Bos zei gisteren dat er harder opgetreden zou worden tegen fake-tussenstanden, maar ik zie jou helemaal niets er tegen doen?quote:Op zondag 10 december 2006 12:14 schreef RayMania het volgende:
Ik vind dat de livescoretopics gewoon moeten blijven, de ene volgt het op televisie, de ander via teletekst en sommige weer via deze topics. Iedereen beleeft het voetbal op zijn/haar eigen manier. Dat het soms nergens over gaat klopt, maar dat is ook begrijpelijk omdat het eigenlijk gewoon een verkapt slowchattopic is.
In zulke topics vind ik andere 'regels' gelden dan in andere topics. Niet zulke erge scheldwoorden edit ik persoonlijk veel minder (bijv. tyfus en tering) dan in andere topics, omdat je ten eerste dan de hele tijd bezig blijft en ten tweede omdat het in 'the heat of the moment' is. Alle andere posts die te ver gaan wordt wel tegenop getreden (harde scheldwoorden, doodverwensingen, laatst nog een belachelijke opmerking over Di Tommaso). Het lijkt mij dan ook niet echt verstandig om deze topics niet 'live' te lezen - zoals golfer en Doc deden', maar om gewoon zelf mee te posten en in te grijpen waar nodig is. De assistentie die rubbereend voorstelt lijkt mijzelf (nog) niets, omdat ik het eigenlijk tot nu toe wel goed vind gaan, maar misschien gisteren dan niet. Als het over de langere termijn steeds uit de hand loopt is het wel een goed idee denk ik.
Het sarcasme.quote:Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef tong80 het volgende:
Terechte ban. Het moet niet te gek worden natuurlijk. Iedereen kent de Faq uit z'n hoofd. Duurde bij mij even maar na een nachtje doorleren ken je alles wel zo'n beetje. Dit was echt walgelijk van SCH, het zou bijna het einde van VBL geweest zijn. Ik vind een weekban eigenlijk nog te weinig. Permban hem en roei de uitwassen opVBL definitief uit. Weg met die users die een mooi forum kapot willen maken, weg met de parasieten in een mooi forum waar iedereen in vrede leeft. Echt ik zou er geld voor over hebben deze uitwassen van de maatschappij uit te roeien. Een verkeerde tussenstand, mijn god ik kan het bijna niet geloven. Weg er mee, zom snel mogelijk. Ik kan er echt niet bij dat iemand zoiets post.
Ok, maar dan gelijk bannen.Vind je hetzelf niet een klein beetje ietsie pietsie miniscuul klein beetje overdreven ?quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef RayMania het volgende:
Goede post Tong, maar nogmaals, ik zeg in mijn post boven jou dat niet iedereen op de hoogte is, en dat ik dus niks heb gedaan na de eerste valse score. Na een waarschuwing weet je dat wel, dus dan moet je gewoon niet weer valse scores posten. Simpel.
Wat ? Foute scores irritant vinden? Ik kan me dat best voorstellen wanneer het topic het enige is waar je de wedstrijden volgt.quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat het irritante wel wordt overdreven
Maar je zit op internet, dan kan je toch makkelijk nog een tweede site open zetten om de scores te volgenquote:Op zondag 10 december 2006 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat ? Foute scores irritant vinden? Ik kan me dat best voorstellen wanneer het topic het enige is waar je de wedstrijden volgt.
En het is echt al een maand ofzo dat die waarschuwing in de OP staat, nu wordt er eindelijk adequaat en consequent tegen opgetreden en is het ook weer fout, omdat het iemand uit Hools betreft, vandaar uiteraard de post van tong
![]()
Ja, lijkt mij ook, maar dat is het punt toch niet?quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar je zit op internet, dan kan je toch makkelijk nog een tweede site open zetten om de scores te volgen
Jup, en dus hoef je geen foute score te posten in het topic. Dat gebeurt wel.quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar je zit op internet, dan kan je toch makkelijk nog een tweede site open zetten om de scores te volgen
en verder maakt het me niet uit of het iemand van Hools is of niet
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op zondag 10 december 2006 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
omdat het iemand uit Hools betreft, vandaar uiteraard de post van tong
![]()
Dus snap ik niet dat er een probleem wordt gemaakt van verkeerde standen posten... dat dat een ban oplevert is toch wel een lachertjequote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, maar dat is het punt toch niet?
Daarom gaat het alleen over SCH in je post en rep je geen woord over Zyggie.quote:Op zondag 10 december 2006 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te makenJij komt daar niet was jou hetzelfde overkomen was ik ook in de bres gesprongen. Zoals ik vaker doe. Je moet je vooroordelen eens opzij zetten.
Omdat je ergens anders ook de tussenstand kan zien, mag je maar verkeerde standen posten?quote:Op zondag 10 december 2006 17:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus snap ik niet dat er een probleem wordt gemaakt van verkeerde standen posten... dat dat een ban oplevert is toch wel een lachertje
Mooie vergelijking die nergens op slaatquote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je ergens anders ook de tussenstand kan zien, mag je maar verkeerde standen posten?![]()
![]()
.
Dus omdat je in het cafe ernaast ook bier kan drinken, krijg je in dit cafe alleen maar bier met pis, want ja, hiernaast kan je wel normaal bier drinken.
Sterk.
Daar heb je gelijk in. Maar ik was al met de ban van SCH bezig een uur voordat het in MED stond.quote:Op zondag 10 december 2006 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom gaat het alleen over SCH in je post en rep je geen woord over Zyggie..
Het is maar goed dat je zoveel tijd hebt om dit onrecht te bestrijden!quote:Op zondag 10 december 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik was al met de ban van SCH bezig een uur voordat het in MED stond.
Ja gelukkig werk ik niet op zondag en ga ik pas na achten naar de hoeren.quote:Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je zoveel tijd hebt om dit onrecht te bestrijden!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |