Jouw vergelijking is zeer sterk inderdaadquote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je ergens anders ook de tussenstand kan zien, mag je maar verkeerde standen posten?![]()
![]()
.
Dus omdat je in het cafe ernaast ook bier kan drinken, krijg je in dit cafe alleen maar bier met pis, want ja, hiernaast kan je wel normaal bier drinken.
Sterk.
kunnen we meteen ook hier verzoekjes posten waar nog meer een ban op komt?quote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het sarcasme.
Als je een beetje nadenkt dan weet je hoe irritant het is. Na de post van SCH werd er ook hevig gereageerd. We hebben hierbij op aandringen van de users!! besloten dat er een ban op komt.
Hehe.quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we meteen ook hier verzoekjes posten waar nog meer een ban op komt?
maar als de users willen....quote:Op zondag 10 december 2006 21:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe.
We zijn Nederland niet, zoveel regeltjes hebben we niet nodig.
Och als het redelijk is luisteren we altijd, bij onredelijkheid ook wel trouwens, maar dan is het een nee.quote:
Veiling?quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
waaarom heeft TR eigenljik niet geboden op Messenga in de veiling? Dan had hij er een middag naast kunnen gaan zitten en rechtstreek vertellen hoe het moet!
ja je kon bieden op een aantal modjesquote:
Ow dat had ik gemist dan. Maar waarschijnlijk was ik toch overboden door Sylvana.quote:Op maandag 11 december 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja je kon bieden op een aantal modjesvoor het goede doel
All over Fok! bezig, dus die zal zo wel ergens aangepakt worden.quote:Op maandag 11 december 2006 00:23 schreef koningdavid het volgende:
Een kloon zonder leven in het Ajax Topic: KLIK
Wat klopt er niet ?quote:Op maandag 11 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[Documentaire] "Mexico '86" maandag op Canvas
Daar klopt iets niet.
De tekst ziet er raar uit, als ik er in wil posten krijg ik iets over een bookmark, en vind m'n post er niet meer in terug. Weird.quote:Op maandag 11 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[Documentaire] "Mexico '86" maandag op Canvas
Daar klopt iets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |