vorig jaar wilden ze ook ineens veel geld (drie banen dat jaar, te weinig betaald dus). Gelukkig dat ik altijd wat achter de hand heb. Bellen doe ik (nog) niet, eerst even genieten van het idee.

Ik voel me nu wel veeel minder schudig over die mooie laarzen van 130 euro die ik gisteren gekocht heb.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 13:34:16 #171
13151 crew  Rewimo
pi_44596741
Die laarzen mogen wel hoor

Ik ga ook geregeld naar Lidl of Aldi, waarom niet? Ze hebben prima spullen, alles is goedkoop dus is er iets nieuws dan probeer ik het gewoon uit. Is het goed, dan koop ik het weer, zo niet, jammer dan.

O, en over wasmiddelen: mijn zwager heeft bij een bedrijf gewerkt dat wasmiddelen verpakte. Voor het ene merk hadden ze een container met blauwe spikkels, voor het andere merk groene, voor merk nummer drie rode enz. Die spikkels werden allemaal bij hetzelfde basiswasmiddel geflikkerd En dan in de betreffende dozen. Dus eh... Aldi? 100% broertje van Omo/Ariel/Sunil enz.

Overigens heeft ie van dat waspoeder wel een fikse darmbeschadiging overgehouden Reden voor mijn schoonfamilie om alleen nog vloeibaar wasmiddel te kopen Daarvoor geldt overigens ook dat het allemaal van dezelfde fabriek afkomt hoor.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:38:00 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_44596859
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Die laarzen mogen wel hoor

Ik ga ook geregeld naar Lidl of Aldi, waarom niet? Ze hebben prima spullen, alles is goedkoop dus is er iets nieuws dan probeer ik het gewoon uit. Is het goed, dan koop ik het weer, zo niet, jammer dan.

O, en over wasmiddelen: mijn zwager heeft bij een bedrijf gewerkt dat wasmiddelen verpakte. Voor het ene merk hadden ze een container met blauwe spikkels, voor het andere merk groene, voor merk nummer drie rode enz. Die spikkels werden allemaal bij hetzelfde basiswasmiddel geflikkerd En dan in de betreffende dozen. Dus eh... Aldi? 100% broertje van Omo/Ariel/Sunil enz.

Overigens heeft ie van dat waspoeder wel een fikse darmbeschadiging overgehouden Reden voor mijn schoonfamilie om alleen nog vloeibaar wasmiddel te kopen Daarvoor geldt overigens ook dat het allemaal van dezelfde fabriek afkomt hoor.
Je moet het ook niet eten
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 13:39:18 #173
13151 crew  Rewimo
pi_44596904
Ja zo'n opmerking had ik wel verwacht Dat is allemaal gekomen door inademing.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:40:53 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_44596945
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
zet dat er dan bij
disclaimer
pi_44597933
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
En zijn z'n longen dan niet aangetast? Lijkt 't me ook niet zo goed voor.
Wel triest dat je ziek wordt van je werk... onvoorstelbaar dat een werkgever niet beter z'n best doet om zoiets te voorkomen.
***Levi was here***
  woensdag 20 december 2006 @ 14:17:49 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_44598007
Toch zal het verschil dan in die spikkels zitten, want Omo was toch heel goed in gaten maken? Dan zouden alle wasmiddelen dat probleem gehad moeten hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44598178
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
Toch zal het verschil dan in die spikkels zitten, want Omo was toch heel goed in gaten maken? Dan zouden alle wasmiddelen dat probleem gehad moeten hebben.
Dat was Omo Power (van Unielever, geloof ik)... en het "onderzoek" was gedaan door Procter & Gamble (makers van Ariel). Ik denk dat er van dat middel geen b-merk variant was, het was namelijk een top-product van de Omo-lijn. Sowieso zijn er de laatste jaren véél meer b-merken en huismerken op de markt dan pakweg 10/15 jaar geleden.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 14:43:31 #178
13151 crew  Rewimo
pi_44598719
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:14 schreef Levitation het volgende:
En zijn z'n longen dan niet aangetast? Lijkt 't me ook niet zo goed voor.
Wel triest dat je ziek wordt van je werk... onvoorstelbaar dat een werkgever niet beter z'n best doet om zoiets te voorkomen.
Nee vreemd genoeg is het op zijn darmen geslagen. En goed ook hoor, vooral toen ik Frank net kende lag zwager nogal eens in het ziekenhuis Hij kan een hoop dingen niet verdragen en moet altijd medicijnen slikken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 14:43:53 #179
13151 crew  Rewimo
pi_44598734
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
Gaten in darmen ook ja
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 15:23:13 #180
43556 miss_dynastie
pi_44599852
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Huh, nee
Ik heb uitgerekend dat ze 450 euro over hielden om van te leven. Niet over-over, zeg maar .
pi_44599928
oehhh, ikiskoel is lief, en nu ga ik der bellen (ze had een vacature voor me )

edit: toch niet bellen, ze is buiten de deur
pi_44604238
Hm, ik kom net thuis, heb ik 12(?!) gemiste oproepen op mijn huistelefoon... 9 van een anonieme beller, en 3 van de opticien

Bericht 1:
U heeft 2 verschillende lenzen, en het klopt niet, dus wij bestellen nieuwe voor u..(ok, vind ik best)

Bericht 2:
U heeft uw lenzen ook nog niet betaald, als u die andere op komt halen, dan mag u ze gelijk betalen(Nee, ik heb ze al betaald, wat is dit nou weer?)

Bericht 3:
Ehm, het voorgaande bericht klopt niet, u heeft toch al wel betaald(pfiew, ik schrok me kapot)

Is het trouwens raar dat ik het eng vind dat we de laatste tijd zo vaak gebeld worden door een geblokkeerd nummer? Hij heeft van 2 tot 4 zo ongeveer om het kwartier gebelt...
  woensdag 20 december 2006 @ 17:58:17 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_44604316
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huh, nee
Ik heb uitgerekend dat ze 450 euro over hielden om van te leven. Niet over-over, zeg maar .
Ik gok dat als wij wat meer op de kleintjes gaan letten dat we ook nog een heleboel zouden besparen.

Overigens, bedankt voor alle leuke kaartjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44604431
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef teigan het volgende:

Is het trouwens raar dat ik het eng vind dat we de laatste tijd zo vaak gebeld worden door een geblokkeerd nummer? Hij heeft van 2 tot 4 zo ongeveer om het kwartier gebelt...
dat heb ik de laatste tijd ook vaak maar dan op mijn mobiel
dus word maar tijd voor een nieuw nummer
mag ook wel na 6 jaar
  woensdag 20 december 2006 @ 18:03:41 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_44604476
Gewoon opnemen met "Huppeldepup Jansen" of iets in die geest. In plaats van huppeldepup een andere voornaam gebruiken uiteraard.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 18:04:33 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_44604503
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Troel het volgende:
Gewoon opnemen met "Huppeldepup Jansen" of iets in die geest. In plaats van huppeldepup een andere voornaam gebruiken uiteraard.
Joh
disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 18:05:27 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_44604526
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Joh
Nouja, ik zeg het er voor de zekerheid maar even bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44604848
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:25 schreef gothic-blackie het volgende:
oehhh, ikiskoel is lief, en nu ga ik der bellen (ze had een vacature voor me )

edit: toch niet bellen, ze is buiten de deur
Hehe, en het is je toch nog gelukt me te bereiken
Ik doe je nu even een PM-etje
It is your friends who make your world!
pi_44605329
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef teigan het volgende:
Ik heb dat ooit gehad met "lege" sms-jes. Ik werd een hele dag bestookt met smsjes waar geen tekst in stond van een nummer dat ik niet kende. Na een tijdje was ik het zat en smste ik "Wie ben je en wat moet je van me" terug. Bleek het mijn broer te zijn die een nieuwe telefoon (met nieuw nummer) had en hij had de toetsblokkering vergeten aan te zetten.
***Levi was here***
pi_44605668
Shit ben weer aangekomen. Echt erg. Maar ik doe nu ook mee en heb me gerisgtreerd.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_44607946
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:19 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Hehe, en het is je toch nog gelukt me te bereiken
Ik doe je nu even een PM-etje
heb je een PM gestuurd. beetje laat, maar was nogal druk bezig met een spelletje.
  woensdag 20 december 2006 @ 20:42:37 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_44608496
Als het goed is staat iedereen nu weer in het juiste rijtje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44609927
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Troel het volgende:
Als het goed is staat iedereen nu weer in het juiste rijtje
Ik sta er niet in. Maar komt dat omdat ik morgen officieel begin?
Heb dat als startdatum aangegeven.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  woensdag 20 december 2006 @ 21:25:37 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_44610039
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik sta er niet in. Maar komt dat omdat ik morgen officieel begin?
Heb dat als startdatum aangegeven.
Heb je je lengte enzo al opgegeven? Als het goed is sta je wel in dit lijstje namelijk. Als je pas morgen je eerste gewicht hebt staan kan het ook daardoor komen (denk ik?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 21:28:37 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_44610154
Stormqueen presenteert de Score van De Dag-dag-dag-dag-dag!

Met vandaag!
+ 2 flessen rode bordeaux
- 1 glazen eetkamertafel
+ 1 getraumatiseerd poesje

disclaimer
  woensdag 20 december 2006 @ 21:29:54 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_44610197
Hier een fles wijn (mijn PV) en een kerstpakket (Bert)!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2006 @ 21:31:49 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_44610261
gelukkig was het veiligheidsglas
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 21:37:13 #198
13151 crew  Rewimo
pi_44610439
Ik kom even uithuilen hier hoor... Ik mis mijn vader zo

Vandaag waren Christan en ik naar zijn graf om een kerstboompje neer te zetten en kaarsjes aan te steken.

Christan wilde nog wat zeggen: "Opa, ik ben blij dat jij mijn opa bent."

"Wil jij nog wat zeggen, mama?"

Ik kon alleen maar zeggen: "Ik mis je..."

Vrijdag is het een half jaar geleden dat hij overleed. Dan komt kerst. De 29e zijn verjaardag. En de 5e mijn verjaardag. Dat zijn heel veel eerste keren zonder hem achter elkaar
  woensdag 20 december 2006 @ 21:47:19 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_44610785
Rewimo...
Verdrietig zijn mag, en is normaal, het hoort bij het verwerken toch?
En het zal ongetwijfeld heel moeilijk zijn, die dagen zo zonder hem. Maar als je hem in je hart bij je draagt ben je nooit echt alleen
disclaimer
pi_44610884
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik kom even uithuilen hier hoor... Ik mis mijn vader zo

Vandaag waren Christan en ik naar zijn graf om een kerstboompje neer te zetten en kaarsjes aan te steken.

Christan wilde nog wat zeggen: "Opa, ik ben blij dat jij mijn opa bent."

"Wil jij nog wat zeggen, mama?"

Ik kon alleen maar zeggen: "Ik mis je..."

Vrijdag is het een half jaar geleden dat hij overleed. Dan komt kerst. De 29e zijn verjaardag. En de 5e mijn verjaardag. Dat zijn heel veel eerste keren zonder hem achter elkaar
hele dikke knuff rewimo, snap je gevoel helemaal. en christian heeft helemaal gelijk, net zoals jij (op jouw manier) zegt: ik ben blij dat je mijn vader bent. gedenk op deze dagen de mooie dingen samen, maar blijf ook genieten van je eigen leven, en van je lieve zoon (het lijkt me zo'n schatje, ook al heb ik hem nog nooit gezien) en herinner maar dat je vader niet weg is, hij is nog in jou, en in christian, en dat kan niemand jullie ooit afpakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')