Wie is dat mens?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef DJKoster het volgende:
Weer een blunder van de voorzitter![]()
Ach die chick zit er net. Komt wel goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:09 schreef DJKoster het volgende:
Weer een blunder van de voorzitter![]()
Omdat ze haar hamer niet gebruikte, kom op zeg....quote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef existenz het volgende:
Iedereen die klaagt over Verdonk, moet meteen een motie indien tegen Verbeet
Je kan niet over de voorzitter een motie indienen, je lult maar watquote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef existenz het volgende:
Iedereen die klaagt over Verdonk, moet meteen een motie indien tegen Verbeet
Ik was nog niet klaar met tikken. Ging meer om het geheel, over de hamer zou idd wel heel triest zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Omdat ze haar hamer niet gebruikte, kom op zeg....
Ff wachten op het nieuwe kabinet, dan kun je uiteindelijk overal een motie / wet over indienenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Je kan niet over de voorzitter een motie indienen, je lult maar wat
Hij had idd. iets te veel woorden nodig om de groep asielzoekers aan te duiden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef Genverbrander het volgende:
Ho ho ho wat gaat ie precies stoppen
nou nou, het kabinet kiest voor het landsbelang en Verdonk blijft zitten.quote:
Jawel, handjesschudden met imams.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:Verdonk blijft intergratie houden? daar heeft ze 4 jaar niks aan gedaan
Alle jeugd wordt vanaf morgen uitgezet.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ojee, Verdonk krijgt jeugdbescherming.
Arme jeugd.
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jawel, handjesschudden met imams.
O wacht...![]()
Dat stond vandeweek al in de volkskrant. Ze neemt die portefeuille er bij, de hoofdportefeuille is cultuur dacht ikquote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
Ik vind haar juist heel sterk in haar eerste week en ik vermoed de kamerleden ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Originele_Naam het volgende:
Verbeet is wel zwakke kamer voorzitter
Komt dus een vervolg.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Die niet uitgevoerd kan wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...![]()
Verdonk moest weg omdat ze de motie niet wilde uitvoeren. De motie wordt nu alsnog (feitelijk) uitgevoerd, dus wordt daarmee waarschijnlijk ook de afkeuring weggenomen. Wat mij betreft in elk geval wel, ik weet niet wat de Kamer morgen zal zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Argento het volgende:
[..]
nou nou, het kabinet kiest voor het landsbelang en Verdonk blijft zitten.
Verdonk blijft dus zitten en er worden gewoon mensen uitgezet? Beetje selecteren in de uitzettingen en als het meezit moet vijf per week moet nog steeds wel gehaald kunnen worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Genverbrander het volgende:
Godverredomme het is gewoon een selectieve opschorting![]()
![]()
![]()
Maar wel met een rechtse draai eraan, da's dan wel weer knap van zequote:Op donderdag 14 december 2006 00:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Verdonk moest weg omdat ze de motie niet wilde uitvoeren. De motie wordt nu alsnog (feitelijk) uitgevoerd, dus wordt daarmee waarschijnlijk ook de afkeuring weggenomen. Wat mij betreft in elk geval wel, ik weet niet wat de Kamer morgen zal zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |