Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:54 schreef Dos37 het volgende:
cda-pvda-sp
SP in de regering: coalitie CDA/SP/PvdA
merge of anders een slotje voor nieuwste topic lijkt me

Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:47 schreef freako het volgende:
Restzetels...
dubbeltopic van
Restzetel(s)

donequote:Op donderdag 23 november 2006 13:33 schreef pberends het volgende:
Peilingen voor 88,4% betrouwbaar.
TT moet 88,4% zijn.

Laat maar lopen, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef pberends het volgende:
Er zijn nu tig vage topics over wat er mis ging met welke campagne, maar een centrale lijkt me handiger...
(Centraal) Wat ging er goed (mis) met de campagnes?

Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan de topicterreur van pberends gestopt worden ?

Ik begin dat gejank ook kotsbeu te worden eigenlijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef gelly het volgende:
Zomaar een vraagje, is het wenselijk dat er constant plaatjes en andere communisten vergelijkingen in SP topics gepost worden ? Nazi verdachtmakingen aan het adres van rechtse partijen zijn immers ook niet wenselijk.

Gedaan. Zo'n beetje.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan de topicterreur van pberends gestopt worden ?

Ik zal het wat in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef gelly het volgende:
Zomaar een vraagje, is het wenselijk dat er constant plaatjes en andere communisten vergelijkingen in SP topics gepost worden ? Nazi verdachtmakingen aan het adres van rechtse partijen zijn immers ook niet wenselijk.

Wel onaardig dat jij een hoeveelheid van je teksten hebt gewist.. Verder maakt het niet uit.. All have fun on FOKquote:Op donderdag 23 november 2006 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is 25 zetels van de SP niet eng?
Zeg kan iemand die draaijer in de gaten houden? en ja ik waarschuw mijzelf bij deze omdat ik met kanker schold.

Verzoek looptquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:14 schreef Falco het volgende:
Dit en dit topic kunnen bij elkaar gemergd worden.

Zuchtquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
Geen VVD in de regering betekent geen R. Verdonk op welk ministerie dan ook Kan deze TT wat duidelijker?

Gooi FB-POL eens uit je AT.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was al opgelost, hartstikke goed, vanwaar die zucht?

Ze zijn toch zelf begonnen met Mao?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:44 schreef Jarno het volgende:
Ik begin dat gejank ook kotsbeu te worden eigenlijk.

Gewist?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:27 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wel onaardig dat jij een hoeveelheid van je teksten hebt gewist.. Verder maakt het niet uit.. All have fun on FOK

Kant bang voor Marijnissen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:29 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Laten we dan hopen dat Jan snel sterft!

Die postings zijn weg, zijn laatste heb ik laten staan omdat het niet direct een doodsverwensing is. Maar meer een stelling.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Kant bang voor Marijnissen?
Doodsverwensing. Wanstaltelijke wansmaak. Aub verwijderen.

bedankt. Maar hij gaat naar mijn idee nogal op het randje. Hoe het ook zij die persoon in kwestie is vrij smakeloos bezig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die postings zijn weg, zijn laatste heb ik laten staan omdat het niet direct een doodsverwensing is. Maar meer een stelling.

Dat is net wat anders. Precies het verschil tussen een Mao en Hitler-avatar.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef gelly het volgende:

En precies dezelfde mensen die zich daaraan storen plempen SP topics vol met MAO plaatjes en verdachtmakingenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is net wat anders. Precies het verschil tussen een Mao en Hitler-avatar.

Hij helpt hier op ons verzoek. Dus, nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
SCHeer je weg jij, zeikerd. Ga je eigen forumpje modden

Omdat mijn topic helemaal niet gefocussed was op Verdonk. Nu is het topic verziektquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was al opgelost, hartstikke goed, vanwaar die zucht?

Dat lijkt me ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:03 schreef du_ke het volgende:
het niveau hier De SP heefter een "lekker" lid bijgekregen is niet echt hoog. Kan begrijpen dat mensen die Van Dam niet echt mogen, ik ook zeker niet, maar om hem nou elke keer maar dood te wensen lijkt me ook wat overdreven.

Merge-verzoek loopt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:13 schreef Napalm het volgende:
Deze Grenzen dicht voor personeel Bulgarije en Roemenië is dubbel want: [Afscheidscadeau] Balk en Verdonk doen de grens dicht.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:13 schreef Napalm het volgende:
Waar gaat dit heen? naar ONZIN lijkt me..

[vraag mrx1982] Wat wil je hier nu mee beweren?quote:Geert zal zeker nooit geweld gebruiken of toestaan. Echter hanteert wel erg zijn verbale wapen. Hij speelt overduidelijk erg in op angst en onderbuikgevoelens. Het erge is dat het erop sterk lijkt dat hij succes had met zijn omstreden uitspraak over de Tsunami van de Islam...
Is Geert Wilders nu wel of niet extreem-rechts?quote::Jan zal zeker nooit geweld gebruiken of toestaan. Echter hanteert wel erg zijn verbale wapen. Hij speelt overduidelijk erg in op angst en onderbuikgevoelens. Het erge is dat het erop sterk lijkt dat hij succes had met zijn uitspraak over de armoede en voedselbanken......

je naam staat er toch niet bij?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[vraag mrx1982] Wat wil je hier nu mee beweren?
[..]
Is Geert Wilders nu wel of niet extreem-rechts?
De tweede quote heeft Mx1982 mij vervalst weergegeven. Dit vind ik een onacceptabele manier van debateren...
Mijn verzoek is om de tweede quote (die dus niet van mij is) weg te halen.
Bij voorbaat dank.

In de navolgende quotes staat er nooit een naam bij. Men weet dat de navolgende quotes afkomstig zijn van de naam die bij de eerste quote staat.[is lacune van het systeem] . De lezers zal dat dus zo in eerste instantie interpreteren. Maar er zijn ook ongeschreven regels als het gaat om het citeren van iemand anders. De basisregel is wat mij betreft dat je niet iemands tekst zomaar gaat "editen" . En het hek is al helemaal van de dam als iemands woorden 180 graden worden verdraaid.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
je naam staat er toch niet bij?
Hij trekt gewoon jouw redenatie door. Niemand denkt dat die van EG is.

stel je niet zo vreselijk aan, zegquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En ook dat eerste woordje is hier niet nodig.
tja, zo'n mooi woord: FATSOEN.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |