Neen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
Wordt dit trouwens Hools 2 met al die slowchat?
Dat niet iedereen gebruik van die combi gaat maken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar sloeg dat je weet wel beter volgens jou dan op Sandman. Verder was er geen enkele irritatie ofzo tussen mij en Sethje. Eerder humor maar dat terzijde.
Hij mag tegenwoordig zonder h.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Eilanden het volgende:
Ooit gehoord van het concept 'rhetorische vraag' ?![]()
Ik ben blijven hangen in 1765quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij mag tegenwoordig zonder h.![]()
Voor ons is het net zo makkelijk als je een TR gebruikt. Verder is het fijn dat je hierbij even bevestigd dat je em gelezen hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Messenga, ik heb al een keer die TR gebruikt dus dat lijkt me wel een bevestiging op het mailtje?
Verder is het vaak praktischer, althans tenminste voor mij, om het gewoon hier te gooien.
hehequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef golfer het volgende:
Titelsuggestie: TerrroRobbie's speeltuin.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Eends suggestie aangenomen.
Ja en Nee. Het is zo dat procentueel Robbie hier meer post. Maar vond het niet echt kunnen om die titel te gebruiken. Ook omdat Robbie al is aangesproken door de FA's inzake zijn postgedrag.quote:
Posts verwijderd en meteen de titel aangepast aan de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:55 schreef DarkShine het volgende:
[RTL7] De Vrijdagavondwedstrijd #4 PSV - Heracles Almelo
Stereotomy![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Nee. Het is zo dat procentueel Robbie hier meer post. Maar vond het niet echt kunnen om die titel te gebruiken. Ook omdat Robbie al is aangesproken door de FA's inzake zijn postgedrag.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Posts verwijderd en meteen de titel aangepast aan de volgende wedstrijd
Verkeerde knopje Bos?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik kan er zelf ook niet in, dus heb het gemeld bij de FA'squote:
Je meld een voorval altijd als die pagina niet meer bestaat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan er zelf ook niet in, dus heb het gemeld bij de FA's
![]()
Ow, dit is compleet nieuw voor mij. En wanneer zou dat gesprek dan plaatsgevonden hebben?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef Bos81 het volgende:
Ook omdat Robbie al is aangesproken door de FA's inzake zijn postgedrag.
Er is naar je gemaild.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow, dit is compleet nieuw voor mij. En wanneer zou dat gesprek dan plaatsgevonden hebben?
Wanneer en door wie dan wel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef Bos81 het volgende:
Er is naar je gemaild.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je meld een voorval altijd als die pagina niet meer bestaat?
Je hebt te weinig posts in dat topic voor een pagina 4 dus kan die ook niet naar een pagina 4
Gisteren door FA NJquote:
Zoiets mag wel naar buiten worden gebracht. Ik ga niet inhoudelijk op te zaak in.quote:
Dan heeft NJ vast een errormailtje teruggekregen dat dat adres (allang) niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren door FA NJ
naar je..... @Nmq adres
Wil je mij (Bos81@fok.nl) of NJ@fok.nl dan even mailen, want dat mailtje moet wel aankomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan heeft NJ vast een errormailtje teruggekregen dat dat adres (allang) niet meer bestaat.![]()
Okee, komt eraanquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan dat niet in een PM?
Het bericht is geschreven door NJ< maar de VBL-mods hebben de mail als kopie ook binnengekregen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het nou een bericht van jou of een bericht van NJ
Zie je de KNVB ook al een oproep doen aan spelers die overtredingen maken of ze zich vrijwillig willen melden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je mij (Bos81@fok.nl) of NJ@fok.nl dan even mailen, want dat mailtje moet wel aankomen
Als ze dat niet doen, lopen ze de kans geband te worden totdat ze wel met het juiste adres op de proppen komen, wat nu met die PM min of meer is gebeurd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie je de KNVB ook al een oproep doen aan spelers die overtredingen maken of ze zich vrijwillig willen melden?
Ik weet het, is moeilijk tegen te modden. Gewoon wegblijven lijkt me de beste optie dan. Ik probeer het nu vrij strak te houden. Hopelijk lukt het...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er nooit aangedacht het liveverslagentopic te sluiten of naar IRC te verplaatsen?
Het kan echt nooit een pagina, laat staan een topic, lang goed gaan.
Als iemand het topic verneukt, dan worden de reacties daarop ook verwijderd?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, ik zag dat er al wat verwijderd was. Maar goed, het zal wel niet tegen te houden zijn.
Ik heb inderdaad even zo goed als alle reacties op en van Devrim_ over zijn shit-post verwijderd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als iemand het topic verneukt, dan worden de reacties daarop ook verwijderd?
Je kan trouwens wel zeggen dat het beter is om uit de live-topics weg te blijven, maar strenger modden lijkt me een beter middel. Er zijn namelijk WEL mensen die het leuk vinden om via het forum tijdens de wedstrijden te discussierenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad even zo goed als alle reacties op en van Devrim_ over zijn shit-post verwijderd.
Daarom probeeer ik er nu ook strak op te zitten. Bans sluit ik vanavond echt niet uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je kan trouwens wel zeggen dat het beter is om uit de live-topics weg te blijven, maar strenger modden lijkt me een beter middel. Er zijn namelijk WEL mensen die het leuk vinden om via het forum tijdens de wedstrijden te discussieren
Echt veel te discussieren valt er nou ook weer niet. Omdat er slechts een paar mensen zijn die de wedstrijden ook daadwerkelijk bekijken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je kan trouwens wel zeggen dat het beter is om uit de live-topics weg te blijven, maar strenger modden lijkt me een beter middel. Er zijn namelijk WEL mensen die het leuk vinden om via het forum tijdens de wedstrijden te discussieren
Topics lopen anders hard genoeg...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Echt veel te discussieren valt er nou ook weer niet. Omdat er slechts een paar mensen zijn die de wedstrijden ook daadwerkelijk bekijken.
Langs de lijn, teletekst. Streams. Mensen willen wel op de hoogte worden gehouden. Maar een forum is er gewoon niet goed voorquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Echt veel te discussieren valt er nou ook weer niet. Omdat er slechts een paar mensen zijn die de wedstrijden ook daadwerkelijk bekijken.
Users zijn vrij om het op IRC te doen. Dat kunnen wij hun niet verplichten. Ik vind het een vrij overdreven beslissing om de live-topics te gaan verbieden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Langs de lijn, teletekst. Streams. Mensen willen wel op de hoogte worden gehouden. Maar een forum is er gewoon niet goed voor
Er hoeft maar 1 off-topic, uitlok reactie te zijn en iedereen duikt er twee pagina's lang volop. Waarom dan niet op IRC wanneer mensen persee direct over de wedstrijden willen praten? Snellere, betere controle; mensen direct kicken die vervelend zijn.
Ja maar zonder echte discussies. Het is vaak quoten van langsdelijn verslaggevers, aangeven belangrijke wedstrijdmoment etc.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Topics lopen anders hard genoeg...
Als jij dit een belevenis noemt, dan moet je misschien eens iets met je leven gaan doen. Zolang het niet in strijd is met de policy geef ik gewoon mijn mening waar ik wil, daar is een forum tenslotte voor..quote:Maar goed, er is weer wat in feedback te beleven en dan moet jij als wannabee-mod natuurlijk ook even je mening geven![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Als jij dit een belevenis noemt, dan moet je misschien eens iets met je leven gaan doen.
Wat is dit nu weer voor een reactie? Dus op een forum reageer je alleen op 'blijde boodschappen'?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Eilanden: dit is nu een reactie die weer een stevige discussie rel kan opleveren. Gewoon niet reageren als Robbie iets post. De mods handelen dat eventueel wel af.
Mijn aanwezigheid hier in vergelijking met die van TR stelt echt niets voor...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:05 schreef DarkShine het volgende:
Eilanden speelt hier anders ook graag.
Als je dan ook nog een mod van een ander subforum hebt wat ook meedoet aan het trollen en flamen is het hek helemaal van de dam.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:29 schreef popolon het volgende:
Ik heb medelijden met de mods dat ze daar moeten modden, wat een klotewerk lijkt me dat.
Hoeveel jaar blijf je daar nog over doorgaan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:32 schreef DarkShine het volgende:
Als je dan ook nog een mod van een ander subforum hebt wat ook meedoet aan het trollen en flamen is het hek helemaal van de dam.
Maar iemand anders een ban aannaaien is die wel goed in
Omdat de aandacht altijd maar naar andere gedraaid word en hij er telkens weer mee wegkomt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel jaar blijf je daar nog over doorgaan?
En je bent er zo trots op dat je in die jaren met Doc slechts 2 bans hebt uitgedeeld in VBLquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:32 schreef golfer het volgende:
Doc en ik bleven tijdens de wedstrijden zoveel mogelijk zelf weg uit de live-verslagentopics, want daar was niet tegenop te modden.
Wat we wel deden was achteraf alles even nalezen en daar waar nodig de ergste users alsnog even laten afkoelen met een ban.
Daar is wel enige tijd een preventieve werking vanuit gegaan.
Bos zei gisteren dat er harder opgetreden zou worden tegen fake-tussenstanden, maar ik zie jou helemaal niets er tegen doen?quote:Op zondag 10 december 2006 12:14 schreef RayMania het volgende:
Ik vind dat de livescoretopics gewoon moeten blijven, de ene volgt het op televisie, de ander via teletekst en sommige weer via deze topics. Iedereen beleeft het voetbal op zijn/haar eigen manier. Dat het soms nergens over gaat klopt, maar dat is ook begrijpelijk omdat het eigenlijk gewoon een verkapt slowchattopic is.
In zulke topics vind ik andere 'regels' gelden dan in andere topics. Niet zulke erge scheldwoorden edit ik persoonlijk veel minder (bijv. tyfus en tering) dan in andere topics, omdat je ten eerste dan de hele tijd bezig blijft en ten tweede omdat het in 'the heat of the moment' is. Alle andere posts die te ver gaan wordt wel tegenop getreden (harde scheldwoorden, doodverwensingen, laatst nog een belachelijke opmerking over Di Tommaso). Het lijkt mij dan ook niet echt verstandig om deze topics niet 'live' te lezen - zoals golfer en Doc deden', maar om gewoon zelf mee te posten en in te grijpen waar nodig is. De assistentie die rubbereend voorstelt lijkt mijzelf (nog) niets, omdat ik het eigenlijk tot nu toe wel goed vind gaan, maar misschien gisteren dan niet. Als het over de langere termijn steeds uit de hand loopt is het wel een goed idee denk ik.
Het sarcasme.quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef tong80 het volgende:
Terechte ban. Het moet niet te gek worden natuurlijk. Iedereen kent de Faq uit z'n hoofd. Duurde bij mij even maar na een nachtje doorleren ken je alles wel zo'n beetje. Dit was echt walgelijk van SCH, het zou bijna het einde van VBL geweest zijn. Ik vind een weekban eigenlijk nog te weinig. Permban hem en roei de uitwassen opVBL definitief uit. Weg met die users die een mooi forum kapot willen maken, weg met de parasieten in een mooi forum waar iedereen in vrede leeft. Echt ik zou er geld voor over hebben deze uitwassen van de maatschappij uit te roeien. Een verkeerde tussenstand, mijn god ik kan het bijna niet geloven. Weg er mee, zom snel mogelijk. Ik kan er echt niet bij dat iemand zoiets post.
Ok, maar dan gelijk bannen.Vind je hetzelf niet een klein beetje ietsie pietsie miniscuul klein beetje overdreven ?quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef RayMania het volgende:
Goede post Tong, maar nogmaals, ik zeg in mijn post boven jou dat niet iedereen op de hoogte is, en dat ik dus niks heb gedaan na de eerste valse score. Na een waarschuwing weet je dat wel, dus dan moet je gewoon niet weer valse scores posten. Simpel.
Wat ? Foute scores irritant vinden? Ik kan me dat best voorstellen wanneer het topic het enige is waar je de wedstrijden volgt.quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat het irritante wel wordt overdreven
Maar je zit op internet, dan kan je toch makkelijk nog een tweede site open zetten om de scores te volgenquote:Op zondag 10 december 2006 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat ? Foute scores irritant vinden? Ik kan me dat best voorstellen wanneer het topic het enige is waar je de wedstrijden volgt.
En het is echt al een maand ofzo dat die waarschuwing in de OP staat, nu wordt er eindelijk adequaat en consequent tegen opgetreden en is het ook weer fout, omdat het iemand uit Hools betreft, vandaar uiteraard de post van tong
![]()
Ja, lijkt mij ook, maar dat is het punt toch niet?quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar je zit op internet, dan kan je toch makkelijk nog een tweede site open zetten om de scores te volgen
Jup, en dus hoef je geen foute score te posten in het topic. Dat gebeurt wel.quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar je zit op internet, dan kan je toch makkelijk nog een tweede site open zetten om de scores te volgen
en verder maakt het me niet uit of het iemand van Hools is of niet
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op zondag 10 december 2006 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
omdat het iemand uit Hools betreft, vandaar uiteraard de post van tong
![]()
Dus snap ik niet dat er een probleem wordt gemaakt van verkeerde standen posten... dat dat een ban oplevert is toch wel een lachertjequote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, maar dat is het punt toch niet?
Daarom gaat het alleen over SCH in je post en rep je geen woord over Zyggie.quote:Op zondag 10 december 2006 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te makenJij komt daar niet was jou hetzelfde overkomen was ik ook in de bres gesprongen. Zoals ik vaker doe. Je moet je vooroordelen eens opzij zetten.
Omdat je ergens anders ook de tussenstand kan zien, mag je maar verkeerde standen posten?quote:Op zondag 10 december 2006 17:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus snap ik niet dat er een probleem wordt gemaakt van verkeerde standen posten... dat dat een ban oplevert is toch wel een lachertje
Mooie vergelijking die nergens op slaatquote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je ergens anders ook de tussenstand kan zien, mag je maar verkeerde standen posten?![]()
![]()
.
Dus omdat je in het cafe ernaast ook bier kan drinken, krijg je in dit cafe alleen maar bier met pis, want ja, hiernaast kan je wel normaal bier drinken.
Sterk.
Daar heb je gelijk in. Maar ik was al met de ban van SCH bezig een uur voordat het in MED stond.quote:Op zondag 10 december 2006 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom gaat het alleen over SCH in je post en rep je geen woord over Zyggie..
Het is maar goed dat je zoveel tijd hebt om dit onrecht te bestrijden!quote:Op zondag 10 december 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik was al met de ban van SCH bezig een uur voordat het in MED stond.
Ja gelukkig werk ik niet op zondag en ga ik pas na achten naar de hoeren.quote:Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je zoveel tijd hebt om dit onrecht te bestrijden!
![]()
Jouw vergelijking is zeer sterk inderdaadquote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je ergens anders ook de tussenstand kan zien, mag je maar verkeerde standen posten?![]()
![]()
.
Dus omdat je in het cafe ernaast ook bier kan drinken, krijg je in dit cafe alleen maar bier met pis, want ja, hiernaast kan je wel normaal bier drinken.
Sterk.
kunnen we meteen ook hier verzoekjes posten waar nog meer een ban op komt?quote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het sarcasme.
Als je een beetje nadenkt dan weet je hoe irritant het is. Na de post van SCH werd er ook hevig gereageerd. We hebben hierbij op aandringen van de users!! besloten dat er een ban op komt.
Hehe.quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we meteen ook hier verzoekjes posten waar nog meer een ban op komt?
maar als de users willen....quote:Op zondag 10 december 2006 21:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe.
We zijn Nederland niet, zoveel regeltjes hebben we niet nodig.
Och als het redelijk is luisteren we altijd, bij onredelijkheid ook wel trouwens, maar dan is het een nee.quote:
Veiling?quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
waaarom heeft TR eigenljik niet geboden op Messenga in de veiling? Dan had hij er een middag naast kunnen gaan zitten en rechtstreek vertellen hoe het moet!
ja je kon bieden op een aantal modjesquote:
Ow dat had ik gemist dan. Maar waarschijnlijk was ik toch overboden door Sylvana.quote:Op maandag 11 december 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja je kon bieden op een aantal modjesvoor het goede doel
All over Fok! bezig, dus die zal zo wel ergens aangepakt worden.quote:Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Een kloon zonder leven in het Ajax Topic: KLIK
Wat klopt er niet ?quote:Op maandag 11 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[Documentaire] "Mexico '86" maandag op Canvas
Daar klopt iets niet.
De tekst ziet er raar uit, als ik er in wil posten krijg ik iets over een bookmark, en vind m'n post er niet meer in terug. Weird.quote:Op maandag 11 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[Documentaire] "Mexico '86" maandag op Canvas
Daar klopt iets niet.
En ?quote:Op maandag 11 december 2006 09:00 schreef RayMania het volgende:
Raar inderdaad, je kunt wel posten en dan ziet het er wel weer okay uit.
Even 'achter' vragen.
Nop./quote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef RayMania het volgende:
Oke, nou van mij mogen ze gewoon in toto-topics gepost worden. Misschien hebben Bos en Messenga ze verwijderd, zullen straks wel even antwoorden. Tvp's in andere topics worden wel gewoon gedelete.
Ik zat al te kijken, goddamn..quote:Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef RayMania het volgende:
Tsja, als ik het dan gelijk gevraagd had. Ben het dus vergeten, nu alsnog gedaan. Sorry.
Het was niet een tvp van mij, maar het maakt toch niet uit of een voorspelling er 1x staat en een tvp in het nieuwe topic of 2x de voorspellingquote:Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik verwijder ook uit de toto topics wel eens TVP's. Let meestal niet op de user, had ik in dit geval eigenlijk wel moeten doen, aangezien DnDiek de organisator is.
Nou , het gebeurt ook wel dat een user nog niet heeft voorspeld even een tvp zet om vervolgens pas later zijn toto invultquote:Op maandag 11 december 2006 17:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was niet een tvp van mij, maar het maakt toch niet uit of een voorspelling er 1x staat en een tvp in het nieuwe topic of 2x de voorspelling
Ik vind het een beetje overdreven om die tvp te verwijderenquote:Op maandag 11 december 2006 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou , het gebeurt ook wel dat een user nog niet heeft voorspeld even een tvp zet om vervolgens pas later zijn toto invult
Hierboven geef je aan dat je wel onderscheid had moeten maken.quote:Op maandag 11 december 2006 17:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik niet. Een tvp is een tvp.
Als het een organisator van een toernooi betreft, is het de enige uitzondering.quote:Op maandag 11 december 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hierboven geef je aan dat je wel onderscheid had moeten maken.
Trouwens is Vitesse113 veel topics aan het kicken.
Raar, die uitzonderingspositie... moet ik dan ook niet wachten tot de volgende ronde of de volgende stand die ik kan plaatsen?quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het een organisator van een toernooi betreft, is het de enige uitzondering.
Jij wil echt van de tvp afquote:Op maandag 11 december 2006 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Dat kan ook wel en is bij nader inzien ook wel beter ook
Okee, zelf vind ik dat juist prettig dat alles in 1 topic staat. Maar goed ik heb dat zelf in 1 van de toto's gedaan dus zal dat ook niet meer doen.quote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij wil echt van de tvp af
voor de organisator zijn trouwens die dubbelgeposte toto's net zo irritant als een tvp
En dat is erg om welke reden? In die toto gaat het om maximaal 20 tvp's maar dat zijn er natuurlijk in de praktijk een stuk minder (5 of zo). Toto topics hebben ook geen roulatietijd van 1 per dag, maar eerder een in de 3 of 4 weken. Dat houdt in 5 tvps per 25 dagenof zo. Boo-fucking-hoe wat erg. Maar nee, "regels zijn regels". Jammer dat het gezond verstand bij dergelijke regelneukerij niet gebruikt wordt ...quote:Op maandag 11 december 2006 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou , het gebeurt ook wel dat een user nog niet heeft voorspeld even een tvp zet om vervolgens pas later zijn toto invult
de ene is zijn Persoonlijke topic die ander over de transfer. Laat de mods maar wat beslissenquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Leonardo #2: Naar Ajax
en
Leonardo voor 750.000 euro naar Ajax.
Dubbelop en Tong - bijna uiteraard zou ik zeggen - dus te laat & blind (dronken?)
Aan het topic van Golfer hangt nu een slotjequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] With death on the pitch [Ned. 3 20:30] en [TV-tip]: With death on the pitch.
Iek zie doebbel.
Dan zou het topic dicht zitten, ik gooi er een slotje tegenaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Criminele voetballers
Het "gajes uit de bajes" elftal
Komt eigenlijk op hetzelfde neer misschien mergen?
Volgens mij bedoeld MEssenga dat de topics samen meer dan 300 posts hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wat is het verschil. In het hele topic is 1 elftal genoemd. Verder is het net als in dat andere topics namen opnoemen en dingen die ze gedaan hebben.
Het kan natuurlijk zijn dat we ze soms over het hoofd zien. Maar we verwijderen ze zo veel mogelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef dndiek het volgende:
Waarom wordt de ene tvp wel verwijderd en de andere niet
Okquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat we ze soms over het hoofd zien. Maar we verwijderen ze zo veel mogelijk.
Ja, want we gaan niet bij iedere post kijken of die user al in dat topic heeft gepost. Natuulijk gaat die post gewoon weg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel hè ik post eerst in een topic een serieus en inhoudelijk bericht. En daarna een TVP. Wordt die dan ook verwijderd? Want in feite is het dan geen TVP meer.![]()
Dan geef je ook nooit reactie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Een hint voor de FA's, het emailadres in mijn profiel werkt niet meer. PM maar gewoon.
Wordt daar nog gemodereerd dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Wees niet te hoopvol Robbie .. ze zullen de nieuwe mod wel weer uit PUB halen
Niet dat ik weet. De helft van de PUBgangers is de afgelopen dagen gebannedquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wordt daar nog gemodereerd dan?![]()
![]()
Graag ook enige coulantie voor die 5 tvp's per maand in de Toto-topics ...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want we gaan niet bij iedere post kijken of die user al in dat topic heeft gepost. Natuulijk gaat die post gewoon weg.
Niet alleen tvp. Maar ook zo veel mogelijkPSV
![]()
Ajax![]()
In de clubtopics dan. In wedstrijdtopics wordt/ werd tot op heden wat meer toegelaten mbt tvp's
Je kent de straf die staat op banaanvragenquote:
Is " sterf tyfuslijer" een banwaardige doodsverwensing?quote:
Nee, da's een liefdesverklaringquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Is " sterf tyfuslijer" een banwaardige doodsverwensing?
Een retourtje naar de groenteboer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent de straf die staat op banaanvragen
Niet weer naar Albaniequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent de straf die staat op banaanvragen
Ja, dat is een doodsverwensing. Alhoewel je het wel tegen SCH hebt. Er zijn uitzonderingen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Is " sterf tyfuslijer" een banwaardige doodsverwensing?
Ah, ik nu begrijp ik je relatie met Nick beterquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, da's een liefdesverklaring![]()
Ga door
![]()
Nee je mag stage lopen bij de Talibanquote:
Prima. Ik had hierboven een verzoek tot enige tvp-coulantie. Kan je daar mee leven?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Maar laten we nu maar weer gewoon verder gaan met waarvoor Feedback is bedoeld
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is een doodsverwensing. Alhoewel je het wel tegen SCH hebt. Er zijn uitzonderingen natuurlijk
Vandaag is bekend gemaakt dat ik ga stoppen als moderator, dus beslissingen omtrent het beleid laat ik liever over aan de mods die wel blijven zitten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Prima. Ik had hierboven een verzoek tot enige tvp-coulantie. Kan je daar mee leven?
Uitzondering voor die tvp's is dat daar een score "van af hangt" en dat het er weiinig per maand zijn.
Priima. En ook bedankt voor het modden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag is bekend gemaakt dat ik ga stoppen als moderator, dus beslissingen omtrent het beleid laat ik liever over aan de mods die wel blijven zitten.
Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat er mensen dit topic in hun MyAt willen hebben, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik de definitieve beslissing liever aan Ray en Messenga over laat.
Bosquote:
Totaal geen relevante discussiewaarde. Het WK in 1998 is al meer dan 8 jaar geleden. Daar hoeft niet meer over gediscussieerd te worden.quote:Op woensdag 13 december 2006 05:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Ja shit, ik zat net op reply te drukken, op slot en nu is 'ie weg.quote:Op woensdag 13 december 2006 05:30 schreef Bos81 het volgende:
Ja, ik zat al te twijfelen en gooi hem toch maar weer open. Wel in de gaten houden dat het geen ja/nee spelletje gaat worden
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:21 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag
Cor van der Hart overleden.
Gekickt, dank jequote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef dndiek het volgende:
Maak af: "Een b tje profvoetballer ....." kickje naar ONZ?
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
punt 1: ik ben voor TVP's
maargoed jullie hebben er een jacht op geopend... maar je kan veel zeggen maar hier kan niet overheen gekeken zijn of messenga is blind NEC-Nijmegen # 13: de nr. 1 van Gelderland!
quote:
Nee nee nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je had moeten posten: idd rubber die tvp's mogen blijven
omdat ze niet in de weg staan; hopogstens in het ajaxtopic want dat heeft een hoge omloopsnelheid.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee nee nee.
Waarom ben je voor dan?
Maar ja, als je wat zinnigs hebt te melden, kan dat ook direct.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ze niet in de weg staan; hopogstens in het ajaxtopic want dat heeft een hoge omloopsnelheid.
maar als je wil lurken is dat makkelijker! Niet iedereen heeft zoveel inspiratie dat ze iets nuttigs posten en sommige posten nooit wat nuttigsquote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, als je wat zinnigs hebt te melden, kan dat ook direct.
Dan moeten ze dat maar leren, VBL is een volwassen forum.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar als je wil lurken is dat makkelijker! Niet iedereen heeft zoveel inspiratie dat ze iets nuttigs posten en sommige posten nooit wat nuttigsdat moet je toch weten als mod van VBL en met je PUB verleden
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar leren, VBL is een volwassen forum.
Nee hoorquote:
TVP zijn kut.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
punt 1: ik ben voor TVP's
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bookmarking is kut.
Ik gebruik het ook niet, maar als je in een topic/onderwerp geinteresseerd bent, dan kun je vast ook wel iets toevoegen ipv alleen maar TVP oid te plaatsen.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bookmarking is kut.
gedogenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat een TVP in bepaalde topics wel moet kunnen, zoals een toto-topic
Maar zelfs dan nog kun je er wel iets aan toevoegen, een opmerking over de stand, resultaat vorige week, opmerkingen over een apart doelsaldo whatever.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat een TVP in bepaalde topics wel moet kunnen, zoals een toto-topic
Maakt in mijn ogen niet zo heel veel uit.... of het een tvp is of dat er 5 mensen zijn die posten: ik sta op die en die plaats met het prachtige doelsaldo dat en dat nadat ik vorige week gewonnen had en weekwinnaar was gewordenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar zelfs dan nog kun je er wel iets aan toevoegen, een opmerking over de stand, resultaat vorige week, opmerkingen over een apart doelsaldo whatever.
Als je ergens in geinteresserd bent kun je meer uit je brein en toetsenbord krijgen dan alleen "tvp"
Krijg je dan niet posten om het posten. Een tvp maar dan in de vorm van een nutteloze opmerking.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het al ergens gepost, maar nogmaals dan van mijn kant.
Ik verwijder alle TVP's en posts als PSV! of Ajax, maar in toto-topics niet. Kost weinig moeite om gewoon even een normale post te plaatsen in de niet-toto-topics.
tong80 was ook eerderquote:
We BLIJVEN normaal doen.quote:
Nou moet je me seizoenskaart kopen ook Bosquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Is dicht
Ga je ontkennen ook nog.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar heb ik hem eikel genoemd?
Er wordt gezegd dat de grootste eikel bij Arsenal langs het veld staat. Waarop ik de vraag stel of hij toevallig Dutchgooner bedoelt.
Ik heb nergens iemand voor eikel uitgemaakt.
En waarom edit je dat over die ban aanvraag weg?
DutchGooner staat niet langs de lijn bij Arsenal. Dat weet je donders goed. Dus weet je ook wel dat Dylan DOg zeker niet hem bedoeld. Dus is het een onfatsoenlijke opmerking die TERECHT is weggehaald.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb ik waar gezegd dan? Citeer mij nu dan. Waar ik DG een eikel heb genoemd.
Lees je PM nog maar eens goed. Ik heb gezegd dat het genoeg geweest is. Daarnaast verdraai je nu mijn woorden, want ik zeg nergens dat je DG geen eikel hebt genoemd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dylan dog heeft het over lang het veld niet langs de lijn. En daar staat DG wel eens. Dus zo'n gekke vraag van mij was het niet.
Tuurlijk was het een onschuldig grapje, er werd positief op gereageerd en helemaal niks aan de hand dus. Tot dat overspannen gedrag van jou.
Daarnaast ga je nu weer dingen verdraaien eerst zeg je dat ik hem een eikel hebt genoemd en nu zeg je weer iets anders.
Beetje overdreven, hij maakt mijn inziens gewoon een grapje....quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Je noemt DutchGooner een eikel, dat is schelden en wordt zoveel mogelijk weggehaald.
Deze was onder de gordel, note.quote:Op zondag 17 december 2006 11:47 schreef Messenga het volgende:
Nja, ik doe het op de snelheid van Lindenbergh bij Feyenoord.
Hehequote:Op zondag 17 december 2006 11:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Deze was onder de gordel, note.
Feit.quote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Doc het volgende:
DG is toch ook een eikel? Ik snap de hele ophef niet eigenlijk...
quote:Op maandag 18 december 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
Hoe lang mag DAM blijven door baggeren in het KJH topic?
Jap, en als je baggert zoals jij nu ook.quote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je een ban krijgen als je iemand niet betaalt?
Kuis je taal eens, mannetje.quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh dan mag je Cult een ban geven, daar heb ik nog steeds 10 euro van tegoed.
Maar die loser wil niet betalen
quote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je een ban krijgen als je iemand niet betaalt?
Is dat gebeurd via een topic op FOK! of hebben jullie het via mail/MSN geregeld?quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet van iemand die een ban versierde voor iemand die niet betaalde, dus ik denk ik zal het eens proberen
nou is dat ook weer klaar hier in FB. En we zijn inderdaad lekker snel bij deel 40quote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MSN, dus niet schijnbaar
Nee, want dan staat FOK er los van.quote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MSN, dus niet schijnbaar
The crap goes on.quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Dank je en defranseslag heeft een waarschuwing te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |