Vorige topics...quote:De motie van de kamer waar het allemaal mee begon!
De Kamer, gehoord de beraadslaging,
overwegende dat er nog altijd veel asielzoekers in ons land wonen die al onder de oude Vreemdelingenwet een eerste aanvraag indienden; overwegende dat velen van hen in ons land zijn ingeburgerd en een gezin hebben met kinderen die hier zijn geboren en opgegroeid; van mening dat aan de slepende onzekerheid voor deze groep en de schrijnende omstandigheden waarin zij verkeren een einde moet komen; spreekt als haar mening uit dat er op zo kort mogelijke termijn een pardonregeling moet komen voor alle asielzoekers, behoudens oorlogsmisdadigers en veroordeelden wegens ernstige delicten, die hun eerste aanvraag voor 1 april 2001 indienden en Nederland niet hebben verlaten; verzoekt de regering, in afwachting van de definitieve behandeling van deze pardonregeling door de nieuwe Tweede Kamer, ten aanzien van deze groep geen onomkeerbare beslissingen en stappen te nemen, en gaat over tot de orde van de dag. De voorzitter: Deze motie is voorgesteld door de leden Bos, De Wit, Halsema, Rouvoet, Pechtold en Thieme. Zij krijgt nr. 19637 (1106).
Dat zie je goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef remlof het volgende:
Dus Balkenende legt een verklaring af om middernacht maar er mogen pas morgen vragen gesteld worden?
Dat is t idee inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef remlof het volgende:
Dus Balkenende legt een verklaring af om middernacht maar er mogen pas morgen vragen gesteld worden?
Bron?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:57 schreef Carolina123 het volgende:
Verdonk en Zalm komen met een aparte persconferentie.
Midden in de sodding nachtquote:Op woensdag 13 december 2006 23:57 schreef Carolina123 het volgende:
Je was net 10 seconden eerderquote:Op woensdag 13 december 2006 23:58 schreef Carolina123 het volgende:
En nu ook via Pauw en Witteman.
idd, achterlijk tuig.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:59 schreef Solidius het volgende:
Beetje zwak geheel van het kabinet, wel de tweede kamer een hele ochtend, middag én avond laten wachten, maar dan niet de gelegenheid geven om enig commentaar te leveren.
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:57 schreef Carolina123 het volgende:
Ach zwak. Het heeft gewoon geen nut om nú nog eens je mening te geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:59 schreef Solidius het volgende:
Beetje zwak geheel van het kabinet, wel de tweede kamer een hele ochtend, middag én avond laten wachten, maar dan niet de gelegenheid geven om enig commentaar te leveren.
Dat was toch al het geval.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef SCH het volgende:
Wordt een hele bijzondere verklaring denk ik.
"Het kabinet spreekt vanaf nu met vele monden"
Een mening is heel wat anders dan verweer 'tegen de brief'.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach zwak. Het heeft gewoon geen nut om nú nog eens je mening te geven.
Geen gezichtsverlies lijden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Carolina123 het volgende:
Wat voor belang heeft de VVD er eigenlijk bij om te zwichten voor een compromis?
Landsbelang is het enige wat ik kan verzinnenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Carolina123 het volgende:
Wat voor belang heeft de VVD er eigenlijk bij om te zwichten voor een compromis?
ze geilen zelfs nog op dat kleine beetje macht wat een demissionair kabinet heeftquote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Carolina123 het volgende:
het algemeen belangquote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Carolina123 het volgende:
Daarom zal dit ook wel weer weggestemd worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef multatuli het volgende:
Uh, hadden we staatrechtelijk geen eenheid van kabinetsbeleid?
Er valt helemaal niets te stemmen hierover.... Ze kunnen hooguit weer nieuwe moties indienen, maar dat zal de linkse partijen zwevende kiezers gaan kosten bij de komende verkiezingen dus dat zullen ze niet zo snel doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom zal dit ook wel weer weggestemd worden.
Denk bv dat Wilders c.s. hier helemaal niet mee kan leven.
Nee, ze is te veel aan het pluche gewend, mevrouw Recht(s)-Doorzee.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef Panick het volgende:
Ze mag zich alleen nog richten op integratie en niet meer op het asielbeleid?
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehe, wat genant..
Houd dan de eer aan jezelf en stap op zeg...
Wie is dat mens?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef DJKoster het volgende:
Weer een blunder van de voorzitter![]()
Ach die chick zit er net. Komt wel goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef DJKoster het volgende:
Weer een blunder van de voorzitter![]()
Omdat ze haar hamer niet gebruikte, kom op zeg....quote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef existenz het volgende:
Iedereen die klaagt over Verdonk, moet meteen een motie indien tegen Verbeet
Je kan niet over de voorzitter een motie indienen, je lult maar watquote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef existenz het volgende:
Iedereen die klaagt over Verdonk, moet meteen een motie indien tegen Verbeet
Ik was nog niet klaar met tikken. Ging meer om het geheel, over de hamer zou idd wel heel triest zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Omdat ze haar hamer niet gebruikte, kom op zeg....
Ff wachten op het nieuwe kabinet, dan kun je uiteindelijk overal een motie / wet over indienenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Je kan niet over de voorzitter een motie indienen, je lult maar wat
Hij had idd. iets te veel woorden nodig om de groep asielzoekers aan te duiden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef Genverbrander het volgende:
Ho ho ho wat gaat ie precies stoppen
nou nou, het kabinet kiest voor het landsbelang en Verdonk blijft zitten.quote:
Jawel, handjesschudden met imams.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:Verdonk blijft intergratie houden? daar heeft ze 4 jaar niks aan gedaan
Alle jeugd wordt vanaf morgen uitgezet.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ojee, Verdonk krijgt jeugdbescherming.
Arme jeugd.
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jawel, handjesschudden met imams.
O wacht...![]()
Dat stond vandeweek al in de volkskrant. Ze neemt die portefeuille er bij, de hoofdportefeuille is cultuur dacht ikquote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
Ik vind haar juist heel sterk in haar eerste week en ik vermoed de kamerleden ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Originele_Naam het volgende:
Verbeet is wel zwakke kamer voorzitter
Komt dus een vervolg.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Die niet uitgevoerd kan wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...![]()
Verdonk moest weg omdat ze de motie niet wilde uitvoeren. De motie wordt nu alsnog (feitelijk) uitgevoerd, dus wordt daarmee waarschijnlijk ook de afkeuring weggenomen. Wat mij betreft in elk geval wel, ik weet niet wat de Kamer morgen zal zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Argento het volgende:
[..]
nou nou, het kabinet kiest voor het landsbelang en Verdonk blijft zitten.
Verdonk blijft dus zitten en er worden gewoon mensen uitgezet? Beetje selecteren in de uitzettingen en als het meezit moet vijf per week moet nog steeds wel gehaald kunnen worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Genverbrander het volgende:
Godverredomme het is gewoon een selectieve opschorting![]()
![]()
![]()
Maar wel met een rechtse draai eraan, da's dan wel weer knap van zequote:Op donderdag 14 december 2006 00:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Verdonk moest weg omdat ze de motie niet wilde uitvoeren. De motie wordt nu alsnog (feitelijk) uitgevoerd, dus wordt daarmee waarschijnlijk ook de afkeuring weggenomen. Wat mij betreft in elk geval wel, ik weet niet wat de Kamer morgen zal zeggen.
Nee, want dan gaan ze dus ook niet akkoord met de aanstelling van Ballin.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Hoe zal het nu eigenlijk verder gaan? Stel, de fractie gaan niet akkoord met de selectieve opschorting, is dan straks Hirsch Ballin het haasje doordat er tegen hem een motie van afkeuring wordt ingediend?
Verdonk is niet meer verantwoordelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef Genverbrander het volgende:
Nou motie van afkeuring is blijkbaar niet duidelijk genoeg. Morgen motie van wantrouwen voor Balin en Verdonk.
Ik neem aan van wel. De aangenomen moties zijn duidelijk en worden nog steeds genegeerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Hoe zal het nu eigenlijk verder gaan? Stel, de fracties gaan niet akkoord met de selectieve opschorting, is dan straks Hirsch Ballin het haasje doordat er tegen hem een motie van afkeuring wordt ingediend?
Inderdaad. Vraag me af of hier niet iets van discriminatie aanzit. Waarom heeft een familie met kinderen meer rechten dan een vrijgezel iemand zonder kinderen. Snel onderuit halen dit.... dat ze daarvoor vanaf 12 uur in de middag hebben moeten rukken.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...![]()
ik smeek het jullie hou alsjebliiiieeeeft nog zoveel mogelijk je vingertje in mijn papquote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef -Jean- het volgende:
Balkie heeft nu toch wel leiderschap laten zien. Heeft toch de VVD kunnen ompraten.
Nee maar het wordt niet gewaardeerd dat ze er nog zit na een motie van afkeuring. Die teef moet gewoon opzouten, potdikkie. Raus damit.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Verdonk is niet meer verantwoordelijk.
Dat betwijfel ik. De aanstelling is een feit, HB zit morgen dan ook bij het debat.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan ze dus ook niet akkoord met de aanstelling van Ballin.
DRAAIKONTquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef Carolina123 het volgende:
Wat heeft Bos schattige rode wangetjes.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef Carolina123 het volgende:
Wat heeft Bos schattige rode wangetjes.
CDA + VVD draait.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Wat Bos zegt is wel interessant; na 2 weken kan het ineens. Dus Verdonk heeft de kamer voorgelogen! dus alsnog een motie tegen Verdonk!
Ja, dat heb je ondertussen meer dan genoeg duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef Ludacriss het volgende:
Blegh, schaam me voor dit kabinet.
Dat doe ik al jaren..quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef Ludacriss het volgende:
Blegh, schaam me voor dit kabinet.
Omdat ze dat niet kunnen en hoeven.. Het kabinet staat boven de kamer, daarnaast is het een demissionair kabinet en die kunnen niet zo maar dit soort grote besluiten nemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Genverbrander het volgende:
Maar waarom luistert de regering niet gewoon naar de Kamer??? Hoe moeilijk is dat?
maar een goede aannemelijke draai kwam er maar niet van hemquote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Toad het volgende:
Draai draai draai Rutte!
Meer dan Bos net in 3 minuten deed gaat niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:24 schreef existenz het volgende:
Het kabinet staat boven de kamer,
Zeker, dat is aan de regering. Wij kennen geen goedkeuring / toelating van ministers per parlement.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De aanstelling is een feit, HB zit morgen dan ook bij het debat.
Lekkah soppenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:25 schreef koemleit het volgende:
zie verdonk glunderen. Ze geilt gewoon op aandacht.
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.quote:
"quote:Op donderdag 14 december 2006 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.
Nee, het is volslagen onzin om te beweren dat het kabinet boven de gekozen kamer staat. Ze hebben ieder hun eigen functie, maar het kabinet functioneert slechts met het vertrouwen van de kamer.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.
Rutte en Zalm zijn het met me eens, maar die lezen deze topicreeks natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef Kozzmic het volgende:
Het kabinet is demissionair, maar het parlement natuurlijk niet. Als het parlement dus opschorting wil van beleid of zelfs nieuwe wetten wil maken, dan heeft ze dat recht.
Kon je natuurlijk niet weten, want het is pas een keer of 50 uitgelegd in deze topicreeks.
[edit] Niet op zo'n manier, kappen met op de man spelen!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
"
zwam niet zo dom.....
motie van afkeuring moet je gewoon volgen. Anders krijg je motie van wantrouwen aan je broek en ben je wieberen.
Plak lekker verder aan het pluche, Recht(s)-Doorzee Rita.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
Belachelijk eigenlijk.
Iemand die staatsrechtelijk had moeten opstappen, stapt niet op, maar wordt de reden waarom ze zou moeten opstappen uit haar portefeuille gehaald.
ja dus kunnen ze het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 00:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze kunnen het alleen wel degelijk, alleen zullen de gevolgen zwaarder zijn.
ze gaat straks onderwijs doen_O-quote:Op donderdag 14 december 2006 00:28 schreef venomsnake het volgende:
Verdonk is van alle markten thuis...![]()
Dat is voor de hard van Nederland uitzendingquote:Op donderdag 14 december 2006 00:30 schreef Carolina123 het volgende:
Ze is al lekker in de kerststemming met haar rode coltruitje.
Welk deel snap jij nietquote:Op donderdag 14 december 2006 00:30 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja dus kunnen ze het nietwant dan moeten ze weg en gebeurd het (uitzetten) als nog niet
Het zou toch bizar zijn als een demissionair kabinet maandenlang beleid kan uitvoeren dat door een meerderheid van een missionair parlement niet gepruimd wordt?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rutte en Zalm zijn het met me eens, maar die lezen deze topicreeks natuurlijk ook niet.
[edit] Dit linkje is reeds geplaatst en is van een dusdanig niveau dat opnieuw plaatsen niet nodig is.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb het niet gevolgd, kan iemand even heel in het kort een samenvatting geven?>
Kan wel degelijk. Zolang de linkse partijen zelf ook niet echt meewerken aan een nieuw kabinet, moet nog steeds het huidige kabinetsplan uitgevoerd worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het zou toch bizar zijn als een demissionair kabinet maandenlang beleid kan uitvoeren dat door een meerderheid van een missionair parlement niet gepruimd wordt?
Natuurlijk zijn Rutte en Zalm het nu met je eens, met deze leugens kunnen ze tegenover hun achterban de schuld bij de Tweede Kamer leggen.
bij een motie van afkeuring moet de minister het beleid weizigen of weg. Wat snap je daar niet aan?quote:
volgens die gedachte, dat van demissionair zijn met zn alle.... dan zou de kamer dus in de afgelopen 4 jaar misschien 2,5 jaar missionair geweest zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 00:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het zou toch bizar zijn als een demissionair kabinet maandenlang beleid kan uitvoeren dat door een meerderheid van een missionair parlement niet gepruimd wordt?
Natuurlijk zijn Rutte en Zalm het nu met je eens, met deze leugens kunnen ze tegenover hun achterban de schuld bij de Tweede Kamer leggen.
Wacht eens even, het is niet "help het CDA aan een meerderheid" maar gewoon een fatsoenlijke informatie en daarna formatie.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:32 schreef existenz het volgende:
Kan wel degelijk. Zolang de linkse partijen zelf ook niet echt meewerken aan een nieuw kabinet, moet nog steeds het huidige kabinetsplan uitgevoerd worden.
Mjah, maar waar de meningen iets minder lijnrecht tegenover elkaar staan zou het de Kamer wel sieren als ze iets meer terughoudendheid zouden betrachten.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, maar de onderlinge samenwerking tussen de linkse partijen is ook flink ver weg te zoeken. Daarnaast kan CDA niet eens een meerderheid krijgen in het kabinet.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:34 schreef Tirion het volgende:
[..]
Wacht eens even, het is niet "help het CDA aan een meerderheid" maar gewoon een fatsoenlijke informatie en daarna formatie.![]()
'De Linkse Partijen' bestaan dan ook alleen in het hoofd van Halsema.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:34 schreef existenz het volgende:
Ja, maar de onderlinge samenwerking tussen de linkse partijen is ook flink ver weg te zoeken.
inderdaadquote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Kozzmic het volgende:
Als Kamp zou wegvallen als minister van Defensie, dan is dat gat niet makkelijk te vullen...
Wie wilde er ook al weer Kamervoorzitter worden???
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Kozzmic het volgende:
Als Kamp zou wegvallen als minister van Defensie, dan is dat gat niet makkelijk te vullen...
Maar de centrumpartijen zijn redelijk tevreden lijkt het op.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Ludacriss het volgende:
Totaal niet blij met de uitkomst.
Links is niet blij en rechts ook niet.
Ja, inderdaad zeg. Stelletje vuile leugenaars zijn het ook he.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Kozzmic het volgende:
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:36 schreef NorthernStar het volgende:
Volgens Wilders was er geen slechtere uitkomst denkbaar.
Het is dus wel een goed compromis.
Da's waarquote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Tirion het volgende:
[..]
'De Linkse Partijen' bestaan dan ook alleen in het hoofd van Halsema.
Die is niet gegeven. CDA wilde tegemoet komen, VVD niet, dus moven ze Rita naar een andere post. Maar een echte reden is niet gegeven.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:37 schreef Doc het volgende:
Welke reden wordt er aangegeven dat Rita nu zonder haar prijsportefeuille aanblijft?
Het landsbelang, er dient immer geregeerd te wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:37 schreef Doc het volgende:
Welke reden wordt er aangegeven dat Rita nu zonder haar prijsportefeuille aanblijft?
Daar heeft ie wel vaker last van.quote:
Inderdaad, er gaan nog wel wat vragen en verwijten heen en weer vliegen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:36 schreef venomsnake het volgende:
Gaat een leuk debat worden morgenvroeg!!![]()
Ze mogen varkens niet onverdoofd casteren en uitzettenquote:
Mocht ik ooit nog eens fractievoorzitter worden, dan praat ik eerst met SBS, TMF, Al-Jazeera en Man Bijt Hond en mag die Fer achteraan in rij gaan staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:37 schreef Carolina123 het volgende:
Haha, leuk ook hoe de fractievoorzitters van de kleine partijen allemaal in de rij staan om met Mingele te mogen praten...
Landsbelang.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:37 schreef Doc het volgende:
zakdoekje [portefeuille] leggen, niemand zeggen..quote:Op donderdag 14 december 2006 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het landsbelang, er dient immer geregeerd te worden.
Na wat Wilders en Pechtold zeiden?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik verheug me enorm op dat debat morgen..![]()
Ze wil Wilders' kapselquote:
Precies mijn gedachte.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef Kozzmic het volgende:
Doen we met een bammetje en een kop thee (in je ochtendjas natuurlijk).quote:Op donderdag 14 december 2006 00:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik verheug me enorm op dat debat morgen..![]()
logisch toch?quote:
Mingele is nog nooit objectief geweest.quote:
Ja, een beetje wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:32 schreef Kozzmic het volgende:
zal wel flink gepakt zijn kijk maar naar die rode vlekken in haar nek.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef Tirion het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, net bij NOVA zat het nog veel netter.![]()
Ze wordt nu nog meer een staatssecretaris met een grotere auto en een hoger salarisquote:Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zakdoekje [portefeuille] leggen, niemand zeggen..
Hoe?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
Vleugellamme Verdonk.
Wacht maar af, die slaat binnenkort keihard terug.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na wat Wilders en Pechtold zeiden?
Jij?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:42 schreef Carolina123 het volgende:
Wie opent nummer 11?
Wat is het landsbelang van Verdonk op een portefeuille waar ze verder geen weet van heeft en geen nieuw beleid kan uitvoeren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |