Jouw vergelijking is zeer sterk inderdaadquote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je ergens anders ook de tussenstand kan zien, mag je maar verkeerde standen posten?![]()
![]()
.
Dus omdat je in het cafe ernaast ook bier kan drinken, krijg je in dit cafe alleen maar bier met pis, want ja, hiernaast kan je wel normaal bier drinken.
Sterk.
kunnen we meteen ook hier verzoekjes posten waar nog meer een ban op komt?quote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het sarcasme.
Als je een beetje nadenkt dan weet je hoe irritant het is. Na de post van SCH werd er ook hevig gereageerd. We hebben hierbij op aandringen van de users!! besloten dat er een ban op komt.
Hehe.quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we meteen ook hier verzoekjes posten waar nog meer een ban op komt?
maar als de users willen....quote:Op zondag 10 december 2006 21:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe.
We zijn Nederland niet, zoveel regeltjes hebben we niet nodig.
Och als het redelijk is luisteren we altijd, bij onredelijkheid ook wel trouwens, maar dan is het een nee.quote:
Veiling?quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
waaarom heeft TR eigenljik niet geboden op Messenga in de veiling? Dan had hij er een middag naast kunnen gaan zitten en rechtstreek vertellen hoe het moet!
ja je kon bieden op een aantal modjesquote:
Ow dat had ik gemist dan. Maar waarschijnlijk was ik toch overboden door Sylvana.quote:Op maandag 11 december 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja je kon bieden op een aantal modjesvoor het goede doel
All over Fok! bezig, dus die zal zo wel ergens aangepakt worden.quote:Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Een kloon zonder leven in het Ajax Topic: KLIK
Wat klopt er niet ?quote:Op maandag 11 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[Documentaire] "Mexico '86" maandag op Canvas
Daar klopt iets niet.
De tekst ziet er raar uit, als ik er in wil posten krijg ik iets over een bookmark, en vind m'n post er niet meer in terug. Weird.quote:Op maandag 11 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[Documentaire] "Mexico '86" maandag op Canvas
Daar klopt iets niet.
En ?quote:Op maandag 11 december 2006 09:00 schreef RayMania het volgende:
Raar inderdaad, je kunt wel posten en dan ziet het er wel weer okay uit.
Even 'achter' vragen.
Nop./quote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef RayMania het volgende:
Oke, nou van mij mogen ze gewoon in toto-topics gepost worden. Misschien hebben Bos en Messenga ze verwijderd, zullen straks wel even antwoorden. Tvp's in andere topics worden wel gewoon gedelete.
Ik zat al te kijken, goddamn..quote:Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef RayMania het volgende:
Tsja, als ik het dan gelijk gevraagd had. Ben het dus vergeten, nu alsnog gedaan. Sorry.
Het was niet een tvp van mij, maar het maakt toch niet uit of een voorspelling er 1x staat en een tvp in het nieuwe topic of 2x de voorspellingquote:Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik verwijder ook uit de toto topics wel eens TVP's. Let meestal niet op de user, had ik in dit geval eigenlijk wel moeten doen, aangezien DnDiek de organisator is.
Nou , het gebeurt ook wel dat een user nog niet heeft voorspeld even een tvp zet om vervolgens pas later zijn toto invultquote:Op maandag 11 december 2006 17:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was niet een tvp van mij, maar het maakt toch niet uit of een voorspelling er 1x staat en een tvp in het nieuwe topic of 2x de voorspelling
Ik vind het een beetje overdreven om die tvp te verwijderenquote:Op maandag 11 december 2006 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou , het gebeurt ook wel dat een user nog niet heeft voorspeld even een tvp zet om vervolgens pas later zijn toto invult
Hierboven geef je aan dat je wel onderscheid had moeten maken.quote:Op maandag 11 december 2006 17:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik niet. Een tvp is een tvp.
Als het een organisator van een toernooi betreft, is het de enige uitzondering.quote:Op maandag 11 december 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hierboven geef je aan dat je wel onderscheid had moeten maken.
Trouwens is Vitesse113 veel topics aan het kicken.
Raar, die uitzonderingspositie... moet ik dan ook niet wachten tot de volgende ronde of de volgende stand die ik kan plaatsen?quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het een organisator van een toernooi betreft, is het de enige uitzondering.
Jij wil echt van de tvp afquote:Op maandag 11 december 2006 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Dat kan ook wel en is bij nader inzien ook wel beter ook
Okee, zelf vind ik dat juist prettig dat alles in 1 topic staat. Maar goed ik heb dat zelf in 1 van de toto's gedaan dus zal dat ook niet meer doen.quote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij wil echt van de tvp af
voor de organisator zijn trouwens die dubbelgeposte toto's net zo irritant als een tvp
En dat is erg om welke reden? In die toto gaat het om maximaal 20 tvp's maar dat zijn er natuurlijk in de praktijk een stuk minder (5 of zo). Toto topics hebben ook geen roulatietijd van 1 per dag, maar eerder een in de 3 of 4 weken. Dat houdt in 5 tvps per 25 dagenof zo. Boo-fucking-hoe wat erg. Maar nee, "regels zijn regels". Jammer dat het gezond verstand bij dergelijke regelneukerij niet gebruikt wordt ...quote:Op maandag 11 december 2006 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou , het gebeurt ook wel dat een user nog niet heeft voorspeld even een tvp zet om vervolgens pas later zijn toto invult
de ene is zijn Persoonlijke topic die ander over de transfer. Laat de mods maar wat beslissenquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Leonardo #2: Naar Ajax
en
Leonardo voor 750.000 euro naar Ajax.
Dubbelop en Tong - bijna uiteraard zou ik zeggen - dus te laat & blind (dronken?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |