quote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef dvdk het volgende:
[..]
goh alweer beschouw.....volgens mij zitten er meerdere usernames aan 1 ip-adres!
Kan een mod dit niet even uitzoeken want dit was dus echt niet de grappigste inzending....
Ik kap er daarom ook maar effe mee....met meespelen.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Alle vriendjes van Beschouw hebben makkelijk praten waaronder dus ook Maikalo
, ik kijk het nog wel ff aan tot het einde van het jaar , en anders ben ik hier ook pleite en dan gaan ze maar lekker bij elkaar in de kont kruipen.
Voor zoon nieuw topic heb je nog wel iets meer mensen nodig![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.
Ook die Mwanatabu sukkeltje.
Gaf ik hem een x de poedelprijs omdat z'n inzending niet grappig was.....won hij natuurlijk miraculeus de volgende inzending...en gaf hij mij daarna met mijn inzending een poedelprijs.....stakkers.
Idd, iedereen die eerlijk meespeelt zou er gewoon mee moeten kappen, dan zie je zelf dat die mwanatabu en beschouw en nog een stel flikkers dan overblijven, die mogen dan lekker alleen spelen, starten wij wel een nieuw topic op waar hun niet aan mee mogen doen!
Het lullige is, dat ik me van geen kwaad bewust ben qua die dvdk, heb (call me crazy) zelfs na zitten zoeken waar hij zo boos over was...nou, ik kwam uit in oktober waar hij een onderschrift van mij niet snapte, ik het hem nog vriendelijk uitlegde en ik m 2 foto's laten idd een poedel gaf (en niet teruggaf) omdat ik -de ironie- zijn onderschrift niet snapte (is het een liedje? "I love my lady yup yup" ) zonder überhaupt door te hebben dat het om dezelfde user ging, laat staan dat ik het onthouden heb tot 2 mnd later...quote:
quote:~ Mr._T-Rex ~
~ Koeman knijpt een oogje dicht als het om de scorende spitsen van Feyenoord gaat ~
quote:~denthemen~
~ Godverdomme Theo, ik zei nog: Géén vuurpijlen op de training!!~
quote:~ gebruikersnaam ~
~ koeman meldt subtiel dat die nieuwe Chinees al voor de helft binnen is ~
Opmaakquote:~dvdk~
~ idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.
Ook die Mwanatabu sukkeltje.
Gaf ik hem een x de poedelprijs omdat z'n inzending niet grappig was.....won hij natuurlijk miraculeus de volgende inzending...en gaf hij mij daarna met mijn inzending een poedelprijs.....stakkers.
Idd, iedereen die eerlijk meespeelt zou er gewoon mee moeten kappen, dan zie je zelf dat die mwanatabu en beschouw en nog een stel flikkers dan overblijven, die mogen dan lekker alleen spelen, starten wij wel een nieuw topic op waar hun niet aan mee mogen doen! ~
Ja doe maar, en nr 2 ookquote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
-2pt
[..]
Opmaak
Die troostprijs van dvdk was dan wel geen onderschrift, maar zo’n inzending kan mij niet erg bekoren. Hebben we met z’n allen keihard gewerkt om na een diepe dip enkele maanden geleden er een goed lopend topic van te maken, waar vaak en veel gepost wordt en waar ironie, elkaar een beetje stangen en ook nog een wedstrijdelement is ingevoerd, gaat dvdk plots tekeer. Dat is zijn goed recht, maar de spot ontbreekt en strookt in mijn ogen niet waarmee wij allemaal bezig zijn. In mijn beleving is dit vooral een leuk topic en zijn de punten bijzaak. Ik sta dan wel bovenaan, maar als jullie willen, lever ik 50 punten in. Het gaat mij om het spelletje en de lol die ik er aan beleef. Vriendjespolitiek speelt in mijn ogen geen enkele rol. Althans niet bij mij. Als ik jury ben, lees ik eerst de onderschriften, selecteer de leukste en kijk bij het invoeren pas wie de inzender was. Ik ken die andere posters niet eens. En ik denk dat dit voor de meeste deelnemers geldt. Als meer mensen er over denken als dvdk is dit (na de tussenstand)de laatste bijdrage van mij in dit topic. Het moet wel leuk blijven.
nee joh, dan haal ik gewoon heel de opmaak van internetquote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
pas op toma, straks krijg jij ook nog puntenaftrek als je kritiek levert....
als je dan echt correct bent zou je moeten loby-en voor me voor m'n 2 punten terug te krijgen aangezien ik niet meedeed aan deze foto.quote:Op maandag 11 december 2006 19:45 schreef toma het volgende:
[..]
nee joh, dan haal ik gewoon heel de opmaak van internet![]()
Jongen, ik ben gewoon een of andere ontzwangerende typkip en geen spelleiding, doe gewoon mee en ken niemand uit het topic. En er is een verschil tussen kritiek hebben en schelden.quote:Op maandag 11 december 2006 19:39 schreef dvdk het volgende:
wtf ik deed niet eens mee met dit onderschrift van koeman, waarom krijg ik dan puntenaftrek?
Of ben je een beetje scheel?? Dat zal't zijn zeker?
Waar staat in de regels dat je geen kritiek op dit spel mag hebben? Of mag je soms geen kritiek hebben op de spelleiding omdat er duidelijk van vriendjespolitiek sprake is?
Krijg ik daarom zomaar puntenaftrek zonder reden? Is dat dan de straf?
Sneu hoor.
hypocriete lul ben je beschouw, stik er lekker in.
Ik doe niet meer mee met deze zielige vriendjespolitiek...
Ik dacht eerst dat ik hem weer kreeg ook op men kritiek , maar idd het staat nergens dat je geen kritiek mag leveren , en het zal toch nooit stoppen er zullen altijd mensen ontevreden zijn met de uitslag ( komt omdat er elke keer iemand anders de uitslag doet )quote:Op maandag 11 december 2006 19:39 schreef dvdk het volgende:
wtf ik deed niet eens mee met dit onderschrift van koeman, waarom krijg ik dan puntenaftrek?
Of ben je een beetje scheel?? Dat zal't zijn zeker?
Waar staat in de regels dat je geen kritiek op dit spel mag hebben? Of mag je soms geen kritiek hebben op de spelleiding omdat er duidelijk van vriendjespolitiek sprake is?
Krijg ik daarom zomaar puntenaftrek zonder reden? Is dat dan de straf?
Sneu hoor.
hypocriete lul ben je beschouw, stik er lekker in.
Ik doe niet meer mee met deze zielige vriendjespolitiek...
dude ik had het tegen Beschouw.quote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jongen, ik ben gewoon een of andere ontzwangerende typkip en geen spelleiding, doe gewoon mee en ken niemand uit het topic. En er is een verschil tussen kritiek hebben en schelden.
In je eerste "kritische" post haalde je specifiek uit naar mij, vandaar.quote:
Straks krijg je zijn 50 punten , je kan nog wel wat gebruikenquote:Op maandag 11 december 2006 19:52 schreef Bayswater het volgende:
Beschouw, je begrijpt dat de steekpenningen met deze uitslag niet doorgaan neem ik aan.
Gebruikersnaam moet natuurlijk weer opnieuw inloggen , op zijn andere accountquote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef dramslag het volgende:
Stel huilies!
Waar blijft de nieuwe foto?
slijmbalquote:
dvdk, kritiek mag. Graag zelfs. Die twee punten aftrek mag je van mij zo terugkrijgen, maar je moet je wel gedragen. Je begint gelijk te insinueren en te schelden.quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef dvdk het volgende:
ik wacht trouwens nogsteeds op een reactie....of word de kop maar weer in't zand gestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |