Beetje flauw, denthemannetje heeft wel een beetje gelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
denthemen: "'t Is niet eerlijk, olifanten zijn groot en ik ben klein"
quote:Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef Bayswater het volgende:
Las ik nou dat ik de uitslag moet doen?![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
De nummer 2 mag ook de uitslag doen, want ik krijg vanmiddag en vanavond allerlei visite. Dus dan wordt het pas op zijn vroegst morgenavond als ik de uitslag zou doen.
als ie überhaupt nog komt wel.quote:Op zondag 10 december 2006 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij wordt toch nog wel meegenomen in de uitslag toch?
Over 5 minuten komtiequote:
quote:~Maikalo~
~Raadselachtig derde been verschenen bij Ronaldinho~
quote:~EnGCatjuh~
~"Hadden we nou maar een muurtje neergezet zoals die mannetjes in het Kappa-logo."~
quote:~Beschouw~
~Marionettentheater in Nou Camp~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~En wie niet springt
en wie niet springt die is voor nek
en wie niet springt die is voor nek
en wie niet springt die is voor nek ~
quote:Op zondag 10 december 2006 21:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik verwacht een reactie van vitessezuid...
Ik vond deze het leukstquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:16 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Nummer 24 bij Werder:
Hey, een euro
oa. ja.quote:
Iddquote:Op zondag 10 december 2006 23:17 schreef existenz het volgende:
Die nieuwelingen hebben wel een raar gevoel voor humor![]()
Ik ook, maar kon zelf niets verzinnen, dus on with it maarquote:
goh alweer beschouw.....volgens mij zitten er meerdere usernames aan 1 ip-adres!quote:Op zondag 10 december 2006 23:45 schreef Beschouw het volgende:
Gewonnen? Sjonge jonge; niet verwacht.
Snel fotootje doen:
[afbeelding]
Allemaal vriendjespolitiek , maar ja dit gaan ze toch ontkennenquote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef dvdk het volgende:
[..]
goh alweer beschouw.....volgens mij zitten er meerdere usernames aan 1 ip-adres!
Kan een mod dit niet even uitzoeken want dit was dus echt niet de grappigste inzending....
Ik kap er daarom ook maar effe mee....met meespelen.
idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Allemaal vriendjespolitiek , maar ja dit gaan ze toch ontkennen![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.
Ook die Mwanatabu sukkeltje.
Gaf ik hem een x de poedelprijs omdat z'n inzending niet grappig was.....won hij natuurlijk miraculeus de volgende inzending...en gaf hij mij daarna met mijn inzending een poedelprijs.....stakkers.
Idd, iedereen die eerlijk meespeelt zou er gewoon mee moeten kappen, dan zie je zelf dat die mwanatabu en beschouw en nog een stel flikkers dan overblijven, die mogen dan lekker alleen spelen, starten wij wel een nieuw topic op waar hun niet aan mee mogen doen!
jonge ik post waar ik wil debieltje, ik breng hier gewoon de waarheid aan't licht.quote:Op maandag 11 december 2006 12:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jezus, anders doen jullie ff normaal. Als iemand een andere soort humor dan jullie heeft dan kan dat toch. Ik vond de winnaar ook terecht, had bijna exact hetzelfde onderschrift, maar was er dus te laat mee. Ik vond die van Denthemen ook wel leuk, maar smaken verschillen.
En vitessezuid heeft blijkbaar een aparte humor, want ik vind ze meestal ook niet heel grappig.
@dvdk: ga anders ff in een ander hoekje van fok spelen als je niet normaal kan doen.
ow, meneer heeft de waarheid in pacht. Ik zie alleen iemand die meteen wat gaat schelden als ie niet tegen z'n verlies kanquote:Op maandag 11 december 2006 12:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
jonge ik post waar ik wil debieltje, ik breng hier gewoon de waarheid aan't licht.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
idd, d'r zitten echt een stel verrekte klootzakken tussen.
Ook die Mwanatabu sukkeltje.
Gaf ik hem een x de poedelprijs omdat z'n inzending niet grappig was.....won hij natuurlijk miraculeus de volgende inzending...en gaf hij mij daarna met mijn inzending een poedelprijs.....stakkers.
Idd, iedereen die eerlijk meespeelt zou er gewoon mee moeten kappen, dan zie je zelf dat die mwanatabu en beschouw en nog een stel flikkers dan overblijven, die mogen dan lekker alleen spelen, starten wij wel een nieuw topic op waar hun niet aan mee mogen doen!
Dat is nou het verschil van humor , daar valt niks aan te doen , als ik er wie niet springt is een jood had neergezet had iedereen volgensmij wel leuk gevonden.quote:Op maandag 11 december 2006 12:50 schreef Zjakkie het volgende:
Jouw laatste poedel vond ik toch wel terecht vitessezuid. Dat Beschouw heeft gewonnen, daar snap ik dan ook minder van.
we hadden toch afgesproken dat we geen verwijzingen naar users zouden maken.quote:Op maandag 11 december 2006 13:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is nou het verschil van humor , daar valt niks aan te doen , als ik er wie niet springt is een jood had neergezet had iedereen volgensmij wel leuk gevonden.
Ben benieuwd naar deze uitslag![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 14:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
we hadden toch afgesproken dat we geen verwijzingen naar users zouden maken.
nu niet gaan miepen als je daarom de poedelprijs krijgt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |