quote:Bjoro:
Man met bril: "Wie is toch die kerel die Ten Cate een hand geeft ?"
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Henk te Cate : '' Gefeliciteerd met het gelijkspel he Louis "
Uitleg :
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5227
Doen er wel meer hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
van Gaal : "Je zit toch niet te lachen om mijn rare neus he ?"
Verkeerde plaatjequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06502/vtblgezeik.jpg]afbeelding][/url]
Dat gezeik over voetbal
van Gaal: ik moet nu snel naar huis mijn blinde tyfushond eten gevenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:46 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Via handjeklap wordt de assistent van Van Gaal verkocht.
omdat? ik vind dat maar een raar onderschrift, volgens mij snap jij het nietquote:Op woensdag 13 december 2006 00:18 schreef Bayswater het volgende:
Anders blijf je toch lekker weg uit dit topic.![]()
Aargh, je jat mijn idee. Wilde net iets soortgelijks postenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Van Gaal: "Wie is toch die man die altijd op zondag komt met Sneijder?"
Het is dus de bedoeling dat je eerst de foto post met daaronder je onderschriftquote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef Linkmiegel het volgende:
"Van Gaal verwijt Ten Cate dat die Zwart ziet'
Erg he? Ik probeer altijd ff te controleren of een ander niet net dezelfde brainwave heeft gehad. Vorige foto had ik het onderschrift van de winnaar niet gezien alleenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Aargh, je jat mijn idee. Wilde net iets soortgelijks posten
Had ik ook een keer. Toen stond een soortgelijk onderschrift op de vorige pagina, dus had ik die niet gelezen. Toen had ik nog gewonnen ook geloof ik, dus toen waren de spreekwoordelijke rapen gaarquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erg he? Ik probeer altijd ff te controleren of een ander niet net dezelfde brainwave heeft gehad. Vorige foto had ik het onderschrift van de winnaar niet gezien alleenzat op hetzelfde spoor
![]()
Ik vond die van die tyfushond wel leuk, linkmiechelquote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling dat je eerst de foto post met daaronder je onderschrift. Ook is er maar één inzending toegestaan, dus kies je beste maar uit
![]()
Toen jureerde ikquote:Op woensdag 13 december 2006 13:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Toen stond een soortgelijk onderschrift op de vorige pagina, dus had ik die niet gelezen. Toen had ik nog gewonnen ook geloof ik, dus toen waren de spreekwoordelijke rapen gaar![]()
Nee, ik doelde op zijn eerste poging tot onderschrift verder naar bovenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen jureerde ik![]()
Weet dat nog wel ja!
Dat heb ik nou ook al twee keer gehad... zag ik na het posten dat iemand al eerder in dezelfde vijver heeft zitten vissenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erg he? Ik probeer altijd ff te controleren of een ander niet net dezelfde brainwave heeft gehad. Vorige foto had ik het onderschrift van de winnaar niet gezien alleenzat op hetzelfde spoor
![]()
Krijg je als het druk wordtquote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook al twee keer gehad... zag ik na het posten dat iemand al eerder in dezelfde vijver heeft zitten vissen
Ik zag m'n foute quote, inmiddels wel ge-edit.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op zijn eerste poging tot onderschrift verder naar boven
quote:~toma~
~Ten Cate : "Heb jij je vrouw ook bij de Mediamarkt gekocht"?
Van Gaal : "Nee, heb 'r net verkocht aan Dirk. "~
quote:~vitessezuid113~
~Henk te Cate : '' Gefeliciteerd met het gelijkspel he Louis " ~
quote:~Linkmiegel~
~van Gaal: ik moet nu snel naar huis mijn blinde tyfushond eten geven
ten cate: dat komt goed uit want ik moet met mijn kankerneger wandelen~
-2ptquote:~Linkmiegel~
Beide ondertitels, zie onderstaande uitleg.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Camplo het volgende:
Waar blijft die nieuwe pic!
Mooi onderschrift manquote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linkmiegel doet de uitslag.
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Strengere regels ingevoerd in Duitsland. Verkeersagenten, drugsverslaafden en EO-jongerendagzangers per 1 januari verboden op het veld.
Op zich niet gejat, gewoon actueel. Maar je bedoeltt het vast sarcastisch.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet nu eigenlijk gaan zeuren dat hij blinde tyfushond van mijn onderschrift gejat heeft...
Hahaha nu ik hem een 2e keer zie begrijp ik hem beterquote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Strengere regels ingevoerd in Duitsland. Verkeersagenten, drugsverslaafden en EO-jongerendagzangers per 1 januari verboden op het veld.
Kan iemand me wellicht een clue geven, ik ben vandaag blond(er)quote:Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hahaha nu ik hem een 2e keer zie begrijp ik hem beter
Hij is goed![]()
Als je qoute heb je boven je tekstvlak allerlei knopjesquote:Op donderdag 14 december 2006 11:55 schreef Linkmiegel het volgende:
haha heb ik gewoon gewonnen joh? :p dank u dank u.. maar ik weet idd niet hoe ik de foto post, dus vandaar.
ok thnx! en ik doe de uitslag? sorry ben nog een groentjequote:Op donderdag 14 december 2006 11:57 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je qoute heb je boven je tekstvlak allerlei knopjes. Of je zet gewoon de link tussen [[url=..]afbeelding[/url]].
EO-Jongerendag: klikquote:Op donderdag 14 december 2006 11:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kan iemand me wellicht een clue geven, ik ben vandaag blond(er)
Jep tussen 18.00 en 20.00. Succesquote:Op donderdag 14 december 2006 11:59 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ok thnx! en ik doe de uitslag? sorry ben nog een groentje
Aaaah, ik snap mquote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
EO-Jongerendag: klik
Verkeersagent: klik
En drugsgebruiker is gewoon omdat die gast zo leip kijkt![]()
En er staat een opmaak voor in de OP, linkmiegelquote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Jep tussen 18.00 en 20.00. Succes![]()
okidokie vanavond tussen 18.00 en 20.00 moet lukken..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En er staat een opmaak voor in de OP, linkmiegel
nee sorry die heb ik van wesley S gejatquote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet nu eigenlijk gaan zeuren dat hij blinde tyfushond van mijn onderschrift gejat heeft...
de nummer 2 en 3.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:47 schreef Linkmiegel het volgende:
voor mij is de winnaar nu al duidelijk, ben benieuwd wat er nog gaat volgen![]()
Zoek de grap?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
''grrrr , kan ik weer niet scoren voor Borussia Dortmund''
probeer je hier invloed op me uit te oefenen?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zoek de grap?
Als ik jury was, was de poedel al duidelijk
Dan zal dat pb-systeem wel kapot zijn, ik heb niks ontvangen.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:55 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb mn bankrekeningnummer in een pb gestuurd.. het aantal punten dat je wilt wil ik in tientallen euro´s
Ga je dan verdiepen in Amoah of Dortmundquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zoek de grap?
Als ik jury was, was de poedel al duidelijk
Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je moet ff bij de vorige uitslag de opmaak kopiëren en in je post plakken, dit ziet er niet uit.
Verder denk ik dat vitessezuid niet erg blij is met je!Maar goed de uitslag staat vast, en jij hebt beslist.
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vinden![]()
Ik gok dat linkmiegel zo uitgemaakt gaat worden voor kutkloon van Beschouw (of mijquote:Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vinden![]()
quote:SuperRogier
Ondanks voetbalkledij wordt aanstellerige mimespeler toch gelijk van het veld afgestuurd
quote:EnGCatjuh
Geen sambavoetbal bij BvB maar de regendans
quote:Camplo
Nieuwe voodoo dans Amoah, leidt tot slaperige taferelen tegenstander
-2ptquote:vitessezuid113
''grrrr , kan ik weer niet scoren voor Borussia Dortmund''
... nee ik doe het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik gok dat linkmiegel zo uitgemaakt gaat worden voor kutkloon van Beschouw (of mij)
Deze was dan ook echt niet leukquote:
idd , ik ben niet blij met hem , ten 1ste dit is alweer de 4de keerquote:Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je moet ff bij de vorige uitslag de opmaak kopiëren en in je post plakken, dit ziet er niet uit.
Verder denk ik dat vitessezuid niet erg blij is met je!Maar goed de uitslag staat vast, en jij hebt beslist.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Ja hoor, dat heb ik weer! Alleen omdat zo'n er luie blanke gaat liggen word ik afgefloten!"
Ik had trouwens 1 van deze 2 laten winnen en die ander dan de poedel gegeven voor slecht jatten , maar ja ........quote:Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Liggende speler: Welke gek ligt er op een fluitje te blazen terwijl ik lekker lig te pitten
Zie mijn edit , tegenwoordig mag je ook onderschriften jatten zonder een poedel voor te krijgen , en daarbij zitten er soms nog wel slechtere bijquote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je er ontevreden mee bent, had je gewoon een beter/leuker onderschrift moeten verzinnen. Deze miste elke pointe en elke vorm van humor...
Dat een bestaande user een nieuwe account, onder een andere naam, heeft aangemaakt om zo een beetje te ravotten.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:29 schreef Linkmiegel het volgende:
tja sorry er mee eens of niet.. zoals jullie weten ben ik nieuw dus ik kan niet weten wie er nou hoe vaak een poedelprijs heeft gekregen.. en ik heb me niet laten beinvloeden door engcatjuh.. ik had gewoon dezelfde mening.. maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen
EDIT: ik hoor weleens vaker de term kloon vallen.. wat houdt dat in bij fok?
vast niet als je het een paar keer gedaan hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 19:51 schreef toma het volgende:
zo ingewikkeld is mijn opmaak toch niet ?
nee joh, gewoon kopieren en invoegen in t gedeelte waar je je tekst plaatst plakken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
vast niet als je het een paar keer gedaan hebtmaar leg uit hoe had ik die opmaak kunnen overnemen? gewoon quoten en kopieren of nog iets anders?
Gewoon noemt-ie dat. De eerste keer liep bij mij ook het zweet over m'n rug. Kreeg het pas na een uur voor elkaar.quote:gewoon kopieren en invoegen in t gedeelte waar je je tekst plaatst plakken.
Dit herken ik heel goed!quote:Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gewoon noemt-ie dat. De eerste keer liep bij mij ook het zweet over m'n rug. Kreeg het pas na een uur voor elkaar.
Als je vaker wint, doe je het uiteindelijk met de ogen dicht
Had liever iets anders gehad , maar ja je mag een gegeven paard ( olifantquote:Op donderdag 14 december 2006 19:24 schreef Beschouw het volgende:
Cadeautje voor vitessezuid113:
[afbeelding]
Heb toch wel een beetje medelijden met hem![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Overigens vind ik die poedel niet leuk om te geven (of krijgen)
quote:Op maandag 11 december 2006 19:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee joh, ik zou alleen de poedel opnieuw in de bespreking willen gooien
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar van mij mag die hele poedel wel afgeschaft worden
dank u voor de tipsquote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[[url=LOCATIE PLAATJE]afbeelding[/url]]
Dat is 'm
Doe ook ff editten in 1 post anders raakt ie zo vol!
Modje?
edit:klik met rechtermuisknop op het plaatje, in IE doe je eigenschappen en dan selecteer je de URL, in Firefox doe je Afbeeldingslocatie kopiëren. Dan doe je [[url=<b>hier plak je die afbeeldingslocatie</b>]afbeelding[/url]]
En klaar is kees.
Onderschrift doe je met [ b ]TEKST ONDERSCHRIFT[ /b ] (maar dan zonder spaties)
edit2: als je iemands anders post ff probeert te quoten kun je de codes zien;)
edit3: Keurig Linkmiechel
Ik heb er geen probleem mee als andere hem willen afschaffenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.
Maar als jullie willen, kunnen we vanaf het nieuwe jaar (als we met een schone lei beginnen) de poedelprijs wel afschaffen.
Reacties graag.
Vind het prima, maar lijkt me dan niet meer dan eerlijk om dan toch af en toe vitessezuid een -2pt te geven.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.
Maar als jullie willen, kunnen we vanaf het nieuwe jaar (als we met een schone lei beginnen) de poedelprijs wel afschaffen.
Reacties graag.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:57 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Negerlul Babel meters buitenspel.
Ieder zn humor.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
![]()
je hebt pech dat ik nu niet de beslissing kan nemenik hoop trouwens dat degene die beslist niks aan deze vindt
jep, het is iig wel de mijne dus vandaar dat je pech hebtquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Ontwerp "nieuwe kuip" uitgelekt
]quote:Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Reacties graag.
we willen natuurlijk ook geen pleefiguur slaanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben Ajaxcied maar doe wel een onderschrift over Huntelaar, maar het valt me echt op hoeveel mensen Feyenoord kiezen. Kan mij wel bekoren
ja als je een tegenstander voorbij kan dan zal ik dat ook zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Enough with the bullsh*t. Nieuwe foto!!
edit: [afbeelding]
En nu ik toch bezig met ben typen , ga ik maar ff doorquote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Vind het prima, maar lijkt me dan niet meer dan eerlijk om dan toch af en toe vitessezuid een -2pt te geven.![]()
WTF!!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja als je een tegenstander voorbij kan dan zal ik dat ook zeggen.
[..]
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we willen natuurlijk ook geen pleefiguur slaan
Ben eigenlijk ook voor Ajax, maar kon niet zo gauw een donkere Feijenoorder bedenken.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben Ajaxcied maar doe wel een onderschrift over Huntelaar, maar het valt me echt op hoeveel mensen Feyenoord kiezen. Kan mij wel bekoren
Greene, Drenthe, van Hooijdonk, Castelen, Bahia, Tiendalliquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook voor Ajax, maar kon niet zo gauw een donkere Feijenoorder bedenken.
Daarom maar een Ajaxcied genomen.
Ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Ontwerp "nieuwe kuip" uitgelekt
nee nog niet: de guzman, davids, abukabariquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Greene, Drenthe, van Hooijdonk, Castelen, Bahia, Tiendalli
Genoeg?
![]()
vooral op mij? moet je toch beter je best doen want ik merk er weinig vanquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:44 schreef Bayswater het volgende:
Ik vind het wel lekker een beetje zeiken, vooral op Linkmiegel.
Vandaar dat ik nooit zo vaak winquote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Beschouw het volgende:
In dit topic figureren tien kloons, vermoed ik
En als je toevallig moet werken dan zou je dus een hele ronde missen. Het is juist de bedoeling van dit topic dat iedereen gewoon tot 18.00 kan posten met zijn onderschrift. 's Avonds heeft dan de winnaar de tijd om een nieuwe foto te posten of een van de andere winaars. En dat je ideeën van anderen kan jatten maakt toch niet uit? Als het een te duidelijke kopie is dan lijkt me dat iedereen dat door heeft. En als jou variant van die grap volgens de jury beter is, is dat discutabel maar ik zie geen reden om daar iets in te wijzigen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Linkmiegel het volgende:
ja ik denk dat het wel meevalt. wat is het nut ervan? je maakt 3 accounts aan (wat me al best lastig lijkt aangezien je dan een paar emailadressen moet hebben?) stel dat je 3 accounts heb dat win je af en toe met verschillende accounts maar dat heeft totaal geen nut voor het totaalkalssement.
ik vind trouwens ook wel dat de deadline voor reageren omlaag kan. bijvoorbeeld dat je alleen tussen 20.00 en 21.00 mag reageren. nu kan je zolang afwachten met reageren en ideeën opdoen van andere onderschriften. wat vinden jullie daarvan?
Misschien is het inderdaad leuker om geen poedelprijs meer uit te reiken, maar aan de andere kant heeft het zich ook al ingenesteld in de structuurquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef dramslag het volgende:
Wat is er de lol van om iemand zn onderschrift te jatten?
Gewoon de hele avond/nacht/dag tot 18.00 posten en dan de beste uitkiezen.
Poedelprijs is opzich wel leuk, maar heb het gevoel dat sommige mensen bang zijn om die te geven aan mensen in de top van het klassement.
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben Ajaxcied ( & dyslectisch) maar doe wel een onderschrift over Huntelaar, maar het valt me echt op hoeveel mensen Feyenoord kiezen. Kan mij wel bekoren
Ik heb er totaal geen problemen mee om de poedelprijs aan de top te gevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Linkmiegel het volgende:
ja
maar hoezo zou je hem niet aan de top durven te geven? de top kan ook slechte onderschriften maken. ik heb trouwens geen idee wie er hoog staan en wie niet
Beschouw stormt al af op zijn overwinning.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Linkmiegel het volgende:
ja
maar hoezo zou je hem niet aan de top durven te geven? de top kan ook slechte onderschriften maken. ik heb trouwens geen idee wie er hoog staan en wie niet
Vind het ook een goed idee om niet 2x achter elkaar dezelfde persoon de poedelprijs te geven.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
]
Het is wel een aardig element maar niet als iemand hem tevaak achter elkaar krijgt ( of je moet een regel instellen iemand kan niet 2 x achter elkaar de poedelprijs pakken of 1 week niet ofzoiets )
Maikalo is een beste.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Maikalo het volgende:
Poll: Moet de poedelprijs blijven?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot aan de volgende uitslag![]()
agreedquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef dramslag het volgende:
[..]
Vind het ook een goed idee om niet 2x achter elkaar dezelfde persoon de poedelprijs te geven.
Dat iemand geen humor heeft is nog tot daar aan toe, maar om het er dan elke keer op het forum in te wrijven![]()
Dat hou ik niet bij , maar gezien de stand begrijp ik je standpunt welquote:Op donderdag 14 december 2006 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
WTF!!Waar slaat dat nou op? Heb ik jou ook ooit een Poedel gegeven dan?
[..]
Ik heb ook wel een paar keer gewonnen dus daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef dramslag het volgende:
[..]
Vind het ook een goed idee om niet 2x achter elkaar dezelfde persoon de poedelprijs te geven.
Dat iemand geen humor heeft is nog tot daar aan toe, maar om het er dan elke keer op het forum in te wrijven![]()
ja maar dat was een medelijde stem, of je naam op een verkeerdeplek ingevuld.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ben ook 2de geworden![]()
Moet jij niet met je playmobil spelen of een gebruikersnaam gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja maar dat was een medelijde stem, of je naam op een verkeerdeplek ingevuld.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:50 schreef toma het volgende:
vitessezuid113 is natuurlijk de enige die op nee heeft gedrukt?
quote:~Bayswater~
~Postma ziet nieuwe uitdaging in zijn transfer naar WC-pot, niet poezen maar lullen is zijn credo~
quote:~Maikalo~
~KNVB introduceert nieuwe methode. Voor de wedstrijd op de scheids zeiken zorg voor meer rust op het veld.~
quote:~gebruikersnaam~
"Ontwerp "nieuwe kuip" uitgelekt"
-2ptquote:~Mr._T-Rex~
~Dat gezeik over die poedelprijs moet nou eens afgelopen zijn!~
quote:
hier is de nieuwequote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[afbeelding]
ps.
ik ben morgen niet thuis, maar zit 's middags in de kroeg, en daarna door naar het stadion, dus ik kan niet de uitslag doen
Arogantiequote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[afbeelding]
ps.
ik ben morgen niet thuis, maar zit 's middags in de kroeg, en daarna door naar het stadion, dus ik kan niet de uitslag doen
prima, dan regel ik de poedelprijs voor jequote:Op vrijdag 15 december 2006 20:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Arogantie![]()
[..]
dan doe ik toch mee
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
prima, dan regel ik de poedelprijs voor je
Need i say more ?quote:
Men boodschap was richting gebruikersnaam gericht , maar toch bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, slechter dan je Amoah-onderschrift kan bijna niet. Maar toch, hij toverde een klein lachje op mn mond. Dus hulde
Okquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat snapte ik, maar mn postcount mag wel wat omhoog hè..
Maikalo, jij als nummer 2 moet de uitslag doen bij afwezigheid van nummer 1quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:14 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Merkwaardige rentree Foppe de Haan langs de lijn.
Moet lukken, waarschijnlijk tussen 19.00 en 19.30. (Na het eten en voor de biertijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Maikalo, jij als nummer 2 moet de uitslag doen bij afwezigheid van nummer 1
Mocht je al aan je biertijd begonnen zijn en mij op de verkeerde plaats neerzetten , ik zit in Kerkrade dus een andere heeft de eer om een nieuwe foto te plaatsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moet lukken, waarschijnlijk tussen 19.00 en 19.30. (Na het eten en voor de biertijd)
quote:Linkmiegel
Ajax spion in Kuip geinfiltreerd op zoek naar het geheim van de perfecte mat
quote:Bayswater
Bewijsmateriaal internetoplichting John de Mol vrijgegeven
quote:Zjakkie
Ook 596e grasmat Arena vertoont merkwaardige defecten
-2ptquote:numero_uno
Speler na overtreding onder het gras geschopt
Je was niet de enigequote:Op zondag 17 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Whehe, kom nu pas thuis met een vreselijke pijn in mijn dak. Morgen maar een onderschrift plaatsen.
Hahaha! "Maar buurman! Wat doet u nu!?"quote:Op zondag 17 december 2006 14:38 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
"Oeh, meneer Beckenbauer... waar gaat die hand van u nu heen?"
Het was daar wel op geïnspireerd ja...quote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hahaha! "Maar buurman! Wat doet u nu!?"
Misschien moeten we die samen als onderschrift presenteren onder een kutkloonquote:Op zondag 17 december 2006 15:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het was daar wel op geïnspireerd ja...![]()
Hoe gaan we dit verwerken in het klassementquote:Op zondag 17 december 2006 16:07 schreef BB-tabu het volgende:
[afbeelding]
"Maar buurman...wat doet u nu!?"
Dit is heul geen kloon en ik doe niet voor de tweede keer mee
It is I, Mwanaleclerc....BB-king heeft hier niets mee te maken ik verveel me gewoon
Niet, "Voor spek en bonen"quote:Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit verwerken in het klassement![]()
Neem het toch op in de stand. Mooi, deze 'fusie'.quote:
Ja, maar ik ben niet zo sterk in gein met Photoshop e.d...quote:Op zondag 17 december 2006 16:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Neem het toch op in de stand. Mooi, deze 'fusie'.
Was trouwens wel leuk geweest om er ook een avatar bij te maken.
quote:TheVulture
Beckenbauer: "lachen he, die nieuwe versie van die hit van Green Day: "When Sepp ends"
quote:toma
Oww sorry, er zit echt poep in je oor
quote:BB-King
"Oeh, meneer Beckenbauer... waar gaat die hand van u nu heen?"
-2ptquote:BobbyHill
"En dan maak ik de kom hier beweging"
humor verschiltquote:Op zondag 17 december 2006 21:20 schreef Linkmiegel het volgende:
tja ieder zn eigen humorik had zelf een geheel andere top 3 gekozen maar dat zal bij iedereen anders zijn.
Thank god geen poedelprijsquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
"Of je worst lust"...
Daar moest ik nou ook niet echt om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |