quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef problematiQue het volgende:
volgens mij heeft rita al 10 uur lang de ballen van jan-peter in een ijzeren greep.
Dus inderdaad, Balkenende is nu gewoon een angsthaas.quote:Mevr van der Laan zei bij 1Vandaag dat Balkenende er verstandig aan zou doen het GP op te schuiven en zo de druk bij Rutte weg te leggen. Op deze manier zou Balkenende zijn CDA achterban tegemoed komen en is Rutte de gebeten hond mocht hij zijn poot stijf houden. Daarbovenop kan er een opener gesprek plaatsvinden betreffende de nieuwe kabinetsformatie, tussen PvdA en CDA.
In dat geval stel ik voor dat we gelijk het debat hervatten, met MP en Rita.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef problematiQue het volgende:
volgens mij heeft rita al 10 uur lang de ballen van jan-peter in een ijzeren greep.
Freek de Jonge als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
toffe signature, zo waar ook.
Hoe laat moet je morgen op?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef JJasperO het volgende:
Jeetje ik was vandaag op t werk al niet zo fris en nu zit ik weeeer in dubio, opblijven of pitten!!
Je hebt t gisteren toch ook gezien. Verdonk die aan Balkende vroeg :"En wat nu?".quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we gelijk het debat hervatten, met MP en Rita.
Wat moeten die mensen anders doen. Die hebben al genoeg koffie uit de automaat getrokken, wandelingen gemaakt en concierge kasten opgezocht om met z'n 2en leuke dingen te doen. Ze vervelen zich kapot.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef Monidique het volgende:
NOS | Politiek 24
Maakt de democratie zichtbaar
Aldus http://player.omroep.nl/?aflid=3539741
Het is duidelijk zichtbaar.
En die reactie was priceless : Even naar m'n kamertje...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt t gisteren toch ook gezien. Verdonk die aan Balkende vroeg :"En wat nu?".
dat zou nog eens een afgang zijn, als balkenende met verdonki hangend aan z'n kruis de kamer binnenstrompelt om kwart over 11 om uitleg te geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we gelijk het debat hervatten, met MP en Rita.
Echt waar?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Freek de Jonge als ik me niet vergis.
Die zitten gewoon achter hun bureautje te fokkenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat moeten die mensen anders doen. Die hebben al genoeg koffie uit de automaat getrokken, wandelingen gemaakt en concierge kasten opgezocht om met z'n 2en leuke dingen te doen. Ze vervelen zich kapot.
Ja echt waar.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Echt waar?Ik verzin hem net zelf. Maargoed, great minds think alike
![]()
Misschien heeft ze wel bepaalde foto's...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom neemt Balkenende Verdonk zo ontzettend in bescherming? Dat snap ik niet helemaal?
Het schijnt zo te zijn dat de MP & het CDA willen dat verdonk zelf opstapt nu. Echter de VVD wil er achteraan en dat probeert de MP te voorkomen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom neemt Balkenende Verdonk zo ontzettend in bescherming? Dat snap ik niet helemaal?
Een restrictief asielbeleid was een van de pilaren van dit kabinet. Ik denk dat Balkenende net zo min zit te wachten op het openzetten van de grenzen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
En nu serieus? Waarom? Balkenende heeft dus een rechts kabinet voor ogen, zeker omdat hij dan de nieuwe MP wordt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel bepaalde foto's...
http://www.intertoys.nl//(...)8491379A2F/index.cfmquote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Wat moeten die mensen anders doen. Die hebben al genoeg koffie uit de automaat getrokken, wandelingen gemaakt en concierge kasten opgezocht om met z'n 2en leuke dingen te doen. Ze vervelen zich kapot.
De JSF was ook een speerpunt van veel verkiezingsprogrammas en gaat nu ook niet meer door. Dus wat dat betreft, zou ik dat een kulargument vinden.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een restrictief asielbeleid was een van de pilaren van dit kabinet. Ik denk dat Balkenende net zo min zit te wachten op het openzetten van de grenzen.
Dat heeft mij ook wel verbaast, misschien dat de VVD nog steeds als een blok achter Verdonk staat.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef arneaux het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Dit geklungel maakt alleen maar duidelijker dat élk kabinet met Balkenende als premier een niet te vertrouwen zootje wordt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
En nu serieus? Waarom? Balkenende heeft dus een rechts kabinet voor ogen, zeker omdat hij dan de nieuwe MP wordt.
Het kabinet is duidelijk geweest: de uitzettingen gaan door.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef multatuli het volgende:
Ik vind dit al een belediging aan de tweede kamer, maar je kan minimaal helder zijn naar je uitvoerend apparaat. Je zal nu maar IND ambtenaar zijn en zo in de steek gelaten worden door je politieke leiding.
Ah, je minachting voor de parlementaire democrate gaat door?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Argento het volgende:
Deze Kamer inmiddels een beetje kennende wordt om 11 uur een motie aangenomen dat Balkenende om kwart over 11 de Kamer hoogstpersoonlijk komt meedelen dat het kabinet er nog niet uit is. Een huishoudelijke mededeling zoals Rouvoet terecht opmerkte.
Wat een treurnis. Mensen, ga toch gewoon naar huis. Pechtold, ga op Schiphol vliegtuigen uitzwaaien. Morgen om 10:15 zijn jullie aan de beurt.
De Kamer mag blij zijn dat het kabinet uberhaupt iets heeft om onderling zwaar over in de clinch te liggen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een restrictief asielbeleid was een van de pilaren van dit kabinet. Ik denk dat Balkenende net zo min zit te wachten op het openzetten van de grenzen.
Zeker en de kamer heeft dat veroordeeld. Nogmaals parlementaire democratie, geen kabinetsdemocratie.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:36 schreef Argento het volgende:
[..]
Het kabinet is duidelijk geweest: de uitzettingen gaan door.
Wel een beetje erbij blijven ja?
dit had democratie op z'n best en zuiverst moeten zijn, maar het valt ietwat tegenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef multatuli het volgende:
[..]
Zeker en de kamer heeft dat veroordeeld. Nogmaals parlementaire democratie, geen kabinetsdemocratie.
Tja. Dit is als ik me niet vergis de 4e motie tegen Verdonk en nog altijd blijft ze gewoon zitten waar ze zit. Dat de VVD achter haar blijft staan is natuurlijk omdat ze een enorm stemmenkanon is.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook wel verbaast, misschien dat de VVD nog steeds als een blok achter Verdonk staat.
Als ze duidelijk waren, dan hadden ze om tien uur gezegd: 'blablabla maar de uitzettingen gaan door. ' Nu zijn ze aan het vergaderen, of zoiets, en heb je geen flauw idee wat de uitkomst is.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:36 schreef Argento het volgende:
[..]
Het kabinet is duidelijk geweest: de uitzettingen gaan door.
Wel een beetje erbij blijven ja?
Het probleem is dat Verdonk NERGENS toe bereid is. Nergens. Ze geeft geen millimeter toe. Terwijl zij toch echt het volk niet vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef arneaux het volgende:
Het is gewoon laf van Bos om op deze manier Verdonk een enorme trap na te geven. Bos is echt niet op zn achterhoofd gevallen. Het hele punt is alleen dat Verdonk zich niet laat naaien en Bos ontzettend dom bezig is op deze manier.
Hoezo gaat dat niet door?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
De JSF was ook een speerpunt van veel verkiezingsprogrammas en gaat nu ook niet meer door.
z.s.m. is ook zo'n mooi uit te rekken begripquote:Op woensdag 13 december 2006 22:39 schreef Toad het volgende:
NOVA: z.s.m. brief naar de kamer
Geen idee. Lousewies sneed t aan.quote:
Evenals de inhoud van de brief. Ik herinner met het ansichtkaartje uit Balkenende 1 nog wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
z.s.m. is ook zo'n mooi uit te rekken begrip![]()
Het kwam over alsof het vanavond nog zou zijn...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
z.s.m. is ook zo'n mooi uit te rekken begrip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |