quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was jij op de fiets met een klein meisje achterop?
Maar nu ken ik jouw hoofd welquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef Dinus het volgende:
[..]
![]()
Zo grappig, ik ken dat hoofd van jou al zo'n jaar of 7 en je kent mij niet
Hmmm, redelijk bagger, moet in ieder geval wel overgeverfd.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:33 schreef maok het volgende:
Hoe is de kleur op de muur in de woonkamer nou bij daglicht?
Ja, dat is de jongste, Jennifer.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar nu ken ik jouw hoofd wel
En die van dat meisje, je dochter? Ze zwaaide ook
Ja, dat klopt. Maar haar echte naam wordt in dit topic niet echt gebruiktquote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef 3st het volgende:
ff offtopic! is freecell nu dezelfde persoon als marchien of?? verder leuk stekkie leuk om te zien dat het ook lowbudget kan
Hey!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef 3st het volgende:
ff offtopic! is freecell nu dezelfde persoon als marchien of?? verder leuk stekkie leuk om te zien dat het ook lowbudget kan
Staat hij op de foto?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
Elting ken ik!
Werkte me buurman geloof ik.
Sorry, maar wat verwacht je dan? Minder is niet realistisch hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik ontdek net dat kliklaminaat van 5 euro de vierkante meter nog steeds 200,- is voor de woonkamer
Of is het niet handiger te trouwen als je daar het geld voor hebt?quote:Op zondag 24 december 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu je sig Freecell, is het niet handiger om al het geld wat je kwijt bent aan jullie trouwen, in jullie (leuke) huisje te stoppen?
Of zeg ik nu heel geks.
Fijne Kerst Elfjequote:Op maandag 25 december 2006 15:14 schreef DarkElf het volgende:
ik ging er maar steeds vanuit dat het een "grapje" was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |