Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je moet ff bij de vorige uitslag de opmaak kopiëren en in je post plakken, dit ziet er niet uit.
Verder denk ik dat vitessezuid niet erg blij is met je!Maar goed de uitslag staat vast, en jij hebt beslist.
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vinden![]()
Ik gok dat linkmiegel zo uitgemaakt gaat worden voor kutkloon van Beschouw (of mijquote:Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach, misschien wil hij nu geloven dat hij de poedelprijs verdient. Als zelfs al de Nieuwkomers hem niet leuk vinden![]()
quote:SuperRogier
Ondanks voetbalkledij wordt aanstellerige mimespeler toch gelijk van het veld afgestuurd
quote:EnGCatjuh
Geen sambavoetbal bij BvB maar de regendans
quote:Camplo
Nieuwe voodoo dans Amoah, leidt tot slaperige taferelen tegenstander
-2ptquote:vitessezuid113
''grrrr , kan ik weer niet scoren voor Borussia Dortmund''
... nee ik doe het nietquote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik gok dat linkmiegel zo uitgemaakt gaat worden voor kutkloon van Beschouw (of mij)
Deze was dan ook echt niet leukquote:
idd , ik ben niet blij met hem , ten 1ste dit is alweer de 4de keerquote:Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je moet ff bij de vorige uitslag de opmaak kopiëren en in je post plakken, dit ziet er niet uit.
Verder denk ik dat vitessezuid niet erg blij is met je!Maar goed de uitslag staat vast, en jij hebt beslist.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Ja hoor, dat heb ik weer! Alleen omdat zo'n er luie blanke gaat liggen word ik afgefloten!"
Ik had trouwens 1 van deze 2 laten winnen en die ander dan de poedel gegeven voor slecht jatten , maar ja ........quote:Op donderdag 14 december 2006 00:39 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Liggende speler: Welke gek ligt er op een fluitje te blazen terwijl ik lekker lig te pitten
Zie mijn edit , tegenwoordig mag je ook onderschriften jatten zonder een poedel voor te krijgen , en daarbij zitten er soms nog wel slechtere bijquote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je er ontevreden mee bent, had je gewoon een beter/leuker onderschrift moeten verzinnen. Deze miste elke pointe en elke vorm van humor...
Dat een bestaande user een nieuwe account, onder een andere naam, heeft aangemaakt om zo een beetje te ravotten.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:29 schreef Linkmiegel het volgende:
tja sorry er mee eens of niet.. zoals jullie weten ben ik nieuw dus ik kan niet weten wie er nou hoe vaak een poedelprijs heeft gekregen.. en ik heb me niet laten beinvloeden door engcatjuh.. ik had gewoon dezelfde mening.. maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen
EDIT: ik hoor weleens vaker de term kloon vallen.. wat houdt dat in bij fok?
vast niet als je het een paar keer gedaan hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 19:51 schreef toma het volgende:
zo ingewikkeld is mijn opmaak toch niet ?
nee joh, gewoon kopieren en invoegen in t gedeelte waar je je tekst plaatst plakken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
vast niet als je het een paar keer gedaan hebtmaar leg uit hoe had ik die opmaak kunnen overnemen? gewoon quoten en kopieren of nog iets anders?
Gewoon noemt-ie dat. De eerste keer liep bij mij ook het zweet over m'n rug. Kreeg het pas na een uur voor elkaar.quote:gewoon kopieren en invoegen in t gedeelte waar je je tekst plaatst plakken.
Dit herken ik heel goed!quote:Op donderdag 14 december 2006 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gewoon noemt-ie dat. De eerste keer liep bij mij ook het zweet over m'n rug. Kreeg het pas na een uur voor elkaar.
Als je vaker wint, doe je het uiteindelijk met de ogen dicht
Had liever iets anders gehad , maar ja je mag een gegeven paard ( olifantquote:Op donderdag 14 december 2006 19:24 schreef Beschouw het volgende:
Cadeautje voor vitessezuid113:
[afbeelding]
Heb toch wel een beetje medelijden met hem![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Overigens vind ik die poedel niet leuk om te geven (of krijgen)
quote:Op maandag 11 december 2006 19:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee joh, ik zou alleen de poedel opnieuw in de bespreking willen gooien
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar van mij mag die hele poedel wel afgeschaft worden
dank u voor de tipsquote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[[url=LOCATIE PLAATJE]afbeelding[/url]]
Dat is 'm
Doe ook ff editten in 1 post anders raakt ie zo vol!
Modje?
edit:klik met rechtermuisknop op het plaatje, in IE doe je eigenschappen en dan selecteer je de URL, in Firefox doe je Afbeeldingslocatie kopiëren. Dan doe je [[url=<b>hier plak je die afbeeldingslocatie</b>]afbeelding[/url]]
En klaar is kees.
Onderschrift doe je met [ b ]TEKST ONDERSCHRIFT[ /b ] (maar dan zonder spaties)
edit2: als je iemands anders post ff probeert te quoten kun je de codes zien;)
edit3: Keurig Linkmiechel
Ik heb er geen probleem mee als andere hem willen afschaffenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.
Maar als jullie willen, kunnen we vanaf het nieuwe jaar (als we met een schone lei beginnen) de poedelprijs wel afschaffen.
Reacties graag.
Vind het prima, maar lijkt me dan niet meer dan eerlijk om dan toch af en toe vitessezuid een -2pt te geven.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.
Maar als jullie willen, kunnen we vanaf het nieuwe jaar (als we met een schone lei beginnen) de poedelprijs wel afschaffen.
Reacties graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |