hij heeft het alleen over moslims hij zet mensen buitenspelquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:22 schreef problematiQue het volgende:
wordt de islamisering genegeerd, is het niet goed want dat deed met in de tijd van de nazi's. krijgt een anti-islamist veel stemmen is het niet goed want dan is het een nazi. Ik snap het niet meer.
Godwin 1, Meki 0.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:24 schreef nietzman het volgende:
Godwins wet is er vroeg bij, zie ik wel.
Dat is democratie, als veel mensen dat willen dan moet dat kunnen.... probleem ligt dus bij het feit dat veel mensen dat willen. Zullen we samen de partij van de Islam oprichten?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
hij heeft het alleen over moslims hij zet mensen buitenspel
hij wil rechten voor moslims ontnemen
dat deed HITLER ook
en dat laat de democratie toe van NL
Wat een zalig mannetje ben jij, je wordt totaal niet gehinderd door enig historisch besef.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
hij heeft het alleen over moslims hij zet mensen buitenspel
hij wil rechten voor moslims ontnemen
dat deed HITLER ook
en dat laat de democratie toe van NL
nee dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is democratie, als veel mensen dat willen dan moet dat kunnen.... probleem ligt dus bij het feit dat veel mensen dat willen. Zullen we samen de partij van de Islam oprichten?
mij maakt niet uit op wie je stemtquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb niet op Wilders gestemd, maar als ik Meki hoor dan krijg ik wel de neiging om dat te doen![]()
Hitler kreeg veel steun omdat hij tegen de joden wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat een zalig mannetje ben jij, je wordt totaal niet gehinderd door enig historisch besef.![]()
![]()
Als je iedere dag te horen krijgt dat je een hoer of homo bent, dan word je daar niet vrolijker van.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:32 schreef Weakling het volgende:
Het is idd zeer zorgwekkend waar Wilders mee bezig is. Een self fulfilling prophecy door de islamitische gemeenschap tegen zich in het harnas te jagen. Beheersing kent zijn grenzen. Als je dag in dag uit te horen krijgt dat je een minderwaardige nederlander bent, dan ga je je er uiteindelijk ook naar gedragen. Let wel: ik zeg dus niet dat dit de oorzaak is van alle misstanden in de allochtone gemeenschap, maar de manier van werken van Wilders maakt het er niet beter op. En nee: de knuffel methode maakt het er ook niet beter op. Maar er zijn meer manieren om hier mee om te gaan dan knuffelen of knuppelen.
als je elke dag te horen krijgt dat moslims niet deugen en dat moslims geen rechten krijgenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je iedere dag te horen krijgt dat je een hoer of homo bent, dan word je daar niet vrolijker van.
Ik denk niet dat de aanpak van Wilders effectief is. Maar ik denk wel dat het nodig is om de gevaren van de politieke islam constant op de politieke agenda te hebben.
Hitler draait zich om in zijn graf, dat jij hem durft te vergelijken met die geblondeerde oetlul uit Limburgquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
mij maakt niet uit op wie je stemt
als je wilders stemt kan je hitler ideeen laten uitkomen
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
onzin Meki, Geert is een concurrent, niet Hitler! Kijk maar, uit de Geert Shop:
[afbeelding]
Als je het nieuws volgt en in de gevangenissen kijkt krijg je ook het idee dat moslims niet deugen. Daarom wil ie al die rotte appels weg hebben. Zo lang je niks verkeerd doet heb je niks te vrezen hoor, misschien krijg je er zelfs een betere naam door.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
als je elke dag te horen krijgt dat moslims niet deugen en dat moslims geen rechten krijgen
en dat ie het alleen over moslims heeft dan word je daar niet vrolijker van.
die weg gaat wilders ook heenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hitler draait zich om in zijn graf, dat jij hem durft te vergelijken met die geblondeerde oetlul uit Limburg![]()
Meki zit zijn concurrenten gewoon te demoniseren omdat ze in zijn vaarwater komenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
onzin Meki, Geert is een concurrent, niet Hitler! Kijk maar, uit de Geert Shop:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler kreeg veel steun omdat hij tegen de joden was
nu Wilders hetzelfde
hij heeft het over MOSLIMS algemeenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je het nieuws volgt en in de gevangenissen kijkt krijg je ook het idee dat moslims niet deugen. Daarom wil ie al die rotte appels weg hebben. Zo lang je niks verkeerd doet heb je niks te vrezen hoor, misschien krijg je er zelfs een betere naam door.....
Vallen wij dan dit keer Duitsland binnen? Dat is wel goed van Wildersquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
die weg gaat wilders ook heen
over 12 jaar is hij hetzelfde als hitler
ik kan me niet voorstellen dat er 540.000 mensen op die racist stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |