quote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
punt 1: ik ben voor TVP's
maargoed jullie hebben er een jacht op geopend... maar je kan veel zeggen maar hier kan niet overheen gekeken zijn of messenga is blind NEC-Nijmegen # 13: de nr. 1 van Gelderland!
quote:
Nee nee nee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je had moeten posten: idd rubber die tvp's mogen blijven
omdat ze niet in de weg staan; hopogstens in het ajaxtopic want dat heeft een hoge omloopsnelheid.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee nee nee.
Waarom ben je voor dan?
Maar ja, als je wat zinnigs hebt te melden, kan dat ook direct.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ze niet in de weg staan; hopogstens in het ajaxtopic want dat heeft een hoge omloopsnelheid.
maar als je wil lurken is dat makkelijker! Niet iedereen heeft zoveel inspiratie dat ze iets nuttigs posten en sommige posten nooit wat nuttigsquote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar ja, als je wat zinnigs hebt te melden, kan dat ook direct.
Dan moeten ze dat maar leren, VBL is een volwassen forum.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar als je wil lurken is dat makkelijker! Niet iedereen heeft zoveel inspiratie dat ze iets nuttigs posten en sommige posten nooit wat nuttigsdat moet je toch weten als mod van VBL en met je PUB verleden
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar leren, VBL is een volwassen forum.
Nee hoorquote:
TVP zijn kut.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
punt 1: ik ben voor TVP's
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bookmarking is kut.
Ik gebruik het ook niet, maar als je in een topic/onderwerp geinteresseerd bent, dan kun je vast ook wel iets toevoegen ipv alleen maar TVP oid te plaatsen.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bookmarking is kut.
gedogenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat een TVP in bepaalde topics wel moet kunnen, zoals een toto-topic
Maar zelfs dan nog kun je er wel iets aan toevoegen, een opmerking over de stand, resultaat vorige week, opmerkingen over een apart doelsaldo whatever.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat een TVP in bepaalde topics wel moet kunnen, zoals een toto-topic
Maakt in mijn ogen niet zo heel veel uit.... of het een tvp is of dat er 5 mensen zijn die posten: ik sta op die en die plaats met het prachtige doelsaldo dat en dat nadat ik vorige week gewonnen had en weekwinnaar was gewordenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar zelfs dan nog kun je er wel iets aan toevoegen, een opmerking over de stand, resultaat vorige week, opmerkingen over een apart doelsaldo whatever.
Als je ergens in geinteresserd bent kun je meer uit je brein en toetsenbord krijgen dan alleen "tvp"
Krijg je dan niet posten om het posten. Een tvp maar dan in de vorm van een nutteloze opmerking.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het al ergens gepost, maar nogmaals dan van mijn kant.
Ik verwijder alle TVP's en posts als PSV! of Ajax, maar in toto-topics niet. Kost weinig moeite om gewoon even een normale post te plaatsen in de niet-toto-topics.
tong80 was ook eerderquote:
We BLIJVEN normaal doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |