quote:Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef Troel het volgende:
Goede tip:
neem de suikervrije gummibeertjes mee naar je werk. zorg dat je collega ze allemaal opeet. kijk vervolgens hoe hij regelmatig naar het toilet gaat.
niet lief Troel
Omdat het een alleseter is. Je kan hier niets laten staan of het wordt opgegeten. Het enige wat hij niet lekker vindt zijn van die napoleonzuurtjes. En die vind ik wel weer erg lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
RewimoDa's wel heel veel 'eerste keren' zo achter elkaar...
[..]
Waarom eet hij jouw snoepjes
als je die veel eet gaat je bek bloedenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat het een alleseter is. Je kan hier niets laten staan of het wordt opgegeten. Het enige wat hij niet lekker vindt zijn van die napoleonzuurtjes. En die vind ik wel weer erg lekker
Nee hoor, ik bijt ze meteen door.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je die veel eet gaat je bek bloeden
Ik ben daar nogal gevoelig voor.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bijt ze meteen door.
Doe mij maar een doos grote danquote:Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb nu een hele doos gekocht bij de Makro (wel die kleine dan, ik zal eens kijken of ze die grote ook hebben). Ben toch niet bang dat ik er teveel van eet, het gaat idd vanzelf zeer doen
Zullen we samen op kookles gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef omearos het volgende:
hier nog zo'n inspiratie-loos typje
Echt goed koken kan ik ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 16:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Zullen we samen op kookles gaan.![]()
![]()
Niet dat we niet kunnen koken hoor, maar voor de inspiratie![]()
Haha, het ene uitje is nog niet voorbij of de volgende ideeen zijn d'r alweerquote:Op donderdag 21 december 2006 16:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Echt goed koken kan ik ook niet
dieetclub-uitje: kookles
Dat is vroeg ja. Maar ondanks dat, heel heel veel plezierquote:Op donderdag 21 december 2006 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Wij eten een broodje hamburger vanavond, want we moeten vroeg naar bedOm 4 uur staat de taxi voor
Ik lees dit nu pas. Beetje laat, maar voorals nog een dikke knuffel va mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik kom even uithuilen hier hoor... Ik mis mijn vader zo
Vandaag waren Christan en ik naar zijn graf om een kerstboompje neer te zetten en kaarsjes aan te steken.
Christan wilde nog wat zeggen: "Opa, ik ben blij dat jij mijn opa bent."
"Wil jij nog wat zeggen, mama?"
Ik kon alleen maar zeggen: "Ik mis je..."
Vrijdag is het een half jaar geleden dat hij overleed. Dan komt kerst. De 29e zijn verjaardag. En de 5e mijn verjaardag. Dat zijn heel veel eerste keren zonder hem achter elkaar
En hoe is het nu met zijn oma?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef Troel het volgende:
ik vind pannenkoeken heerlijk!
Maar ik weet nog niet wat we gaan eten. Bert is laat thuis vandaag en gisteren kreeg hij geen hap door zijn keel omdat zijn oma geopereerd moest worden, dus kon ik driekwart van zijn eten weggooien (hij moest van mij de kipfilet opeten, maar dat ging ook al met lange tanden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |