Zeker, dat is aan de regering. Wij kennen geen goedkeuring / toelating van ministers per parlement.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De aanstelling is een feit, HB zit morgen dan ook bij het debat.
Lekkah soppenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:25 schreef koemleit het volgende:
zie verdonk glunderen. Ze geilt gewoon op aandacht.
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.quote:
"quote:Op donderdag 14 december 2006 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.
Nee, het is volslagen onzin om te beweren dat het kabinet boven de gekozen kamer staat. Ze hebben ieder hun eigen functie, maar het kabinet functioneert slechts met het vertrouwen van de kamer.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.
Rutte en Zalm zijn het met me eens, maar die lezen deze topicreeks natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef Kozzmic het volgende:
Het kabinet is demissionair, maar het parlement natuurlijk niet. Als het parlement dus opschorting wil van beleid of zelfs nieuwe wetten wil maken, dan heeft ze dat recht.
Kon je natuurlijk niet weten, want het is pas een keer of 50 uitgelegd in deze topicreeks.
[edit] Niet op zo'n manier, kappen met op de man spelen!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
"
zwam niet zo dom.....
motie van afkeuring moet je gewoon volgen. Anders krijg je motie van wantrouwen aan je broek en ben je wieberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |