quote:~Bayswater~
~Postma ziet nieuwe uitdaging in zijn transfer naar WC-pot, niet poezen maar lullen is zijn credo~
quote:~Maikalo~
~KNVB introduceert nieuwe methode. Voor de wedstrijd op de scheids zeiken zorg voor meer rust op het veld.~
quote:~gebruikersnaam~
"Ontwerp "nieuwe kuip" uitgelekt"
-2ptquote:~Mr._T-Rex~
~Dat gezeik over die poedelprijs moet nou eens afgelopen zijn!~
quote:
hier is de nieuwequote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[afbeelding]
ps.
ik ben morgen niet thuis, maar zit 's middags in de kroeg, en daarna door naar het stadion, dus ik kan niet de uitslag doen
Arogantiequote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[afbeelding]
ps.
ik ben morgen niet thuis, maar zit 's middags in de kroeg, en daarna door naar het stadion, dus ik kan niet de uitslag doen
prima, dan regel ik de poedelprijs voor jequote:Op vrijdag 15 december 2006 20:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Arogantie![]()
[..]
dan doe ik toch mee
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
prima, dan regel ik de poedelprijs voor je
Need i say more ?quote:
Men boodschap was richting gebruikersnaam gericht , maar toch bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, slechter dan je Amoah-onderschrift kan bijna niet. Maar toch, hij toverde een klein lachje op mn mond. Dus hulde
Okquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat snapte ik, maar mn postcount mag wel wat omhoog hè..
Maikalo, jij als nummer 2 moet de uitslag doen bij afwezigheid van nummer 1quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:14 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Merkwaardige rentree Foppe de Haan langs de lijn.
Moet lukken, waarschijnlijk tussen 19.00 en 19.30. (Na het eten en voor de biertijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:25 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Maikalo, jij als nummer 2 moet de uitslag doen bij afwezigheid van nummer 1
Mocht je al aan je biertijd begonnen zijn en mij op de verkeerde plaats neerzetten , ik zit in Kerkrade dus een andere heeft de eer om een nieuwe foto te plaatsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moet lukken, waarschijnlijk tussen 19.00 en 19.30. (Na het eten en voor de biertijd)
quote:Linkmiegel
Ajax spion in Kuip geinfiltreerd op zoek naar het geheim van de perfecte mat
quote:Bayswater
Bewijsmateriaal internetoplichting John de Mol vrijgegeven
quote:Zjakkie
Ook 596e grasmat Arena vertoont merkwaardige defecten
-2ptquote:numero_uno
Speler na overtreding onder het gras geschopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |