quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Camplo het volgende:
Waar blijft die nieuwe pic!
Mooi onderschrift manquote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linkmiegel doet de uitslag.
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Strengere regels ingevoerd in Duitsland. Verkeersagenten, drugsverslaafden en EO-jongerendagzangers per 1 januari verboden op het veld.
Op zich niet gejat, gewoon actueel. Maar je bedoeltt het vast sarcastisch.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet nu eigenlijk gaan zeuren dat hij blinde tyfushond van mijn onderschrift gejat heeft...
Hahaha nu ik hem een 2e keer zie begrijp ik hem beterquote:Op donderdag 14 december 2006 10:19 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Strengere regels ingevoerd in Duitsland. Verkeersagenten, drugsverslaafden en EO-jongerendagzangers per 1 januari verboden op het veld.
Kan iemand me wellicht een clue geven, ik ben vandaag blond(er)quote:Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hahaha nu ik hem een 2e keer zie begrijp ik hem beter
Hij is goed![]()
Als je qoute heb je boven je tekstvlak allerlei knopjesquote:Op donderdag 14 december 2006 11:55 schreef Linkmiegel het volgende:
haha heb ik gewoon gewonnen joh? :p dank u dank u.. maar ik weet idd niet hoe ik de foto post, dus vandaar.
ok thnx! en ik doe de uitslag? sorry ben nog een groentjequote:Op donderdag 14 december 2006 11:57 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je qoute heb je boven je tekstvlak allerlei knopjes. Of je zet gewoon de link tussen [[url=..]afbeelding[/url]].
EO-Jongerendag: klikquote:Op donderdag 14 december 2006 11:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kan iemand me wellicht een clue geven, ik ben vandaag blond(er)
Jep tussen 18.00 en 20.00. Succesquote:Op donderdag 14 december 2006 11:59 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ok thnx! en ik doe de uitslag? sorry ben nog een groentje
Aaaah, ik snap mquote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef Maikalo het volgende:
[..]
EO-Jongerendag: klik
Verkeersagent: klik
En drugsgebruiker is gewoon omdat die gast zo leip kijkt![]()
En er staat een opmaak voor in de OP, linkmiegelquote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Jep tussen 18.00 en 20.00. Succes![]()
okidokie vanavond tussen 18.00 en 20.00 moet lukken..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En er staat een opmaak voor in de OP, linkmiegel
nee sorry die heb ik van wesley S gejatquote:Op woensdag 13 december 2006 19:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet nu eigenlijk gaan zeuren dat hij blinde tyfushond van mijn onderschrift gejat heeft...
de nummer 2 en 3.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:47 schreef Linkmiegel het volgende:
voor mij is de winnaar nu al duidelijk, ben benieuwd wat er nog gaat volgen![]()
Zoek de grap?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
''grrrr , kan ik weer niet scoren voor Borussia Dortmund''
probeer je hier invloed op me uit te oefenen?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zoek de grap?
Als ik jury was, was de poedel al duidelijk
Dan zal dat pb-systeem wel kapot zijn, ik heb niks ontvangen.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:55 schreef Linkmiegel het volgende:
ik heb mn bankrekeningnummer in een pb gestuurd.. het aantal punten dat je wilt wil ik in tientallen euro´s
Ga je dan verdiepen in Amoah of Dortmundquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zoek de grap?
Als ik jury was, was de poedel al duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |