quote:Op donderdag 14 december 2006 15:00 schreef Troel het volgende:
Ey, ik vroeg het toen niet om de kerstkaart hoor
lol maar als je dat even vergeet, welke dan? dat lateral stepper ding traint meer spieren, maar de normale stepper is iets goedkoper. op zich maakt die prijs niet uit, omdat ik het van mijn verjaardagsgeld koop, maar ik vind het nogal moeilijk om te kiezen. bij die lateral vind ik het trouwens ook wel handig dat er van die handgrepen bij zitten, maar de ministepper is gewoon weer lekker normaal, een normale houding.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Allebei niet. Lijkt me dat je zo'n ding 1 maand gebruikt en daarna geen motivatie meer hebt
Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:35 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ik haat die uitzendbureaus weer even hoor, vroeger drukten ze me alleen maar met schoonmaakwerk in de maag, en nu zeggen ze: tis wel leuk dat je een opleiding hebt gedaan, maar je moet minimaal 4 jaar werkervaring hebben, hoe de fuck (sorry) moet ik aan werkervaring komen als jullie geen banen in die richting hebben voor starters.
misschien dat jullie nog tips hebben om aan een baan te komen zonder werkervaring, want ik weet het nu ff niet meer. en ik maar denken: rotterdam, grote stad, veel werkgelegenheid. volgens mij had ik beter in deventer kunnen blijven zitten.
lol altijd, misschien handig om mijn cv even door te sturen? zo ja geef me maar even een pm met een e-mailadres waar ik het naar toe kan sturen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:54 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Hehe, ik werk bij een uitzendbureau in Leiden, misschien kan ik iets voor je betekenen....?
lol thanks. en slaap lekker. goed uitzieken jijquote:Op donderdag 14 december 2006 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Oke dan! Dan ga ik morgen voor je kijken wat ik voor je kan doenKan ik meteen ontkrachten wat je zei over uitzendbureaus, haha.
En voor de rest: Weltrusten voor straks! Ik ga lekker mn mandje in. Ben al 3 dagen behoorlijk van de leg. Diaree, overgeven, misselijk. Brrrr! Morgen weer aan het werk hopelijk, dus vanavond vroeg mn mandje in.
zo zat ik ook te denken, en ook dat je met de lateral ook je buikspieren en je binnenbeenspieren traint, en die binnenbeenspieren zijn wel nodig, als ik in de zomer een rokje aan trek, kan ik na een uur alleen nog maar au zeggen. ach jullie snappen vast wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef Pandorah het volgende:
We hadden vandaag op de afdeling een high-tea tijdens een vergadering. Nou, eh, dat is ook niet erg goed voor de lijn.
GB: ik zou voor een laterale stepper gaan als ik hem nu zou kopen. Dan kan je gelijk je armspieren trainen.
Dikke knuffel voor Isa!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen op deze donkere winterse dagIk zit voor de verandering weer eens op ee dieptepunt qua gewicht. Of moet ik hoogtepunt zeggen? Nou ja, ik had vanmorgen voor het eerst 4 getallen op de weegschaal staan waaronder 3 nullen. Nullen klinken niet zo zwaar
Succes, sterkte en beterschap!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef ymme het volgende:
Ik heb net maar even een afspraak gemaakt bij de doktor. Mijn eigen doktor is er niet, nu moet ik naar een andere. Het is een vrouw, en op de een of andere manier vind ik dit heel erg fijn.
Heb nog steeds ontzettend last van mijn keel, en ik had een paar weken geleden een ontstoken evenwichtsorgaan, dit is toen na 2 weken overgegaan, maar een paar weken geleden kwam dit weer lichtelijk terug. En dit is nu al bijna 5 weken aan de gang. Het is niet zo heel erg als de eerste keer, maar als ik buk/omhoog kijken, snel omkijk gaat het flink tekeer in mijn hoofdje.
Ben eigenlijk een beetje bang, omdat dit toch in je hoofd zit![]()
Ik kan om 15.10 uur terecht.
Met de BBM, het ruikt goddelijk hier in huis nuquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:20 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm klinkt erg lekker rewimo, maak je dat met een broodmachine of gewoon in de oven?
Dank je wel, Rewimoquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef Rewimo het volgende:
ymme, beterschap!
En Troel, bedankt voor de kaartowlet
Kaasbrood? MJUM!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met de BBM, het ruikt goddelijk hier in huis nuIk heb vanmiddag maar meteen weer een nieuw pak mix gehaald voor kaasbrood en dit brood
lol, kan best zijn dat een van je collega's (of andere uitzendbureau's) me vandaag hadden gebeld. had namelijk twee gemiste oproepen toen ik even niet bij mijn telefoon was. de ene was van start, de andere weet ik nog steeds niet (ben niet een persoon die een nummer terugbelt). trouwens ikiskoel, is er geen personeel nodig bij je bedrijf zelf? want als ik jullie site zo bekijk ziet het er best interresant uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:19 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Kaasbrood? MJUM!!!![]()
En G-B: Ik ben voor je bezig qua banenDus niet meteen naar de concurrent rennen hoor, haha.
...weet je wat de eerste reactie van mijn vriend was? "Ben je zwanger?!"quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:41 schreef Levitation het volgende:
Dikke knuffel voor Isa!
Je weet dat je het kunt... je hebt 't al eerder bewezen. Het komt allemaal goed!![]()
Mocht ie zeker wel willenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...weet je wat de eerste reactie van mijn vriend was? "Ben je zwanger?!"
Ik heb geen idee of we administratief personeel nodig hebben. Of wil je ook consultant worden? Want wat dat betreft hebben we wel personeel nodig. Ik weet alleen niet of ze op het hoofdkantoor ook parttimers aannemen voor deze functie. Ik zou zeggen: bel maandag eens met het hoofdkantoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
lol, kan best zijn dat een van je collega's (of andere uitzendbureau's) me vandaag hadden gebeld. had namelijk twee gemiste oproepen toen ik even niet bij mijn telefoon was. de ene was van start, de andere weet ik nog steeds niet (ben niet een persoon die een nummer terugbelt). trouwens ikiskoel, is er geen personeel nodig bij je bedrijf zelf? want als ik jullie site zo bekijk ziet het er best interresant uit.
Dat heb je me zelf gegeven voor de trouwkaarten suffie!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:50 schreef freecell het volgende:
@ Isabeau *KNMUFFEL!*
Troel, waar had je Maartens adres nou vandaan?
Ojaquote:Op zaterdag 16 december 2006 08:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb je me zelf gegeven voor de trouwkaarten suffie!
Goed idee trouwensquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...weet je wat de eerste reactie van mijn vriend was? "Ben je zwanger?!"
Was wel koud inderdaadquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:16 schreef teigan het volgende:
freecell, je lijkt wel gek joh, het water zal toch wel flink koud zijn geweest??
hmm nee dat is het nou ook niet echt. tenminste, als ik jullie site zo bekijk. omdat consultant ook op hbo niveau is, en ik toch wel net ietsjes lager zit (ook al wil ik best hogerop komen, maar niet zo snelquote:Op zaterdag 16 december 2006 07:43 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of we administratief personeel nodig hebben. Of wil je ook consultant worden? Want wat dat betreft hebben we wel personeel nodig. Ik weet alleen niet of ze op het hoofdkantoor ook parttimers aannemen voor deze functie. Ik zou zeggen: bel maandag eens met het hoofdkantoor
Edit: Goedemorgen trouwensÏk ben weer heerlijk vroeg wakker (lag er dus ook al vroeg in) en vandaag gaan we lekker shoppen! Ik heb er zin in!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef YPPY het volgende:
Welkom owlet!
Nu we hier toch met z'n drieen zitten, mag het wel vind ikeik valt het best tegen, met dat bv geven. Ik had verwacht dat de kilo's eraf zouden vliegen, nou echt niet. Ik eet nu iets meer dan ik at om op gewicht te blijven (zo'n 2000 kcal per dag gok ik) en het gaat heel langzaam. Nu 'mag' het ook niet sneller, dus op zich niet erg, maar ik had het anders verwacht. Vorige week nog een (bv)vriendin aan de telefoon bij wie het dus wel te snel gaat. Echt gek, dat het zo wisselt.
Oh ja, die taaaaaaaaaaaaaaaaart, die was lekker joh!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben weer geschaatstDeze keer met zijn drietjes, en we hebben Christan van het ijs af moeten lokken met de SkyRadiotaart, want hij wist van geen ophouden (was zijn eerste keer)
Doe ikquote:Op zondag 17 december 2006 17:09 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat Troel je nog even in de juiste groep moet zetten, maar dat weet ik ook niet zeker owlet..
Even Troel afwachten dus...
Oh balen zeg, blaasontsteking is echt NIET leukquote:ik mag morgen even naar de huisarts toe om een blaasontsteking vast te laten stellen geloof ik. Ik kreeg er vrijdagmiddag 4 uur last van, en het is niet echt beter geworden..
Morgen maar even laten controleren dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan drink je een paar dagen weer genoeg, en slik je wat extra vitamine C, en dan moet het maar weer kunnen.... Maar dat ga ik nu maar even niet doen..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Rewimo, klinkt bijna alsof je nierstenen had.quote:Op zondag 17 december 2006 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Pffff dat je dat volhoudtIk heb het dit jaar voor het eerst gehad, ik werd er in een rap tempo doodziek van. Moest naar de huisarts met wat urine (dat was al een drama op zich) en daar stond ik al helemaal te zweten van ellende en pijn.
lijkt me wel heel naar. Ik heb zelf nog nooit blaasontsteking gehad voor zover ik weet, gelukkig maar.quote:Op zondag 17 december 2006 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Zo voelde het wel jaMaar het was "alleen maar" blaasontsteking.
Bij nierstenen krijg je nierkolieken, en geloof me: nierkolieken wil je nietquote:Op zondag 17 december 2006 20:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
Rewimo, klinkt bijna alsof je nierstenen had.![]()
Ow, das ook heel ellendig inderdaad. Dat heb ik een keer of drie gehad toen ik nog niet zo lang iets met Maarten had. Zat ik op een gegeven moment echt met ijs er tegenaan, omdat bevriezen beter voelde dan pijn of jeuk...quote:Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef teigan het volgende:
de schimmelinfectie ben ik net 3 weken vanaf .... Dat is ook zo'n ellende...
Hmja, dat valt in de categorie galstenenquote:Op zondag 17 december 2006 23:29 schreef freecell het volgende:
Bij nierstenen krijg je nierkolieken, en geloof me: nierkolieken wil je niet![]()
Volgens mijn mama (die 7 kinderen heeft inclusief mij) gaat ze nog liever een keer weer bevallen dan dat ze weer nierkolieken krijgt.![]()
Ik ben nog nooit bevallen, maar ik weet wel dat nierkolieken mijn ergste pijn ooit zijn geweest.
dan weet ik precies waar je werkt, want mijn schoonvader heeft precies hetzelfde pakket gekregenquote:Op maandag 18 december 2006 09:45 schreef Troel het volgende:
Ik heb een supergaaf kerstpakket
Een heel mooie houten snijplank, een bonnenboekje waar we een keuze uit kunnen maken, een olijvenbakje met olijven, notenmelange met vruchten, crackers met een of andere spread, het zag er goed uit (oja, en port)
Ik ben verliefd op de plank
Dan heeft hij ook een van de 32.000 complimentjes gekregenquote:Op maandag 18 december 2006 13:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan weet ik precies waar je werkt, want mijn schoonvader heeft precies hetzelfde pakket gekregenwel een mooie plank, de rest is een beetje nutteloos
vastquote:Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook een van de 32.000 complimentjes gekregen
Toen ik -jaren geleden- bij dat zelfde bedrijf werkte zat er (oa) een kaasschaaf in het kerstpakket en servetringen met servetten. 't Bedrijf was destijds aan het bezuinigen en er stonden banen op de tocht. De kaasschaaf werd door nogal wat mensen als een hint gezien.quote:Op maandag 18 december 2006 15:52 schreef Troel het volgende:
MIjn collega vond de plank helemaal niets, die heeft al zat planken staan en haar echtgenoot werkt ook hier
Overigens zijn er in het bonnenboekje ook mogelijkheden om ergens samen heen te gaan, bijvoorbeeld de space expo enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |