Dat deed Ajax wel slim, die drukt de verdedigers gewoon terug.quote:Op zondag 10 december 2006 13:34 schreef koningdavid het volgende:
Die buitenspelval van AZ trouwens.![]()
je mag m niet zo hequote:
Nee joh, prima modjes hier en altijd lachen om Heatwavequote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-0 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
valt mee, maar sommige kleutersquote:
Valse scores mogen gewoon nietquote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-1 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
quote:
Wattan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds ik het interview van Bouaouzan las in de VI heb ik geen grafhekel meer aan Heitinga.
Que?quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds ik het interview van Bouaouzan las in de VI heb ik geen grafhekel meer aan Heitinga.
kssst,ga eens lekker huilen om Feyenoordquote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-1 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
Danb is het goed.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
2-2quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef Jnk18 het volgende:
SCH flikker eens op kerel. staat een ban op simpel.. of als je dat wil ofsow...
Heitinga heeft hem gesteund tijdens een moeilijke periode die hij doorging toen hij door half Nederland werd uitgekotst. Los van de discussie of het dan wel of niet een smerige overtreding is, kan wel waardering opbrengen voor spelers die ondanks wat de media roept hun tegenstanders steunen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |