quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:47 schreef Parafernalia het volgende:
Dat is net zoiets als zonder Gouda stonk er niemand naar kaas,er is geen 1 zgn.'ajacied" buiten groot amsterdam die ik serieus neem,dus jou ook niet!quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:17 schreef PLAE@ het volgende:
Luister en huiver, zonder Ajax was het Nederlands voetbal een farce.
Denk daar maar eens even over na mien jonkie.
Vind ik een toepasselijke, met het oog op deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 07:20 schreef klootje het volgende:
k****rfrikande
Oe jij durft.Hij is groot en sterk hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 07:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vind ik een toepasselijke, met het oog op deze wedstrijd.
Hoe dan ook, ga lekker op een internetforum stoer lopen doen over wie je bent, daar dwing je veel respect mee af
Oh mijn god, stop nouquote:Op zaterdag 9 december 2006 07:52 schreef twi het volgende:
Ik begin al te bibberen, hij durft zelfs met capuchon en sjaal in z'n avatar
HILARISCHE BANAAN!!!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 07:29 schreef klootje het volgende:
Een geboorteplaats zegt meer dan je denkt,ik ben daar nog weleens teruggeweest aan de overkant van de marcyprojects,brooklyn,ik voel me verbonden met die mensen,ik buig niet voor jou of je woord,dat is niet slim,ik heb intussen al verschillende bajessen van binnen gezien en ook daarbinnen mietjes als jij in hun ajaxshirtjes die iedere dag bij mij om sigaretten kwamen bedelen,snap je,hollandse schaaflopersmiep?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 07:29 schreef klootje het volgende:
Een geboorteplaats zegt meer dan je denkt,ik ben daar nog weleens teruggeweest aan de overkant van de marcyprojects,brooklyn,ik voel me verbonden met die mensen,ik buig niet voor jou of je woord,dat is niet slim,ik heb intussen al verschillende bajessen van binnen gezien en ook daarbinnen mietjes als jij in hun ajaxshirtjes die iedere dag bij mij om sigaretten kwamen bedelen,snap je,hollandse schaaflopersmiep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |