Nee inderdaad. Het gaat me meer om uitzicht (uitkijkend op een parkje met daarachter een begraafplaats, dus niet eenzelfde huis tegenover) en oppervlakte binnen etc. Nadat het eerste huis wat we aangeboden kregen geen eigen wc en badkamer/douche had zijn we heel erg blij met deze hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de buitenkant oerlelijk vind. Maar dat kan ook aan het sombere weer liggen (het geheel ziet er nogal troosteloos uit). En ik heb het sowieso niet zo op dergelijke gebouwen. Maar ja, als de binnenkant er goed uit ziet, maakt dat ook weinig meer uit. Ik neem aan dat TS niet van plan was hele dagen naar de voorgevel van zijn woning te staren.
Hoe dan ook, jullie vinden het blijkbaar een goede woning, dat is belangrijker. Gefeliciteerd dus.
Okquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb in mijn kamertje van die hele goedkope kliklaminaat en dat houd zich beter dan het ranzig dure wat op de overloop ligt :p
Das nog altijd minder dan 100 euro per m²quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik ontdek net dat kliklaminaat van 5 euro de vierkante meter nog steeds 200,- is voor de woonkamer
Hmm, het regende ook behoorlijk toen ik deze foto's maakte. De binnenkant is best leuk en het uitzicht geniaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de buitenkant oerlelijk vind. Maar dat kan ook aan het sombere weer liggen (het geheel ziet er nogal troosteloos uit). En ik heb het sowieso niet zo op dergelijke gebouwen. Maar ja, als de binnenkant er goed uit ziet, maakt dat ook weinig meer uit. Ik neem aan dat TS niet van plan was hele dagen naar de voorgevel van zijn woning te staren.
Hoe dan ook, jullie vinden het blijkbaar een goede woning, dat is belangrijker. Gefeliciteerd dus.
tegels zijn ook duurquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef freecell het volgende:
Ja, wel minder, maar nog niet echt acceptabel
Je vergeet de ondervloer die ook nog eens 5-10 euro per m2 kost en de afwerk latjes die zo een 3 euro per 2,4 meter (lengte) kost.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik ontdek net dat kliklaminaat van 5 euro de vierkante meter nog steeds 200,- is voor de woonkamer
ondervloer lag hier alquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:57 schreef Yay het volgende:
[..]
Je vergeet de ondervloer die ook nog eens 5-10 euro per m2 kost en de afwerk latjes die zo een 3 euro per 2,4 meter (lengte) kost.
Laminaat is best prijzig.
als je vloerbedekking doet ( zacht ) dan kan je dr na 2 jaar ook laminaat overheen mikken, vloerbedekking als ondervloerquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:07 schreef Magneet het volgende:
Je zou bij de leenbakker ofzo kunnen kijken voor belachelijk goedkope vloerbedekking. Let wel als je die koopt moet hij naar 2 jaar wel weer vervangen worden.
Net een nieuwe laminaat vloer voor boven. 482,- exclusief plintjes.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:21 schreef Erik het volgende:
Precies, als 200 euro voor een kliklaminaat al teveel is dan bereid je maar voor....klussen is niet goedkoop.
heb je waarsch ook wel een prachtvloerquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Net een nieuwe laminaat vloer voor boven. 482,- exclusief plintjes.
Is wel een mooie ja, maar niet de mooiste die er was hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je waarsch ook wel een prachtvloer
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik hoop niet dat je dit meent, want als je 200 euro voor 40 M2 al veel vindt...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef freecell het volgende:
Ja, wel minder, maar nog niet echt acceptabel
De rest kunnen we wel betalen hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:14 schreef tonks het volgende:
Waarom gaan verhuizen als je de inrichting niet eens kan betalen?
Eigenlijk hoeft er verder alleen maar een boel verfwerk afgemaakt te worden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop niet dat je dit meent, want als je 200 euro voor 40 M2 al veel vindt...![]()
Kijk vooral eens op de marktplaatsen, speurders, gratisaftehalen.nl etc etc.
Wat moet er allemaal gebeuren aan het huisje, en hebben jullie enige vorm van begroting?
Wat er aan moet gebeuren (ongeveer) staat in de post boven je (al zullenwe vast nog een hele stapel kleine dingetjes ontdekken als we er eenmaal bezig zijn)quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Welkom in Fok V&A !![]()
Ziet er leuk uit; al is de foto wel wat troosteloos (met dank aan het weer van vandaag)
Wat moet er allemaal precies aan gebeuren ? En uit welk bouwjaar stamt de woning ? En is het een huur of koop woning![]()
Juistquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:30 schreef du_ke het volgende:
Opzich wel een prima locatie, je bent zo in het centrum en een groot winkelcentrum vlakbij.
Hmmm, mijn ouders geven ons een huwelijksreisje, anders schiet die er wegens geldgebrek bij in, en van zijn ouders krijgen we sowieso al de wasmachine.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:57 schreef poemojn het volgende:
Geen ouders of andere familie die grote geldbedragen cadeau doen bij de trouwerij voor vloerbedekking/bankstel/wasmachine en wat je maar nodig kunt hebben?
Hier ook geen laminaat meer over, afgelopen febr nog wel maar dat is al weg.
Succes!
Ik zou er altijd een dampwerende laag onderleggen, al is het maar een stuk plastic.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:52 schreef maok het volgende:
Voordeel van de 2e verdieping is trouwens dat je de vloer van onderaf niet hoeft te beschermen tegen vocht, maar het is wel aardig voor de onderburen om er iets geluidsdempend onder te leggen.
Persoonlijk vind ik deze kant leuker. Ik hou niet zo van Paddepoelquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:02 schreef Renesite het volgende:
Jep, puik plekje, al is de andere kant van de wilgenlaan in mijn ogen wat fijner (tussen zonnelaan en de moesstraat) Leuke flatjes!
Heb de Ikea aanbieding gezien inderdaad, klinkt wel goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:52 schreef maok het volgende:
Bij de Ikea hebben ze ook goedkoop kliklaminaat (Ik vind de tundra geantiquiseerd of de eiken wel mooi, deze) voor ¤8,94 p/m2. Maar ze hebben er ook nog goedkoper spul, dat is geen kliklaminaat voor ¤3,95.
Voordeel van de 2e verdieping is trouwens dat je de vloer van onderaf niet hoeft te beschermen tegen vocht, maar het is wel aardig voor de onderburen om er iets geluidsdempend onder te leggen.
Ik wil trouwens wel helpen met schilderen![]()
Budget voor al die dingetjes hebben we ruim, maar de vloer waren we vergetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef Charisma het volgende:
Budget lijktr me inderdaad wat klein wals er nog van alles moet gebeuren
maar ach- als je het bewoonbaar kunt maken dan kan je later nog steeds dingen opknappen
gefeli![]()
Daarfiets ik ook altijd (bijna) langs. Prima plek idd. Maar het is eerder 5 min. fietsen naar zernike.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Juist
En een sprongetje afstand van onze kerk en het noorderstation, 10 min. fietsen tot zernike.
Ik vind het echt een prima plek
Ik heb aan TARA gevraagd of hij het hele proces wil bijhouden met foto'squote:
Succes!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je
Maandag om half 9 ga ik de sleutels halen
En dan een emmer kopen en bezig
Veel plezier vandaag!quote:Op maandag 18 december 2006 08:10 schreef freecell het volgende:
Dank jullie wel
Ik ga zometeen (lees: over een half uurtje) de sleuttel halen, dan TARAraboemdijee uit bed schoppen en dan vandaag nog niet klussen, maar eens rustig kijken en schoonmaken en de boel bij daglicht grondig inspecteren
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef lucucul het volgende:
Ja echt een super huis! Ik mag het er thuis al niet meer over hebben, omdat ik het er te veel over heb![]()
Ja, vonden wij ook geweldig. De kamer is nu nog leeg, dus klus maar lekker aan dat plafondquote:Op woensdag 20 december 2006 13:57 schreef Gurb het volgende:
mooi joh dat de woningbouwvereniging al die klussen aanpakt, scheelt een hoop werk voor jullie, en het is meteen goed, ipv nu aanklooien, en het over 2 jaar overdoen omdat de woningbouw dan alle woningen gaat doen, en je alles weer opnieuw moet aanpakken.
En een leuk huisje zo
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was jij op de fiets met een klein meisje achterop?
Maar nu ken ik jouw hoofd welquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Dinus het volgende:
[..]
![]()
Zo grappig, ik ken dat hoofd van jou al zo'n jaar of 7 en je kent mij niet
Hmmm, redelijk bagger, moet in ieder geval wel overgeverfd.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:33 schreef maok het volgende:
Hoe is de kleur op de muur in de woonkamer nou bij daglicht?
Ja, dat is de jongste, Jennifer.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar nu ken ik jouw hoofd wel
En die van dat meisje, je dochter? Ze zwaaide ook
Ja, dat klopt. Maar haar echte naam wordt in dit topic niet echt gebruiktquote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef 3st het volgende:
ff offtopic! is freecell nu dezelfde persoon als marchien of?? verder leuk stekkie leuk om te zien dat het ook lowbudget kan
Hey!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef 3st het volgende:
ff offtopic! is freecell nu dezelfde persoon als marchien of?? verder leuk stekkie leuk om te zien dat het ook lowbudget kan
Staat hij op de foto?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
Elting ken ik!
Werkte me buurman geloof ik.
Sorry, maar wat verwacht je dan? Minder is niet realistisch hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Of is het niet handiger te trouwen als je daar het geld voor hebt?quote:Op zondag 24 december 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu je sig Freecell, is het niet handiger om al het geld wat je kwijt bent aan jullie trouwen, in jullie (leuke) huisje te stoppen?
Of zeg ik nu heel geks.
Fijne Kerst Elfjequote:Op maandag 25 december 2006 15:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ging er maar steeds vanuit dat het een "grapje" was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |