quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef Fjolle het volgende:
Ja, maar je weet toch dat dit kansloos is? Vooral omdat ik normaal de kids bij me heb?
quote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier weer verder met alle leuke aanbiedingen voor ouders en kids
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Angel22 het volgende:
Ik moet net als Jessie zeggen dat het hier ook regelmatig anders verloopt... Dagje weg eindigt hier negen vande tien keer in een mopperpartij omdat de kids ( ja alle drie dan) gewoonweg NIEt luisteren en met grote regelmaat weglopen.
je geeft zelf het antwoord al.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:22 schreef Jodocus1 het volgende:
Teringkinderen, kutkoters, kinders, kinderen, kleintjes hoe mogen we de 'kids' dan wel noemen ?
Laat dat Nina niet horen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg er ook braakneigingen van eerlijk gezegd.
Dat klinkt toch niet hip. Kids is kort maar krachtig in plaats van die 3 lettergrepen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je geeft zelf het antwoord al.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet hip. Kids is kort maar krachtig in plaats van die 3 lettergrepen.
Je we gaan gewoon weer terug naar alleen Nederlandsche woorden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:28 schreef whoops het volgende:
Eens is... En ze moeten baby's ook gewoon weer pasgeborenen/zuigelingen gaan noemen...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niet zo jaloers zijn dat je zelf geen kids hebt joh.
OUD.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
Links naar OUD, wat verwacht je?
Ja dat klopt, is precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:44 schreef PietjePuk2 het volgende:![]()
![]()
Dat is hetzelfde als zeggen "niet zo jaloers zijn dat je zelf geen AIDS hebt joh".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |