Neen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Eilanden het volgende:
Wordt dit trouwens Hools 2 met al die slowchat?
Dat niet iedereen gebruik van die combi gaat maken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar sloeg dat je weet wel beter volgens jou dan op Sandman. Verder was er geen enkele irritatie ofzo tussen mij en Sethje. Eerder humor maar dat terzijde.
Hij mag tegenwoordig zonder h.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Eilanden het volgende:
Ooit gehoord van het concept 'rhetorische vraag' ?![]()
Ik ben blijven hangen in 1765quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij mag tegenwoordig zonder h.![]()
Voor ons is het net zo makkelijk als je een TR gebruikt. Verder is het fijn dat je hierbij even bevestigd dat je em gelezen hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Messenga, ik heb al een keer die TR gebruikt dus dat lijkt me wel een bevestiging op het mailtje?
Verder is het vaak praktischer, althans tenminste voor mij, om het gewoon hier te gooien.
hehequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef golfer het volgende:
Titelsuggestie: TerrroRobbie's speeltuin.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Eends suggestie aangenomen.
Ja en Nee. Het is zo dat procentueel Robbie hier meer post. Maar vond het niet echt kunnen om die titel te gebruiken. Ook omdat Robbie al is aangesproken door de FA's inzake zijn postgedrag.quote:
Posts verwijderd en meteen de titel aangepast aan de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:55 schreef DarkShine het volgende:
[RTL7] De Vrijdagavondwedstrijd #4 PSV - Heracles Almelo
Stereotomy![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Nee. Het is zo dat procentueel Robbie hier meer post. Maar vond het niet echt kunnen om die titel te gebruiken. Ook omdat Robbie al is aangesproken door de FA's inzake zijn postgedrag.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Posts verwijderd en meteen de titel aangepast aan de volgende wedstrijd
Verkeerde knopje Bos?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik kan er zelf ook niet in, dus heb het gemeld bij de FA'squote:
Je meld een voorval altijd als die pagina niet meer bestaat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan er zelf ook niet in, dus heb het gemeld bij de FA's
![]()
Ow, dit is compleet nieuw voor mij. En wanneer zou dat gesprek dan plaatsgevonden hebben?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef Bos81 het volgende:
Ook omdat Robbie al is aangesproken door de FA's inzake zijn postgedrag.
Er is naar je gemaild.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow, dit is compleet nieuw voor mij. En wanneer zou dat gesprek dan plaatsgevonden hebben?
Wanneer en door wie dan wel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef Bos81 het volgende:
Er is naar je gemaild.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je meld een voorval altijd als die pagina niet meer bestaat?
Je hebt te weinig posts in dat topic voor een pagina 4 dus kan die ook niet naar een pagina 4
Gisteren door FA NJquote:
Zoiets mag wel naar buiten worden gebracht. Ik ga niet inhoudelijk op te zaak in.quote:
Dan heeft NJ vast een errormailtje teruggekregen dat dat adres (allang) niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren door FA NJ
naar je..... @Nmq adres
Wil je mij (Bos81@fok.nl) of NJ@fok.nl dan even mailen, want dat mailtje moet wel aankomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan heeft NJ vast een errormailtje teruggekregen dat dat adres (allang) niet meer bestaat.![]()
Okee, komt eraanquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan dat niet in een PM?
Het bericht is geschreven door NJ< maar de VBL-mods hebben de mail als kopie ook binnengekregen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het nou een bericht van jou of een bericht van NJ
Zie je de KNVB ook al een oproep doen aan spelers die overtredingen maken of ze zich vrijwillig willen melden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je mij (Bos81@fok.nl) of NJ@fok.nl dan even mailen, want dat mailtje moet wel aankomen
Als ze dat niet doen, lopen ze de kans geband te worden totdat ze wel met het juiste adres op de proppen komen, wat nu met die PM min of meer is gebeurd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zie je de KNVB ook al een oproep doen aan spelers die overtredingen maken of ze zich vrijwillig willen melden?
Ik weet het, is moeilijk tegen te modden. Gewoon wegblijven lijkt me de beste optie dan. Ik probeer het nu vrij strak te houden. Hopelijk lukt het...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er nooit aangedacht het liveverslagentopic te sluiten of naar IRC te verplaatsen?
Het kan echt nooit een pagina, laat staan een topic, lang goed gaan.
Als iemand het topic verneukt, dan worden de reacties daarop ook verwijderd?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, ik zag dat er al wat verwijderd was. Maar goed, het zal wel niet tegen te houden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |