abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 09:19:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_44383064
Oud-voetbalinternational Cor van der Hart is overleden. Dat heeft zijn familie woensdag bekendgemaakt. Van der Hart was centrale verdediger bij Ajax, het Franse Lille en Fortuna 54 en kwam tot 44 interlands waarin hij tweemaal scoorde.

Na zijn actieve loopbaan werd Van der Hart trainer. In 1974 was hij assistent van Rinus Michels bij het wereldkampioenschap in Duitsland waar Nederland tweede werd. Van der Hart werd 78 jaar.

Het schijnt een geweldige votballer te zijn geweest. In een tijd dat er lang niet zoveel werd gespeeld 44 interlands halen zegt genoeg. Ik heb hem nooit zien spelen maar uit de verhalen die ik ken was ie te vergelijken met Ruud Krol of Ronald Koeman. Als trainer ken ik hem iets beter, maar zijn carriere kreeg een deuk toen ie wegens zijn drankgebruik uit de technische staf op het WK-74 werd verwijderd. Dat stigma is ie nooit meer kwijtgeraakt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 09:20:53 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_44383100
Deze mag op slot.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44383151
beat by a minute
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44383293
Slotje, hier verder: Cor van der Hart overleden (78)
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')