abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44429514

Ondanks voetbalkledij wordt aanstellerige mimespeler toch gelijk van het veld afgestuurd
  donderdag 14 december 2006 @ 16:55:06 #102
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_44429973
Mocht ik onverhoopt winnen ben ik niet in de gelegenheid om een nieuwe foto te posten. (tenzij jullie willen wachten tot ca. 21.30) Moet nl. werken
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_44430798

Amoah:"Aaaaaaauuuuwww!! Een vliegje in m'n oog!"
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44430985

Amoah tekende in de rust zelf een gele kaart op zijn shirt zodat hij weet dat hij op scherp staat.
pi_44431972
ok mag ik nu de winnaar bekend gaan maken? ik neem ze ff door en dan beslis ik
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_44432710
Ok dan volgt hier de uitslag! Ik ben niet handig met die opmaakjes en quotes enzo dus ik doe het op deze manier:

op 3: Superrogier: "Ondanks voetbalkledij wordt aanstellerige mimespeler toch gelijk van het veld afgestuurd" (2 punten)

Op 2: EngCatjuh: "Geen sambavoetbal bij BvB maar de regendans"(3 punten)

Op 1: Camplo:" Nieuwe voodoo dans Amoah, leidt tot slaperige taferelen tegenstander"(5 punten)

POEDELprijs: Vitessezuid113: ''grrrr , kan ik weer niet scoren voor Borussia Dortmund'' (-2 punten)

Ik wist niet of je de poedelprijs alleen kan geven als er regels overtreden worden of dat je hem ook mag geven aan de slechtste. Maar deze vond ik niet grappig en dus vind ik dat hij de poedelprijs verdient
pi_44432855
Je moet ff bij de vorige uitslag de opmaak kopiëren en in je post plakken, dit ziet er niet uit.

Verder denk ik dat vitessezuid niet erg blij is met je! Maar goed de uitslag staat vast, en jij hebt beslist.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 14 december 2006 @ 18:40:27 #108
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_44433045
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je moet ff bij de vorige uitslag de opmaak kopiëren en in je post plakken, dit ziet er niet uit.

Verder denk ik dat vitessezuid niet erg blij is met je! Maar goed de uitslag staat vast, en jij hebt beslist.
Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vinden
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_44433209
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vinden
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44433396
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Ik gok dat linkmiegel zo uitgemaakt gaat worden voor kutkloon van Beschouw (of mij )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44433532
Voor de duidelijkheid even:

2pt
quote:
SuperRogier
Ondanks voetbalkledij wordt aanstellerige mimespeler toch gelijk van het veld afgestuurd

3pt
quote:
EnGCatjuh
Geen sambavoetbal bij BvB maar de regendans

5pt
quote:
Camplo
Nieuwe voodoo dans Amoah, leidt tot slaperige taferelen tegenstander
quote:
vitessezuid113
''grrrr , kan ik weer niet scoren voor Borussia Dortmund''
-2pt

Opmaak
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44433673
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik gok dat linkmiegel zo uitgemaakt gaat worden voor kutkloon van Beschouw (of mij )
... nee ik doe het niet
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44433764
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:46 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Deze was dan ook echt niet leuk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44433783
Ik vond m wel wat hebben
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_44433799
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:

idd , ik ben niet blij met hem , ten 1ste dit is alweer de 4de keer , 2de dat ie gaat luisteren naar mensen die hem beinvloeden , ten 3 de weer plaatst je een foto en weer krijg je de poedelprijs als dank.

Of het een kloon is , dat zou me niks verbazen , maar daar laat ik me nu niet over uit , maar het lijkt me duidelijk dat de lol er voor mij nu even af is.

En voor de duidelijk Amoah zit al bijna 1 jaar bij BVB en heeft nog nooit gescoord als spits.
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]

"Ja hoor, dat heb ik weer! Alleen omdat zo'n er luie blanke gaat liggen word ik afgefloten!"
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]

Liggende speler: Welke gek ligt er op een fluitje te blazen terwijl ik lekker lig te pitten
Ik had trouwens 1 van deze 2 laten winnen en die ander dan de poedel gegeven voor slecht jatten , maar ja ........

[ Bericht 19% gewijzigd door vitessezuid113 op 14-12-2006 19:16:37 ]
pi_44434044
Als je er ontevreden mee bent, had je gewoon een beter/leuker onderschrift moeten verzinnen. Deze miste elke pointe en elke vorm van humor...
pi_44434075
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je er ontevreden mee bent, had je gewoon een beter/leuker onderschrift moeten verzinnen. Deze miste elke pointe en elke vorm van humor...
Zie mijn edit , tegenwoordig mag je ook onderschriften jatten zonder een poedel voor te krijgen , en daarbij zitten er soms nog wel slechtere bij
pi_44434322
Cadeautje voor vitessezuid113:

Heb toch wel een beetje medelijden met hem
pi_44434456
Die twee hebben echt helemaal niks met elkaar te maken, vitessezuid XD

Een deel van een zin jatten, of zelfs een woord, is niet hetzelfde als een gráp jatten. En alleen dat laatste dient IMO bestraft te worden.

Maar jouw onderschrift was gewoon niet grappig, ik hoop dat je dat in ieder geval ziet...
pi_44434480
tja sorry er mee eens of niet.. zoals jullie weten ben ik nieuw dus ik kan niet weten wie er nou hoe vaak een poedelprijs heeft gekregen.. en ik heb me niet laten beinvloeden door engcatjuh.. ik had gewoon dezelfde mening.. maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen
EDIT: ik hoor weleens vaker de term kloon vallen.. wat houdt dat in bij fok?
pi_44435026
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:29 schreef Linkmiegel het volgende:
tja sorry er mee eens of niet.. zoals jullie weten ben ik nieuw dus ik kan niet weten wie er nou hoe vaak een poedelprijs heeft gekregen.. en ik heb me niet laten beinvloeden door engcatjuh.. ik had gewoon dezelfde mening.. maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen
EDIT: ik hoor weleens vaker de term kloon vallen.. wat houdt dat in bij fok?
Dat een bestaande user een nieuwe account, onder een andere naam, heeft aangemaakt om zo een beetje te ravotten.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44435121
In dit topic figureren tien kloons, vermoed ik
pi_44435287
zo ingewikkeld is mijn opmaak toch niet ?
pi_44435624
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:51 schreef toma het volgende:
zo ingewikkeld is mijn opmaak toch niet ?
vast niet als je het een paar keer gedaan hebt maar leg uit hoe had ik die opmaak kunnen overnemen? gewoon quoten en kopieren of nog iets anders?
pi_44435749
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef Linkmiegel het volgende:

[..]

vast niet als je het een paar keer gedaan hebt maar leg uit hoe had ik die opmaak kunnen overnemen? gewoon quoten en kopieren of nog iets anders?
nee joh, gewoon kopieren en invoegen in t gedeelte waar je je tekst plaatst plakken.
Dat is alles en dan de namen en de onderschriften op de goeie plek invullen
pi_44435805
Ja, het komt niet aanwaaien
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44435945
quote:
gewoon kopieren en invoegen in t gedeelte waar je je tekst plaatst plakken.
Gewoon noemt-ie dat. De eerste keer liep bij mij ook het zweet over m'n rug. Kreeg het pas na een uur voor elkaar.

Als je vaker wint, doe je het uiteindelijk met de ogen dicht
pi_44436242
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Gewoon noemt-ie dat. De eerste keer liep bij mij ook het zweet over m'n rug. Kreeg het pas na een uur voor elkaar.

Als je vaker wint, doe je het uiteindelijk met de ogen dicht
Dit herken ik heel goed! Ik was ook bang dat het niet zou lukken, de preview-button was even mijn beste vrind!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44436294
hehe nou als ik weer een keer win vraag ik nog wel om uitleg ik wist niet eens dat het een wedstrijd was.. ik keek toevallig vandaag en zag dat ik gewonnen had
pi_44437104
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:24 schreef Beschouw het volgende:
Cadeautje voor vitessezuid113:

[afbeelding]

Heb toch wel een beetje medelijden met hem
Had liever iets anders gehad , maar ja je mag een gegeven paard ( olifant ) niet in de bek kijken he

en EnGCatjuh er hebben weleens de poedelprijs gejat voor zoiets , ik vind het dus wel gewoon jatten , maar ja daar zullen we dan wel over blijven verschillen net zoals over de dat de uitslag elke keer discussie oplevert.

En natuurlijk had Linkmiegel het niet kunnen weten maar ja 4 keer ( bijna achter elkaar ) is gewoon niet leuk meer ( ik heb hem al vaak zat gehad maar niet 4 keer achter elkaar ( volgensmij niemand ) ik kan er ook best wel mee leven als ik hem 1 keer krijg tenslotte krijgen de meeste hem wel 1 keer.

Maar van mij mag die hele poedel wel afgeschaft worden , of ik moet nog een keer winnen dan mag ie er nog wel zijn dan kan ik wel een aantal mensen die prijs geven

Maar kom maar op met die nieuwe foto !!!!
pi_44438126
Enough with the bullsh*t. Nieuwe foto!!

edit:

[ Bericht 58% gewijzigd door vrolijke-frits op 14-12-2006 21:16:29 ]
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44438178
pi_44438327
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44438423
Ik vind dit wel een mooie

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44438928

Nieuwe trainingsmethode voor Charisteas werpt vruchten af
pi_44439216

Commentaar na bezoek aan huis Huntelaar:"Hij maakt niet alleen maar pisgoals."
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44439234

Pisnijdige Leonardo met rood naar de kleedkamer gestuurd wegens zeiken tegen de scheids

[ Bericht 35% gewijzigd door Linkmiegel op 14-12-2006 21:56:20 ]
pi_44439335
[afbeelding]

zo dan??

edit: weer een stapje verder wie heeft die gouden tip?
pi_44439347
[img]LOCATIE PLAATJE[/img]

Dat is 'm

Doe ook ff editten in 1 post anders raakt ie zo vol!

Modje?

edit:klik met rechtermuisknop op het plaatje, in IE doe je eigenschappen en dan selecteer je de URL, in Firefox doe je Afbeeldingslocatie kopiëren. Dan doe je [img]hier plak je die afbeeldingslocatie[/img]

En klaar is kees.

Onderschrift doe je met [ b ]TEKST ONDERSCHRIFT[ /b ] (maar dan zonder spaties)

edit2: als je iemands anders post ff probeert te quoten kun je de codes zien;)

edit3: Keurig Linkmiechel

[ Bericht 36% gewijzigd door vrolijke-frits op 14-12-2006 21:59:17 ]
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_44439528

Wc's Feyenoord aangepast na bier incident in UEFA cup. Voortaan kunnen hooligans hun bier op de wc kwijt
pi_44439697

Na afloop van de wedstrijd gingen de spelers naar hun eigen gezeik luisteren

Owh, en w00t 3e
pi_44440113

De winnaar van de poedelprijs blijft maar scoren voor open goal.
pi_44440407

Dat gezeik over die poedelprijs moet nou eens afgelopen zijn!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_44441416
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:

Overigens vind ik die poedel niet leuk om te geven (of krijgen)
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:32 schreef Mwanatabu het volgende:

Nee joh, ik zou alleen de poedel opnieuw in de bespreking willen gooien
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

Maar van mij mag die hele poedel wel afgeschaft worden
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.
Maar als jullie willen, kunnen we vanaf het nieuwe jaar (als we met een schone lei beginnen) de poedelprijs wel afschaffen.
Reacties graag.
pi_44441658
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[[url=LOCATIE PLAATJE]afbeelding[/url]]

Dat is 'm

Doe ook ff editten in 1 post anders raakt ie zo vol!

Modje?

edit:klik met rechtermuisknop op het plaatje, in IE doe je eigenschappen en dan selecteer je de URL, in Firefox doe je Afbeeldingslocatie kopiëren. Dan doe je [[url=<b>hier plak je die afbeeldingslocatie</b>]afbeelding[/url]]

En klaar is kees.

Onderschrift doe je met [ b ]TEKST ONDERSCHRIFT[ /b ] (maar dan zonder spaties)

edit2: als je iemands anders post ff probeert te quoten kun je de codes zien;)

edit3: Keurig Linkmiechel
dank u voor de tips
wat betreft de poedelprijs: I don"t care, ik ben niet van plan hem ooit te krijgen
pi_44441687
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:

[..]

[..]

[..]

Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.
Maar als jullie willen, kunnen we vanaf het nieuwe jaar (als we met een schone lei beginnen) de poedelprijs wel afschaffen.
Reacties graag.
Ik heb er geen probleem mee als andere hem willen afschaffen
pi_44441734
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_44441841
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:

[..]

[..]

[..]

Reacties graag.
Vind het prima, maar lijkt me dan niet meer dan eerlijk om dan toch af en toe vitessezuid een -2pt te geven.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_44442008

Glorieuze comeback van Cor Pot zorgt voor gezeik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44442013
mij maakt t niet veel uit. Vind t opzich een leuk element. Maar als anderen er last van hebben dan mag ie van mij afgeschaft worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')