Nee dat bedoel ik absoluut niet maar heb nu af en toe een afkeer van eten en ik vergeet het gewoon als ik niet op de klok kijk van het is weer tijd...quote:Op woensdag 20 december 2006 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom ben je een slechte eter dan? Omdat je maar een boterham op kunt? Wees er blij om! Ik ben heel blij geweest dat ik na de operatie een tijd gewoon weinig heb kunnen eten, omdat ik toen weer leerde wat normale porties zijn. Kunnen genieten van wat je eet in plaats van vol vol vol-vreten.
Als je gigantische hoeveelheden wil gaan eten had je voor een andere operatie moeten kiezen ben ik bang.
jawel hoor, maar die miste ik in je lijstjequote:
Ik heb gisteren met collega's bij Listers (Floraplein) gegeten. Was lekker!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kan het ook gewoon echt niet. Ik woon al 4 jaar alleen, heb een salaris op HBO-niveau, en ik doe praktisch gewoon waar ik zin in heb. Als ik zin heb om 2 weken lang alleen maar produkten van AH excellent te vreten dan doe ik dat gewoon![]()
En ik ga regelmatig uit of uit eten maar dan wel driegangen
Hoewel ik wel eens berekend heb dat ik door samenwonen alleen al 400 euro per maand kan besparenMagoe, da's geen goede reden om die stap te zetten vind ik
Ach, ik ben gelukkig, heb alles wat ik wil (behalve een auto en een computer die uit deze eeuw stamt), lieve vrienden en familie en ik heb warm water. Wat wil een mens eigenlijk nog meer?
dank je!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij doet niets verkeerd, Bert doet het verkeerd. Heb hem wederom een mailtje gestuurd.
Het smaakt even goed als die dure prut, waarom dan de dure prut kopen?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef Levitation het volgende:
Ik koop dus ook gerookte zalm van Euroshopper (of Lidl/Aldi)... slaat helemaal nergens op, maar het zit er gewoon te diep in.![]()
Wij wassen met Lidlwasmiddel. Ben er erg tevreden over. Alles is altijd keurig schoon en de kleur blijft ook prima behouden.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Het smaakt even goed als die dure prut, waarom dan de dure prut kopen?
Ik drink thuis geen campina melk, maar de goedkoopste verse melk die er in de winkel staat, Mellinde ofzo. Ik gebruik geen Ariel of Omo, maar gewoon waspoeder van de ALDI. Tel uit je winst. Mijn kleding wordt net zo goed schoon.
Het is dat ik Blue Band goede start gebruik vanwege de toegevoegde dingen, anders zou ik ook huismerk halvarine enzo gebruiken.
Wij hebben vrijdagavondmarktquote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij wassen met Lidlwasmiddel. Ben er erg tevreden over. Alles is altijd keurig schoon en de kleur blijft ook prima behouden.
Thuis gebruikten we altijd Becel-light op de boterham, maar daar is ook een Lidlvariant van, dus koop ik die. Ook als prima spul.
Fruit is niet altijd even geweldig van de Lidl, maar ook bij AH heb ik al regelmatig fruit gehad dat een dag later rot was. Liefst haal ik fruit op de markt, is meestal veel smakelijker en nog goedkoper ook. Alleen valt het niet mee om naar de markt te gaan als je fulltime werkt.![]()
Albertquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben vrijdagavondmarkt
Ik heb nu voor kerst de bestelling klaar staan bij Albert. Het kost me wel bezorgingskosten, maar het scheelt me enorm veel tijd omdat ik niet zelf de winkels in en uit hoef. Daarnaast heb ik nu (op de knoflooksaus na) alles geregeld terwijl je anders bij meerdere winkels langs moet.
Het is veel belangrijker dat je je wasgoed goed op kleur sorteert. Wit bij wit, zwart bij zwart, enz.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf dat dus echt niet he, mijn goeie goed in wasmiddel van de ALDI wassen. Ik weet ook niet waarom. 't Voelt gewoon niet goed
Ik heb een bak "bonte was" "witte was" "overhemdenwas" "(spijker)broekenwas" "kookwas" en een bak "wol/fijnwas"quote:Op woensdag 20 december 2006 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is veel belangrijker dat je je wasgoed goed op kleur sorteert. Wit bij wit, zwart bij zwart, enz.
Het wasmiddel maakt bar weinig uit. Daar komt bij dat er niet veel "zeep fabrikanten" zijn en het dus vaak uit dezelfde fabriek komt als middelen waar je het dubbele (of meer) voor betaalt.
Dat "niet goed voelen" is gewoon een onschuldig vooroordeel.![]()
Zoals ik al zei, het is echt prima spul.![]()
Als het goed is post Maarten straks foto's in TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekjequote:Op woensdag 20 december 2006 11:45 schreef Troel het volgende:
Foto's!
Je moet het ook niet etenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Die laarzen mogen wel hoor
Ik ga ook geregeld naar Lidl of Aldi, waarom niet? Ze hebben prima spullen, alles is goedkoop dus is er iets nieuws dan probeer ik het gewoon uit. Is het goed, dan koop ik het weer, zo niet, jammer dan.
O, en over wasmiddelen: mijn zwager heeft bij een bedrijf gewerkt dat wasmiddelen verpakte. Voor het ene merk hadden ze een container met blauwe spikkels, voor het andere merk groene, voor merk nummer drie rode enz. Die spikkels werden allemaal bij hetzelfde basiswasmiddel geflikkerdEn dan in de betreffende dozen. Dus eh... Aldi? 100% broertje van Omo/Ariel/Sunil enz.
Overigens heeft ie van dat waspoeder wel een fikse darmbeschadiging overgehoudenReden voor mijn schoonfamilie om alleen nog vloeibaar wasmiddel te kopen
Daarvoor geldt overigens ook dat het allemaal van dezelfde fabriek afkomt hoor.
zet dat er dan bijquote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja zo'n opmerking had ik wel verwachtDat is allemaal gekomen door inademing.
En zijn z'n longen dan niet aangetast? Lijkt 't me ook niet zo goed voor.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja zo'n opmerking had ik wel verwachtDat is allemaal gekomen door inademing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |