Vorige topics...quote:De motie van de kamer waar het allemaal mee begon!
De Kamer, gehoord de beraadslaging,
overwegende dat er nog altijd veel asielzoekers in ons land wonen die al onder de oude Vreemdelingenwet een eerste aanvraag indienden; overwegende dat velen van hen in ons land zijn ingeburgerd en een gezin hebben met kinderen die hier zijn geboren en opgegroeid; van mening dat aan de slepende onzekerheid voor deze groep en de schrijnende omstandigheden waarin zij verkeren een einde moet komen; spreekt als haar mening uit dat er op zo kort mogelijke termijn een pardonregeling moet komen voor alle asielzoekers, behoudens oorlogsmisdadigers en veroordeelden wegens ernstige delicten, die hun eerste aanvraag voor 1 april 2001 indienden en Nederland niet hebben verlaten; verzoekt de regering, in afwachting van de definitieve behandeling van deze pardonregeling door de nieuwe Tweede Kamer, ten aanzien van deze groep geen onomkeerbare beslissingen en stappen te nemen, en gaat over tot de orde van de dag. De voorzitter: Deze motie is voorgesteld door de leden Bos, De Wit, Halsema, Rouvoet, Pechtold en Thieme. Zij krijgt nr. 19637 (1106).
Daar hoop ik wel op ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:43 schreef Justah het volgende:
We gaan verder om 23:15 met hopelijk een reactie vanuit het kabinet.
Het gaat over mensen die al hier zijn, dus waar jij het openzetten van grenzen nou opeens weer vandaan tovert is mij iig een raadselquote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een restrictief asielbeleid was een van de pilaren van dit kabinet. Ik denk dat Balkenende net zo min zit te wachten op het openzetten van de grenzen.
Tikorev houdt er een alternatieve waarheid op na.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Het gaat over mensen die al hier zijn, dus waar jij het openzetten van grenzen nou opeens weer vandaan tovert is mij iig een raadsel.
Op Nederland 1 is een programma op Schiphol zag ik net.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef multatuli het volgende:
Staan er al live camera's op Schiphol gericht eigenlijk
Heb geen NL televisie dus.
Inderdaad, dat arme mensje.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef multatuli het volgende:
De nieuwe kamervoorzitter heeft het ook niet makkelijk nu. Haar voorgangers waren echt niet af te schepen met een vaag telefoontje, maar ze moet er natuurlijk nog in komen en het gezag verwerven.
Verbeet bijt van je af!
Eens. Al die verdonkliefhebbers zouden zich eens moeten realizeren hoeveel verdonk ons eigenlijk gekost heeft. Eerst tussentijdse verkiezingen, en nou weer een hoop gedoe.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:43 schreef Monidique het volgende:
Het stuitende is dat de Nederlandse nationale overheid nu zo overheerst wordt door deze crisis, terwijl het Verdonk uiteraard alleen maar om haar eigen persoon en perspectieven gaat. Dat is een schande en het is een schande dat een minister-president zich zo laat bespelen door een marginale rechtse partij met een populistische incompetente minister.
Klopt, en dan zegt ze gisteravond nog dat het veel te duur is om het uitzetten 24 uur op te schorten!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Eens. Al die verdonkliefhebbers zouden zich eens moeten realizeren hoeveel verdonk ons eigenlijk gekost heeft. Eerst tussentijdse verkiezingen, en nou weer een hoop gedoe.
Ik heb de afgelopen dagen meer over staatsrecht geleerd dan in de afgelopen 20 jaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef gronk het volgende:
Eens. Al die verdonkliefhebbers zouden zich eens moeten realizeren hoeveel verdonk ons eigenlijk gekost heeft. Eerst tussentijdse verkiezingen, en nou weer een hoop gedoe.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef problematiQue het volgende:
Ha, ik heb de move bedacht voor de kamer. Morgen om 10.15 Balkenende op z'n mobiel bellen dat het 11.15 wordt; "we wilden uitslapen".
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:52 schreef problematiQue het volgende:
Ha, ik heb de move bedacht voor de kamer. Morgen om 10.15 Balkenende op z'n mobiel bellen dat het 11.15 wordt; "we wilden uitslapen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |