Hij had idd. iets te veel woorden nodig om de groep asielzoekers aan te duiden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef Genverbrander het volgende:
Ho ho ho wat gaat ie precies stoppen
nou nou, het kabinet kiest voor het landsbelang en Verdonk blijft zitten.quote:
Jawel, handjesschudden met imams.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:Verdonk blijft intergratie houden? daar heeft ze 4 jaar niks aan gedaan
Alle jeugd wordt vanaf morgen uitgezet.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ojee, Verdonk krijgt jeugdbescherming.
Arme jeugd.
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jawel, handjesschudden met imams.
O wacht...![]()
Dat stond vandeweek al in de volkskrant. Ze neemt die portefeuille er bij, de hoofdportefeuille is cultuur dacht ikquote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Kozzmic het volgende:
Arme jeugd.
Ik vind haar juist heel sterk in haar eerste week en ik vermoed de kamerleden ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Originele_Naam het volgende:
Verbeet is wel zwakke kamer voorzitter
Komt dus een vervolg.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef Ludacriss het volgende:
Onzin... er word selectieve opschorting gebruikt. Een vrijgezelle vrouw van 24 zou er dus zo uitgegooid kunnen worden.
Die niet uitgevoerd kan wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...![]()
Verdonk moest weg omdat ze de motie niet wilde uitvoeren. De motie wordt nu alsnog (feitelijk) uitgevoerd, dus wordt daarmee waarschijnlijk ook de afkeuring weggenomen. Wat mij betreft in elk geval wel, ik weet niet wat de Kamer morgen zal zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:13 schreef Argento het volgende:
[..]
nou nou, het kabinet kiest voor het landsbelang en Verdonk blijft zitten.
Verdonk blijft dus zitten en er worden gewoon mensen uitgezet? Beetje selecteren in de uitzettingen en als het meezit moet vijf per week moet nog steeds wel gehaald kunnen worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:15 schreef Genverbrander het volgende:
Godverredomme het is gewoon een selectieve opschorting![]()
![]()
![]()
Maar wel met een rechtse draai eraan, da's dan wel weer knap van zequote:Op donderdag 14 december 2006 00:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Verdonk moest weg omdat ze de motie niet wilde uitvoeren. De motie wordt nu alsnog (feitelijk) uitgevoerd, dus wordt daarmee waarschijnlijk ook de afkeuring weggenomen. Wat mij betreft in elk geval wel, ik weet niet wat de Kamer morgen zal zeggen.
Nee, want dan gaan ze dus ook niet akkoord met de aanstelling van Ballin.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Hoe zal het nu eigenlijk verder gaan? Stel, de fractie gaan niet akkoord met de selectieve opschorting, is dan straks Hirsch Ballin het haasje doordat er tegen hem een motie van afkeuring wordt ingediend?
Verdonk is niet meer verantwoordelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef Genverbrander het volgende:
Nou motie van afkeuring is blijkbaar niet duidelijk genoeg. Morgen motie van wantrouwen voor Balin en Verdonk.
Ik neem aan van wel. De aangenomen moties zijn duidelijk en worden nog steeds genegeerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Hoe zal het nu eigenlijk verder gaan? Stel, de fracties gaan niet akkoord met de selectieve opschorting, is dan straks Hirsch Ballin het haasje doordat er tegen hem een motie van afkeuring wordt ingediend?
Inderdaad. Vraag me af of hier niet iets van discriminatie aanzit. Waarom heeft een familie met kinderen meer rechten dan een vrijgezel iemand zonder kinderen. Snel onderuit halen dit.... dat ze daarvoor vanaf 12 uur in de middag hebben moeten rukken.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Morgen alsnog een motie van wantrouwen dan maar...![]()
ik smeek het jullie hou alsjebliiiieeeeft nog zoveel mogelijk je vingertje in mijn papquote:Op donderdag 14 december 2006 00:18 schreef -Jean- het volgende:
Balkie heeft nu toch wel leiderschap laten zien. Heeft toch de VVD kunnen ompraten.
Nee maar het wordt niet gewaardeerd dat ze er nog zit na een motie van afkeuring. Die teef moet gewoon opzouten, potdikkie. Raus damit.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Verdonk is niet meer verantwoordelijk.
Dat betwijfel ik. De aanstelling is een feit, HB zit morgen dan ook bij het debat.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan ze dus ook niet akkoord met de aanstelling van Ballin.
DRAAIKONTquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef Carolina123 het volgende:
Wat heeft Bos schattige rode wangetjes.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef Carolina123 het volgende:
Wat heeft Bos schattige rode wangetjes.
CDA + VVD draait.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Wat Bos zegt is wel interessant; na 2 weken kan het ineens. Dus Verdonk heeft de kamer voorgelogen! dus alsnog een motie tegen Verdonk!
Ja, dat heb je ondertussen meer dan genoeg duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef Ludacriss het volgende:
Blegh, schaam me voor dit kabinet.
Dat doe ik al jaren..quote:Op donderdag 14 december 2006 00:22 schreef Ludacriss het volgende:
Blegh, schaam me voor dit kabinet.
Omdat ze dat niet kunnen en hoeven.. Het kabinet staat boven de kamer, daarnaast is het een demissionair kabinet en die kunnen niet zo maar dit soort grote besluiten nemen.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Genverbrander het volgende:
Maar waarom luistert de regering niet gewoon naar de Kamer??? Hoe moeilijk is dat?
maar een goede aannemelijke draai kwam er maar niet van hemquote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Toad het volgende:
Draai draai draai Rutte!
Meer dan Bos net in 3 minuten deed gaat niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:24 schreef existenz het volgende:
Het kabinet staat boven de kamer,
Zeker, dat is aan de regering. Wij kennen geen goedkeuring / toelating van ministers per parlement.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De aanstelling is een feit, HB zit morgen dan ook bij het debat.
Lekkah soppenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:25 schreef koemleit het volgende:
zie verdonk glunderen. Ze geilt gewoon op aandacht.
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.quote:
"quote:Op donderdag 14 december 2006 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.
Nee, het is volslagen onzin om te beweren dat het kabinet boven de gekozen kamer staat. Ze hebben ieder hun eigen functie, maar het kabinet functioneert slechts met het vertrouwen van de kamer.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat staan ze wel degelijk en ze hebben het recht om moties naast zich neer te leggen. Je krijgt dan alleen wel andere zwaardere moties aan je broek, waardoor je een serieus probleem hebt. Maar het klopt volledig wat ik zeg.
Rutte en Zalm zijn het met me eens, maar die lezen deze topicreeks natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef Kozzmic het volgende:
Het kabinet is demissionair, maar het parlement natuurlijk niet. Als het parlement dus opschorting wil van beleid of zelfs nieuwe wetten wil maken, dan heeft ze dat recht.
Kon je natuurlijk niet weten, want het is pas een keer of 50 uitgelegd in deze topicreeks.
[edit] Niet op zo'n manier, kappen met op de man spelen!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
"
zwam niet zo dom.....
motie van afkeuring moet je gewoon volgen. Anders krijg je motie van wantrouwen aan je broek en ben je wieberen.
Plak lekker verder aan het pluche, Recht(s)-Doorzee Rita.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
Belachelijk eigenlijk.
Iemand die staatsrechtelijk had moeten opstappen, stapt niet op, maar wordt de reden waarom ze zou moeten opstappen uit haar portefeuille gehaald.
ja dus kunnen ze het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 00:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze kunnen het alleen wel degelijk, alleen zullen de gevolgen zwaarder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |