Dat was Omo Power (van Unielever, geloof ik)... en het "onderzoek" was gedaan door Procter & Gamble (makers van Ariel). Ik denk dat er van dat middel geen b-merk variant was, het was namelijk een top-product van de Omo-lijn. Sowieso zijn er de laatste jaren véél meer b-merken en huismerken op de markt dan pakweg 10/15 jaar geleden.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
Toch zal het verschil dan in die spikkels zitten, want Omo was toch heel goed in gaten maken? Dan zouden alle wasmiddelen dat probleem gehad moeten hebben.
Nee vreemd genoeg is het op zijn darmen geslagen. En goed ook hoor, vooral toen ik Frank net kende lag zwager nogal eens in het ziekenhuisquote:Op woensdag 20 december 2006 14:14 schreef Levitation het volgende:
En zijn z'n longen dan niet aangetast? Lijkt 't me ook niet zo goed voor.![]()
Wel triest dat je ziek wordt van je werk... onvoorstelbaar dat een werkgever niet beter z'n best doet om zoiets te voorkomen.![]()
Gaten in darmen ook jaquote:Op woensdag 20 december 2006 14:17 schreef Troel het volgende:
Toch zal het verschil dan in die spikkels zitten, want Omo was toch heel goed in gaten maken? Dan zouden alle wasmiddelen dat probleem gehad moeten hebben.
Huh, neequote:Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef YPPY het volgende:
Dat is mooi Troel.Ik vind het wel mooi, miss_d heeft in een ander topic berekend dat iemand 450 euro over kan houden. Nou Troel, je bent het goede voorbeeld.
Ik gok dat als wij wat meer op de kleintjes gaan letten dat we ook nog een heleboel zouden besparen.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, nee
Ik heb uitgerekend dat ze 450 euro over hielden om van te leven. Niet over-over, zeg maar.
dat heb ik de laatste tijd ook vaak maar dan op mijn mobielquote:Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef teigan het volgende:
Is het trouwens raar dat ik het eng vind dat we de laatste tijd zo vaak gebeld worden door een geblokkeerd nummer? Hij heeft van 2 tot 4 zo ongeveer om het kwartier gebelt...
Johquote:Op woensdag 20 december 2006 18:03 schreef Troel het volgende:
Gewoon opnemen met "Huppeldepup Jansen" of iets in die geest. In plaats van huppeldepup een andere voornaam gebruiken uiteraard.
Nouja, ik zeg het er voor de zekerheid maar even bijquote:
Hehe, en het is je toch nog gelukt me te bereikenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:25 schreef gothic-blackie het volgende:
oehhh, ikiskoel is lief, en nu ga ik der bellen (ze had een vacature voor me)
edit: toch niet bellen, ze is buiten de deur
Ik heb dat ooit gehad met "lege" sms-jes. Ik werd een hele dag bestookt met smsjes waar geen tekst in stond van een nummer dat ik niet kende. Na een tijdje was ik het zat en smste ik "Wie ben je en wat moet je van me" terug. Bleek het mijn broer te zijn die een nieuwe telefoon (met nieuw nummer) had en hij had de toetsblokkering vergeten aan te zetten.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef teigan het volgende:
Is het trouwens raar dat ik het eng vind dat we de laatste tijd zo vaak gebeld worden door een geblokkeerd nummer? Hij heeft van 2 tot 4 zo ongeveer om het kwartier gebelt...
heb je een PM gestuurd. beetje laat, maar was nogal druk bezig met een spelletje.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:19 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Hehe, en het is je toch nog gelukt me te bereiken![]()
Ik doe je nu even een PM-etje
Ik sta er niet in. Maar komt dat omdat ik morgen officieel begin?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Troel het volgende:
Als het goed is staat iedereen nu weer in het juiste rijtje
Heb je je lengte enzo al opgegeven? Als het goed is sta je wel in dit lijstje namelijk. Als je pas morgen je eerste gewicht hebt staan kan het ook daardoor komen (denk ik?)quote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik sta er niet in. Maar komt dat omdat ik morgen officieel begin?
Heb dat als startdatum aangegeven.
hele dikke knuff rewimo, snap je gevoel helemaal. en christian heeft helemaal gelijk, net zoals jij (op jouw manier) zegt: ik ben blij dat je mijn vader bent. gedenk op deze dagen de mooie dingen samen, maar blijf ook genieten van je eigen leven, en van je lieve zoon (het lijkt me zo'n schatje, ook al heb ik hem nog nooit gezien) en herinner maar dat je vader niet weg is, hij is nog in jou, en in christian, en dat kan niemand jullie ooit afpakken.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik kom even uithuilen hier hoor... Ik mis mijn vader zo
Vandaag waren Christan en ik naar zijn graf om een kerstboompje neer te zetten en kaarsjes aan te steken.
Christan wilde nog wat zeggen: "Opa, ik ben blij dat jij mijn opa bent."
"Wil jij nog wat zeggen, mama?"
Ik kon alleen maar zeggen: "Ik mis je..."
Vrijdag is het een half jaar geleden dat hij overleed. Dan komt kerst. De 29e zijn verjaardag. En de 5e mijn verjaardag. Dat zijn heel veel eerste keren zonder hem achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |