quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was jij op de fiets met een klein meisje achterop?
Maar nu ken ik jouw hoofd welquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Dinus het volgende:
[..]
![]()
Zo grappig, ik ken dat hoofd van jou al zo'n jaar of 7 en je kent mij niet
Hmmm, redelijk bagger, moet in ieder geval wel overgeverfd.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:33 schreef maok het volgende:
Hoe is de kleur op de muur in de woonkamer nou bij daglicht?
Ja, dat is de jongste, Jennifer.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar nu ken ik jouw hoofd wel
En die van dat meisje, je dochter? Ze zwaaide ook
Ja, dat klopt. Maar haar echte naam wordt in dit topic niet echt gebruiktquote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef 3st het volgende:
ff offtopic! is freecell nu dezelfde persoon als marchien of?? verder leuk stekkie leuk om te zien dat het ook lowbudget kan
Hey!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef 3st het volgende:
ff offtopic! is freecell nu dezelfde persoon als marchien of?? verder leuk stekkie leuk om te zien dat het ook lowbudget kan
Staat hij op de foto?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
Elting ken ik!
Werkte me buurman geloof ik.
Sorry, maar wat verwacht je dan? Minder is niet realistisch hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik ontdek net dat kliklaminaat van 5 euro de vierkante meter nog steeds 200,- is voor de woonkamer
Of is het niet handiger te trouwen als je daar het geld voor hebt?quote:Op zondag 24 december 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu je sig Freecell, is het niet handiger om al het geld wat je kwijt bent aan jullie trouwen, in jullie (leuke) huisje te stoppen?
Of zeg ik nu heel geks.
Fijne Kerst Elfjequote:Op maandag 25 december 2006 15:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ging er maar steeds vanuit dat het een "grapje" was
Begon geloof ik ook als grapje maar er zijn al een paar mensen geweest die wat hebben overgemaakt, Leuk toch voor ze, mooi mee genomen. En ze hoeven toch niet te wachten met trouwen tot ze rijk zijn ofzo. (Dan moeten we zo lang wachten op het feestjequote:Op maandag 25 december 2006 15:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ging er maar steeds vanuit dat het een "grapje" was
quote:De Startservice
We knappen uw woning op!
De Huismeesters voert een Startservice uit op moment dat u een nieuwe woning betrekt. Bij het tekenen van het huurcontract wordt een afspraak gemaakt voor de Startservice. Dan komen wij bij u langs en knappen we de woning op. Zo heeft u inspraak in de oplevering van uw woning.
Nieuwe huurder krijgt emmer schoonmaakprodukten
Elke nieuwe huurder krijgt een grote schoonmaakemmer met schoonmaakprodukten. Zo helpen wij u alvast een eindje op weg met de schoonmaak.
We vervangen onderdelen in sanitaire ruimten
In de sanitaire ruimten vervangen wij standaard een aantal onderdelen. Op het toilet plaatsen we een nieuwe wc-bril. In de badkamer vervangen we de douchekop, de doucheslang en het planchet.
We ruimen tuin, berging en schuur op
We ruimen de tuin op als de tuin slecht onderhouden is. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat we het gras maaien of de heg snoeien. Wat maar nodig is. Als er een berging of een schuur is, dan ruimen we deze op en verwijderen we afval.
Kleine reparaties voeren we direct uit
Dit natuurlijk naast de uitvoering van kleine reparaties in de woning. Dit betekent onder andere dat we het hang- en sluitwerk, de wandcontactdozen en de deurkrukken nakijken.
We wisselen sloten
Tot slot de veiligheid van de woning. Standaard wisselen we bij het wisselen van huurders ook de sloten op de buitendeuren. Zo weet u zeker dat u de enige bent met sleutels van uw woning.
Gefeliciteerd meid, heel veel succes in je jullie nieuwe huis !quote:
Woo, leuk!quote:
Poez!!!! *smelt*quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woo, leuk!![]()
Slaap lekker in je nieuwe -eigen- huisje.
Poesje als gezelschap hebben?
het schiet dus wel lekker op?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Poez!!!! *smelt*
Mag niet van TARA, dat mag pas na Maart
Maar ik woon nu heerlijk in het huis.
Er moeten nog een paar dingen gebeuren:
- Behang in logeerkamer
- Vloerbedekking in slaapkamer (ik begin me te ergeren aan het beton)
- Boekenwand en bureau in achterkamer
Op het moment gebeurt er even helemaal nietsquote:
Redelijk effen, korenblauw. Het knalt wel een beetje met de muurquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:27 schreef Loedertje het volgende:
Effen of met een patroontje?
tsjah je hebt van die mensen......quote:Op maandag 15 januari 2007 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Redelijk effen, korenblauw. Het knalt wel een beetje met de muur
Maar het kan wel
Misschien komen we op termijn nog een keer minder felgekleurde tegen.
En ik heb vrijdag helemaal alleen het WC-plafond eruit gesloopt
Er zit inderdaad ontluchting en de WC is niet meer muf
(ik snap werkelijk niet dat de vorige bewoners daar een schrootjesplafond onder hadden gezet, alle ventilatie in de wc was helemaal weg, vanaf de eerste dag dat ik er woonde was het er ongelofelijk muf, ontdanks schoonmaken.
Je wil niet weten wat mensen allemaal doen in woningen. Vaak denken ze dan dat het er allemaal beter van word, terwijl later vaak blijkt dat het niet zo is...quote:Op maandag 15 januari 2007 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Redelijk effen, korenblauw. Het knalt wel een beetje met de muur
Maar het kan wel
Misschien komen we op termijn nog een keer minder felgekleurde tegen.
(ik snap werkelijk niet dat de vorige bewoners daar een schrootjesplafond onder hadden gezet, alle ventilatie in de wc was helemaal weg, vanaf de eerste dag dat ik er woonde was het er ongelofelijk muf, ontdanks schoonmaken.
Ventilatie betekent ook dat de warme lucht uit je toilet wordt gezogen, en dus met je billen op een koude bril.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:40 schreef freecell het volgende:
In mijn geval:quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ventilatie betekent ook dat de warme lucht uit je toilet wordt gezogen, en dus met je billen op een koude bril.En sommige mensen hebben liever warme billen dan frisse lucht in de wc
![]()
Ik heb al maanden geen tijd gehadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef freecell het volgende:
We hebben best een warm huis en tot nu toe valt het allemaal wel mee met die koude bril
En ja, er komt een klein beetje van klimmen, ik heb gisteravond voor het eerst sinds mijn gebroken armpje weer geklommen, was heerlijk en nu heb ik spierpijn
Neem je vrijdag foto's mee?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:23 schreef freecell het volgende:
Nou niks
Inmiddels is onze kluspauze weer voorbij.
In de kamer heb ik eigenhandig! Helemaal zelf! Met MIJn vingertjes!
Een bureau gemaakt! Een zwart blad, drie poten aan de voorkant en beugels aan de achterkant, is supermooi geworden.
We een beetje eng om een hamerboor op een betonnen muur te zetten, maar het is allemaal goed gegaan
Daarboven heeft mijn schoonvader lundia hangkasten opgehangen, ziet er ook tof uit! Ook heeft hij vloerbedekking gelegd in onze slaapkamer.
Zelf hebben wij een gamma-kast in elkaar gezet, (rare gebruiksaanwijzing hebben die dingen!) een mooie grote met drie schuifdeuren en een spiegel. Nog een bed en gordijnen erin en de slaapkamer is helemaal klaar!
In de WC ben ik begonnen met verfen. Het plafond is inmiddels knalblauw. Foto's volgen nog (echt, heus! Alleen we hebben nu even fototoestel problemen, maar zsm komen er echt foto's)
Das lastigquote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neem je vrijdag foto's mee?Ben wel erg nieuwsgierig hoe het er nu uit ziet!
VOlgens mij moet ik die maandag wel naar school, maar da bespreken we nog welquote:Op maandag 5 februari 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Na ons bubbelbadweekendje kom ik weer kijken hoorOf zal ik maandag lekker met je meereizen naar Groningen? Ik ben de hele dag vrij.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:56 schreef gateway het volgende:
komt er nog weer een foto-update?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |