Aangezien oinkoink er niet is, wordt dat van jouw verwachtquote:
maar oink heeft die fot helemaal niet geplaatst.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Aangezien oinkoink er niet is, wordt dat van jouw verwacht
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar oink heeft die fot helemaal niet geplaatst.
Lees de startpost eensquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar oink heeft die fot helemaal niet geplaatst.
ow, in dat geval, win jij nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Lees de startpost eensWinnaar (of 2 of 3) doet uitslag, niet de foto poster.
quote:numero_uno
Kind neemt wraak nadat de olifant zijn laatste Rolo afpakte
quote:Bayswater
Pitch invasion slurfporters. Zij pikken het niet langer en eisen het vertrek van Beschouw.
quote:methodmich
Niet nader te noemen FOK!-user uitgenodigd om de voor"Beschouw"ing van de Euraziatische kampioenschappen onder de 14 te doen voor Talpa
-2ptquote:vitessezuid113
Engeland en Japan bundelen hun krachten om Indonesie onder de 13 te verslaan
klacht is in ontvangst genomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik wil een nieuwe uitslagweer die kut-poedel .
Ik dien een klacht in dat deze uitslag niet rechtvaardig is want Oinkoink12 had de foto moeten plaatsen![]()
Ik ben het ermee eens dat die beschouw grappen niet leuk meer zijn...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:41 schreef denthemen het volgende:
kut uitslag, als ik maar "beschouw" in mijn onderschrift zet win ik, wat een vriendjespolitiek, zo is er dus geen reet meer aan, en nee ik zeg het niet omdat ik nu niet gewonnen heb!!
Maar het is al zo vaak gezegt maar ik vind het jammer dat er nog altijd van die hielenlikkers tussen zittenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat die beschouw grappen niet leuk meer zijn...
Ik heb het nu niet alleen over jou maar het gebeurt zo vaak, ten 1e is het lullig voor de mensen die dat niet doen, waaronder ik dus, ten 2 zal beschouw niet een onderschrift over zichzelf plaatsen en heeft hij dus ook weer minder kans om te winnen, je moet winnen omdat je een goed onderschrift heb, niet omdat je het diepst in iemand zijn aars zit!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
niks hielelikkers. dan had ik bschouw zelf wel laten winnen.
Maar als je een foto van een olifant plaatst, kan je er op wachten dat beschouw er wordt bijgehaald.
En als de onderschiften dan leuker zijn dan de rest. Dan krijgen die de punten.
de laatste 4 uitslagen zat er maar 1 verwijzing naar een olifant in, en dat is nog een echte quote van sjaak polak ook. dus ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet alleen over jou maar het gebeurt zo vaak, ten 1e is het lullig voor de mensen die dat niet doen, waaronder ik dus, ten 2 zal beschouw niet een onderschrift over zichzelf plaatsen en heeft hij dus ook weer minder kans om te winnen, je moet winnen omdat je een goed onderschrift heb, niet omdat je het diepst in iemand zijn aars zit!![]()
4 uitslagen, dat zijn 4 dagen, er word al weken/maanden over geklaagd, je moet wel bij de les blijvenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
de laatste 4 uitslagen zat er maar 1 verwijzing naar een olifant in, en dat is nog een echte quote van sjaak polak ook. dus ik weet niet waar jij het over hebt.
Ik heb het meerdere malen aangegeven, en niet alleen ik, meerdere, toen beloofde men beterschap, maar niet iedereen dacht er zo over denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
vanwaar kom je er dan ineens na 4 dagen als er een olifantenfoto geplaatst wordt mee?
Sorry ik heb geen zin om nou alle oude topics af te gaan zoeken, kan me wel wat beters voorstellen om te doen op dit momentquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
kom eens met voorbeelden ?
Jij hebt makkelijk lullen, jij hebt verschillende users diep in je darm die je aanbidden, god mag weten waaromquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
denthemen: "'t Is niet eerlijk, olifanten zijn groot en ik ben klein"
ze willen me gewoon niet bij de top 5 hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen zin om nou alle oude topics af te gaan zoeken, kan me wel wat beters voorstellen om te doen op dit moment![]()
Maar dat het zo steeds oneerlijker word is wel duidelijk.. het zijn ook altijd dezelfde die aan de ander de punten geeft
Verder vind ik dat vitessezuid wel érg vaak de troostprijs krijgt terwijl het bijna nooit terecht is..![]()
Ik voelde al wat jeuken. Is dat het? Ik maakte me al ongerust.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen, jij hebt verschillende users diep in je darm die je aanbidden, god mag weten waarom
Ik vind die onderschriften met usernamen er in ook niet je van het. Komt wel erg incrowd over maar lag wel voor de hand met deze foto. Ik zal Rita V. vragen om een verbodquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:41 schreef denthemen het volgende:
kut uitslag, als ik maar "beschouw" in mijn onderschrift zet win ik, wat een vriendjespolitiek, zo is er dus geen reet meer aan, en nee ik zeg het niet omdat ik nu niet gewonnen heb!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:16 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Nummer 24 bij Werder:
Hey, een euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |