Nee inderdaad. Het gaat me meer om uitzicht (uitkijkend op een parkje met daarachter een begraafplaats, dus niet eenzelfde huis tegenover) en oppervlakte binnen etc. Nadat het eerste huis wat we aangeboden kregen geen eigen wc en badkamer/douche had zijn we heel erg blij met deze hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de buitenkant oerlelijk vind. Maar dat kan ook aan het sombere weer liggen (het geheel ziet er nogal troosteloos uit). En ik heb het sowieso niet zo op dergelijke gebouwen. Maar ja, als de binnenkant er goed uit ziet, maakt dat ook weinig meer uit. Ik neem aan dat TS niet van plan was hele dagen naar de voorgevel van zijn woning te staren.
Hoe dan ook, jullie vinden het blijkbaar een goede woning, dat is belangrijker. Gefeliciteerd dus.
Okquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb in mijn kamertje van die hele goedkope kliklaminaat en dat houd zich beter dan het ranzig dure wat op de overloop ligt :p
Das nog altijd minder dan 100 euro per m²quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik ontdek net dat kliklaminaat van 5 euro de vierkante meter nog steeds 200,- is voor de woonkamer
Hmm, het regende ook behoorlijk toen ik deze foto's maakte. De binnenkant is best leuk en het uitzicht geniaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de buitenkant oerlelijk vind. Maar dat kan ook aan het sombere weer liggen (het geheel ziet er nogal troosteloos uit). En ik heb het sowieso niet zo op dergelijke gebouwen. Maar ja, als de binnenkant er goed uit ziet, maakt dat ook weinig meer uit. Ik neem aan dat TS niet van plan was hele dagen naar de voorgevel van zijn woning te staren.
Hoe dan ook, jullie vinden het blijkbaar een goede woning, dat is belangrijker. Gefeliciteerd dus.
tegels zijn ook duurquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef freecell het volgende:
Ja, wel minder, maar nog niet echt acceptabel
Je vergeet de ondervloer die ook nog eens 5-10 euro per m2 kost en de afwerk latjes die zo een 3 euro per 2,4 meter (lengte) kost.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik ontdek net dat kliklaminaat van 5 euro de vierkante meter nog steeds 200,- is voor de woonkamer
ondervloer lag hier alquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:57 schreef Yay het volgende:
[..]
Je vergeet de ondervloer die ook nog eens 5-10 euro per m2 kost en de afwerk latjes die zo een 3 euro per 2,4 meter (lengte) kost.
Laminaat is best prijzig.
als je vloerbedekking doet ( zacht ) dan kan je dr na 2 jaar ook laminaat overheen mikken, vloerbedekking als ondervloerquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Magneet het volgende:
Je zou bij de leenbakker ofzo kunnen kijken voor belachelijk goedkope vloerbedekking. Let wel als je die koopt moet hij naar 2 jaar wel weer vervangen worden.
Net een nieuwe laminaat vloer voor boven. 482,- exclusief plintjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Erik het volgende:
Precies, als 200 euro voor een kliklaminaat al teveel is dan bereid je maar voor....klussen is niet goedkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |