quote:Op donderdag 14 december 2006 22:57 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Negerlul Babel meters buitenspel.
Ieder zn humor.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
![]()
je hebt pech dat ik nu niet de beslissing kan nemenik hoop trouwens dat degene die beslist niks aan deze vindt
jep, het is iig wel de mijne dus vandaar dat je pech hebtquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Ontwerp "nieuwe kuip" uitgelekt
]quote:Op donderdag 14 december 2006 22:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met de poedelprijs gaan we door tot de jaarwisseling. Dat hebben we samen zo afgesproken.
Maar als jullie willen, kunnen we vanaf het nieuwe jaar (als we met een schone lei beginnen) de poedelprijs wel afschaffen.
Reacties graag.
we willen natuurlijk ook geen pleefiguur slaanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben Ajaxcied maar doe wel een onderschrift over Huntelaar, maar het valt me echt op hoeveel mensen Feyenoord kiezen. Kan mij wel bekoren
ja als je een tegenstander voorbij kan dan zal ik dat ook zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Enough with the bullsh*t. Nieuwe foto!!
edit: [afbeelding]
En nu ik toch bezig met ben typen , ga ik maar ff doorquote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Vind het prima, maar lijkt me dan niet meer dan eerlijk om dan toch af en toe vitessezuid een -2pt te geven.![]()
WTF!!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja als je een tegenstander voorbij kan dan zal ik dat ook zeggen.
[..]
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we willen natuurlijk ook geen pleefiguur slaan
Ben eigenlijk ook voor Ajax, maar kon niet zo gauw een donkere Feijenoorder bedenken.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben Ajaxcied maar doe wel een onderschrift over Huntelaar, maar het valt me echt op hoeveel mensen Feyenoord kiezen. Kan mij wel bekoren
Greene, Drenthe, van Hooijdonk, Castelen, Bahia, Tiendalliquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef dramslag het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook voor Ajax, maar kon niet zo gauw een donkere Feijenoorder bedenken.
Daarom maar een Ajaxcied genomen.
Ik lig hier dubbelquote:Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Ontwerp "nieuwe kuip" uitgelekt
nee nog niet: de guzman, davids, abukabariquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Greene, Drenthe, van Hooijdonk, Castelen, Bahia, Tiendalli
Genoeg?
![]()
vooral op mij? moet je toch beter je best doen want ik merk er weinig vanquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:44 schreef Bayswater het volgende:
Ik vind het wel lekker een beetje zeiken, vooral op Linkmiegel.
Vandaar dat ik nooit zo vaak winquote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Beschouw het volgende:
In dit topic figureren tien kloons, vermoed ik
En als je toevallig moet werken dan zou je dus een hele ronde missen. Het is juist de bedoeling van dit topic dat iedereen gewoon tot 18.00 kan posten met zijn onderschrift. 's Avonds heeft dan de winnaar de tijd om een nieuwe foto te posten of een van de andere winaars. En dat je ideeën van anderen kan jatten maakt toch niet uit? Als het een te duidelijke kopie is dan lijkt me dat iedereen dat door heeft. En als jou variant van die grap volgens de jury beter is, is dat discutabel maar ik zie geen reden om daar iets in te wijzigen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Linkmiegel het volgende:
ja ik denk dat het wel meevalt. wat is het nut ervan? je maakt 3 accounts aan (wat me al best lastig lijkt aangezien je dan een paar emailadressen moet hebben?) stel dat je 3 accounts heb dat win je af en toe met verschillende accounts maar dat heeft totaal geen nut voor het totaalkalssement.
ik vind trouwens ook wel dat de deadline voor reageren omlaag kan. bijvoorbeeld dat je alleen tussen 20.00 en 21.00 mag reageren. nu kan je zolang afwachten met reageren en ideeën opdoen van andere onderschriften. wat vinden jullie daarvan?
Misschien is het inderdaad leuker om geen poedelprijs meer uit te reiken, maar aan de andere kant heeft het zich ook al ingenesteld in de structuurquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef dramslag het volgende:
Wat is er de lol van om iemand zn onderschrift te jatten?
Gewoon de hele avond/nacht/dag tot 18.00 posten en dan de beste uitkiezen.
Poedelprijs is opzich wel leuk, maar heb het gevoel dat sommige mensen bang zijn om die te geven aan mensen in de top van het klassement.
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben Ajaxcied ( & dyslectisch) maar doe wel een onderschrift over Huntelaar, maar het valt me echt op hoeveel mensen Feyenoord kiezen. Kan mij wel bekoren
Ik heb er totaal geen problemen mee om de poedelprijs aan de top te gevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Linkmiegel het volgende:
ja
maar hoezo zou je hem niet aan de top durven te geven? de top kan ook slechte onderschriften maken. ik heb trouwens geen idee wie er hoog staan en wie niet
Beschouw stormt al af op zijn overwinning.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Linkmiegel het volgende:
ja
maar hoezo zou je hem niet aan de top durven te geven? de top kan ook slechte onderschriften maken. ik heb trouwens geen idee wie er hoog staan en wie niet
Vind het ook een goed idee om niet 2x achter elkaar dezelfde persoon de poedelprijs te geven.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
]
Het is wel een aardig element maar niet als iemand hem tevaak achter elkaar krijgt ( of je moet een regel instellen iemand kan niet 2 x achter elkaar de poedelprijs pakken of 1 week niet ofzoiets )
Maikalo is een beste.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Maikalo het volgende:
Poll: Moet de poedelprijs blijven?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot aan de volgende uitslag![]()
agreedquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef dramslag het volgende:
[..]
Vind het ook een goed idee om niet 2x achter elkaar dezelfde persoon de poedelprijs te geven.
Dat iemand geen humor heeft is nog tot daar aan toe, maar om het er dan elke keer op het forum in te wrijven![]()
Dat hou ik niet bij , maar gezien de stand begrijp ik je standpunt welquote:Op donderdag 14 december 2006 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
WTF!!Waar slaat dat nou op? Heb ik jou ook ooit een Poedel gegeven dan?
[..]
Ik heb ook wel een paar keer gewonnen dus daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef dramslag het volgende:
[..]
Vind het ook een goed idee om niet 2x achter elkaar dezelfde persoon de poedelprijs te geven.
Dat iemand geen humor heeft is nog tot daar aan toe, maar om het er dan elke keer op het forum in te wrijven![]()
ja maar dat was een medelijde stem, of je naam op een verkeerdeplek ingevuld.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ben ook 2de geworden![]()
Moet jij niet met je playmobil spelen of een gebruikersnaam gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja maar dat was een medelijde stem, of je naam op een verkeerdeplek ingevuld.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:50 schreef toma het volgende:
vitessezuid113 is natuurlijk de enige die op nee heeft gedrukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |