Je was niet de enigequote:Op zondag 17 december 2006 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Whehe, kom nu pas thuis met een vreselijke pijn in mijn dak. Morgen maar een onderschrift plaatsen.
Hahaha! "Maar buurman! Wat doet u nu!?"quote:Op zondag 17 december 2006 14:38 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
"Oeh, meneer Beckenbauer... waar gaat die hand van u nu heen?"
Het was daar wel op geïnspireerd ja...quote:Op zondag 17 december 2006 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hahaha! "Maar buurman! Wat doet u nu!?"
Misschien moeten we die samen als onderschrift presenteren onder een kutkloonquote:Op zondag 17 december 2006 15:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het was daar wel op geïnspireerd ja...![]()
Hoe gaan we dit verwerken in het klassementquote:Op zondag 17 december 2006 16:07 schreef BB-tabu het volgende:
[afbeelding]
"Maar buurman...wat doet u nu!?"
Dit is heul geen kloon en ik doe niet voor de tweede keer mee
It is I, Mwanaleclerc....BB-king heeft hier niets mee te maken ik verveel me gewoon
Niet, "Voor spek en bonen"quote:Op zondag 17 december 2006 16:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit verwerken in het klassement![]()
Neem het toch op in de stand. Mooi, deze 'fusie'.quote:
Ja, maar ik ben niet zo sterk in gein met Photoshop e.d...quote:Op zondag 17 december 2006 16:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Neem het toch op in de stand. Mooi, deze 'fusie'.
Was trouwens wel leuk geweest om er ook een avatar bij te maken.
quote:TheVulture
Beckenbauer: "lachen he, die nieuwe versie van die hit van Green Day: "When Sepp ends"
quote:toma
Oww sorry, er zit echt poep in je oor
quote:BB-King
"Oeh, meneer Beckenbauer... waar gaat die hand van u nu heen?"
-2ptquote:BobbyHill
"En dan maak ik de kom hier beweging"
humor verschiltquote:Op zondag 17 december 2006 21:20 schreef Linkmiegel het volgende:
tja ieder zn eigen humorik had zelf een geheel andere top 3 gekozen maar dat zal bij iedereen anders zijn.
Thank god geen poedelprijsquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
"Of je worst lust"...
Daar moest ik nou ook niet echt om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |