Aan het topic van Golfer hangt nu een slotjequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[TV] With death on the pitch [Ned. 3 20:30] en [TV-tip]: With death on the pitch.
Iek zie doebbel.
Dan zou het topic dicht zitten, ik gooi er een slotje tegenaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Criminele voetballers
Het "gajes uit de bajes" elftal
Komt eigenlijk op hetzelfde neer misschien mergen?
Volgens mij bedoeld MEssenga dat de topics samen meer dan 300 posts hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wat is het verschil. In het hele topic is 1 elftal genoemd. Verder is het net als in dat andere topics namen opnoemen en dingen die ze gedaan hebben.
Het kan natuurlijk zijn dat we ze soms over het hoofd zien. Maar we verwijderen ze zo veel mogelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef dndiek het volgende:
Waarom wordt de ene tvp wel verwijderd en de andere niet
Okquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat we ze soms over het hoofd zien. Maar we verwijderen ze zo veel mogelijk.
Ja, want we gaan niet bij iedere post kijken of die user al in dat topic heeft gepost. Natuulijk gaat die post gewoon weg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel hè ik post eerst in een topic een serieus en inhoudelijk bericht. En daarna een TVP. Wordt die dan ook verwijderd? Want in feite is het dan geen TVP meer.![]()
Dan geef je ook nooit reactie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Een hint voor de FA's, het emailadres in mijn profiel werkt niet meer. PM maar gewoon.
Wordt daar nog gemodereerd dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Wees niet te hoopvol Robbie .. ze zullen de nieuwe mod wel weer uit PUB halen
Niet dat ik weet. De helft van de PUBgangers is de afgelopen dagen gebannedquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wordt daar nog gemodereerd dan?![]()
![]()
Graag ook enige coulantie voor die 5 tvp's per maand in de Toto-topics ...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want we gaan niet bij iedere post kijken of die user al in dat topic heeft gepost. Natuulijk gaat die post gewoon weg.
Niet alleen tvp. Maar ook zo veel mogelijkPSV
![]()
Ajax![]()
In de clubtopics dan. In wedstrijdtopics wordt/ werd tot op heden wat meer toegelaten mbt tvp's
Je kent de straf die staat op banaanvragenquote:
Is " sterf tyfuslijer" een banwaardige doodsverwensing?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |