quote:Bjoro:
Man met bril: "Wie is toch die kerel die Ten Cate een hand geeft ?"
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Henk te Cate : '' Gefeliciteerd met het gelijkspel he Louis "
Uitleg :
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=5227
Doen er wel meer hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
van Gaal : "Je zit toch niet te lachen om mijn rare neus he ?"
Verkeerde plaatjequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06502/vtblgezeik.jpg]afbeelding][/url]
Dat gezeik over voetbal
van Gaal: ik moet nu snel naar huis mijn blinde tyfushond eten gevenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:46 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Via handjeklap wordt de assistent van Van Gaal verkocht.
omdat? ik vind dat maar een raar onderschrift, volgens mij snap jij het nietquote:Op woensdag 13 december 2006 00:18 schreef Bayswater het volgende:
Anders blijf je toch lekker weg uit dit topic.![]()
Aargh, je jat mijn idee. Wilde net iets soortgelijks postenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Van Gaal: "Wie is toch die man die altijd op zondag komt met Sneijder?"
Het is dus de bedoeling dat je eerst de foto post met daaronder je onderschriftquote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef Linkmiegel het volgende:
"Van Gaal verwijt Ten Cate dat die Zwart ziet'
Erg he? Ik probeer altijd ff te controleren of een ander niet net dezelfde brainwave heeft gehad. Vorige foto had ik het onderschrift van de winnaar niet gezien alleenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Aargh, je jat mijn idee. Wilde net iets soortgelijks posten
Had ik ook een keer. Toen stond een soortgelijk onderschrift op de vorige pagina, dus had ik die niet gelezen. Toen had ik nog gewonnen ook geloof ik, dus toen waren de spreekwoordelijke rapen gaarquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erg he? Ik probeer altijd ff te controleren of een ander niet net dezelfde brainwave heeft gehad. Vorige foto had ik het onderschrift van de winnaar niet gezien alleenzat op hetzelfde spoor
![]()
Ik vond die van die tyfushond wel leuk, linkmiechelquote:Op woensdag 13 december 2006 13:25 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling dat je eerst de foto post met daaronder je onderschrift. Ook is er maar één inzending toegestaan, dus kies je beste maar uit
![]()
Toen jureerde ikquote:Op woensdag 13 december 2006 13:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Toen stond een soortgelijk onderschrift op de vorige pagina, dus had ik die niet gelezen. Toen had ik nog gewonnen ook geloof ik, dus toen waren de spreekwoordelijke rapen gaar![]()
Nee, ik doelde op zijn eerste poging tot onderschrift verder naar bovenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen jureerde ik![]()
Weet dat nog wel ja!
Dat heb ik nou ook al twee keer gehad... zag ik na het posten dat iemand al eerder in dezelfde vijver heeft zitten vissenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erg he? Ik probeer altijd ff te controleren of een ander niet net dezelfde brainwave heeft gehad. Vorige foto had ik het onderschrift van de winnaar niet gezien alleenzat op hetzelfde spoor
![]()
Krijg je als het druk wordtquote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook al twee keer gehad... zag ik na het posten dat iemand al eerder in dezelfde vijver heeft zitten vissen
Ik zag m'n foute quote, inmiddels wel ge-edit.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op zijn eerste poging tot onderschrift verder naar boven
quote:~toma~
~Ten Cate : "Heb jij je vrouw ook bij de Mediamarkt gekocht"?
Van Gaal : "Nee, heb 'r net verkocht aan Dirk. "~
quote:~vitessezuid113~
~Henk te Cate : '' Gefeliciteerd met het gelijkspel he Louis " ~
quote:~Linkmiegel~
~van Gaal: ik moet nu snel naar huis mijn blinde tyfushond eten geven
ten cate: dat komt goed uit want ik moet met mijn kankerneger wandelen~
-2ptquote:~Linkmiegel~
Beide ondertitels, zie onderstaande uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |