Dat deed Ajax wel slim, die drukt de verdedigers gewoon terug.quote:Op zondag 10 december 2006 13:34 schreef koningdavid het volgende:
Die buitenspelval van AZ trouwens.![]()
je mag m niet zo hequote:
Nee joh, prima modjes hier en altijd lachen om Heatwavequote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-0 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
valt mee, maar sommige kleutersquote:
Valse scores mogen gewoon nietquote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-1 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
quote:
Wattan?quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds ik het interview van Bouaouzan las in de VI heb ik geen grafhekel meer aan Heitinga.
Que?quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds ik het interview van Bouaouzan las in de VI heb ik geen grafhekel meer aan Heitinga.
kssst,ga eens lekker huilen om Feyenoordquote:Op zondag 10 december 2006 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is SCH zijn 1-1 weg gemodereerd. Hoe triest met al die 020 mods hier.![]()
Danb is het goed.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
2-2quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef Jnk18 het volgende:
SCH flikker eens op kerel. staat een ban op simpel.. of als je dat wil ofsow...
Heitinga heeft hem gesteund tijdens een moeilijke periode die hij doorging toen hij door half Nederland werd uitgekotst. Los van de discussie of het dan wel of niet een smerige overtreding is, kan wel waardering opbrengen voor spelers die ondanks wat de media roept hun tegenstanders steunen.quote:
quote:
Hij bekijkt Lindenberghquote:Op zondag 10 december 2006 13:40 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zit Wim Janssen nu in de ArenA en niet in de Kuip![]()
Ik heb nergens gezegd dat het te druk is.quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Danb is het goed.
Beetje raar om dat wel te modereren en te zeggen dat het te druk is om alle verwensingen weg te halen![]()
Hoezo, is een mooie wedstrijd tussen Fey-Ado hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 13:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kssst,ga eens lekker huilen om Feyenoord.
Doe toch eens normaal manquote:Op zondag 10 december 2006 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Was echt gewoon een overtreding op Urby, maar nee, je zal eens fluiten.
De braamhaar show
wordt nog wel 2-1 voor ajaxquote:
Gast je ziet het niet eens, maar gaat af op Ajacieden. Die zeiken op alles.quote:Op zondag 10 december 2006 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit klinkt weer als een scheidsrechterlijke dwaling
Ik zal niet happen, maar komop zeg, dat was gewoon een overtreding waar hij voor moest fluiten, klaar.quote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man
Slachtoffertje
idd, een goed fluit concertquote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het is nog erger dat AZ doorspeelt, maar goed mocht iemand van AZ gaan liggen huilen vanaf nu dus gewoon doorspelen
Doe toch normaal, het werd echt niet gezien..quote:Op zondag 10 december 2006 13:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het is nog erger dat AZ doorspeelt, maar goed mocht iemand van AZ gaan liggen huilen vanaf nu dus gewoon doorspelen
Ach man, het is altijd wat - altijd de dupe, altijd ligt het aan anderenquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal niet happen, maar komop zeg, dat was gewoon een overtreding waar hij voor moest fluiten, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |